אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עסקת מגה העלתה את מחירי ראש השנה

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
הכל טוב אבל זה לא מדויק. להכין סלט
הכל טוב אבל זה לא מדויק. להכין סלט דורש ללשכת לשוק ולקנות ירקות. לשטוף אותם היטב עם סבון (אלא אם כן אתה מגדל אותם במרפסת) ולתת להם להתייבש קצת. לקלף - הרי השטיפה לא ממש מורידה את הרעל מהמלפפון. לשטוף שוב במים. לחתוך. לשטוף כלים. קח בחשבון שהרבה אנשים גרים בדירות שכורות עם מטבח שרחוק מאידיאלי ובלי ריהוט בסיסי. זה רק מאריך את הזמן של פעולות פשוטות. אצלי זה משהו כמו 30 דקות. בטח שלא 10.
Clover | 22.09.16
9.
זה קורה בגלל שלמעט הציבור החרדי, רוב הציבור
זה קורה בגלל שלמעט הציבור החרדי, רוב הציבור אינו מאוחד, מפולג ולא סולידרי. מחירים יקרים? אז פשוט אל תקנו! ממילא רוב המוצרים בסופר אינם בריאים, מכילים יותר מדי סוכר ומלח, יותר מדי חומרים משמרים ויותר מדי כימיקלים. אבל אנשים עצלנים! ורוצים רק לחמם במיקרוגל אריזה של רעל שמתיימר להתחזות למזון. הכנת פסטה עם רוטב (לא חייב בשר בכל ארוחה) אורכת בדיוק 12 דקות. קיצוץ ירקות לסלט לא לוקח יותר מ 10 דקות. תכינו את המזון שלכם בעצמכם, שתו רק מים ותפסיקו לצרוך רעלים. מה שיקרה זה ירידת מחירים מיידית וכניסה של מוצרים יותר בריאים לסופרמרקט.
Lamp | 21.09.16
8.
פעם היו 3 חברות סופר, עם קריסת קלאב
פעם היו 3 חברות סופר, עם קריסת קלאב מרקט נשארנו עם דואופול שהיה עסוק רק במיתוגים וכל הזמן ייקר מחירים. היום למזלנו יש הרבה יותר חברות (שופרסל, ביתן, אושר עד, רמי לוי, יוחננוף, ברקת, סופר קופיקס, ויקטורי, ועוד). זה לא מספיק, אבל רק תחרות תוריד מחירים. כי אם השוק ב"רגיעה", משתלם לסופר קטן וזריז להוריד מחירים ולגבש קהל קונים (ואולי להתרחב בעתיד). כל עוד יש תחרות אמיתית, הכתבה הזאת היא בדיחה.
Bowtie | 21.09.16
7.
יינות ביתן יקרים מאוד. הם רכשו את מגה
יינות ביתן יקרים מאוד. הם רכשו את מגה והחמירו את מצבנו הצרכנים . אם לא נעמיד את יינות ביתן במקום מצבנו יחמיר עוד יותר. אני לא קונה יותר, אפילו לא ניכנס לרשת יינות ביתן/מגה. אם נעשה כך רובנו נשנה את המצב לטובה. רק כך זה עטבד בארץ שלנו. אין מחירים הוגנים אלא לסחוט כמה שיותר.
Locomotive | 21.09.16
3.
או, אפשרות אחרת, אכפת לו, אבל להלחם בחוקי
או, אפשרות אחרת, אכפת לו, אבל להלחם בחוקי הביקוש וההיצע זה כמו לנסות לרוקן את הים בכפית. מטפלים במשהו אחד (או לפחות רוצים לטפל) והכל מתבלגן בצד השני. רק מי שנולד אתמול מתפלא שהמחיר עולה עם הביקוש. יש כאלה שנולדו לפני יותר זמן אבל רק הזקינו בלי להבין איך העולם עובד.
Locomotive | 21.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת