אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הלפרין בעד אובר X: "אסור שאינטרסים של בעלי המוניות ימנעו תחרות חופשית"

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
נהג מונית מתחיל את החודש במינוס של כמה
נהג מונית מתחיל את החודש במינוס של כמה אלפי שקלים הכוללים ביטוח , החזרי הלואות , דמי חבר בתחנה ונהג שאין לו מספר צריך לשלם גם עלשכירת מספר. יגיע אדם עם רכב פרטי שמשלם ביטוח כמו רכב פרטי ומבצע נסיעות בשכר. מי מבטיח שיש לו ביטוח ואם ,חס וחלילה ,תקרה תאונה - האם חברת הביטוח תשלם ?  או שקרנית תאלץ לשלם. מי מבטיח שלאותו נהג יש רשיון נהיגה ושהוא לא פסול. אולי יש לו עבר פלילי והוא בריא ומסגול לנהוג. מצד המדינה - איך היא תבטיח גביית מיסים כחוק  ותמנע עבודה בשחור? האם הורים יהיו מוכנים שבת שלהם תעלה על רכב פרטי עם נהג שאולי יש לו עבר פלילי (אולי בתחום עברינות מין)  שיקח אותה לבילוי בת"א או גרוע מזה בחזרה ? אני לא נהג מונית ולא בעל מונית ולא קשור  לתחום משום צד. לא כל דבר שטוב בארה"ב טוב בישראל.
Locomotive | 07.09.16
13.
חמוד נהג מונית שעובד כל יום 12 שעות
חמוד נהג מונית שעובד כל יום 12 שעות ביום כולל שבתות לחגים ללא תנאים סוציאליים ולא מביא הביתה בקושי את השכר הממוצע במשק ועוד להגיד שיש קבוצות אינטרס בענף המוניות אנשים זורקים דברים לאויר בלי לדעת על מה מדברים וזה שהיא אומרת שזה יחסוך 70% ממחיר הנסיעה אני לא יודע איפה היא למדה חשבון . אולי היא חושבת שאנחנו נוסעים על מים וזה רכב אוטונומי שאין נהג שצריך להרויח מינימום 30 שח לשעה.
שמעון327 | 07.09.16
12.
הרכב הביטוח הוא לרכב פרטי ללא אופציה לחלוקת
הרכב הביטוח הוא לרכב פרטי ללא אופציה לחלוקת תשלום על נסיעה גם אם התחלקתם עם חבר בהוצאות דלק , הביטוח לא מכסה במקרה של תאונה , וזה אומר שצריך לשנות את תנאי הביטוח ולשלם יותר על ביטוח הרכב , זה מקור לצרות רבות מהסיבה הפשוטה שכולם פה לא ישלמו את התוספת בביטוח אבל ירצו להרוויח צרה נוספת עם רכבי הליסינג , אנשים לא משלמים על הרכב והדלק ועוד ירוויחו על נסיעות נוספות.
ChefHat | 07.09.16
10.
אתה נישמע כמו עובד של עובר בגלל זה
אתה נישמע כמו עובד של עובר בגלל זה הכלכלה שם קורסת אתה ועוד אנשים כמוך לא מבינים ששלושים אלף משפחות מתפרנסות מענף המוניות שהוא הענף שהכי פחות מתגמל עובד עבור שעות העבודה שלו ואת המחירים של המוניות קובעים במשרד התחבורה ולא הנהגים.
שמעון327 | 07.09.16
9.
משך שנים אני נוסע למדינות דרום אמריקה ותמיד
משך שנים אני נוסע למדינות דרום אמריקה ותמיד הייתי שוכר רכב ביגלל רמת מוניות ירודה ועושק תיירים  פעם אחרונה שנסעתי לפני חודש לא השכרתי רכב והישתמשתי ב uber פשוט אין מה להגיד השרות היה מעולה רמת הרכבים מעולה והמחירים נמוכים וסברים בקיצור חסכתי 50 דולר ליום השכרת רכב והובר עלה לי לכל השבועיים 75 דולר  אליפות אני חייב לציין ששרותי המוניות במדינות המדוברות פשוטו את הרגל מהרגע שהובר ניכנס למדינה 
Bus | 07.09.16
7.
עם כל הכבוד לממונה, זוית הראיה שלה צרה
עם כל הכבוד לממונה, זוית הראיה שלה צרה ביותר מה שעובד היטב במדינות תרבות אינו מתאים למדינה שפועלת לפי העקרון של להרוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן. תרבטת הנהיגה הרווחת כאן , מצב כלי הרכב ותאוות הבצע, יביאו לכך שהתוצאה תהיה אסון.
Bus | 07.09.16
1.
בכיף גדול תכנסו עוד שרותי מוניות ראשית פיצוי
בכיף גדול תכנסו עוד שרותי מוניות ראשית פיצוי לבעלי במוניות שברשותם זכות ציבורית שנית לבדוק פתיחת תקים במס הכנסה מעמ לכל הנהגים שרוצים הבטחת הכנסה תחרות דבר טוב בתנאים שווים לכולם כל יכלו גם לדלל את כל הפקדים במסדרונות השלטון שלא עושים כלום למען האזרח עובדים עליו בגדול 
Coathanger | 07.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת