אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אופל לא רוצה טעמים אגרסיביים במוקה שלה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אופל היא ההוכחה הניצחת לעובדה שיש גם מכוניות
אופל היא ההוכחה הניצחת לעובדה שיש גם מכוניות גרמניות שאף אחד לא רוצה לרכוש..... בניגוד ל BMW, מרצדס, אודי, ואפילו פולקסוואגן, מכוניות מתוצרת אופל (או ווקסהול) לא נהנו מעולם מההילה שעוטפת את האחרות. מלבד ציי רכב, וחברות השכרה, אף אחד לא באמת רוצה אופל בחניה הפרטית שלו!  
Mustache | 17.09.16
4.
איזו כתבה מבובלת, "המוקה הייתה טראקס עם סמל
איזו כתבה מבובלת, "המוקה הייתה טראקס עם סמל אחר אז החליטו להשיק את המוקה וזה הצליח אבל עכשיו שוב הטראקס והמוקה יהיו דומות" - לא הבנתי כלום... תגיע לארץ עם מנועי 1.5 ו-1.4 בנזין, אבל במפרט רשום 1.6 דיזל... מחיר אין... ביקורת כלשהי על הנסיעה אין... בשטח לא נבדקה אפילו (וזה הרי "כביש-שטח" עם הנעה כפולה)... לא ברור אם ההנעה הכפולה היא דבר חדש או רק הסימון "איקס"... בקיצור, קיבלת טיול בחינם לסקוטלנד, קצת וויסקי איכותי, ושילמת בביקורת חסרת ביקורת
Processor | 13.09.16
3.
כמה אי-דיוקים בכתבה: יש קשר הדוק מאוד, במיוחד
כמה אי-דיוקים בכתבה: יש קשר הדוק מאוד, במיוחד במישור התכנון ההנדסי וחלוקת רכיבים, בין אופל וחטיבות אחרות ב-GM. ליין הדגמים של ביואיק, להוציא שלושה דגמים (לה-קרוס, אנקלייב והאנוויז'ן החדש מסין) הם דגמי אופל ממש שעברו Rebadge והתאמה לתקינה האמריקאית והקנדית. גם לשברולט יש קשר: הגרסה החדשה של הקרוז האצ'בק היא ... אופל אסטרה עם שינויים מינוריים, אופל אמפרה E החדשה היא שברולט בולט, אופל אנטרה הוא שברולט קאפטיבה. מנוע ה-1.5 טורבו שיוצע במוקה X הוא המנוע שמותקן בשברולט מאליבו החדשה עם התאמה ליורו 6. לאופל כמותג בודד אין זכות קיום וללא יתרון הגודל של GM, היא לא תשרוד כחברה עצמאית. התעשייה הולכת לקונסילידציה וכבר אין מקום ליצרנים קטנים, למעט במותגי-העל. עלויות הפיתוח פשוט גבוהות מדי.
Radio | 13.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת