11. צודק. כל תקופה היא מצהירה שוב ושוב שיהיה צודק. כל תקופה היא מצהירה שוב ושוב שיהיה תרגום סימולטני בסקייפ, ו.. זה עוד לא קרה istarc | 14.09.16 (ל"ת)
10. מי צריך את גוגל כשצה"ל בונה רובוט קטן מי צריך את גוגל כשצה"ל בונה רובוט קטן שנוהג בטנדר אימתני לסיורים סביב הרצועה? istarc | 14.09.16 (ל"ת)
8. אתה צודק שיקח זמן עד לנהיגה אוטונומית מלאה, אתה צודק שיקח זמן עד לנהיגה אוטונומית מלאה, אבל הסיבה היא לא טכנולוגית אלא שמרנות המחוקקים. בסינגפור כבר יש שירות מוניות אוטונומי ללא נהג מאחרי ההגה. כמה זמן יקח עד שיהיה גם בתל-אביב? לא יודע. כבר היום יש מערכות נהיגה אוטונומית בטוחות יותר מנהיגה של נהג אנושי. הדברים מוכחים באופן מובהק סטטיסטית. אלון מאסק שם למטרה שהרכב יהיה בטוח פי 10 מנהג אנושי - וזה באמת עשוי לקחת עשור. בתעשיית הרכב וברוב התעשיות שאינן תוכנה טהורה - מדובר בקבועי זמן קטנים מאוד. תרשה לי רגע להקפיץ אותך ל 2006 - לפני עשור. האם מאז היה שינוי משמעותי בשוק הרכב? אולי נכנסו קצת יותר מכוניות היברידיות, שאר המכוניות נהיו יותר יעילות מבחינת צריכת דלק ומזהמים - אבל לא שום דבר דרמטי. homeless1984 | 14.09.16 (ל"ת)
7. תוכנה היא הרכיב המרכזי ושם הם וכל אחד תוכנה היא הרכיב המרכזי ושם הם וכל אחד אחר כיום בעולם עדיין רחוקים מאוד מ"אוטונומי". כל חברה אחרת שכבר מפעילה (מה בעצם?) כמו אובר למשל, קוראת למה שהיא מפעילה "רכב אוטונומי" (עם כוכבית). זה בעצם לא אוטונומי. זה רחוק מאוד מאוטונומי. והשילוב עם "נהג" אנושי למקרה חירום הוא מקור לתאונות. נהג אנושי לא יהיה עירני אחרי שעות וימים שבהם לא עשה דבר. בנוסף, הפעלת הנהג האנושי תלויה בכך שהמערכת תזהה שיש לה בעיה. גם כאן יכולה להיות תקלה. המערכת יכולה להיכנס למצב מסוכן בלי לזהות זאת, הנהג לא ידע מה לעשות (בהנחה שהוא בכלל עירני) כי אין התרעה. הרי נאמר לו שכל עוד שאין התרעה עליו לתת למערכת לעבוד. Fan | 14.09.16 (ל"ת)
6. אם מדובר במכונית אוטונומית אז פורד היא החברה אם מדובר במכונית אוטונומית אז פורד היא החברה שתוביל בעתיד הקרוב לפריצת דרך אמיתית. בעיקר בזכות נגה Strawberry | 13.09.16 (ל"ת)
5. הבעיה של גוגל היא שהם ניגשים לבעיה כהנדסת הבעיה של גוגל היא שהם ניגשים לבעיה כהנדסת תוכנה. רכב אוטונומי הוא הרבה יותר מתוכנה ולשם כך דרוש צוות רב תחומי, שכנראה אין להם כי כל מי שהם גייסו לא מבין דבר וחצי דבר ברכב. Bowtie | 13.09.16 (ל"ת)
4. גם לטסלה יש הרבה מאוד מה לפתח עד גם לטסלה יש הרבה מאוד מה לפתח עד שיהיה רכב אוטונומי אמיתי, קרי רכב שיכול לנהוג בכל מקום ומצב בו בן אנוש יכול לנהוג, רכב שנמכר לאדם פרטי מוכן ומזומן לנסוע היכן שאותו אדם ירצה ללא כל נהג. גוגל ניפחה את הבלון ההייפ וכולם הצטרפו אחריה. היא הראשונה להודות (לפני כחצי שנה) שרכב אוטונומי מוחלט ואמיתי לא יהיה מוכן בעשור הקרוב כנראה. כ Box | 13.09.16 (ל"ת)
3. יש ככל הנראה ערך רב לנתונים שטסלה אוספת, יש ככל הנראה ערך רב לנתונים שטסלה אוספת, אך בכלל לא בטוח שרמת ניתוח נתונים שם היא כזו המסוגלת להפיק מה שגוגל מפיקה מהנתונים שהיא אוספת בצורה הרבה יותר מבוקרת. יש לסייג שמדובר בכל הקשור לרכב אוטונומי לגמרי, יש מידע רב שהם יכולים לכרות שישמש לדברים אחרים. Dog | 13.09.16 (ל"ת)
2. הנקודה המרכזית:המנהלים לא הבינו את המורכבות. לפני 20 הנקודה המרכזית:המנהלים לא הבינו את המורכבות. לפני 20 שנה מקרוסופט הכריזה על תורגמן אוטמטי שתיכף מוכן. הוא עדיין תיכף מוכן. BandAid | 13.09.16 (ל"ת)
1. אפל פרשה, גוגל לא מתרוממת... מי מהן תקנה אפל פרשה, גוגל לא מתרוממת... מי מהן תקנה את טסלה? מה שבטוח - במחיר הנוכחי (מתחת 200$) מניית טסלה היא הזדמנות ענקית homeless1984 | 13.09.16 (ל"ת)
האם פרויקט המכונית האוטונומית של גוגל תקוע?
11 תגובות לכתיבת תגובה