אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שטחי המשרדים ברמת החייל יוכפלו למיליון מ"ר

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

46.
הפוך גוטה, הפוך! הערים צריכות להיות ממומנות ע"י
הפוך גוטה, הפוך! הערים צריכות להיות ממומנות ע"י האזרחים שצורכים את שירותיהם. העסקים צריכים גם הם לממן את השירותים שהם צורכים. ככה יהיה "משתלם" לעיר לבנמות לפי שיקולי תכנון ערים בלבד - ללא שיקולים כלכליים שגורמים לעיר וחצי בישראל לנקז את כל התעסוקה ולמרר את חיי כל תושבי המדינה בפקקים
homeless1984 | 28.09.16
43.
לא מבין את הגישה התבוסתנית הזאת של אי
לא מבין את הגישה התבוסתנית הזאת של אי אפשר, יש תחנת רכבת קיימת בבני ברק מרחק אווירי של 500 מטר. קו שאוסף נוסעים מת"א, פ"ת כ"ס ראש העיין והוד השרון שזה לפחות 1/4 מהעובדים שמגיעים לעבודה. אם פשוט יקימו גשר הולכי רגל. מנהרה ו2 מסלולי אופניים אז הקו הזה יוכל להתחיל להזרים עובדים מהערים האלו תוך שנתיים-שלש וכבר היום להקל את העומס, גם תושבים מבני ברק יוכלו לבוא לעבוד ביתר קלות. מעבר לזה, חברות הייטק חייבות לקחת אחריות ולהפסיק לנפק לעובדים רכבי ליסינג, שיתחילו ללכת קצת ברגל ליסוע בתח"ץ ועל אופניים ולעבוד קצת יותר מהבית.
Bowtie | 27.09.16
42.
לא מבין את כל מי שאומר הקו הירוק
לא מבין את כל מי שאומר הקו הירוק יפתור את הבעיה. זאת רכבת עילית!! נוסעת 25 קמש במקרה הטוב שאין פקקים, הצפות, גשמים, רמזורים תקולים, תאונות ורכבים שנוסעים להם על הנתיב. מחולון לפתח תקווה לוקח מעל שעה בזמן אופטימלי - תסתכלו באתר של נתע. אף אחד לא יעזוב רכב  בשביל רכבת מפוצצת אנשים שלוקח לה שעה. גם אוטובוס לוקח שעה היום ולכן אנשים לא עוברים לאוטובוס!!!!! תבינו שזה לא יפתור כלום! רק תחתית!
Cupcake | 27.09.16
27.
למי שמגיע לאורך הירקון מפתח תקוה אין צורך
למי שמגיע לאורך הירקון מפתח תקוה אין צורך להגיע לגשר מבצע קדש. הוא יכול לעבור לגדה הצפונית דרך שני גשרים קטנים, האחד מזרחית לכביש 4 והשני מערבית לכביש 4 לגבי מקלחות, אתה צודק - צריך לחייב בניני משרדים בהקמת חניות אופניים בחניוני הרכב מקלחות לרוכבי האופניים, בבניינים ובחניונים שעדיין אין בהם.
Lobster | 26.09.16
25.
ואיך תשלם את המשכנתה בלי מקומות עבודה. עיר
ואיך תשלם את המשכנתה בלי מקומות עבודה. עיר חייבת תעסוקה כי זה מה שממן את השרותים לאזרחים. בישראל כולם בכיינים, אבל הארנונה ממגורים לא מכסה את העלויות של בתי ספר, גנים, גינות נקיון ועוד המון שירותים שאתה מקבל מהעיריה. אז אפשר לגור שעיריות כמו שדרות שם הם טפילים או במקום שמספק גם פרנסה וגם הכנסה למימון שירותים ברמה טובה.
Fan | 26.09.16
24.
כאשר כול בעל מוסך הופך למלך אין פלא
כאשר כול בעל מוסך הופך למלך אין פלא שהמתחם הוא בעייתי. ועכשיו מאז קריסת החניון המצב בכלל חמור. איזה אידיוט החליט להמשיך עם סגירת הכבישים (למה, סתם בלי סיבה הרי לא עובדים במתחם שקרס) בישראל גם יש שיטה שסוגרים כבישים, אבל אף אידיוט לא חושב שצריך לשנות את הגדרות הרמזורים כדי לטפל בברוך החדש שייצרתם, אז עכשיו נוצר פקק סתם בראול ולנברג שאפשר לפתור ב-5 דקות של שינוי הגדרות הרמזורים. בנוסף כול התוכניות לא מדברות על הגעה באופניים, פארק הירקון הוא ציר אדיר לשימוש באופניים אבל צריך א. להוסיף שביל אופניים + גשר שמאפשר להגיע באופניים מאיזור פתח תקווה (היום צריך לעשות סיבוב גדול ומסוכן דרך הגשר מבצע קדש) ב. חניון אופניים + מקלחות כולל לחייב גם בנייני משרדים לחניוני אופניים + מקלחות (זה יכול להיות גם בתשלום הגיוני וסביר)
Fan | 26.09.16
14.
הפתרון צריך להיות הצבעה ברגליים של העובדים. מי
הפתרון צריך להיות הצבעה ברגליים של העובדים. מי רוצה לעבוד ברמת החייל? אף אחד. מעסיקים משלמים שם שכר יותר גבוה, שכ"ד יותר גבוה וארנונה יותר גבוהה - ועדיין זורמים לשם כי זה "יוקרתי". אבל כשיהיה קשה לגייס עובדים למתחם הנוראי הזה (ולכן זה יזיז לבעלי ההון!)- יימצאו פתרונות
homeless1984 | 26.09.16
8.
בתגובות שלפני. יותר משרדים = יותר ארנונה =
בתגובות שלפני. יותר משרדים = יותר ארנונה = יותר הכנסות לעיריה = יותר השקעות במקומות אחרים.  משרדים זה החלום הרטוב של כל רשות עירונית מכיוון שאפשר לגבות מהם מיסים מופקעים ולתת להם שירות אחד - פינוי אשפה. מעבר לזה הם לא צורכים כלום.  ההגעה למתחם היא בעיה של בעלי העסקים. מי שבוחר למקם את העסק שלו במרכז תל אביב, לוקח בחשבון שהוא דופק את העובדים שלו בהגעה.  בסופו של דבר, יותר משרדים - יותר מקומות עבודה - יותר אנשים שרוצים לגור ליד מקום העבודה וככה ממלאים גם את מתחם נווה שרת בתושבים חדשים. 
Popcorn | 26.09.16
2.
רמת החייל היא אסון תכנוני - כמו רוב
רמת החייל היא אסון תכנוני - כמו רוב מתחמי התעסוקה של שנות האלפיים. אין נתיבי תחבורה, אין מערכות להסעת המונים ואין מספיק חניה לרכב פרטי. לא מצליחים לאפשר יוממות עבור 440אלף מ"ר הקיימים - אז מה רצים להוסיף עוד 660 אלף? אסור בשום פנים לאשר שטחי תעסוקה במתחמים בהם אין חניה בקומות לפחות ל 50% מהמועסקים וכן פתרונות תחבורה ציבורית ל 50% הנותרים
homeless1984 | 26.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת