אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אובר הפסידה 1.27 מיליארד דולר בחצי הראשון של 2016

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
אם המחיר יעלה בצורה שתיתן לאובר שומני רווח
אם המחיר יעלה בצורה שתיתן לאובר שומני רווח גדולים, אז תקום חברה אחרת ותנגוס בנתח שוק של אובר. המהפכה של אובר היא לא רק בחסכון הכספי המיידי, אלה בחופש העיסוק האמיתי שהיא מקיימת. היא מאפשרת להתנער מרגולציות במקומות שלא צריכים אותן כמו: חובה לרכוש מספר מיוחד בהרבה כסף מהמדינה, רישיון מיוחד לנהג מונית, ומצד שני מספקת אכיפה במקומות שכן צריכים אותן: מחיר הוגן!!! גם לתייר וגם למי שסתם עפיפון, יכולת בקרה ומתן ציון לנהגים, יכולת לעקוב אחרי הנסיעה של הנהג (לראות שלא הוסיף לנו כמה ק״מ סתם כי בא לו, וגם במצבים פליליים יכולת זו יכולה להיות לעזר). נהגי המוניות מאמצים את האופנה במשק הישראלי, של להשקיע 100% מהאנרגיות בלחסום את המתחרים באמצעות רגולוציה ושוחד, במקום להשקיע בשיפור השירות. למזלנו ההיסטוריה מוכיחה שבמוקדם או מאוחר אנשים שדוגלים בשיטה הזאת מתרסקים.
Scooter | 26.08.16
16.
אין כאן חדשנות טכנולוגית, באחת מדובר באפליקציה, בשנייה
אין כאן חדשנות טכנולוגית, באחת מדובר באפליקציה, בשנייה מדובר באתר אינטרנט אבל הנקודה החשובה היא המקור למחירים הנמוכים: באובר מסתבר שהמשקיעים מסבסדים את הנסיעות. ברגע שהנוסעים  ישלמו מחיר מלא נתח השוק של החברה יקטן, אלא אם יהפכו למונופול כמובן, ואז יוכלו לגבות כמה שרוצים. אולי זו התקווה שלהם בנסיון לחסל את הרגולציה. באייר בי אנ בי, הסובסידיה מגיעה מהעלמות מס. כשעסק אחד משלם מסים מלאים ועסק אחר לא משלם מסים כלל, זה ברור מי יוכל  להציע מחיר נמוך יותר. למעשה יש כאן נסיון להחדיר את השיטה הסוציאלית האמריקנית בדלת האחורית למדינות שזה לא מתאים להן,כמו ישראל ומדינות אירופה. כלומר מסים נמוכים מאוד, וכתוצאה מכך, אפס שירותים סוציאליים.
Battery | 25.08.16
14.
למה אין נסיעות שיתופיות בתל אביב ? 70
למה אין נסיעות שיתופיות בתל אביב ? 70 שנה אני גרה פה, המוניות גמרו לי את הפנסיה! אובר זה רעיון טוב אבל אני לא יכולה במעמדי לעלות על כל רכב פרטי של איזה ארחי פרחי. במנהטן זה עולם אחר.ֿ שם אני מזמינה נסיעה ב via ומגיע רכב מפואר ובמחיר שפוי של 5 דולר. אתם חיים לנסות 
Cone | 25.08.16
11.
רק ענין של זמן עד שתיסגר.  כמה זמן
רק ענין של זמן עד שתיסגר.  כמה זמן אפשר לעבוד על המשקיעים.  ואם תוריד את הסובסידיות יעזבו הנהגים.  עוד בדיחה על חשבון המשקיעים שנוהרים אחרי משהו עם מעט קריזמה שיודע איך לקחת את הכסף שלהם.  מקווה שתשאר פרטית ולא יהיה נסיון הנפקה
Dog | 25.08.16
7.
לכל התל אביבים הצפונים הבונבונים שנגמרה להם הפנסיה
לכל התל אביבים הצפונים הבונבונים שנגמרה להם הפנסיה שמחפשים בזול יש חי רעיון קל נעים וזול ללכת הרגל מוסיף בריאות ואוושר אובר תעשה אקזיט על הנהגים השפוטים אין כמו להחזיק נהג פרטי זול נעים אכותי הנהגים עובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה והמנהלים גוזרים עליהם קופון בעברית פריארים לא מתים רק מתחלפים 
Bowtie | 25.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת