15. בסוף גוגל יקנו את מובילאיי ותאחד את מובילאיי בסוף גוגל יקנו את מובילאיי ותאחד את מובילאיי ווייז לחטיבה אחת של תחבורה וניווט בטוח. Bowtie | 13.09.16 (ל"ת)
14. אני אגיד לך מה יהיה בעוד עשור. מכונית אני אגיד לך מה יהיה בעוד עשור. מכונית עם מיכשור משוכלל לצמצום תאונות עד המינימום, אבל עם נהג. ולא תהיה מכונית אוטונומית. Coathanger | 11.09.16 (ל"ת)
13. מכונית אוטונומית, חלום שמעולם לא יתגשם. על מה מכונית אוטונומית, חלום שמעולם לא יתגשם. על מה אתה מדבר? כולם מספרים על היתרונות, אך אף אחד לא מזכיר את החסרונות של המכונית האוטונומית. מדמיינים ולא מציאותיים. Coathanger | 11.09.16 (ל"ת)
12. מה הקשר בין תנועה אוטומטית של מטוסים ורכבות מה הקשר בין תנועה אוטומטית של מטוסים ורכבות לבין המשימה של רכב אוטונומי? ברכב אוטונומי המשימה מורכבת פי כמה סדרי גודל. במקרה של מטוסים ורכבות, בעקרון רשת התנועה כולה חסומה לכלי רכב שאינם נשלטים ע"י המערכת. למשל, המרחב האוירי של מטוסים מנוהל כולו ע"י המערכת, כך שכלים חיצוניים בלתי צפויים אינם אמורים להיות בו, ואם הם מופיעים הם תקלה והם עלולים לגרום לאסון. לשם התמודדות עם תקלות כאלה יש גם טייסים לגיבוי. באופן דומה, כל התנועה על רשת הרכבות נשלטת ע"י המערכת. אם כלי רכב חיצוני עולה על המסילה - זו תקלה שעלולה להסתיים בתאונה. המערכת לחלוטין אינה אוטונומית ואינה יודעת להתמודד עם מקרים בלתי צפויים. ברכב שנוסע ברחוב המציאות שונה לחלוטין. אין עדיין מערכת על אחת ששולטת ומודעת לכל כלי הרכב על הכביש. ובנוסף, יש את הנושא של חלוקת הכביש עם הולכי רכב - כל רגע עלול להתפרץ אדם אל הכביש. המערכות הקיימות עדיין רחוקות מאוד מלהתמודד עם בעיות כאלה בצורה נאותה. "הנהג לגיבוי" בעצם גורם לסכנה מוגברת. כשם שרובנו איננו מסוגלים להיות טייסים, כך רובנו לא מסוגלים להתרכז כשבעצם איננו עושים דבר. לכן לאחר תקופה ארוכה שבה המערכת לכאורה נהגה בצורה מושלמת, אם קורת לפתע תקלה שדורשת התערבות אנושית - רוב הנהגים יהיו מזמן שקועים במשחק בסלולרי או בנמנום מתוק - ולא יהיו מסוגלים להגיב במהירות הנדרשת. החברות המסחריות לא יספרו לכם את זה! זה רק מפריע להן לגרוף עוד רווחים! Trumpet | 10.09.16 (ל"ת)
11. @סמי היקר, תבדוק קצת מה הטייס עושה בזמן @סמי היקר, תבדוק קצת מה הטייס עושה בזמן הטיסה.. חוץ מלדבר בקשר עם מגדלי פיקוח לא הרבה... אפילו ההמראה והנחיתה יכולות להיות אוטומטיות לחלוטין. להסעה למסלול המראה מתחילים להשתמש היום ברכבים אוטונומיים ואפילו להעביר מזוודות ואספקה למטוס. אין וויכוח שצריך טייס במטוס כמו שאין וויכוח שצריך נהג במכונית, אבל את הנהג צריך למקרי קיצון בדיוק כמו את הטייס. עדיף לכולנו שכמה שפחות ידיים אנושיות יהיו על ההגה, בעיקר בארץ. וזה מעבר לפן הבטיחותי, היעילות שמכונית אוטונומית תביא לכביש תפתור לא מעט בעיות תחבורה אחרות של פקקים, זיהום ויעילות. Popsicle | 10.09.16 (ל"ת)
10. ובלי קשר יש לא מעט רכבות אוטומטיות, בעיקר ובלי קשר יש לא מעט רכבות אוטומטיות, בעיקר בשדות תעופה ברחבי העולם. חוצמזה שה"ג'ונגל" הזה של הכבשים הוא ג'ונגל רק בגלל נהגים אנושיים שנוסעים כמו חיות. 10 דקות בכביש בארץ ותבין למה חייבים פה להוריד כמה שיותר ידיים של נהגים ישראלים מההגה ולתת לשיטה למישהו/משהו אחר. Popsicle | 10.09.16 (ל"ת)
9. אין לך מושג כמה אתה תלוי במחשבים כמעט אין לך מושג כמה אתה תלוי במחשבים כמעט בכל תחום Umbrella | 10.09.16 (ל"ת)
8. אף אחד לא יוותר על המכונית הפרטית שלו, אף אחד לא יוותר על המכונית הפרטית שלו, כשהיא ליד הבית. הבעיה שכל אחד מבלבל, בין מה שהוא מדמיין, לבין מה שיהיה במציאות. המרחק עוד גדול להגיע למכונית אידאלית הנקייה מתאונות ותקלות. אין דבר, תמשיכו לחלום. Coathanger | 10.09.16 (ל"ת)
7. בעוד 30 שנה האמון במכוניות אוטונמיות יהיה כל בעוד 30 שנה האמון במכוניות אוטונמיות יהיה כל כך גבוה, שאנשים יתקשו להבין איך בעבר אפשרנו לבני אדם לנהוג ולהרוג אנשים אחרים על הכביש. Button | 10.09.16 (ל"ת)
6. למטוס יש טייס, והוכח מעל כל ספק, שמטוס למטוס יש טייס, והוכח מעל כל ספק, שמטוס עם טייס הוא דבר בטוח יחסית. להוציא כשל טכני, חטיפה ואיום של טרור, ודברים שהם המהווים איום, מחוץ לכישוריו של הטייס. אני לא סומך על המכונית האוטונומית, זהו חלום באיספניה. רוב האנשים קונים בעיניים עצומות, את מה שמוכרים להם. וזה לא נכון. בינתיים הכל על הנייר ואין ודאות שהמכונית האוטונומית תצא לפועל. עדיין הכל לוטה בערפל. Coathanger | 10.09.16 (ל"ת)
5. אבל אתה סומך על המטוס שינחת וימריא... אבל אתה סומך על המטוס שינחת וימריא... Umbrella | 10.09.16 (ל"ת)
4. מכונית אוטונומית זה רעיון מטורף. לתת למכונית שליטה מכונית אוטונומית זה רעיון מטורף. לתת למכונית שליטה מוחלטת בג'ונגל של הכבישים?? אפילו רכבת אוטונומית אין למרות שיוחד לה באופן מובנה מסלול משלה. חברות התעשייה מפוצצות בכסף ומבזבזות אותו בשיגעון גדלות על פרוייקטים אבסורדיים Lobster | 10.09.16 (ל"ת)
3. אפשר לחשוב, שמכונית אוטונומית חסינה מתאונות ולא תהרוג אפשר לחשוב, שמכונית אוטונומית חסינה מתאונות ולא תהרוג אנשים. זה שאתה מאמין בכך, זה עדיין לא אומר שאתה צודק, במאה אחוז. Coathanger | 10.09.16 (ל"ת)
2. מכונית אוטונומית תהיה הרבה יותר בטוחה מנהיגה של מכונית אוטונומית תהיה הרבה יותר בטוחה מנהיגה של בן אנוש. מספר השגיאות ילך ויקטן עם הזמן וזה ללא ספק עתיד התחבורה. דמיין עולם בו לא קיים רכב פרטי. אתה לוחץ על השעון/ מזמין מראש הסעה אוטונומית. אינך נדרש לחפש חניה, לשלם עבור שרותי תחזוקה וביטוח יקרים - אתה משלם רק עבור השירות אותו אתה צורך. מעבר לכך, מספר הרכבים יקטן משמעותית. BottleOpener | 10.09.16 (ל"ת)
1. בשביל מה קיים הצורך במכונית אוטונומית. די במכשור בשביל מה קיים הצורך במכונית אוטונומית. די במכשור מפותח העוזר לנהג למנוע תאונות המתקרב ל 100%. אפשר לתאר אדם הנוסע, במכונית אוטונומית האכול דאגה, האם ניתן לסמוך על המכונית להגיע ליעדה ולהישאר בחיים. Coathanger | 10.09.16 (ל"ת)
דיווחים: אפל שוקלת מחדש את פרויקט המכונית האוטונומית ופיטרה עשרות עובדים
15 תגובות לכתיבת תגובה