אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת הקלה בדרך, ההשלכות כבר כאן: צמצום דרמטי בחניה בתל אביב

264 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

264.
כל הכבוד על קידום התחבורה הציבורית. חוץ מהרכבת
כל הכבוד על קידום התחבורה הציבורית. חוץ מהרכבת הקלה יש אוטובוסים ומוניות שירות. בנוסף כדי להשאר בריא כל אדם  צריך ללכת לפחות קילומטר וחצי ביום. חוץ מהעניין של זיהום האוויר ופליטות גזי החממה מהרכבים, בישראל החניות והכבישים טופסים יותר שטחים מהדירות. בלי בדיחות. יותר מ 2.5 מיליון רכבים-110 מ"ר שטח כביש וחנייה לרכב+ העובדה שהם בדרך כלל ב"קומה אחת" ואילו הדירות לרוב בנויות בכמה קומות. אם יבנו דירות רק במקום החניות זה יספיק כדי לבנות פי 4 דירות ממה שאנחנו צריכים עד 2030. לכן חשוב מאוד במיוחד בעידן של שינויי אקלים וזיהום אוויר שבמקום הפנוי יבנו דירות בנניח רבע מהשטח-ובשאר שטחים פתוחים.
Bus | 16.09.16
262.
ואם הרכבת הקלה לא מגיעה למגורי העובד ומה
ואם הרכבת הקלה לא מגיעה למגורי העובד ומה אז? הוא צריך גם תחבורה ציבורית על הרכבת וגם לנסוע ברכבת. ובחום הישראלי וכשיש גשם והביוב עולה על גדותיו 300 מ' = להגיע רטובים לעבודה, מזעה או מגשם. אם הרכבת תהיה מוצלחת אנשים יבחרו להגיע בתחבורה ציבורית, לא בגלל שכופים עליהם גם כשזה לא נוח
Ring | 07.09.16
257.
הרכבת הקלה היא בדיחה ... לא  דובר ברכבת
הרכבת הקלה היא בדיחה ... לא  דובר ברכבת הנוסעת 90 קמ"ש אלה מדובר בכלי רכב הכולל כ- 100 נוסעים הנוסע במהירות של 35 קמ"ש, ועוצר בתחנות, בצמתים ובמעברי חציה ... הפעלת 5,000 מוניות אוטונומיות חשמליות אוטונומיות ללא נהג שיסיעו במהירות ובזול מנקודה לנקודה יכולים להעלים 500,000 מכוניות מאזור תל אביב, אין סיבה לממן מכונית שעולה כ- 50,000 שקל בשנה ועומדת 90% מהזמן בחניה .... יש להטיל אגרת גודש ע"ס 275 שקל ליום לכל כניסה לעיר, ואגרת חניה ע"ס 100 שקל ליום, ובצורה כזאת להוציא את מאות אלפי המכוניות שחונות או הנעות בתל אביב ובמרכז .... את האוטובוסים יש להוציא לתנועה בין עירונית בלבד    
Turtle | 07.09.16
238.
קו 1 אפילו לא כמעט עוזר יש כמה
קו 1 אפילו לא כמעט עוזר יש כמה אחרים שהיה אפשר להשתמש בהם אם לא היה אכפת לי לחכות שעתיים לאוטובוסים ביום, לסע במשך 4 שעות במקום שעתיים לעבודה וחזרה כל יום ולהיות תלוי בגחמות של חברות מונופוליסטיות ששנים לא עיניינו אותם האנשים שאותם הם אמורים לשרת.
Cherries | 06.09.16
235.
אף אחד לא "מזכה" אתכם במקומות חניה, יש
אף אחד לא "מזכה" אתכם במקומות חניה, יש תקן חניה וכשבונים בנין (משרדים / מגורים / מסחר / ציבורי) ישנה חובה על היזם להקים מספר *מינימלי* של מקומות חניה. אם היזם יקים יותר מקומות חניה, העיריה (חוץ מלקחת לו ארנונה על השטחים הבנויים ואגרות בניה סטנדרטיות לפי שטחי הבניה) לא תעשה לו כלום. מדובר בעלות שהיזם לוקח על עצמו ואם אין עליו חובה למקומות חניה נוספים הוא (היזם) יעדיף שלא להקימם.
Boomerang | 06.09.16
220.
כן, ובכולם יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע,
כן, ובכולם יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע, תדירות סבירה גם בשעות הלילה. ובמחירים סבירים גם הםת זה לא המצב בארץ. גם אני עבדתי ברמת החייל והשתמשתי ברכבת בשטלים. אבל הייתי בצרות אם הייתי צריך להוציא את הילד מהגן לפני הזמן או להגיע לעבודה אחרי שעות השטלים.
Radio | 06.09.16
218.
מחכה... הוא מגיע? אני צריך כרגע להגיע מהרצליה
מחכה... הוא מגיע? אני צריך כרגע להגיע מהרצליה לעיר אחרת במרכז פחות משעתיים וחצי עם אוטובוסים זה לא יקח. ברכבת בזמנים הזויים של פעם/פעמיים בשעה אולי אני אגיע בשעה ורבע מתי שהם קבעו ואז אצטרך מונית או לקנות מכונית זולה (מזג האוויר לא מאפשר דו גלגלי כל השנה)... בקיצר ההבדל הוא סיוט וזמן מאוד מאוד ארוך או נסיעה נעימה ברכב שלי. תקן לי את החוויה ואני אצטרך רכב רק לטיולים ושבתות.
Cherries | 06.09.16
216.
מכבסת מילים בסה"כ יתנו עוד כנסות לאנשים שלא
מכבסת מילים בסה"כ יתנו עוד כנסות לאנשים שלא מוצאים חנייה. עריית תל אביב - רוב העסקים בעירכם מגיע מאנשים שלא גרים בתל אביב. בהתחלה זה יכניס לכם עוד כסף אבל בסוף יותר אנשים לא ירצו להגיע לתל אביב והרבה בעלי עסקים יקרסו.... במקרה שלכם כדי מאוד שתתיחסו יפה  לאורחים שלכם....
Radio | 06.09.16
212.
כשב-2030 יהיה קו אחד שנוסע דרך 15% מתל
כשב-2030 יהיה קו אחד שנוסע דרך 15% מתל אביב ודרך 0.5% מגוש דן נהיה בערך 200 שנה לפני שיהיה אפשר במציאות לוותר על הפרייבט.  כל תכנית כזאת היא מגוכחת ונועדה רק בשביל להכניס עוד כסף לעירייה ולמדינה עד שבאמת ישקיעו סכומים כמו במשרד הביטחון כמה זמן שיהיה צריך ויבנו תשתיות אמיתיות של רכבות תחתיות ורכבות קלות/אוטובוסים חשמלייים כל 2 רחובות בכל גוש דן כך שיהיה אפשרי כמו בלונדון למשל ללכת לסאבווי לחכות מקסימום 3 דקות ולהגיע עד 300 מטר מרחק מכל מקום במרכז העיר ועד 300 מטר מתחנות רכבת/אוטובוס מרכזיות במקומות המרוחקים יותר מ-10 ק"מ ממרכזי הערים. לצורך העניין מתל אביב זה אומר כל 2 רחובות בכל תל אביב, גבעתיים, רמת גן,בת ים, חולון,  רמת השרון פתח תקווה (אם יש מקום כזה),יהוד, קריית אונו, בני ברק, ראשון והרצליה וכל כמה רחובות בנס ציונה, רחובות, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, יבנה, אשדוד, נתניה, ראש העין, רמלה , לוד, וגדרה ואולי אפילו מקומות רחוקים כמו מודיעין. תעשו את זה ואני אוותר על כל הרכבים חוץ מרכב לשבתות (לא ישתנה גם ב-2330 ) ולטיולים.
Cherries | 06.09.16
209.
רותמים את העגלה לפני הסוסים. קודם צריך לדאוג
רותמים את העגלה לפני הסוסים. קודם צריך לדאוג לתחבורה ציבורית טובה. מוניות שירות היו פותרות את הבעיה בצ'יק צ'אק וזה כבר מיושם בכמה ערים כמו בראשלצ. מוניות שירות של 10 נוסעים שמגיעות כל חמש דקות בעלות של אוטובוס. אז תעשו מוניות שירות מהירות ואז אנשים באמת יוותרו על הרכב אנשים מחזיקים רכב בלית ברירה כי התחבורה הציבורית גרועה יותר מהודו במקום זה, פשוט מחריפים את המצב ועל זה נאמר סוף מעשה במחשבה תחילה
Teepee | 06.09.16
207.
החכמים בעירייה... תקראו טוב מה שאני כותב כאן..
החכמים בעירייה... תקראו טוב מה שאני כותב כאן.. רכב אוטונומי מלא זה עניין של שנים ספורות (בערך עד שתושלם הרכבת).. ואז מי שלא יהיה לו חניה ישלח את הרכב להסתובב לבד סביב כיכרות, או לחנות במקום מרוחק ולחזור בבוקר.  ואז במקום חניה נקבל עומס בלתי נסבל, בלאי לתשתיות, זיהום אוויר ובזבוז משאבים - ומעבר לכך, לא ראיתי שבירושלים זה פתר בעיה וגרם לאנשים לעבור לרכבת בצורה מאסיבית, הרווח הפך קטן מהתמורה.  - ולסיום - המניע האמיתי, בניית הקו היא בשיטת החכירה, וזה אומר הפעלה ע"י החברה שממנת למשך 20 שנה ובמן זה יש התחיבות שהחברה תחזיר X השקעה - כדי להבטיח זאת יש "לאלץ את התושבים" להשתמש ברכבת.       אז לפחות תגידו את האמת בלי להסתתר אחרי הסברים של איכות סביבה ועוד שזה מעניין לכם תתחת....
Teepee | 06.09.16
204.
איזה פראיירים אלה שגרים בתל אביב, עיר מסריחה
איזה פראיירים אלה שגרים בתל אביב, עיר מסריחה מפוצצת בעובדים זרים שכירות מטורפת בתים יקרים בטירוף ובנוסף עכשיו לא יהיו מקומות חניה בבניינים חדשים! איזה חוצפה! רק במדינת ישראל 2016 יש מחדל כזה! מי אתם שתחפו עלינו לסוע בתחבורה ציבורית? בייחוד שהתחלבורה הציבורית בישראל שווה לתח... מילא הייתם מציעים תחבורה ציבורית כמו באירופה כגון אמסטרדם, פריז, לונדון וכו אולי היינו חושבים על זה אבל פה? הרי זה ברור שהרכבת הקלה הזאת תתברר ככישלון בטווח הארוך כי ככה זה עם כל פרויקט במדינה הזאת בדיוק כמו המטרונית של חיפה פשוט זוועה. ובכלל אנשים עם ילדים צריכים רכב אז מספיק עם הרעיונות הדפוקים האלה של לצמצם חניות ואז בלית ברירה כולם ישתמשו ברכבת הקלה ועוד יגידו לנו שזה הישג כי מלא אנשים נוסעים בה. תורידו את מחירי הדלק חזירים שכמותכם! הדלק בישראל הכי יקר בעולם אמור להיות לפחות חצי אבל אז כולם ימשיכו לנוסע בכיף באוטו וזה לא יסתדר לכם עם התכניות המושחתות שלכם. הלוואי ואף אחד לא ייסע ברכבת הקלה המעפנה הזאת בזבוז של מיליונים וזה אפילו לא יהיה תת קרקעי כמו בכל העולם
Bulb | 06.09.16
195.
בלי תחבורה ציבורית איכותית, מה שלא הולך להיות
בלי תחבורה ציבורית איכותית, מה שלא הולך להיות פה אי פעם, זה לא יעבוד. המדינה רוצה תחבורה פרטית, המיסים על מכוניות ודלק זה מכרה זהב בשבילה והיא לא הולכת לוותר על זה. אם לוקח לי להגיע לעבודה באוטובוסים יותר משעה וברכב פחות מחצי שעה, תעשו אתם לבד את החשבון.
Radio | 06.09.16
185.
יקרה משהו מאוד פשוט - במגדלים הגבוהים שייבנו
יקרה משהו מאוד פשוט - במגדלים הגבוהים שייבנו לא יגורו האוכלוסיות החזקות שהעירייה כל כך חפצה ביקרם - שכן להם יש מכונית אחת או שתיים, אלא אוכלוסיות חלשות יותר, מה שיהפוך את המגדלים האלו לבניינים עם בעיות בשל עלויות האחזקה הגבוהות.
Flower | 06.09.16
180.
ברגע שקבעתם מסמרות - עצרתם את ההתחדשות העירונית
ברגע שקבעתם מסמרות - עצרתם את ההתחדשות העירונית פרוייקטי תמ"א לסוגם ואת העסקים בעיר. משפחות יעזבו את העיר. ישארו הרווקים עם רכב יחיד או אופניים. עסקים יסגרו . מלבד בתי קפה לצעירים. משרדים יעברו אל מחוץ לעיר. כבר היום עקב העבודות יש תנועה החוצה - שיסתיימו העבודות לא מובטח שנחזור.
Basketball | 06.09.16
176.
חבורה של מטומטמים..זו רק עוד דרך לעשוק את
חבורה של מטומטמים..זו רק עוד דרך לעשוק את הציבור שישלם עוד ועוד דוחות חנייה. כי פתרון בתחבורה ציבורית אין פה. התחבורה הציבורית בארץ ברמה נמוכה מאוד!! שלא נדבר על זה שהיא אינה עובדת בסופי השבוע. שזה בזיון בפני עצמו.  אם לוקח לי שעתיים נסיעה להתנייד בין מקומות במרכז שבאוטו לוקח לי 15 שעה בלחץ..זה אומר דרשני. מדינת חלם.
Bullhorn | 06.09.16
160.
המשפט הראשון שלך פשוט לא נכון. קודם כל,
המשפט הראשון שלך פשוט לא נכון. קודם כל, אוטובוסים חשמליים הם עדיין דבר נדיר ברוב העולם ומעט מאוד חברות מתמשות בהם באופן שוטף או אינטנסיבי (לרוב זה עדיין בגדר נסיון של מספר רכבים לבדיקת היכולת, העלויות, השירות המסופק וכדומה). שנית, לדן יש אוטובוס חשמלי בשימוש בקו 5, בנוסף היא חתמה על הסכם עם חברת צ׳ריוט מוטור וביחד הם הקימו את חברת "פנדן" שתייבא אוטובוסים חשמליים. הם בחרו באוטובוס קבלי-על עם טווח קצר (ג 20 ק"מ) אך שמצריך טעינה קצרה בלבד של כ 5 דקות בתחנת הקצה, הם הזמינו  5 אוטובוסים כאלה ומתכננים להחליף 25% מהצי באוטובוסים האלה בעתיד. לפני מספר חודשים פרסמה אגד מכרז לרכישת 10 אוטובוסים חשמליים שישמשו אותה במספר קווים בחיפה לצורך בדיקת היכולות והתפעול. כמובן שניסוי מוצלח יביא לרכישות נוספות.
BandAid | 06.09.16
157.
למה נותנים למתכננות איזור מרכז הארץ את ההחלטות
למה נותנים למתכננות איזור מרכז הארץ את ההחלטות האלה? הם בונות על תחבורה ציבורית שלא תהייה! והציבור משלם על זה בפקקים והסביבה בזיהום אוויר!. מתכננת מחוז מרכז אותו טיפוס בדיוק - שיסעו באוטובוס! לא משנה לה שאין באיזור אוטובוסים, אבל כביש היא לא מאשרת!
Boomerang | 06.09.16
155.
סעו ברקבת הקללה. לא תאמינו מי זכה להקים
סעו ברקבת הקללה. לא תאמינו מי זכה להקים חלקים גדולים ממנה, ומה הקשר שלו לחניון שקרס. גם לא תאמינו איך תסעו לבלות בסוף שבוע. לפי הדוברים שזוכים למכונית וחניה צמודים, אפשר להבין כי תוכלו לנסוע בתחבורה ציבורית סבירה בכל רגע שתזקקו לה.
Car | 06.09.16
147.
טמטום מוחין. מה נעשה כשאין תחבורה ציבורית למשל
טמטום מוחין. מה נעשה כשאין תחבורה ציבורית למשל שבתות וחגים. נגזר עלינו להכלא בבית? האם התחבורה הציבורית אמינה? רק השבוע ראינו עד כמה לא. קבלנים שלא תהיה להם חניה אחת לפחות לכל דירה לא ימכרו דירות. ראו הוזהרתם. מעניין איך חולדאי מגיע ללשכה שלו והאם יש לו חנייה בבית? האם בתחבורה ציבורית או עם מכוניתו וחניה שמורה?
Controller | 06.09.16
137.
תלוי בתדירות. אם יש אוטובוס כל חצי שעה,
תלוי בתדירות. אם יש אוטובוס כל חצי שעה, אז זה לא כלי תחבורה יעיל. כי אם צריך להחליף קו בדרך זמן הנסיעה הוא לגמרי בלתי הגיוני. אני מאוד רוצה לנסוע לעבודה באוטובוס, אז נכון שבבוקר יש אוטובוס כל רבע שעה, שזה לא טוב - אבל נניח שאפשר לחיות עם זה. אבל בחזור יש אוטובוס רק כל שעה. באמת לא בא בחשבון עבור מי שיכול להרשות לעצמו להחזיק רכב.
Coathanger | 06.09.16
130.
ברור ברור ברור - ואם אתה רוצה להגיע
ברור ברור ברור - ואם אתה רוצה להגיע להרצליה באמצע יום עסקים כי יש לך שם פגישה - או חמור יותר - יש לך רצון חצוף להגיע לרמת השרון או רעננה - שבע שעות נסיעה כל כיוון . די כל הזמן לקשקש בשכל , הרכבת הקלה טובה למי שמגיע למשרד ב 9 והולך ב 18  - אם אתה מנהל טיפה יותר בכיר עם פגישות - אין לך כל שימוש ברכבת הזאת. 
Guitar | 06.09.16
127.
טמטום דיקטטורי שיגרום לאנשים להבין שהם חיים בגיהנום
טמטום דיקטטורי שיגרום לאנשים להבין שהם חיים בגיהנום שנקרא ישראל. דקירות בגלל חניה , זה מה שנקבל . ככה זה כשצריך להילחם בגלל מיעוט משאבים . זה קורה בגלל נפט , זה קורה בגלל מים , ועכשיו גם בגלל תקן חניה מוקטן. העיקר שילמתם סכום מטורף על הנדל"ן, מיסים בהתאם וקנסות חניה לעיריה .
Puzzle | 06.09.16
108.
חבל רק ששכחתם שבמצבה הנוכחי התחבורה הציבורית מדירה
חבל רק ששכחתם שבמצבה הנוכחי התחבורה הציבורית מדירה נכים. ניסיתי אין ספור פעמים ליסוע באוטובוס או גם מוניות שירות, ביקשתי מהנהג שימתין בתחנה ולא יסע עד שאתיישב (אני עם קביים ולא הכי יציב), אחרי הפעם השניה שבה הנהג שם ז על בקשתי ונסע ונמרחתי על הריצפה  החלטתי שלא שווה לי ההשפלה והבכי הזה וכמה שאני שונא לנהוג בתל אביב (ביננו זה סיוט ואם היתה חלופה טובה הרבה היו מוותרים על העצבים שבנהיגה בעיר המסריחה הזאת!
Radio | 06.09.16
97.
מדהים כמה תגובות דומות (בתשלום?) יש פה על
מדהים כמה תגובות דומות (בתשלום?) יש פה על חולדאי שמוציא אותנו מהלבנט, מתרבות האגואיזם האמריקאית, שלומד ממקומות נאורים וכמובן ישראלי אגואיסט כל מי שחושב אחרת.  האם אנחנו, תושבי העיר שנצטרך לשלם עוד יותר על חנייה גם משלמים על התגובות האלו או שחולדאי משלם להם מכיסו?
Processor | 06.09.16
89.
כשנוסעים בתחבורה ציבורית צריך ללכת אחכ' ברגל, וזה
כשנוסעים בתחבורה ציבורית צריך ללכת אחכ' ברגל, וזה קצת בעיה שהעירייה נותנת לאופנוענים להשתולל על המדרכות. אמנם אין בסמכותה של העיריה לעצור אותם, אבל בהחלט אפשר לקנוס אותם על חניה על המדרכה בהרבה כסף, וכך להוריד להם את המוטיביציה לנסוע על המדרכה. 
Boomerang | 06.09.16
43.
אתה אומר שלא תהיה מופתע לגלות עוד כמה
אתה אומר שלא תהיה מופתע לגלות עוד כמה שנים באיזו תוכנית תחקירים בערוץ 2 שמקרוב למישהו בכיר לכאורה, "במקרה" מקבל (בגרושים,כמובן) קרקע לצורך חניון בתשלום, באותו מיקום ש"במקרה" האזרחים יהיו לקוחות שבויים מאחר ולא תהיה להם חנייה? ו"במקרה" פקחים מסורים שעובדים בחירוף נפש ידאגו לקנס שמן עבור כל אחד שלא ישלם לאותו מקורב בעל חניון. הכל כמובן לכאורה, זה מה שאתה חושב שקורה פה? אם אני מבין נכון את הרמיזה שלך.
Hat | 06.09.16
37.
הגבלה שהקריטריון לה הוא קיומה של תחבורה ציבורית
הגבלה שהקריטריון לה הוא קיומה של תחבורה ציבורית צריכה לחול באופן שישפיע רק על מי שאינם תושבים. מי שמקום מגוריו תל אביב, נדרש לתחבורה גם בלילות, שבתות וחגים ולפעמים רחמנא ליצלן, מתנייד מחוץ לתל אביב למקומות בהם התחבורה הציבורית אינה יעילה (גם אם הייתה עובדת בשבתות וחגים, והיא לא). על כן - להגביל היוממים בלבד ובנייני המשרדים, ולא מבני מגורים. אגב, כתושבי תל אביב, אנו מחזיקים רכב בעיקר עבור סופי השבוע והסעת הילדים לחוגים.
Wheel | 06.09.16
27.
אני לא מבין את ההתלהמות הגדולה. אני חושב
אני לא מבין את ההתלהמות הגדולה. אני חושב שהגיע הזמן לצאת מת"א לערים אחרות. יש היום תשתית תחבורתית טובה מאוד ואפשרויות טובטצ מאוד כגון מודיעין, רמלה, יבנה שנמצאים קרוב לכביש 6 ו-431. אין היום שום ערך לקבוע את העסק בת"א. כבר היום זה סיוט להגיע לת"א.
Bowtie | 06.09.16
24.
שטח קומה ברוטו של 240 מ"ר משכן בין
שטח קומה ברוטו של 240 מ"ר משכן בין 20 ל-40 עובדי משרד. להקצות לשטח כזה רק חנייה אחת, זה כמו לא להקצות חנייה בכלל. שערוריה מושחתת לחלוטין. רוצים לאשר למקורב בניין מסוים, אז משנים את התקנות, ושנה לאחר מכן יחזירו את התקנות, כי "יבינו" את גודל הטעות. בינתיים המקורב כבר נהנה מהיתר חתום.
Chilli | 06.09.16
20.
כרגיל, רותמים את העגלה לפני הסוסים! איך אתם
כרגיל, רותמים את העגלה לפני הסוסים! איך אתם יודעים מה יהיה אחרי שהרכבת תתחיל לפעול? אולי הכל יהיה בדיוק הפוך ממה שחשבתם? אמרו שזה מה שיקרה, אז אמרו! אולי הפרוייקט יהיה כשלון ואז מה תעשו לגבי חניות? תיצרו אותן, יש מאין?!?!? אין מחשבה קדימה, תתחילו בזה שתאשרו כרגיל ואז תראו איך העניין מתקדם. תמיד אפשר ל"סגור" חניות לשימו אחר, אבל ליצור חניה במקום שלא תכננו מראש שתהיה חניה הרבה יותר קשה!!!!!
Sword | 06.09.16
12.
זה לא ברור לכם? אם אתה מעסיק ואין
זה לא ברור לכם? אם אתה מעסיק ואין לך מקומות חניה אז שווה לך להעסיק רק את התל אביבים שגרים קרוב. לא יאומן שמישהו יתן לזה יד ויפגע עוד יותר בפריפרייה ובערי הלווין של תל אביב. מצד שני לא ניתן לחזות לאן העולם הולך עם המכוניות האוטונומיות אבל ברור שעדיין יהיה צורך בתשתית לתחבורת המונים!! שאת זה אין
Tooth | 06.09.16
9.
איזה חלמאות מדהימה. העסק הזה עובד בערים שבהן
איזה חלמאות מדהימה. העסק הזה עובד בערים שבהן יש תחבורה ציבורית כמעט כל היממה 7 ימים בשבוע. פה דואגים קודם להוריד את מקומות החניה, להקשות על הנהגים אבל מתישהו בעתיד המאוד מאוד רחוק אולי תהיה תחבורה ציבורית הולמת. טפשות. מקווה שבסופו של דבר זה יגרום לעסקים קטנים כגדולים לצאת מתל אביב. זה פשוט אסון שלא יאמן
Quill | 06.09.16
7.
השאלה היא אם מישהו יפקח על זה. בטוקיו
השאלה היא אם מישהו יפקח על זה. בטוקיו אי אפשר לרכוש מכונית בלי אישור מהעירייה שיש לך חנייה. פה יגידו שזה פוגע בזכות קניין בסיסית. ואם יאכפו את זה, זה כנראה יפגע במכירות בפרויקט. הרעיון יפה, הגיוני ואידיאליסטי, אבל אני לא רואה איך אצלנו זה יקרה. אצלנו כסף ורכוש החליפו מזמן את כל האידיאלים.
Leaf | 06.09.16
3.
העתירה נגד התקנות, בכל הנוגע לתקן החנייה בבנייני
העתירה נגד התקנות, בכל הנוגע לתקן החנייה בבנייני מגורים, צריכה להתמקד בדבר אחד: חוסר סבירות התקנות בהתייחס להעדר תחבורה ציבורית בשבת, פוגע בזכות יסוד של חופש התנועה. בנוסף היא פוגעת בחופש הקניין, שכן חלק מהזכות להיות בעלים של רכב, היא האפשרות למצוא לו מקום חנייה
Hammer | 06.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת