אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"יש להביא לציבור תחבורה ציבורית זמינה, לא רק נתיבים ציבוריים וכבישים מהירים"

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
כל הגופים הקשורים לשינוי התחבורה במרכז הארץ מסתירים
כל הגופים הקשורים לשינוי התחבורה במרכז הארץ מסתירים מהתושבים את האמת ,  כתושב מרכז הארץ  אני שואל את מנכ"ל נת"ע , את שר התחבורה  מה עשו להם תושבי מרכז הארץ  כולל רמת גן שחייבים להרוס את מרקם החיים , למה  לפמפם נתונים שיקרים ,  להעביר דיסאינפורמציה , האם תושבי מרכז הארץ חייבים לקום יום בהיר אחד ולגלות  שהיציאות חסומות כל 90 שניות בגלל מעבר הרכבת הקלה . האם זה הגיוני?  האם תושבי רמת גן  חייבים להסכים להרס איכות החיים שלהם?
Popcorn | 14.09.16
4.
נ"תע עם מכרז דפוק שבחר בסינים כספקי קרונות
נ"תע עם מכרז דפוק שבחר בסינים כספקי קרונות ( סינים ושקיפות?? )   אגב ללא פקוח של המזמין ! ורוב הסיכויים בדחיפת משרד התחבורה והעומד בראשו ( למה ? )   מכרז מערכות שלא מגדיר סטנדרטים ובעצמו בדיחה עצובה ומציעים שבודאות יבחרו את הזול והפשוט ביותר בכדי לזכות ומעל לכל צוות נת"ע סופר לא מקצועי הרבה כסף וזמן ירד לטמיון רק בגלל מה שקורה שם צריך לצאת לרחובות עצוב עצוב עצוב
Turtle | 14.09.16
2.
תחבורה ציבורית זמינה ?? מאיפה ? איך ?
תחבורה ציבורית זמינה ?? מאיפה ? איך ? ומה הצ'אנס שאמצעי התחבורה השונים ישיקו בחפיפה זה לזה ולא כשיוצאים מהאוטובוס מחכים חצי שעה לרכבת או לאוטובוס השני ?  מי שנוסע כיום בתחבורה ציבורית (לא בערים הגדולות) רואה יפה מאד מה זה נקרא המרת כסף לזמן או ההיפך.
Weights | 14.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת