11. אני מעדיף להיות עיוור במנהרה מאשר להדליק את אני מעדיף להיות עיוור במנהרה מאשר להדליק את הבלוטות' בטלפון. יותר מדי מאמץ מיותר. Bike | 23.09.16 (ל"ת)
9. זה בגלל שיש לך איפון, תעבור לדבר הנכון... זה בגלל שיש לך איפון, תעבור לדבר הנכון... Flask | 23.09.16 (ל"ת)
8. זרקת אוסף של מושגים כדי להרשים, נכון? אני זרקת אוסף של מושגים כדי להרשים, נכון? אני מכיר אותך אתה כזה חרטטן, לא פלא שפיטרו אותך ממח' התברואה. Scissors | 23.09.16 (ל"ת)
7. שישלבו את המידע מהאקסלרומטרים והגי'ירוסקופ שבטלפון יחד עם שישלבו את המידע מהאקסלרומטרים והגי'ירוסקופ שבטלפון יחד עם פילטר קלמן ושלום על ישראל. זה נקרא Sensor Fusion ובדיוק שמעתי על זה אתמול בהרצאה מעולה על האינטרנט של הדברים ממרצה מרתק. Sailboat | 22.09.16 (ל"ת)
6. זה לא כל כך פשוט. באירופה יש מנהרות זה לא כל כך פשוט. באירופה יש מנהרות של קילומטרים רבים עם יציאות רבות. זה לא הגיוני לקבל מוויז הודעה "בעוד שמונה יציאות פנה ימינה". בנוסף, יש מנהרות עם יותר משני נתיבים. באופן רגיל, וויז מזהירה אותך מבעוד מועד ואומרת לך להשתלב ימינה על מנת לא לפספס את היציאה. אם היא לא יודעת למקם אותך, היא לא יכולה להורות לך להשתלב מבעוד מועד ואז אתה מוצא את עצמך שאתה צריך לחתוך 4 נתיבים, דרך תנועה של RUSH HOURS על מנת לצאת ביציאה שהיא 400 מטר ממך. Grapes | 22.09.16 (ל"ת)
5. וויז על הפנים, מתנתק כל שניה הקליטה ועושה וויז על הפנים, מתנתק כל שניה הקליטה ועושה סיבובים מיותרים עד ליעד, מחקתי את האפלקציה הכבדה והלא מכובדת הזאת. Pin | 22.09.16 (ל"ת)
4. ווייז הרי יודעת מראש שהרכב הולך להכנס למנהרה, ווייז הרי יודעת מראש שהרכב הולך להכנס למנהרה, שתתן התראה שנשארת על המסך לפני הכניסה למנהרה ומראה את שני השלבים הבאים שיש לבצע בתוך המנהרה או מיד לאחר היציאה מהמנהרה. יותר פשוט. Bone | 22.09.16 (ל"ת)
3. לפני המנהרות שוויז יהיה זמין ב 50% בכבישי לפני המנהרות שוויז יהיה זמין ב 50% בכבישי ישראל . Kuti | 22.09.16 (ל"ת)
2. אני לא רואה את וויז משכנעת מישהו להשקיע אני לא רואה את וויז משכנעת מישהו להשקיע 1200 דולר לכל מייל מנהרה רק בשביל לשפר את הניווט. מה גם שמישהו יצטרך לתחזק את כל הסיפור הזה. נסיון יפה אבל. Bulb | 22.09.16 (ל"ת)
ווייז רוצה לעזור לכם לנווט גם במנהרות
11 תגובות לכתיבת תגובה