אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בשוק הבשר אין לך אפשרויות - או תנובה או דבאח"

95 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

86.
הבעיה היא שעובדים עלינו גם בקצביות בוטיק שמה
הבעיה היא שעובדים עלינו גם בקצביות בוטיק שמה מוכרים בשר מסחרי של תנובה או דבאח במחיר של בשר בוטיק כאילו הם בעצמם גידלו את הפרות הם רק משנים את המדבקה/עטיפה ודואגים לעוד קצת יישון עם זאת יש קצביות בוטיק שכן מגדלות בעצמם ועושים הכל מא עד ת אבל מאוד נדיר למצוא
Bee | 21.09.16
85.
מה שאתה אומר נכון לגבי אופן הגידול בארהב
מה שאתה אומר נכון לגבי אופן הגידול בארהב הידוע כ-CAFO שזה קיצור לגידול בעלי חיים במתקני האבסה סגורים; ושם באמת מאכילים בעיקר בתירס וסויה כי גידולם מסובסד על ידי הממשל וכך אפשר לגדל עגל לשחיטה תוך חצי שנה. כמובן שאידיאלי לגדל במרעה, בתנאי שהאקלים מאפשר זאת ואכן מגדלים רבים  בארהב חוזרים לשורשים. בארץ, תקופת המרעה קצרה אבל פחות נסמכים על תירס וסויה. בכל מקרה, זכותך לא לאכול בשר ותלמד לכבד את זה שכן או שתוק!
Box | 21.09.16
84.
הרבה עם רוב הסויה למאכל אדם אינה מהונדסת
הרבה עם רוב הסויה למאכל אדם אינה מהונדסת גנטית - לפחות כך המקרה בישראל להבדיל סויה מהונדסת הולכתת להאכלת חיות משק  אתה מוסיף לחרטוטים והקשקושים של המגיב המקורי נגד טבעונות   -   ויש מספיק מזה - אין צורך להוסיף שקרים  אפילו "free range" שהם בסה"כ 3% גג מכל הבשר - וגם זה מתיחה של הכמות  -    שמים להם בשדות ערמות של גידולים חקלאיים  - בחורף שמים אותם בפנים ומאכילים אותם גידולים - כמה חודשים לפני השחיטה מפטמים אותם בגידולים ועוד כל מיני  "רמאויות"  לא כל הדברים קורים אצל כל מגדל - מספיק אבל רמאות אחת כזראת שכבר זה יהיה נכון שהחיות צורכות הרבה יותר גידולים חקלאיים מה לעשות שפרה אוכלת יותר מאדם  - ואדם שאוכל עוף למשל אוכל כמות של כמה תרנגולים -  ושבשביל ביצים גם מאכילים את חיות מהשק בגידולים  ואני טבעוני 10 שנים בבדיקות שעשיתי בגלל כל ההפחדות של אנשים - לא היה חסר לי שום דבר  הכל היה תקין  להבדיל בשר מסרטן וחלב מסרטן ולא משנה מאיזה צורת גידול הוא מגיע  - גם אם מגדלים בהרי האלפים זה עדיין מסרטן רוצים לאכול בשר בשביל הטעם תגידו את זה  - אל תחרטטו על בריאות או שהחיות לא סובלות - או תשקרו לגבי הגידולים ואם אני רושם שקוב גידולי הסויה הולכים להאכלת חיות משק - תסתכלו במקום לשלול שוב ושוב
Lobster | 21.09.16
83.
עגלים זה לא בשר איכותי  בשר איכותי צריך
עגלים זה לא בשר איכותי  בשר איכותי צריך להיות מפרה בת שנתיים ומעלה כמו שאוכלים במסעדות בארצות הברית סטקיים עסיסיים ומדהימים . אצלנו חוסכים ומביאים לנו לאכול עגלים בני שנה שהבשר שלהם עדיין לא רך ושומני מספיק. לכן כדאי תמיד לקנות מקצבים שמייביאים בשר עצמאית 
Planet | 21.09.16
82.
רק מוסיף , בסדר אז לטבעונים רק חלק
רק מוסיף , בסדר אז לטבעונים רק חלק של 20-30% בסבל המכרסמים , והזוחלים... שלא נדבר על גידולי הקיטניות והדגנים. מקווה שיום יבוא ותביני שלאכול סוייה זה להרעיל את עצמך באוכל מהונדס גנטי GMO, (שאסור באירופה) טופו זה לא אוכל !  בעניין הסבל ... בכל יצור המוני של אוכל קיים סבל ... אין לאן לברוח מכך , עניין הבריאות שלך הוא להבנתך ... מציע לך לחזק בתוספים את החוסרים בווטמינים ומנרלים שקיים לרוב אצל טבעוניים. 
Cloud | 21.09.16
80.
אני צריך לחקור את הנושא עוד אבל אין
אני צריך לחקור את הנושא עוד אבל אין לי בעיה להודות בטעויות שלי. אתה צודק רוב גידולי הסויה מיועדים למספוא שמיועד לבקר ולא לאדם. הפעם ניצחת :) אנחנו יכולים להמשיך את הויכוח הזה אבל אני מעדיף להמשיך לחקור את הנושא הזה בשביל באמת לקבל תשובות. לגבי מה שאמרת לגידולי הסויה צדקת. טוב שאמרת לי את זה. עכשיו אני יודע יותר טוב. אני כמובן אמשיך לחקור את הנושא הזה מכיוון שמעבר לטבעונות הוא לא קל בכלל. יש את העניין הבריאותי  ובסופו של דבר 70% מאנשים שעוברים לתזונה הזאת חוזרים לאכול בשר אז כנראה שמדובר במשהו שהגוף לא בנוי בשבילו. אם אתה מצליח לעמוד בזה אז באמת כל הכבוד לך כי אני יודע שזה דבר לא קל בכלל.
Mustache | 21.09.16
78.
From WWF website Soy consumption Approximately 75% of
From WWF website Soy consumption Approximately 75% of soybean is used for animal feed. China is by far the largest importer of soybeans (61% of total imports, or 55 million tons) and the country is expected to yearly increase its soy imports (only soybeans) by 5% and buy 50% more by 2020/21, reaching 110 million metric tons of soybeans imports. In 2011, China accounted for 43% of Brazilian (top destination) and 25% of Argentinean soy exports. In 2007, the EU-27 countries together imported 24.8 million tonnes of soy meal, 15.5 million tonnes of soybeans and almost 1 million tonnes of soy oil. Soybean imports to Asia are expected to grow from approximately 75 million metric tonnes in 2009 to 130 million metric tonnes in 2019. Meanwhile, imports to non-Asian countries will only grow slightly during the same period (source: Bunge unpublished data, 2012).
Box | 21.09.16
75.
אתה טועה ומטעה. גידולי הסויה מיועדים אך ורק
אתה טועה ומטעה. גידולי הסויה מיועדים אך ורק לבני אדם. למיטב ידיעתי חיות המשק לא אוכלות טופו או כל מאכל אחר שיש בו סויה. חיות המשק אוכלות חציר פירות ירקות. אין לזה שום קשר לסויה. שדות חקלאיים של סויה מיועדים אך ורק לבני האדם.
Mustache | 21.09.16
74.
תראה אני ממליץ לך (וגם לכל מי שקורא
תראה אני ממליץ לך (וגם לכל מי שקורא את זה) פשוט לעשות ברור קצר באינטרנט למה מיועדים גידולי הסויה "שדות חקלאיים של סויה מיועדים אך ורק לבני האדם." לא רק שגידולי סויה כן הולכים להאכלת חיות משק אלא רובם מגודלים להאכלת חיות משק מה שרשמת "אתה טועה ומטעה. גידולי הסויה מיועדים אך ורק לבני אדם. למיטב ידיעתי חיות המשק לא אוכלות טופו או כל מאכל אחר שיש בו סויה. חיות המשק אוכלות חציר פירות ירקות. אין לזה שום קשר לסויה. שדות חקלאיים של סויה מיועדים אך ורק לבני האדם."
Lobster | 21.09.16
73.
אתמול נתקעתי בפקק בעלייה לירושלים. לא הבנתי מה
אתמול נתקעתי בפקק בעלייה לירושלים. לא הבנתי מה קורה עד שהגיע בחור שדפק לי על החלון. פתחתי את החלון, שאלתי אותו מה קורה. הבחור אמר שהפקק נוצר מכיוון שתפשו את כל חברי הכנסת ומבקשים כופר של מאה מיליון שקל כדי לשחרר אותם ולא הם יציתו אותם. שאלתי את הבחור מה הוא מבקש והוא אמר תרומה. שאלתי אותו מה נהגים האחרים בפקק תרמו והוא אמר שכל אחד מוכן לתת ליטר בנזין.
Guitar | 21.09.16
72.
לא חקרת כלום ואתה ממשיך לרשום דברים לא
לא חקרת כלום ואתה ממשיך לרשום דברים לא נכונים  -  ולא רק שאתה לא מדייק אתה ממש טועה בענק 80-90% מגידולי הסויה בעולם (ומסויה עושים טופו) הולכים להאכלת חיות משק ולא בני אדם מה שאתה רשמת : " מאכלים רבים מהצומח כמו טופו לדוגמא הם מאכלים שרק בני אדם אוכלים ולא חיות. שדות חקלאיים של סויה לדוגמא מיועדים אך ורק לבני אדם ולא לחיות."
Lobster | 21.09.16
71.
אני חקרתי את הנושא וזאת האמת. טבעונות גורמת
אני חקרתי את הנושא וזאת האמת. טבעונות גורמת נזק אדיר לחיות השדה. אנחנו יכולים להמשיך בדיון הזה בכיף אבל זה לא ישנה את העובדות - טבעונות גורמת נזק אדיר לחיות. וכמו שאמרתי קודם מגוון גדול של גידולים חקלאיים מיועד אך ורק לבני אדם. תבדוק בעצמך. מאכלים רבים מהצומח כמו טופו לדוגמא הם מאכלים שרק בני אדם אוכלים ולא חיות. שדות חקלאיים של סויה לדוגמא מיועדים אך ורק לבני אדם ולא לחיות. ישנם עוד מאכלים רבים מהצומח שרק בני אדם אוכלים וחיות לא אוכלות. התהליכים שהאוכל הטבעוני מלווים בייסורים ובסבל ובנזק אדיר לחיות השדה. מעבר של אנשים נוספים לטבעונות יגדיל את הנזק לחיות השדה. אם בחרת בטבעונות אני מכבר את זה לגמרי. אבל חשוב שתהיה מודע לזה שטבעונות גורמת נזק עצום לחיות השדה. זאת האמת.
Mustache | 21.09.16
70.
 אתה טועה ומטעה - מאיפה עזות המצח להגיד
 אתה טועה ומטעה - מאיפה עזות המצח להגיד דברים בלי לבדוק בכלל ?  זה עובדה תבדוק את זה - יותר גידולים חקלאיים מגודלים אך ורק למטרת האכלת חיות משק מאשר שמגדולים במיוחד בעבור בני אדם  נכון שמאכילים חיות משק בחלקים לא אכילים של גידולים - ובצואת עופות - ובקמח דגים  אבל זה בנוסף לגידולים החקלאיים שמגודלים במיוחד למטרת האכלת חיות משק  שהם יותר מהגידולים להאכלת בני אדם  לכן בהכרח מעבר של אנשים לטבעונות יוריד (ובהרבה) את מספר הגידולים החקלאיים  בבקשה בבקשה תבדוק לפני שאתה רושם דברים -   ושים לב שבאופן תת מודע אתה מחפש דרכים להצדיק אכילת בשר גם אם זה אומר לעוות את המציאות  אתה מחפש דרכים לגרום לאכילת בשר להיות בסדר  אדם צופה באינטרנט בתחקירים מ"דבאח" ו"אדום-אדום"  וקשה לו עם זה - אבל הוא אוהב את הטעם של בשר - מה הוא עושה ?  מתחיל לתרץ : "חיות שדה" "לצמחים גם כואב" " מה היית אוכל באי בודד שזה רק אתה ועז" "אריות אוכלים בשר"  ועוד אבל אם לא היה את אלמנט התאווה אתה בעצמך היית מבין שאלו חרטוטים
Lobster | 21.09.16
69.
אולי קשה לך לקבל את העובדה  שתזונה טבעונית
אולי קשה לך לקבל את העובדה  שתזונה טבעונית לא מוסרית בכלל. שהתהליכים שעובר המזון הטבעוני בדרך לצלחת שלך הובילו לייסורים נוראיים לאותן מיליוני חיות שדה שמתו בהרעלה. לדעתי מוות בהרעלה זה מוות נוראי ואיטי. וזה בדיוק המוות שאתה גרמת לאותן חיות שדה כשבחרת בתזונה טבעונית.
Mustache | 21.09.16
68.
שוב קשקוש רציני - שרשמת רק כדי להצדיק
שוב קשקוש רציני - שרשמת רק כדי להצדיק אכילת בשר   80-90%  מגידולי הסויה בעולם (ומסויה עושים טופו)  הולכים להאכלת חיות משק ולא בני אדם הקשקוש שרשמת : "מגוון גדול של גידולים חקלאיים מיועדים רק לבני אדם ולא לחיות כמו שדות שבהם מגדלים סויה. טופו לדוגמא מאכל שמיועד רק לבני אדם או כל מוצר שיש בו סויה כמו חלב סויה הוא מאכל שעבר את אותו תהליך אכזרי בשדות חקלאיים שבו מתו מיליוני חיות שדה בייסורים ובהרעלה." אין לך בושה לשקר ולחרטט ככה  ? תראה מה התאווה שלך לטעם של בשר גורמת לך 
Lobster | 21.09.16
67.
לטבעונים יש תירוץ מאוד גרוע שגידולים חקלאיים משמשים
לטבעונים יש תירוץ מאוד גרוע שגידולים חקלאיים משמשים גם לחיות לכן אם כולם יעברו לטבעונות הנזק לחיות יהיה קטן יותר. אז תנו לי לחדש לכם משהו טבעונים יקרים. מגוון מאוד גדול של גידולים חקלאיים מיועד אך רק ולבני אדם ולא לחיות לכן מעבר של אנשים נוספים לטבעונות יגדיל את הנזק שנגרם לחיות השדה. בפעם הבאה שאתם שותים חלב סויה או אוכלים טופו תהיו מודעים לכך שהאוכל הטבעוני שלכם היה מלווה בתהליכים של סבל וייסורים  עד שהגיע לצלחת שלכם.
Mustache | 21.09.16
66.
אולי כדאי שתקרא מחקרים שונים בשביל להבין כמה
אולי כדאי שתקרא מחקרים שונים בשביל להבין כמה נזק טבעונות גורמת לבעלי חיים. מגוון גדול של גידולים חקלאיים מיועדים רק לבני אדם ולא לחיות כמו שדות שבהם מגדלים סויה. טופו לדוגמא מאכל שמיועד רק לבני אדם או כל מוצר שיש בו סויה כמו חלב סויה הוא מאכל שעבר את אותו תהליך אכזרי בשדות חקלאיים שבו מתו מיליוני חיות שדה בייסורים ובהרעלה. התירוץ הגרוע שגידולים חקלאיים משמשים גם לחיות לא תקף כאן מכיוון שמגוון גדול של גידולים חקלאיים מיועד רק לבני אדם. אם באמת אנשים נוספים יעברו לטבעונות הנזק' לחיות השדה יגדל הצורה משמעותית מהסיבה הפשוטה שמגוון גדול של גידולים חלקאיים מיועד רק לבני אדם.
Mustache | 21.09.16
65.
יותר גידולים חקלאיים מגודלים במיוחד למטרת האכלת חיות
יותר גידולים חקלאיים מגודלים במיוחד למטרת האכלת חיות משק מבני אדם מעבר של אנשים לטבעונות יוריד ובהרבה את מספר הגידולים החקלאיים אם באמת אכפת לך מנחשים ועכברים וחרקים - יש לך עוד סיבה מעולה לעבור לטבעונות אם אתה סתם מחרטט בשביל לא להרגיש רע אם אכילת בשר לפחות תהיה כנה
Lobster | 21.09.16
64.
יותר גידולים חקלאיים הולכים להאכלת חיות משק מבני
יותר גידולים חקלאיים הולכים להאכלת חיות משק מבני אדם מעבר של אנשים לטבעונות יוריד ובהרבה את מספר הגידולים החקלאיים אם באמת אכפת לך מנחשים ועכברים   - יש לך עוד סיבה מעולה לעבור לטבעונות מעבר לפגיעה בחיות משק (ובריאות ואיכות הסביבה ועוד)
Lobster | 21.09.16
63.
יותר גידולים חקלאיים הולכים להאכלת חיות משק מבני
יותר גידולים חקלאיים הולכים להאכלת חיות משק מבני אדם מעבר של אנשים לטבעונות יוריד ובהרבה את מספר הגידולים החקלאיים  אם באמת אכפת לך מנחשים ועכברים וחרקים  - יש לך עוד סיבה מעולה לעבור לטבעונות אם אתה סתם מחרטט בשביל לא להרגיש רע אם אכילת בשר לפחות תהיה כנה
Lobster | 21.09.16
62.
אין לך בושה להמשיך לחרטט ככה ?  תקרא
אין לך בושה להמשיך לחרטט ככה ?  תקרא שוב את התגובה שלי למי שאכפת מחיות השדה יש סיבה נוספת מעולה לעבור לטבעונות  - מעבר לסבל הנוראי של חיות המשק - מעבר לבזבוז המים המאסיבי שמזון מהחי גורם - חיידקים עמידים - זיהום האוויר והמים שמזון מהחי גורם וכו  אבל זה אם באמת אכפת לך ואתה לא סתם מחרטט
Lobster | 21.09.16
61.
למיטב ידיעתי המזון של הפרה וחיות המשק הוא
למיטב ידיעתי המזון של הפרה וחיות המשק הוא חציר פירות וירקות. טופו חלב סויה ועוד מגוון מאכלים נוספים הם מאכלים שרק בני אדם אוכלים ולא חיות. הרבה מאוד גידולים חקלאיים שקיימים ברחבי העולם  נוצרו רק עבור בני האדם ולא עבור חיות. ישנם מאכלים מסוימים שגם חיות המשק אוכלות אבל מגוון גדול מאוד של גידולים חקלאיים מיועד אך ורק עבור מאכלים לאדם ולא לחיות.
Mustache | 21.09.16
60.
הבנתם איפה הכסף הגדול. כך גם הבנקים וחברות
הבנתם איפה הכסף הגדול. כך גם הבנקים וחברות הביטוח ושלא יספרו לכם סיפורים גם רשתות השיווק . ומה כחלון עושה מטפל במשכירי דירות. כמה קל יותר לטפל באדם פרטי לעומת הקרטלים האמיתיים גם במחיר למשתכן התמונה דומה, הדירות בפרויקטים אלה נחותות מהרבה בחינות והצרכן נדפק כהוגן העיקר כחלון מראה שהוא עושה
ChefHat | 21.09.16
59.
  יותר גידולים חקלאיים מגודלים במיוחד למטרת האכלת
  יותר גידולים חקלאיים מגודלים במיוחד למטרת האכלת חיות משק מבני אדם מעבר של אנשים לטבעונות יוריד ובהרבה את מספר הגידולים החקלאיים אם באמת אכפת לך מנחשים ועכברים וחרקים - יש לך עוד סיבה מעולה לעבור לטבעונות ולגבי מה שרשמת : "בפעם הבאה שאתם שותים חלב סויה או אוכלים טופו תהיו מודעים לכך שהאוכל הטבעוני שלכם היה מלווה בתהליכים של סבל וייסורים עד שהגיע לצלחת שלכם." תדע ש : 80-90% מגידולי הסויה בעולם (ומסויה עושים טופו) הולכים להאכלת חיות משק ולא בני אדם
Lobster | 21.09.16
49.
בשר לא צריך להיות זול! אחת הסיבות שתעשיית
בשר לא צריך להיות זול! אחת הסיבות שתעשיית הבשר כ"כ אכזרית בתנאי הגידול והשחיטה היא בשביל לצמצם עלויות, להתחרות בשוק ולהגדיל את הכסף שהקודקודים מקבלים.  אם מחיר הבשר היה גבוה יותר היו צורכים ממנו פחות (כמו פעם) והתעשיה היתה משנה את פניה. חבל!
Popsicle | 21.09.16
47.
לא יקרסו ולא בטיח. יתייעלו וילמדו להתחרות ביבוא
לא יקרסו ולא בטיח. יתייעלו וילמדו להתחרות ביבוא גם ע"י מחירים וגם על ידי מוצרים איכותיים. היתרון היחסי שלהם יישאר חוסר הצורך לשנע את הסחורה מחו"ל. ההוזלה תביא לצמיחת ענפים ותעשיה חדשה וכולם ייהנו ולא רק מספר מונופולים שמנפנפים ב"מסכנות" שלהם ועל זה שייאלצו לפטר עובדים אם רק יאפשרו תחרות.. שלא יילכו על כולנו אימים.
Bee | 21.09.16
35.
אויש, תפסיק. הריכוזיות במשק הישראלי לא נובעת מכך
אויש, תפסיק. הריכוזיות במשק הישראלי לא נובעת מכך שאנחנו יהודים (אם לא שמת לב, אחד משני השחקנים הגדולים שהוזכרו בכתבה הוא בכלל ערבי...), אלא משום שבמקור ישראל היתה מדינה סוציאליסטית, ושאריות הסוציאליזם דבקו בה עד היום. בשוק קפיטליסטי אמיתי אין מכסי מגן אימתניים, כל אחד יכול לייבא ולכן נוצרת תחרות. בשוק פוסט-סוציאליסטי מספר שחקנים מקושרים לשלטון מצליחים לשמר את הקרטל שלהם באמצעות חקיקה ורגולציה המפלות אותן לטובה. מה שאנחנו זקוקים לו הוא שוק חופשי אמיתי.
Raindrop | 21.09.16
24.
כרגע הסבירו לך שכמעט חצי מהבשר בישראל לא
כרגע הסבירו לך שכמעט חצי מהבשר בישראל לא כשר בכתבה, אוכלים אותו ערבים, רוסים וחבר'ה כמוך. אף אחד לא מכריח אותך לאכול שום דבר, אף אחד לא מכריח אותך לא ליסוע באוטו המעפן שלך בשבת וגם ביום חול ולזהם לאחרים את האוויר, אף אחד גם לא מכריח אותך להתנהג כמו בן אדם במדינה הזאת, או לחשוב פעמיים לפני שאתה זורק סיסמאות  מוציא דיבתם של אנשים אחרים או של המדינה שלך, איש הישר בעיניו יעשה וככה זה בדיוק נראה. אם יש בעייה בכשרות אז זה בגלל שיש מונופול בכשרות, ואפשר לפתור את זה די בקלות ע"י התרה של כשרויות אורתודוכסיות שעובדות יפה מאוד בארה"ב.
Flask | 21.09.16
19.
נו, הפתרון ברור: להכריז עליהם כעל מונופול ולהתנכל
נו, הפתרון ברור: להכריז עליהם כעל מונופול ולהתנכל להם כמה שרק אפשר. מי שלא חייב לאכול כשר, שימצא ספקים אחרים. כמו כן הגיע הזמן להפעיל לחץ על השלטון המושחת שלנו, הכנופייה השולטת עם הביב בראש. שמעתם פעם את המלה "מרד"? אז הגיע הזמן...
Cherries | 21.09.16
11.
מגוחך, כמות השחיתות והכסף השחור במגזר החרדי כל
מגוחך, כמות השחיתות והכסף השחור במגזר החרדי כל כך גדולה שאין שום קשר לתורה או לדרכיה. אם כבר התורה מייקרת על עלות הבשר בגלל הצורך בכשרות.  תבדוק בבקשה כמה מס שילמו הרבנים על חתונות? בריתות שהם עושים? או שהכסף שניתן להם במעטפה הוא של מונופול. 
Fries | 21.09.16
10.
אם יהיה פה שוק חופשי אמיתי המדינה קורסת
אם יהיה פה שוק חופשי אמיתי המדינה קורסת יום אחרי. אין פה שום חברה שיודעת להתמודד עם תחרות! חברת חשמל, בזק, דגון, תעבורה, הבנקים, אגד, רכבת ישראל, החברה המרכזית למשקאות, הרבנות ובדץ, תנובה, אסם, שטראוס, סנו, וזאת רק רשימה חלקית של מונופולים במדינה שפשוט יקרסו ברגע שתהיה תחרות אמיתית פה. פה יודעים רק לגנוב, לגזול ולעשוק את האזרחים - מדיניות במחלחלת מנבחרי הציבור, לעובדי הציבור ועד לחברות ועסקים - עד שלא נחליף את נבחרי הציבור שלנו כלום לא ישתנה.
Cloud | 21.09.16
9.
אני מאמין לכל מילה שלך. בישראל קיימת העמדת
אני מאמין לכל מילה שלך. בישראל קיימת העמדת פנים כאילו יש פה שוק חופשי. אין. ההתנהלות של החברות הגדולות בישראל היא במקרה הטוב כמו קרטל ובמקרה הרע כמו פשע מאורגן. והכל כמובן בהסכמת ובעידוד המדינה. הרי צריך מקומות טובים שאליהם הבכירים במגזר הציבורי יוכלו לעבור. לא כן ?
Sword | 21.09.16
6.
כרגיל כמו בכל סיפור, העושק הראשי ממנה את
כרגיל כמו בכל סיפור, העושק הראשי ממנה את אחד ממשרדיו לבדוק איך הגענו למצב הזה. בדיוק בגלל מדיניות המיסוי ורגולציה שמטפחת ענקים כמו תנובה הגענו למצב הזה. אז יחקרו ורק יגרדו את פני השטח. מעולם לא ניגע בבעיה האמיתית של המשק הישראלי שרק בכאילו נקרא משק חופשי.
Pin | 21.09.16
4.
כל מי שנכנס אפילו פעם אחת בחייו לסופרמרקט
כל מי שנכנס אפילו פעם אחת בחייו לסופרמרקט באירופה ובמיוחד במזרח אירופה ומצא שם סחורה ברמה מאוד גבוהה מאיטליה וגרמניה במחירים ממש מצחיקים יחסית לארץ, מבין שבארץ פשוט צוחקים עלינו. השקל שווה הרבה יותר כשנוסעים איתו לחו"ל מאשר שוויו בארץ
AirBalloon | 21.09.16
2.
לצורך העניין, נניח וכולם יהיו טבעוניים, \{לא נדבר
לצורך העניין, נניח וכולם יהיו טבעוניים, \{לא נדבר על הילדים בני החמש במזרח הרחוק שעובדים בשביל שלך יהיה אורז (כל סוג של אורז), וגם לא נדבר על מליארדי הזוחלים והמכרסמים שנרצחים ע"י הקומבין או המגל בשביל כל סוג של דגן\}, בואי נדבר על יוקר המחיה שיהיה כאן, על עיוותים בתקינה (כי מי את מול התאגידים), על זה הכתבה מדברת.
Lamp | 21.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת