אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מובילאיי מאשימה: טסלה מתפשרת בענייני בטיחות

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
איזה כיף לראות חברות מסוכסכות... לפתע כל הכביסה
איזה כיף לראות חברות מסוכסכות... לפתע כל הכביסה המלוכלכת גלויה לעיני כל. מכאן ניתן ללמוד על המתרחש  מתחת לפני השטח.. לגבי עניין הבטיחות - הברקה מעולה !  כי במכה אחת חובטים ביריב  ומחלקים מחמאה עצמית (סמויה לכאורה)...זה יפה, אבל אני לא קונה את זה.
Pumpkin | 16.09.16
30.
מעניין, אז החברה הקיקיונית מובילאיי שמטרידה אנשים בטלפון
מעניין, אז החברה הקיקיונית מובילאיי שמטרידה אנשים בטלפון כדי שיהיו לקוחות שלה לא פועלת משיקולי רווח. . . אבל טסלה, שהוכרה כמכונית הבטוחה בעולם ויש לה מאות אלפי הזמנות שנים מראש "חותכת פינות " . . . ובטוח שאתה לא טוקבקיסט עם אינטרס. . . 
Submarine | 15.09.16
25.
המערכת של חברת פורסייט טובה בהרבה מהמערכת של
המערכת של חברת פורסייט טובה בהרבה מהמערכת של מוביל איי . ההסכם שחתמה פורסייט עם יצרנית הרכב הסינית היא תחילת מסחור  של המערכת למניעת תאונות של פורסייט ' מערכת שפותחה על ידי מדענים בכירים במערכת הביטחון. פורסייט נסחרת במחיר מגוחך לאור הפוטנציאל הענק שלה
Battery | 15.09.16
23.
המערכת של מובילאיי לא אמינה, לא רואה כלום
המערכת של מובילאיי לא אמינה, לא רואה כלום חוץ מהתחת של הרכב שלפנים.  מי שרואה רק א זה שלא ידבר על רכבים אוטונומיים ויצטלם כשהוא נוסע ברכב אוטונומי שיודע רק לשמור על מסלול.  מנפחים בועה--צריכים לשלם כאשר היא מתפוצצת להם בפנים.  משהו אמר חברת פח, הוא צודק.  
Bowtie | 15.09.16
22.
איזה בולשיט! הופכים דברים ללא הושה.טסלה היתה בטוחה
איזה בולשיט! הופכים דברים ללא הושה.טסלה היתה בטוחה ללא טעונות קשות  עד שהסכימו להכניס את מוביל(a) .מערכת גרוע בתכנון, עושה רעש מעצבן, נותן השליה של בטיחות. לא בדוקה מספיק. דוחפים אותה כי אך אחד לא מוכן לקנות אותה.
Candy | 15.09.16
20.
סומך על אמנון שאומר את דעתו המקצועית ולא
סומך על אמנון שאומר את דעתו המקצועית ולא משום סיבה אחרת ידוע שחברות מכוניות בארה"ב מחפפות ופועלות משיקולים של ריווח ולא משיקולים של טובת הלקוח.וזה כולל גם חברות אחרות שם גדולות וותיקות.כגון.פורד גנרל מוטורס ואחרות.וחלק  מהאמריקאים מודעים לזה ולכן המכוניות הגרמניות והיפניות נהנות מאימון יותר גדול
Turtle | 15.09.16
9.
הפיתוח של מובילאייי מבוסס על מצלמה וזו הבעיה
הפיתוח של מובילאייי מבוסס על מצלמה וזו הבעיה שמצלמה מוגבלת על ידי עצמים, מזג אוויר,סינוור מהשמש ועוד ועוד ועוד. ובואו לא נשכח שהרבה מההצלחה הראשונית של מובילאיי בכלל קשורה לזה שבעלי המניות אצלה הם בעלים של יבואניות הרכבים, והם אלה שדחפו את המוצר לכל רכב ישראלי חדש שנמכר.
Anchor | 15.09.16
7.
אין לאף אחד, גם לא לאלון מאסק, שום
אין לאף אחד, גם לא לאלון מאסק, שום וודאות שמכשיר אחר היה מונע את התאונה, משום שקשה לדעת איך התוכנה הייתה מגיבה. אפשר לשער. אין גם גבול לאמצעי בטיחות שאפשר לשים, למרות שטסלה בין די לבד בהתעקשות לא לשים לידר כחלק מחומרת רכב אוטונומי, גם עתידי. הפשע האמיתי של טסלה בפיזור הצהרות שווא, כולל של אלון מאסק על כך שהאוטופיילוט יותר בטיחותי מנהיגה בלעדיו. זה פשוט לא מוכח ומתבסס על עיוות מוחלט של הסטטיסטיקה. הסלחנות כלפי מאסק, לדעתי, נובעת בין השאר מריקבון תרבותי- מוסרי בארה"ב שזולג לכל העולם. אחרת איך אפשר להסביר אדם שמשקר ומשקר וכולם מפרשים זאת בתור אופטימיות יתרה.
Carrot | 15.09.16
3.
טסלה לא משווקת במחיר שווה לכל כיס בכלל.
טסלה לא משווקת במחיר שווה לכל כיס בכלל. המכונית הראשונה להמונים צפויה לצאת עוד כשנה וגם אז המחיר אמנם נמוך משמעותית אך לא זול בכלל. אלון מאסק מוכר כרגע מכוניות יקרות לקהל קטן וע"כ אין עניין של חסכון על בטיחות. יש יותר עניין של לרוץ קדימה ולהצהיר הצהרות שטחיות, פומפוזיות על סף השקריות לגבי הרבה דברים בין השאר אוטופיילוט. הכל מרצון להיתפס כחדשנים, פורצי דרך ומוצלחים. זה בעצם הכל מרצון לשיווק המותג גם אם זה אומר חוסר אחרית. רק אתמול פורסם שהייתה תאונה קטלנית בסין לפי כ- 8 חודשים בה העולתה טענה שהמערכת נהיגה היתה מפועלת. טסלה לא יכולה להפריך טענה זו או להוכיח אותה אבל סרטון שהועלה מראה שזה כנראה מה שהיה.
Apple | 15.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת