אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמסונג צריכה ללמוד ניהול משברים מאפל

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
בהמשך למגיבים 1 ו-2 אפל היא לא דוגמא
בהמשך למגיבים 1 ו-2 אפל היא לא דוגמא טובה. סמסונג לא יכולה לנהוג כמו אפל כי משתמשי סמסונג הם לא עדר של מעריצים בורים. הם משתמשים שבוחרים את סמסונג מתוך מבחר גדול של אלטרנטיבות דומות, להבדיל ממשתמשי איפון (ומצביעי ביבי) שלא מכירים בשום אלטרנטיבה לא חשוב כמה מושא הערצתם דופק אותם. נכון לעכשיו סמסונג מתנהלת באופן מופתי. נחכה לעדכונים נוספים.
Fries | 05.09.16
2.
איזו כתבת שטות בחיי. סמסונג מתנהלת נהדר. יצאה
איזו כתבת שטות בחיי. סמסונג מתנהלת נהדר. יצאה בהודעה, הגיבה, מאפשרת להחזיר ואף משלמת כסף למשתמשים שלה. רק כי היא לא עושה אחד לאחד כמו אפל, לא אומר ש"יש לה מה ללמוד". פרשת האנטנה גייט היא אחת המביכות של אפל ולהזכיר אותה כאילו מדובר בניהול משבר טוב זה זלזול בזיכרון של הקוראים. "אתם מחזיקים את הטלפון לא נכון" הוא סמל ומופת לזלזול של סטיב בלקוחות שלו וכולנו זוכרים את התגובות שהיו אז (עד היום גורביץ' מזכיר את זה בטורים שלו). אני משתמש אייפון ואוהב את אפל, אבל התרשמתי לטובה מאיך שסמסונג פועלת כאן. לא רואה שום הגיון לבקר אותם רק כי המנכ"ל לא עשה תדריך לכתבים במפעל שלהם "כמו אפל".
Blowdryer | 04.09.16
1.
זה היה בצחוק, נכון? לאפל לקח שבועיים להודות
זה היה בצחוק, נכון? לאפל לקח שבועיים להודות שבכלל יש בעיה, וגם אז במקום להחליף לכולם את הגרוטאה היא זרקה להם כיסוי בגרוש וחצי שגרם למכשירים להתחמם. בפרשת הסוללות המתלקחות של אייפון-החברה הכחישה שבכלל יש בעיה והאשימה את המשתמשים!! התגובה המיידית של אפל היא-אין בעיה, ואם יש בעיה היא בגללך.
Bullhorn | 04.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת