אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבית הלבן מפרסם שורה של המלצות ליצרניות המכוניות האוטונומיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
איפה שתימצא מכונית אוטונומית, יווצרו פקקים עד להודעה
איפה שתימצא מכונית אוטונומית, יווצרו פקקים עד להודעה חדשה. מאחר ועל כל מכשול קטן ועביר, המכונית תבלום. דבר נוסף מכונית אוטונומית עלולה להפריע בעת עקיפה של הנהג האנושי. המכונית האוטונומית "רואה" אחרת את מסלול הנסיעה, מאשר הנהג האוחז בהגה. שילוב המכונית האוטונומית בתנועה ייצור מלא בעיות, אשר יגרמו ליותר תאונות מאשר היו עד היום.
Anchor | 20.09.16
4.
להסיק ממסקנות מחקר שמדבר על כך ש- 94%
להסיק ממסקנות מחקר שמדבר על כך ש- 94% מהתאונות בין 2005 ל- 2007 בארה"ב הינן בגלל גורם אנושי, שסביר שמכונית אוטונומית תציל 94% מה- 32 אלף הרוגים בשנה שעברה זו מסקנה מרחיקת לכת.   כמובן שיש פוטנציאל להפחתה אבל המספר הזה הוא מן עיוות של הסטטיסטיקה. והשאלות הן גם תוך כמה זמן, מידת הסבירות והאם יש דברים אחרים שאנו יכולים לעשות.   משהו לגבי סטטיסטיקה:   1. המחקר על תאונות באופן כללי ולא רק תאונות עם הרוגים. ייתכן ש- 100% מההרוגים הם בגלל טעות אנוש וייתכן שגם 0%. אין לנו כל דרך להסיק זאת מהמחקר. שום מדען רציני לא יסיק שסביר ש- 94% מההרוגים בגלל טעות אנוש ממחקר זה.   2. גורם אנושי זה לא רק שכרות או שינה. זה בעיות זיהוי, בעיות בקבלת החלטות ובעיות ביצועים למשל. במחקר שנערך בין 2005 ל -2007 הסתמכו כלי הרכב על אנשים לעשות 100% מדברים אלו.   3. בין ההרוגים בארה"ב, אי חגירת חגורת בטיחות היא סיבת מוות מרכזית- כשליש מההרוגים לא היו חגורים.   כיום אין טכנלוגיה עדיפה על אדם לנהיגה(יש טכנולוגיה שתגביר את האדם או הוא אותה אבל בין רק אדם לרק טכנולוגיה ברור שאין תחילף כיום לאדם). כל פיתוח טכנולוגי יהיה חשוף בין השאר למגבלות וטעויות אנוש בפיתוח והטמעה כך שלא ניתן הסיק כי ניתן להעלים את ה- 94% התיאורטיים שגורמים לתאונות. יהיו פשוט %X של טעויות כתוצאה ממערכת אוטונומית כאשר גודל ה- X וקצב הקיטון שלו בלתי ניתן לחזות ממחקר זה. מחקר זה אינו משווה בין הגורם האנושי לאיכות הטכנולוגיה. האם רכב אוטונומי שבפיתוח כיום עולה על אדם בכל התחומים? ואם לא אז באלו חלקים של ה"גורם האנושי" לרכב אוטונומי יש יתרונות בכדי להעלים את ה- 94%. הרי באותה מידה יכול מהנדס כלשהו לטעון שאובמה טעה ב- X החלטות ב- Y זמן בנושאים כלכליים למשל ועל כן פיתוח מערכת ממוחשבת אוטונומית תשפר את המצב הכלכלי בארה"ב כ תהיה חפה מטעויות אנוש.    
Bug | 20.09.16
3.
האם אתה חושב שניתן להתקדם בתחום הבטיחות כאשר
האם אתה חושב שניתן להתקדם בתחום הבטיחות כאשר האדם אחראי על תנועת הרכב? האם ניתן לשפר את בני האדם מעבר למה שהם כיום? התשובה היא לא, כרגע. מה שכן אפשר לעשות זה לתת למחשב לשלוט על חלק מההחלטות, בהדרגה, משום שמחשב ניתן לשפר עם הזמן, בניגוד לבני אדם.  הכוונה באוטונומיות היא משהו הדרגתי, שבהתחלה כמובן שלא ימנע 94% "כיום", אבל עם הזמן יכול להיות שימנע אף יותר, אם הסביבה בה הרכב נע תתקדם בהתאם.  תמיד יהיו תאונות, תמיד יהיה באגים, ותמיד יבואו שיפורים בהתאם לאותם טעויות, בעוד ש"באגים" של בני אדם לא ניתן לשפר
Ring | 20.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת