אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיווחים: אפל שוקלת מחדש את פרויקט המכונית האוטונומית ופיטרה עשרות עובדים

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
מה הקשר בין תנועה אוטומטית של מטוסים ורכבות
מה הקשר בין תנועה אוטומטית של מטוסים ורכבות לבין המשימה של רכב אוטונומי? ברכב אוטונומי המשימה מורכבת פי כמה סדרי גודל. במקרה של מטוסים ורכבות, בעקרון רשת התנועה כולה חסומה לכלי רכב שאינם נשלטים ע"י המערכת. למשל, המרחב האוירי של מטוסים מנוהל כולו ע"י המערכת, כך שכלים חיצוניים בלתי צפויים אינם אמורים להיות בו, ואם הם מופיעים הם תקלה והם עלולים לגרום לאסון. לשם התמודדות עם תקלות כאלה יש גם טייסים לגיבוי. באופן דומה, כל התנועה על רשת הרכבות נשלטת ע"י המערכת. אם כלי רכב חיצוני עולה על המסילה - זו תקלה שעלולה להסתיים בתאונה. המערכת לחלוטין אינה אוטונומית ואינה יודעת להתמודד עם מקרים בלתי צפויים. ברכב שנוסע ברחוב המציאות שונה לחלוטין. אין עדיין מערכת על אחת ששולטת ומודעת לכל כלי הרכב על הכביש. ובנוסף, יש את הנושא של חלוקת הכביש עם הולכי רכב - כל רגע עלול להתפרץ אדם אל הכביש. המערכות הקיימות עדיין רחוקות מאוד מלהתמודד עם בעיות כאלה בצורה נאותה. "הנהג לגיבוי" בעצם גורם לסכנה מוגברת. כשם שרובנו איננו מסוגלים להיות טייסים, כך רובנו לא מסוגלים להתרכז כשבעצם איננו עושים דבר. לכן לאחר תקופה ארוכה שבה המערכת לכאורה נהגה בצורה מושלמת, אם קורת לפתע תקלה שדורשת התערבות אנושית - רוב הנהגים יהיו מזמן שקועים במשחק בסלולרי או בנמנום מתוק - ולא יהיו מסוגלים להגיב במהירות הנדרשת. החברות המסחריות לא יספרו לכם את זה! זה רק מפריע להן לגרוף עוד רווחים!
Trumpet | 10.09.16
11.
@סמי היקר, תבדוק קצת מה הטייס עושה בזמן
@סמי היקר, תבדוק קצת מה הטייס עושה בזמן הטיסה.. חוץ מלדבר בקשר עם מגדלי פיקוח לא הרבה... אפילו ההמראה והנחיתה יכולות להיות אוטומטיות לחלוטין. להסעה למסלול המראה מתחילים להשתמש היום ברכבים אוטונומיים ואפילו להעביר מזוודות ואספקה למטוס. אין וויכוח שצריך טייס במטוס כמו שאין וויכוח שצריך נהג במכונית, אבל את הנהג צריך למקרי קיצון בדיוק כמו את הטייס. עדיף לכולנו שכמה שפחות ידיים אנושיות יהיו על ההגה, בעיקר בארץ. וזה מעבר לפן הבטיחותי, היעילות שמכונית אוטונומית תביא לכביש תפתור לא מעט בעיות תחבורה אחרות של פקקים, זיהום ויעילות.
Popsicle | 10.09.16
10.
ובלי קשר יש לא מעט רכבות אוטומטיות, בעיקר
ובלי קשר יש לא מעט רכבות אוטומטיות, בעיקר בשדות תעופה ברחבי העולם. חוצמזה שה"ג'ונגל" הזה של הכבשים הוא ג'ונגל רק בגלל נהגים אנושיים שנוסעים כמו חיות. 10 דקות בכביש בארץ ותבין למה חייבים פה להוריד כמה שיותר ידיים של נהגים ישראלים מההגה ולתת לשיטה למישהו/משהו אחר.
Popsicle | 10.09.16
6.
למטוס יש טייס, והוכח מעל כל ספק, שמטוס
למטוס יש טייס, והוכח מעל כל ספק, שמטוס עם טייס הוא דבר בטוח יחסית. להוציא כשל טכני, חטיפה ואיום של טרור, ודברים שהם המהווים איום, מחוץ לכישוריו של הטייס. אני לא סומך על המכונית האוטונומית, זהו חלום באיספניה. רוב האנשים קונים בעיניים עצומות, את מה שמוכרים להם. וזה לא נכון. בינתיים הכל על הנייר ואין ודאות שהמכונית האוטונומית תצא לפועל. עדיין הכל לוטה בערפל.
Coathanger | 10.09.16
4.
מכונית אוטונומית זה רעיון מטורף. לתת למכונית שליטה
מכונית אוטונומית זה רעיון מטורף. לתת למכונית שליטה מוחלטת בג'ונגל של הכבישים??  אפילו רכבת אוטונומית אין למרות שיוחד לה באופן מובנה מסלול משלה. חברות התעשייה מפוצצות בכסף ומבזבזות אותו בשיגעון גדלות על פרוייקטים אבסורדיים
Lobster | 10.09.16
2.
מכונית אוטונומית תהיה הרבה יותר בטוחה מנהיגה של
מכונית אוטונומית תהיה הרבה יותר בטוחה מנהיגה של בן אנוש. מספר השגיאות ילך ויקטן עם הזמן וזה ללא ספק עתיד התחבורה. דמיין עולם בו לא קיים רכב פרטי. אתה לוחץ על השעון/ מזמין מראש הסעה אוטונומית. אינך נדרש לחפש חניה, לשלם עבור שרותי תחזוקה וביטוח יקרים - אתה משלם רק עבור השירות אותו אתה צורך. מעבר לכך, מספר הרכבים יקטן משמעותית. 
BottleOpener | 10.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת