אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בכהונת ישראל כץ: מספר כלי הרכב זינק פי 2 משטח הכבישים

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
מה הקשר בין שר תחבורה ומכירות רכב??? הוא
מה הקשר בין שר תחבורה ומכירות רכב??? הוא מוכר מכוניות? קובע מיסים? נותן הלוואות? הגידול במכירות הוא עניין של איכות חיים, יכולות כלכליות ואפשרויות מימון או ליסינג שצצו, וכעת הן בדעיכה. כץ מהשרים הגרועים יותר שהיו בישראל. הכל אצלו לאט, באיחור, בלי מבט קדימה,  עלויות עצומות ומוגזמות, איכות עבודה לא טובה של הקבלנים והמפקחים.
Corn | 24.09.16
20.
את חברות הליסינג לא המציא ישראל כץ. חשוב
את חברות הליסינג לא המציא ישראל כץ. חשוב לזכור שכל אוטו חדש שנכנס -  נכנסת עוד בוכטה  לכיסו של האוצר. "המערכת" מפתה לקחת ליסינג או אחזקת רכב כי זה כדאי ל,מערכת" עדיף שיתנו כסף וכל אחד יעשה עם זה מה שבא לו, וכמובן פיתוח תחבורה ציבורית זולה וזמינה
Paw | 24.09.16
19.
תתעוררו. אנחנו במלחמה יומיומית בכבישי הקטל בדרכים. תפסיקו
תתעוררו. אנחנו במלחמה יומיומית בכבישי הקטל בדרכים. תפסיקו לדבר סטטיסיקה טפלה ותתחילו להקשיב לעצמכם. מה זה חשוב הפרסונה. או היקף המותניים שלו אם בסוף כל יום אנחנו קוברים עוד אדם ומשפחה מתפרקת. תחשוב טוב מה הסיבה בגללה אתה קם בבוקר. חשבת ? עכשיו, תחזור לישון.
Locomotive | 24.09.16
16.
תחבורה ציבורית צריכה להיות מאורגנת מבחינת הפיזור, התיזמון
תחבורה ציבורית צריכה להיות מאורגנת מבחינת הפיזור, התיזמון והמחיר, בשילוב עם מיסוי על רכב פרטי - כך שמי שישאר עם רכב פרטי בבעלותו יפסיד כלכלית בגדול. כמו כן, בעולם המתקדם (מערב אירופה, סקנדינביה) כבר הבינו שגם עם תחבורה ציבורית מעולה עדיין אנשים צריכים לעיתים רכב פרטי למשל לטיולים. לכן המדינה מחזיקה צי של רכבים פרטיים להשכרה בסמוך לתחנות הסעה מרכזיות. גם המחיר של הרכב להשכרה מנצח את המחיר של בעלות על רכב פרטי. בישראל זה רחוק מכך שנות אור!!!
Clover | 24.09.16
15.
אג'נדת השמאל הקיצוני שמוביל כלכליסט הגיעה לרמת הטירוף
אג'נדת השמאל הקיצוני שמוביל כלכליסט הגיעה לרמת הטירוף .כץ מואשם בירידת מחירי הרכב שהובילה לעליה ברכישת מכוניות !!! מרוב שטוב פה טוען כלכליסט בהיגיונו המעוות , רע כאן . קווי רכבת לא נחשבים לתחבורה ציבורית ? מטרונית לא נחשבת לתחבורה ציבורית? רכבת תחתית בת''א לא נחשבת לתחבורה ציבורית ? בכייני כלכליסט , תעשו לנו טובה ותעברו לצפון קוריאה , שם יש מעט מכוניות והרבה כבישים כמו שאתם אוהבים
Coathanger | 24.09.16
12.
כשאתה נוסע מירושלים לת"א אתה מקבל את התחושה
כשאתה נוסע מירושלים לת"א אתה מקבל את התחושה שבשנים האחרונות לא התקדמנו בפיתוח תשתיות התחבורה: לא בכבישים ואף לא באמצעי ההסעה הציבוריים. עכשיו גם הנתונים המוצגים בכתבה מצביעים על כך. המסקנה היא ששר התחבורה הוא כישלון וכמו הבוס שלו (ביבי) מנסה למכור לכולנו חלומות. לאן הולכים כספי המסים שלנו?
Scissors | 23.09.16
10.
זה מה שנקרא יד רוחצת יד... היבואנים ושאר
זה מה שנקרא יד רוחצת יד... היבואנים ושאר השחקנים בשוק הרכב נותנים לכץ להניע רפורמות מסויימות ולבנות כבישים ותשתיות ללא שום התנגדות תקציבית מהממשלה ובתמורה הוא מאפשר להם לדחוף את מכירות כלי הרכב בצורה סיטונית רק ככה זה עובד לצערי..
Boomerang | 22.09.16
9.
תוותרו על האוטו והמדינה תראה שזה מה שכל
תוותרו על האוטו והמדינה תראה שזה מה שכל התושבים רוצים אז ישכללו את התחבורה הציבורית.  בינתיים כץ עושה עבודה מדהימה  בצפון ובדרום.  מה לעשות שאתם מכירים רק את איילון והגה. לא פלא שתוותרו על מה שאנשים נלחמו ומתו בשבילו וזה האדמה שאליה אתם נוסעים!!!! 
Pretzel | 22.09.16
7.
לעיתונאי הקטן שכתב את הכתבה הזו: 1. אחת
לעיתונאי הקטן שכתב את הכתבה הזו: 1. אחת הסיבות לעליה בנסועה, היא עליה בשטח הכבישים בשנים הקודמות. סלילת כבישים והוספת נתיבים מעודדת נסועה גדולה יותר. 2. זה דווקא טוב שבעשור האחרון הממשלה השקיעה יותר כסף בסלילת קווי רכבת חדשים, ברכבת הקלה בירושלים ובנתיבי תחבורה ציבורית, ולא בעוד כבישים. 3. בעשור הקודם נוסף הרבה שטח כבישים, בגלל לילת כביש 6 וכבישי הרוחב המתחברים אליו.
Elephant | 22.09.16
6.
1. אחת הסיבות לעליה בנסועה, היא עליה בשטח
1. אחת הסיבות לעליה בנסועה, היא עליה בשטח הכבישים בשנים הקודמות. סלילת כבישים והוספת נתיבים מעודדת נסועה גדולה. כביש 6 אפשר ליותר אנשים לעבוד רחוק מהבית, ובכך הגדיל את הנסועה. 2. זה דווקא טוב שבעשור האחרון הממשלה השקיעה יותר כסף בקווי רכבת חדשים, ברכבת הקלה בירושלים ובנתיבי תחבורה ציבורית, ולא רק בעוד כבישים. 3. בעשור הקודם נוסף הרבה שטח כביש, בגלל סלילת כביש 6 וכבישי הרוחב המתחברים אליו.
Elephant | 22.09.16
5.
הנתונים של הלמ"ס. אף אחד לא המציא אותם.
הנתונים של הלמ"ס. אף אחד לא המציא אותם. אבל אם כבר שאלת - השימוש בתחבורה ציבורית הולך וקטן משנה לשנה והגיע לשפל של 18% מהאוכלוסיה שבכלל טורחת להכנס לאוטובוס. לגבי השקעה בתחבורה ציבורית? מבקר המדינה מצא שכל מה שנעשה בתקופה של כץ נכשל כשלון חרוץ, כולל רפורמת התעריפים והמסלולים הכושלת בתל אביב מ2013
Cloud | 22.09.16
3.
יוצא לי לנסוע לעיתים בתחבורה ציבורית בין ת"א
יוצא לי לנסוע לעיתים בתחבורה ציבורית בין ת"א ורמת השרון וזה סיוט אמיתי. מחכים המון, עמוס מאוד, עצירה כל דקה אם בתחנה אם ברמזור, צפוף. לרוב אני לוקחת מונית או רכב פרטי, פשוט נורא והיום. אותו כביש שנים רק המון מכוניות נוספות ותחבורה ציבורית מפגרת. תודה לשר כץ ....וטוב שבחרתם ליכוד....
Leaf | 22.09.16
2.
עוד מעט יהיו גם יותר מטוסים פרטיים....ההשקעות והפיתוח
עוד מעט יהיו גם יותר מטוסים פרטיים....ההשקעות והפיתוח מפגרים ביחס לצרכים....רכבות עעעעעעמוסות. פקקים בכבישים, אגד מונופוליסט...כמו כל דבר במדינה ...הכל פוליטקה ופופוליזם....בריאות ,חינוך,תחבורה....מה משנה מי עומד בראש זה צורך קיומי מימין ומשמאל....אבל מי שנוסע במכוניות שרד ופותחים לו את הדרך.....לא רואה ממטר....רק רואה את עצמו בטלוויזיה בפייסבוק...יש לנו כוכבים לא שרים ביצועיסטים....נפולת של נמושות...שדואגים לכיס לנוחיות ולנהנתנות שלהם.....ואנחנו .....איפה אנחנו בתמונה????????????
Bullhorn | 22.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת