46. הפוך גוטה, הפוך! הערים צריכות להיות ממומנות ע"י הפוך גוטה, הפוך! הערים צריכות להיות ממומנות ע"י האזרחים שצורכים את שירותיהם. העסקים צריכים גם הם לממן את השירותים שהם צורכים. ככה יהיה "משתלם" לעיר לבנמות לפי שיקולי תכנון ערים בלבד - ללא שיקולים כלכליים שגורמים לעיר וחצי בישראל לנקז את כל התעסוקה ולמרר את חיי כל תושבי המדינה בפקקים homeless1984 | 28.09.16 (ל"ת)
45. חברות הייטק חייבות פשוט להדיר רגליהם ממתחמים שבהם חברות הייטק חייבות פשוט להדיר רגליהם ממתחמים שבהם אין גישה לתח"צ. העובדים לא שמחים לקבל ליסינג - זה עולה להם המון. הם פשוט חייבים רכב להגיע לעבודה כי אין אלטרנטיבה! homeless1984 | 28.09.16 (ל"ת)
44. חולדאי לך הביתה.כל אזור התעשיה של רמת החייל חולדאי לך הביתה.כל אזור התעשיה של רמת החייל חנק לנו את הנשמה.אי אפשר לצאת מנוה שרת מ15:00 עד 20:00 .פקק אינסופי. זה מעניין אותך בכלל?. גנב סחטן אחד Carrot | 27.09.16 (ל"ת)
43. לא מבין את הגישה התבוסתנית הזאת של אי לא מבין את הגישה התבוסתנית הזאת של אי אפשר, יש תחנת רכבת קיימת בבני ברק מרחק אווירי של 500 מטר. קו שאוסף נוסעים מת"א, פ"ת כ"ס ראש העיין והוד השרון שזה לפחות 1/4 מהעובדים שמגיעים לעבודה. אם פשוט יקימו גשר הולכי רגל. מנהרה ו2 מסלולי אופניים אז הקו הזה יוכל להתחיל להזרים עובדים מהערים האלו תוך שנתיים-שלש וכבר היום להקל את העומס, גם תושבים מבני ברק יוכלו לבוא לעבוד ביתר קלות. מעבר לזה, חברות הייטק חייבות לקחת אחריות ולהפסיק לנפק לעובדים רכבי ליסינג, שיתחילו ללכת קצת ברגל ליסוע בתח"ץ ועל אופניים ולעבוד קצת יותר מהבית. Bowtie | 27.09.16 (ל"ת)
42. לא מבין את כל מי שאומר הקו הירוק לא מבין את כל מי שאומר הקו הירוק יפתור את הבעיה. זאת רכבת עילית!! נוסעת 25 קמש במקרה הטוב שאין פקקים, הצפות, גשמים, רמזורים תקולים, תאונות ורכבים שנוסעים להם על הנתיב. מחולון לפתח תקווה לוקח מעל שעה בזמן אופטימלי - תסתכלו באתר של נתע. אף אחד לא יעזוב רכב בשביל רכבת מפוצצת אנשים שלוקח לה שעה. גם אוטובוס לוקח שעה היום ולכן אנשים לא עוברים לאוטובוס!!!!! תבינו שזה לא יפתור כלום! רק תחתית! Cupcake | 27.09.16 (ל"ת)
41. עד שיכנסו המכוניות האוטונומיות והקו הירוק, גם אוכלוסיית עד שיכנסו המכוניות האוטונומיות והקו הירוק, גם אוכלוסיית ישראל תגדל ב 30% (לפחות!) ואף אחד לא מדבר על זה... *קצב גידול האוכלוסיה הנוכחי בישראל = 1.9% שהם 45.7% בעשרים שנה!!! homeless1984 | 27.09.16 (ל"ת)
38. 35 דקות רק לצאת מהברזל לקניון איילון. ועכשיו 35 דקות רק לצאת מהברזל לקניון איילון. ועכשיו רוצים להוסיף עוד בניינים. שאלוהים יעזור לנו מאלו שלא מסוגלים לראות מטר קדימה. Bucket | 26.09.16 (ל"ת)
37. רוב החברות השפויות כבר ברחו מהמתחם הבינו שאין רוב החברות השפויות כבר ברחו מהמתחם הבינו שאין שום סיבה הגיונית להשאר במקום ההזוי הזה.. Boomerang | 26.09.16 (ל"ת)
36. NO SHIT! קח חמישים שקל ולך קנה קצת NO SHIT! קח חמישים שקל ולך קנה קצת ציניות בסופר... זה ליד המדף של ההומור. Flower | 26.09.16 (ל"ת)
35. כל עוד דניה סיבוס וגינדי העבריינים לא יעסקו כל עוד דניה סיבוס וגינדי העבריינים לא יעסקו בבניה שם דיינו.... AirBalloon | 26.09.16 (ל"ת)
34. בקרוב מגדל כלל ביטוח יטמוטט על יושביו. כמה בקרוב מגדל כלל ביטוח יטמוטט על יושביו. כמה אפשר להעמיס על האדמה הזאת ? חבל מאוד שאת כל מפלצות הנדלן יממנו הפנסיות של עובדי ההיי טק Cloud | 26.09.16 (ל"ת)
33. גם אם יתנו לי משרד בחינם ברמת החיל גם אם יתנו לי משרד בחינם ברמת החיל אני לא לוקח....פקקים בלתי נסבלים, בעיות חניה, צפיפות מטורפת....ומי שבונה על פיתרונות תחבורתיים של מדינת ישראל , שיוריד את מינון תרופות ההזיה שהוא לוקח.... Coathanger | 26.09.16 (ל"ת)
32. עובדים במקביל. הקו הירוק יהיה מוכן בעוד עשור עובדים במקביל. הקו הירוק יהיה מוכן בעוד עשור ואז גם תמומש תוכנית הבניה. יש גם מכוניות אוטונומיות שייכנסו לשוק בעוד כמה שנים ואף אחד לא מדבר על זה. Apple | 26.09.16 (ל"ת)
31. עד שהתוכנית תמומש, הקו הירוק כבר יפעל ולא עד שהתוכנית תמומש, הקו הירוק כבר יפעל ולא יהיה צורך ברכב פרטי. אין שום בעיה לקדם את התוכנית הזו. צריך לראות קדימה. תוכניות כאלה לוקחות 20 שנה לממש. Apple | 26.09.16 (ל"ת)
30. ואם היום האזור פקוק בטרוף בבוקר ואחה"צ, כשיוסיפו ואם היום האזור פקוק בטרוף בבוקר ואחה"צ, כשיוסיפו עוד משרדים התנועה במקום פשוט לא תזוז במשך שעה. Carrot | 26.09.16 (ל"ת)
29. קודם תחבורה ציבורית ראוייה אח״כ אחוזי בנייה קודם תחבורה ציבורית ראוייה אח״כ אחוזי בנייה Lamp | 26.09.16 (ל"ת)
28. מה קשור לעבוד? יכל יום מגיעים לשם הרבה מה קשור לעבוד? יכל יום מגיעים לשם הרבה אנשים, שלא לצרכי עבודה, מי לטיפול בבית החולים ומי לעסקים אחרים הנמצאים באזור. מעבר לכך, לא לכל האנשים יש את האפשרות להחליף עבודה בגלל מצב התחבורה. Lobster | 26.09.16 (ל"ת)
27. למי שמגיע לאורך הירקון מפתח תקוה אין צורך למי שמגיע לאורך הירקון מפתח תקוה אין צורך להגיע לגשר מבצע קדש. הוא יכול לעבור לגדה הצפונית דרך שני גשרים קטנים, האחד מזרחית לכביש 4 והשני מערבית לכביש 4 לגבי מקלחות, אתה צודק - צריך לחייב בניני משרדים בהקמת חניות אופניים בחניוני הרכב מקלחות לרוכבי האופניים, בבניינים ובחניונים שעדיין אין בהם. Lobster | 26.09.16 (ל"ת)
26. מי צריך לבנות למגורים, הרי אח"כ תבקשו גם מי צריך לבנות למגורים, הרי אח"כ תבקשו גם שייתנו לכם את הדירות בזול Fan | 26.09.16 (ל"ת)
25. ואיך תשלם את המשכנתה בלי מקומות עבודה. עיר ואיך תשלם את המשכנתה בלי מקומות עבודה. עיר חייבת תעסוקה כי זה מה שממן את השרותים לאזרחים. בישראל כולם בכיינים, אבל הארנונה ממגורים לא מכסה את העלויות של בתי ספר, גנים, גינות נקיון ועוד המון שירותים שאתה מקבל מהעיריה. אז אפשר לגור שעיריות כמו שדרות שם הם טפילים או במקום שמספק גם פרנסה וגם הכנסה למימון שירותים ברמה טובה. Fan | 26.09.16 (ל"ת)
24. כאשר כול בעל מוסך הופך למלך אין פלא כאשר כול בעל מוסך הופך למלך אין פלא שהמתחם הוא בעייתי. ועכשיו מאז קריסת החניון המצב בכלל חמור. איזה אידיוט החליט להמשיך עם סגירת הכבישים (למה, סתם בלי סיבה הרי לא עובדים במתחם שקרס) בישראל גם יש שיטה שסוגרים כבישים, אבל אף אידיוט לא חושב שצריך לשנות את הגדרות הרמזורים כדי לטפל בברוך החדש שייצרתם, אז עכשיו נוצר פקק סתם בראול ולנברג שאפשר לפתור ב-5 דקות של שינוי הגדרות הרמזורים. בנוסף כול התוכניות לא מדברות על הגעה באופניים, פארק הירקון הוא ציר אדיר לשימוש באופניים אבל צריך א. להוסיף שביל אופניים + גשר שמאפשר להגיע באופניים מאיזור פתח תקווה (היום צריך לעשות סיבוב גדול ומסוכן דרך הגשר מבצע קדש) ב. חניון אופניים + מקלחות כולל לחייב גם בנייני משרדים לחניוני אופניים + מקלחות (זה יכול להיות גם בתשלום הגיוני וסביר) Fan | 26.09.16 (ל"ת)
23. כיף לגור בתל אביב. העיקר ״קרוב״ לעבודה כיף לגור בתל אביב. העיקר ״קרוב״ לעבודה Anchor | 26.09.16 (ל"ת)
21. טלאי על טלאי על טלאי....למה בשום מקום במדינה טלאי על טלאי על טלאי....למה בשום מקום במדינה הזו לא מסוגלים להסתכל מעבר לקצה האף??? Toast | 26.09.16 (ל"ת)
19. תפסיקו להתעלל בעובדים, בלי תחבורה ציבורית טובה, לא תפסיקו להתעלל בעובדים, בלי תחבורה ציבורית טובה, לא מכפילים אזורי תעסוקה. כל מה שמעניין את עיריית תל אביב- עוד ארנונה ועוד רווח ליזמי נדל"ן. מקום כזה צריך לסגור, לא להרחיב. Bucket | 26.09.16 (ל"ת)
18. את החניון ברמת החייל כבר בנו !!! לא את החניון ברמת החייל כבר בנו !!! לא שמעת שדיברו על זה במשך שבועיים רצופים? היו שם 4-5 קומות.......... Lobster | 26.09.16 (ל"ת)
17. מתחם ארור, פקוק, עמוס, לא נגיש עם תחבורה מתחם ארור, פקוק, עמוס, לא נגיש עם תחבורה ציבורית כמו שצריך. לעוד רוצים להרחיב? תטפלו בתשתיות המחורבנות והפקרים האינסופיים של הבוקר! Coffee | 26.09.16 (ל"ת)
16. אבל מה עם חנייה? לפחות תדאגו לחניון של אבל מה עם חנייה? לפחות תדאגו לחניון של 4-5 קומות. Flower | 26.09.16 (ל"ת)
15. שתבין.אם יש משרד בבניין מגורים וטיפוסים באים ויוצאים שתבין.אם יש משרד בבניין מגורים וטיפוסים באים ויוצאים אי אפשר לתת לילדים לשחק בכניסה Battery | 26.09.16 (ל"ת)
14. הפתרון צריך להיות הצבעה ברגליים של העובדים. מי הפתרון צריך להיות הצבעה ברגליים של העובדים. מי רוצה לעבוד ברמת החייל? אף אחד. מעסיקים משלמים שם שכר יותר גבוה, שכ"ד יותר גבוה וארנונה יותר גבוהה - ועדיין זורמים לשם כי זה "יוקרתי". אבל כשיהיה קשה לגייס עובדים למתחם הנוראי הזה (ולכן זה יזיז לבעלי ההון!)- יימצאו פתרונות homeless1984 | 26.09.16 (ל"ת)
12. אני אישית אמרתי למעסיק שלי בזמן שחיפש לשדרג אני אישית אמרתי למעסיק שלי בזמן שחיפש לשדרג את המשרד לרמת החייל, שברגע שאנחנו עוברים לשם, אני מתחיל לחפש לי מקום עבודה אחר. זה עבד :) Mustache | 26.09.16 (ל"ת)
11. תנחומי! - בהצלחה עם הפקקים, ועם חיפושי החניה, תנחומי! - בהצלחה עם הפקקים, ועם חיפושי החניה, חלם. Mustache | 26.09.16 (ל"ת)
10. האזור הוא אסון תחבורתי כבר היום, איך בדיוק האזור הוא אסון תחבורתי כבר היום, איך בדיוק מתכוונים להכפיל את השטחים ?!! Mustache | 26.09.16 (ל"ת)
9. תוספת בנייה לא פיתרון תחבורתי = פשע ציבורי. תוספת בנייה לא פיתרון תחבורתי = פשע ציבורי. גם כיום האיזור בעייתי מאד מחינת תשתית תחבורתית. תחבורה ציבורית אינה רלוונתית באיזור, ולא מתוכנן שום שיפור משמעותי. Bone | 26.09.16 (ל"ת)
8. בתגובות שלפני. יותר משרדים = יותר ארנונה = בתגובות שלפני. יותר משרדים = יותר ארנונה = יותר הכנסות לעיריה = יותר השקעות במקומות אחרים. משרדים זה החלום הרטוב של כל רשות עירונית מכיוון שאפשר לגבות מהם מיסים מופקעים ולתת להם שירות אחד - פינוי אשפה. מעבר לזה הם לא צורכים כלום. ההגעה למתחם היא בעיה של בעלי העסקים. מי שבוחר למקם את העסק שלו במרכז תל אביב, לוקח בחשבון שהוא דופק את העובדים שלו בהגעה. בסופו של דבר, יותר משרדים - יותר מקומות עבודה - יותר אנשים שרוצים לגור ליד מקום העבודה וככה ממלאים גם את מתחם נווה שרת בתושבים חדשים. Popcorn | 26.09.16 (ל"ת)
7. למה צריך כל כך הרבה משרדים? צריך דירות, למה צריך כל כך הרבה משרדים? צריך דירות, לא משרדים. אבל העירייה מעדיפה משרדים כי הם משלמים ארנונה פי 6 מדירות ולא צריך לספק שירותי בית ספר, גנים וכו׳. Fan | 26.09.16 (ל"ת)
6. הכי טוב דניה סיבוס. שיתנו להם את כל הכי טוב דניה סיבוס. שיתנו להם את כל החוזים. Fries | 26.09.16 (ל"ת)
5. 7 סגני ראש עיר עם יותר מ 60 7 סגני ראש עיר עם יותר מ 60 אלף עלות שכר לכל אחד, ארבעה מיליארד שקלים בקופה שנשארים שם לטובת עובדי העירייה, חולדאי הפך לגנב ושודד, איבד את כל ערכיו Tooth | 26.09.16 (ל"ת)
4. אם אין לחם תוכלו עוגות. במקום לבנות למגורים אם אין לחם תוכלו עוגות. במקום לבנות למגורים בונים שטחי מסחר Bee | 26.09.16 (ל"ת)
3. כמובן שהעובדה שהפקקים יתעצמו ויוכפל מספר המכוניות לא כמובן שהעובדה שהפקקים יתעצמו ויוכפל מספר המכוניות לא מעניין אותם, העיקר בארנונה, למי אכפת שתעמדו עוד שעה בפקק, זה טוב למדינה, אתם צורכים יותר דלק Tooth | 26.09.16 (ל"ת)
2. רמת החייל היא אסון תכנוני - כמו רוב רמת החייל היא אסון תכנוני - כמו רוב מתחמי התעסוקה של שנות האלפיים. אין נתיבי תחבורה, אין מערכות להסעת המונים ואין מספיק חניה לרכב פרטי. לא מצליחים לאפשר יוממות עבור 440אלף מ"ר הקיימים - אז מה רצים להוסיף עוד 660 אלף? אסור בשום פנים לאשר שטחי תעסוקה במתחמים בהם אין חניה בקומות לפחות ל 50% מהמועסקים וכן פתרונות תחבורה ציבורית ל 50% הנותרים homeless1984 | 26.09.16 (ל"ת)
1. הם אפילו לא מתביישים להגיד בפה מלא: לא הם אפילו לא מתביישים להגיד בפה מלא: לא תהיה תחבורה ציבורית נוחה. אגב, גם לא תהיה תחבורה פרטית נוחה. אני עובד ברמת החייל ויוצא מהעבודה בשש לי חצי להגיע מהחניון לרחוב הראשי ואחרי עוד שעה וחצי עד הבית ביפו Puzzle | 26.09.16 (ל"ת)
שטחי המשרדים ברמת החייל יוכפלו למיליון מ"ר
46 תגובות לכתיבת תגובה