38. זה מה שיפה בטוקבק אפשר לדבר שטויות בלי זה מה שיפה בטוקבק אפשר לדבר שטויות בלי לשלם כרגע מובילאי שולטת על 90 אחוז משוק הרכב בתחום הרכב האוטונומי תיהיה גאה בחברה ישראלית מצליחה ותפסיקו לקנא החברה שווה 10 מיליארד דולר מה אתה עשית מ 1999 דירת 3 חדרים בקרית מלאכי Beer | 17.09.16 (ל"ת)
37. באחת הכתבות של כלכליסט, לאחר התאונה. באחת הכתבות של כלכליסט, לאחר התאונה. Anchor | 16.09.16 (ל"ת)
36. אפשר להבין את התסכול של אמנון שעשוע. מובילאיי אפשר להבין את התסכול של אמנון שעשוע. מובילאיי קיימת מאז 1999 וכל מאמציה הוכוונו לפיתוח מכונית ללא נהג כבר 17 שנים, ופתאום אובר, גוגל וטסלה עוקפים אותה בסיבוב כשזה אפילו לא הפוקוס המרכזי שלהן אלא פרוייקט צידי. Clover | 16.09.16 (ל"ת)
35. איזה כיף לראות חברות מסוכסכות... לפתע כל הכביסה איזה כיף לראות חברות מסוכסכות... לפתע כל הכביסה המלוכלכת גלויה לעיני כל. מכאן ניתן ללמוד על המתרחש מתחת לפני השטח.. לגבי עניין הבטיחות - הברקה מעולה ! כי במכה אחת חובטים ביריב ומחלקים מחמאה עצמית (סמויה לכאורה)...זה יפה, אבל אני לא קונה את זה. Pumpkin | 16.09.16 (ל"ת)
34. בכתה א בשווק לומדים כי אסור לזרוק בוץ בכתה א בשווק לומדים כי אסור לזרוק בוץ מול המאוורר, כי הוא ידבק גם אליך. זה שווק של ילדים בגיל 3. Pumpkin | 16.09.16 (ל"ת)
33. רק טסלה , אחד הרכבים היקרים, משווק במחיר רק טסלה , אחד הרכבים היקרים, משווק במחיר "שווה לכל כיס" . . . הזוי אתה. . . Submarine | 15.09.16 (ל"ת)
32. איפה ההודעה הזאת גאון? תפנה אותנו. . . איפה ההודעה הזאת גאון? תפנה אותנו. . . . Submarine | 15.09.16 (ל"ת)
31. טסלה צודקת. תלמד סטטיסטיקה לפני שאתה מגיב. בדקת טסלה צודקת. תלמד סטטיסטיקה לפני שאתה מגיב. בדקת כמהה הרוגים יש אצל המתחרים לכל מיליון מייל? ! ? Submarine | 15.09.16 (ל"ת)
30. מעניין, אז החברה הקיקיונית מובילאיי שמטרידה אנשים בטלפון מעניין, אז החברה הקיקיונית מובילאיי שמטרידה אנשים בטלפון כדי שיהיו לקוחות שלה לא פועלת משיקולי רווח. . . אבל טסלה, שהוכרה כמכונית הבטוחה בעולם ויש לה מאות אלפי הזמנות שנים מראש "חותכת פינות " . . . ובטוח שאתה לא טוקבקיסט עם אינטרס. . . Submarine | 15.09.16 (ל"ת)
29. איפה טסלה ואיפה מובילאיי שמתקשרים כל הזמן ומתחננים איפה טסלה ואיפה מובילאיי שמתקשרים כל הזמן ומתחננים ללקןחות . רק טסלה תתקשר על בטיחות. . . יותר הגיוני שגילו עם מי יש להם עסק וברחו. Submarine | 15.09.16 (ל"ת)
28. לא כי אילן באנגלית זה ILAN ואמריקאית זה לא כי אילן באנגלית זה ILAN ואמריקאית זה כמו אינגלזית Tree | 15.09.16 (ל"ת)
26. רעיון גאוני - תשמיץ את הקליינט לשעבר אולי רעיון גאוני - תשמיץ את הקליינט לשעבר אולי יעזור למוניטין שלך - או שלא Tree | 15.09.16 (ל"ת)
25. המערכת של חברת פורסייט טובה בהרבה מהמערכת של המערכת של חברת פורסייט טובה בהרבה מהמערכת של מוביל איי . ההסכם שחתמה פורסייט עם יצרנית הרכב הסינית היא תחילת מסחור של המערכת למניעת תאונות של פורסייט ' מערכת שפותחה על ידי מדענים בכירים במערכת הביטחון. פורסייט נסחרת במחיר מגוחך לאור הפוטנציאל הענק שלה Battery | 15.09.16 (ל"ת)
24. המערכת שאתה מכיר מהארץ זה לא המערכת האוטונומית המערכת שאתה מכיר מהארץ זה לא המערכת האוטונומית שמותקנת בטסלה, זה מערכת הרבה יותר מתקדמת, ואין לה ביפ ביפ Helmet | 15.09.16 (ל"ת)
23. המערכת של מובילאיי לא אמינה, לא רואה כלום המערכת של מובילאיי לא אמינה, לא רואה כלום חוץ מהתחת של הרכב שלפנים. מי שרואה רק א זה שלא ידבר על רכבים אוטונומיים ויצטלם כשהוא נוסע ברכב אוטונומי שיודע רק לשמור על מסלול. מנפחים בועה--צריכים לשלם כאשר היא מתפוצצת להם בפנים. משהו אמר חברת פח, הוא צודק. Bowtie | 15.09.16 (ל"ת)
22. איזה בולשיט! הופכים דברים ללא הושה.טסלה היתה בטוחה איזה בולשיט! הופכים דברים ללא הושה.טסלה היתה בטוחה ללא טעונות קשות עד שהסכימו להכניס את מוביל(a) .מערכת גרוע בתכנון, עושה רעש מעצבן, נותן השליה של בטיחות. לא בדוקה מספיק. דוחפים אותה כי אך אחד לא מוכן לקנות אותה. Candy | 15.09.16 (ל"ת)
21. Mud not Mad. You ignorant moron. If you Mud not Mad. You ignorant moron. If you write in English at least spell correctly. Coathanger | 15.09.16 (ל"ת)
20. סומך על אמנון שאומר את דעתו המקצועית ולא סומך על אמנון שאומר את דעתו המקצועית ולא משום סיבה אחרת ידוע שחברות מכוניות בארה"ב מחפפות ופועלות משיקולים של ריווח ולא משיקולים של טובת הלקוח.וזה כולל גם חברות אחרות שם גדולות וותיקות.כגון.פורד גנרל מוטורס ואחרות.וחלק מהאמריקאים מודעים לזה ולכן המכוניות הגרמניות והיפניות נהנות מאימון יותר גדול Turtle | 15.09.16 (ל"ת)
19. לא נורא, עכשיו זה ישתנה. עזבו את החברה לא נורא, עכשיו זה ישתנה. עזבו את החברה הישראלית שהביאה עימה את תרבות ה״יהיה בסדר״. כי נשמע שכל מה ששעשוע מתלונן עליו מאפיין את התרבות הישראלית. אילתור ו״סמוך״. Chilli | 15.09.16 (ל"ת)
18. המכונית בתאונה נסעה במהירות פורזת!!! כלומר טסלה אפשרה המכונית בתאונה נסעה במהירות פורזת!!! כלומר טסלה אפשרה את זה, כלומר הם זלזלו בבטיחות. בלי קשר למובילאיי. Helmet | 15.09.16 (ל"ת)
17. שעשוע נגד מאסק (אחרי שמאסק בעט אותם לכל שעשוע נגד מאסק (אחרי שמאסק בעט אותם לכל הרוחות) מעניין למי אי אפשר להאמין מובליי - חברה פח , מניה פח רוצו עשו SHORT !!! Snow | 15.09.16 (ל"ת)
16. אתם לא קולטים שהשם הוא אילן מאסק, לא אתם לא קולטים שהשם הוא אילן מאסק, לא אלון??? הוא מבטא Elon בדיוק כמו אילן בעברית. e-lon באמריקאית זה אילן. Palmtree | 15.09.16 (ל"ת)
15. הבעלים של טסלה הוא הבעלים של חברה שפוצצה הבעלים של טסלה הוא הבעלים של חברה שפוצצה את הלווין שלנו עמוס 6, אז תמשיך להאמין לו... Blowdryer | 15.09.16 (ל"ת)
14. לא מלכלך ולא נעלים.תקרא היטב את דבריו חוף לא מלכלך ולא נעלים.תקרא היטב את דבריו חוף מזה הוא לא נחי מטסלה אלא בזכות עצמו.עדיף שלא תגיב מאשר להגיב בצורה שהגבת. Turtle | 15.09.16 (ל"ת)
13. לא יפה ללכלך על מי שחיית ממנו! אם לא יפה ללכלך על מי שחיית ממנו! אם זה נכון - למה לא אמרת לפני שבעטו בכם? Boomerang | 15.09.16 (ל"ת)
12. So Israeli culture..... right a tokbek in very So Israeli culture..... right a tokbek in very bad english. stfu pls Pizza | 15.09.16 (ל"ת)
11. So Israeli culture..... you had a partner, you So Israeli culture..... you had a partner, you worked together, you were happy. What are you doing now .... throwing mad in their face. I just wonder how your next partner will look at it and think mmmm it this someone to work with? Mature please. Lamp | 15.09.16 (ל"ת)
10. לא יודע אבל נשמע לי כאילו לטסלה יש לא יודע אבל נשמע לי כאילו לטסלה יש עילה חזקה לתבוע על דיבה אלא אם מובילאיי יכולה להוכיח בבית משפט את הטענה הזו. Flower | 15.09.16 (ל"ת)
9. הפיתוח של מובילאייי מבוסס על מצלמה וזו הבעיה הפיתוח של מובילאייי מבוסס על מצלמה וזו הבעיה שמצלמה מוגבלת על ידי עצמים, מזג אוויר,סינוור מהשמש ועוד ועוד ועוד. ובואו לא נשכח שהרבה מההצלחה הראשונית של מובילאיי בכלל קשורה לזה שבעלי המניות אצלה הם בעלים של יבואניות הרכבים, והם אלה שדחפו את המוצר לכל רכב ישראלי חדש שנמכר. Anchor | 15.09.16 (ל"ת)
8. לא יודע למה, אבל אני מאמין לטסלה ולא לא יודע למה, אבל אני מאמין לטסלה ולא למוביל איי עם הצפצפה המעצבנת... ביפ ביפ Toast | 15.09.16 (ל"ת)
7. אין לאף אחד, גם לא לאלון מאסק, שום אין לאף אחד, גם לא לאלון מאסק, שום וודאות שמכשיר אחר היה מונע את התאונה, משום שקשה לדעת איך התוכנה הייתה מגיבה. אפשר לשער. אין גם גבול לאמצעי בטיחות שאפשר לשים, למרות שטסלה בין די לבד בהתעקשות לא לשים לידר כחלק מחומרת רכב אוטונומי, גם עתידי. הפשע האמיתי של טסלה בפיזור הצהרות שווא, כולל של אלון מאסק על כך שהאוטופיילוט יותר בטיחותי מנהיגה בלעדיו. זה פשוט לא מוכח ומתבסס על עיוות מוחלט של הסטטיסטיקה. הסלחנות כלפי מאסק, לדעתי, נובעת בין השאר מריקבון תרבותי- מוסרי בארה"ב שזולג לכל העולם. אחרת איך אפשר להסביר אדם שמשקר ומשקר וכולם מפרשים זאת בתור אופטימיות יתרה. Carrot | 15.09.16 (ל"ת)
6. לאחר התאונה שבה היה הרוג אחד, מאסק הודה לאחר התאונה שבה היה הרוג אחד, מאסק הודה שהעדיף להשתמש במכשיר שעלותו 80 דולר. אם היה עושה שימוש במכשיר שעלותו 800 דולר, התאונה הייתה נמנעת. Sword | 15.09.16 (ל"ת)
5. המערכת שלהם כשלה והם עוד מקשקשים. מלכתחילה היה המערכת שלהם כשלה והם עוד מקשקשים. מלכתחילה היה מוזר שטסלה בחרה להשתמש במערכת המצפצפת הזאת.... Paw | 15.09.16 (ל"ת)
4. משעשע - זה בדיוק מה שטסלה אומרת על משעשע - זה בדיוק מה שטסלה אומרת על אימובילאיי Snow | 15.09.16 (ל"ת)
3. טסלה לא משווקת במחיר שווה לכל כיס בכלל. טסלה לא משווקת במחיר שווה לכל כיס בכלל. המכונית הראשונה להמונים צפויה לצאת עוד כשנה וגם אז המחיר אמנם נמוך משמעותית אך לא זול בכלל. אלון מאסק מוכר כרגע מכוניות יקרות לקהל קטן וע"כ אין עניין של חסכון על בטיחות. יש יותר עניין של לרוץ קדימה ולהצהיר הצהרות שטחיות, פומפוזיות על סף השקריות לגבי הרבה דברים בין השאר אוטופיילוט. הכל מרצון להיתפס כחדשנים, פורצי דרך ומוצלחים. זה בעצם הכל מרצון לשיווק המותג גם אם זה אומר חוסר אחרית. רק אתמול פורסם שהייתה תאונה קטלנית בסין לפי כ- 8 חודשים בה העולתה טענה שהמערכת נהיגה היתה מפועלת. טסלה לא יכולה להפריך טענה זו או להוכיח אותה אבל סרטון שהועלה מראה שזה כנראה מה שהיה. Apple | 15.09.16 (ל"ת)
2. ריבוי האסונות הוא פונקציה של חיסכון ע"ח הבטיחות. ריבוי האסונות הוא פונקציה של חיסכון ע"ח הבטיחות. לא צריך להיות דוקטור בשביל להבין זאת. מאסק חוסך בעלויות ע"ח הבטיחות, ע"מ לשווק את הטסלה במחירים השווים לכל כיס. Sword | 15.09.16 (ל"ת)
מובילאיי מאשימה: טסלה מתפשרת בענייני בטיחות
38 תגובות לכתיבת תגובה