אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יו״ר הקואליציה מציע: מס על דירה שלישית רק למי שברשותו הון של 20 מיליון שקל ומעלה

159 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

157.
כחלון הוא מנוול ונבזה. אני קניתי את הדירות
כחלון הוא מנוול ונבזה. אני קניתי את הדירות הזולות שיש לי על מנת שאוכל לאזן את הכנסתי לזמן הפנסיה שלי שהיא נמוכה. אני היום פנסיונר וכחלון הפופוליסט מאחז העיניים גוזל ממני את פרנסתי! אני מאחל למנוול הזה את כל הצרות שבעולם!
Lobster | 27.09.16
156.
מה זה שלוש דירות באחת גרים השנייה עוזרים
מה זה שלוש דירות באחת גרים השנייה עוזרים לבן משפחה והשלישית מוזכרת כל הדירות יחד לא שוות 2 מליון  שנים חסכנו לקנות אותם שילמנו מס הכנסה על הכסף לפני רכישה שילמנו מעמ ומס רכישה על הדירות ומשלמים מס שכירות על העודף אז נראה הגיוני שלאחד יש דירה ששווה 40 מליון והוא לא ישלם אגורה  כחלון מנסה להסית את הכשלון שלו בתחום היצע הדירות והתלבש על הדירה השלישית אל תיפול בפח הוא לא דואג לך
Weights | 26.09.16
155.
כחלון לא מגיע לקרסוליים של לפיד עזרנו לך
כחלון לא מגיע לקרסוליים של לפיד עזרנו לך לאסוף מנדטים נדאג לקחת אותם חזרה הפגיעה בזוגות הצעירים היא עצומה וכל התרגילים של כחלון לא מקדמים אף אחד מציע למי שיכול לרכוש עוד דירות ולא לחשוש הדירות ימשיכו לעלות כי כחלון בונה רק על הנייר וגם זה בקושי
Weights | 26.09.16
151.
מפוקח יקר, אין לי דבר כנגדך או נגד
מפוקח יקר, אין לי דבר כנגדך או נגד אף אדם שהרוויח את נכסיו ביושר. אשריך שקנית דירות בזמן הנכון ועשית יופי של עסקה כלכלית. יש לי גם בני משפחה וחברים אהובים שהיה להם היכולת וקנו בזמן הנכון ואני מברך אותם שהצליחו. לגופו של עניין - ברור לכל בר דעת שאם "ראובן" מחזיק בדירה ומשלם על כך 1% מס, ואילו "שמעון", לו יחזיק בדירה, לא ישלם את אותו מס - לשמעון הדירה שווה יותר ולכן ככלל (בלי להיכנס לדירות הספציפיות שלך) המהלך יניע דירות מבעלי נכסים מרובים לכאלה שאינם בעלי נכסים. השאלה היא פשוטה: האם נכון בעת הזו להוריד את מחירי הדיור - מוצר בסיס שנמצא במחסור חמור - באמצעות "מקל" כגון המס הנ"ל ו/או "גזר" כגון פטור ממס שבח לחצי השנה הקרובה. התשובה שלי: גם וגם. לאור עומק המשבר - כל מהלך שיוריד את מחירי הדירות וינגיש אותם לדור הצעיר הוא נכון, אפילו שנפגעת הזכות הקניינית של אנשים שעשו הון בעשור האחרון (ביושר!!) ויכולים להרשות לעצמם "הפסד" קטן כעת. לא בגלל שהאחרונים הם חלילה אויבי העם - אלא בגלל שמגיע גם לנו את הזכות לקבל הזדמנות לחיות פה בכבוד וברווחה כלכלית סבירה.
homeless1984 | 26.09.16
145.
הוי ביטון ביטון ביטון , מתי תהיה כבר
הוי ביטון ביטון ביטון , מתי תהיה כבר מילטון ? עוד עסקן עלוב שרוצה לחקות את הבוס שלו ביבי , שהוא סטודנט מצליח בעברו בפקולטת מילטון פרידמן לכלכלה חזירית . הדבר הכי גרוע שקורה בחיים הוא , שדגי הרקק מתים להיות כרישים ואין להם שום תכונות או יכולת שזה יקרה . כמה פטטי ביטון !
Bullhorn | 26.09.16
143.
כמי שברשותו שלוש דירות, שנרכשו ע״י 20% הון
כמי שברשותו שלוש דירות, שנרכשו ע״י 20% הון עצמי ומשכנתאות לפני למעלה מעשור; אין לי שום בעיה עם החוק! בדירה אחת אני גר ושתיים אני משכיר ומשלם עליהן מס. כל שעלי לעשות הוא להעלות את שכר הדירה ב-750 ש״ח והמס ישולם!  הדירות האלה מהוות עבורי היום השלמת הכנסה/ תוכנית חיסכון לילדים. אין לי כל כוונה למכור את הדירות האלה! החוק הזה לא יגרום לי או לשכמותי למכור את הדירות. מה גם שבהינתן שדירה אחת, זו שאני גר בה, ניתנה לי בירושה; לא ממש איכפת לי! כל השנים שילמתי מיסים ואמשיך לעשות כן. את התחשיב שלי אני יודע לעשות! מי ש״יסבול״ הם השוכרים! עם כל הכבוד לכחלון, ביבי ושות׳; אין להם שום דרך חוקית, פרט להלאמה, לגרום לי למכור דירה!  אם חלילה נגיע לזה; אמכור את כל שלושת הדירות ואעזוב את הארץ למדינה מתוקנת!  אני לא אשם שמטפחים, בחסות חוק ההסדרים, מגזרים לא יצרניים! אני לא צריך לממן שרידות פוליטית של אף אחד! את הכסף שלי הרווחתי ביושר! לא גנבתי מאף אחד! פשוט ידעתי להתנהל נכון כלכלית!
Strawberry | 26.09.16
141.
חבורת כב"ב אתה אומר ? ביטון הוא סתם
חבורת כב"ב אתה אומר ? ביטון הוא סתם עוד עסקן עלוב חרב להשכיר . כחלון מנסה באמת להוריד את מחירי הדירות כי בזה תלוי עתידו הפוליטי . לצערנו הוא בחר בדרך חתחתים עקומה ובלתי אפשרית של הורדה מינורית בלבד של מחירי הדירות כדי שהבנקים לא ייפגעו . במילים אחרות , לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה . כמובן שכשר האוצר הוא דואג להכנסות המדינה ולא לזוגות הצעירים שהוא משקר להם כל הזמן ולכן הטיל את מלוא כובד הרעה החולנית שבחר בה , על בעלי הדירות . בשורה התחתונה , מחירי הדירות ימשיכו לעלות , שכר הדיר כנ"ל , והבכייה לדורות של הזוגות הצעירים מחוסרי הדיור רק תימשך ותתעצם ! 
Bullhorn | 26.09.16
140.
קשקוש - אם היית יכול להעלות את שכר
קשקוש - אם היית יכול להעלות את שכר הדירה ב 750 ש"ח, היית עושה זאת כבר מזמן - אבל העובדה היא שמחירי השכירות בישראל לא עולים כמו מחירי הדירות. אם אתה חושב שכל השוק יעלה את מחירי השכירות בגלל המס החדש - אתה פשוט טועה. לפחות 80% מהידרות להשכרה הם של בעליפחות מ 3 דירות - ולכן לא תהיה להם סיבה להעלות מחיר - אם תעלה את המחיר יש סיכוי טוב שהדירה תישאר ריקה...
homeless1984 | 26.09.16
139.
אתה צודק במאת האחוזים . ביבי מנסה עכשיו
אתה צודק במאת האחוזים . ביבי מנסה עכשיו לברוח מהספינה הטובעת שלא יאשימו אותו בבוא היום בוועדת חקירה שתחקור את הפשלה הגדולה שלו ושל כחלון . אז ביטון נחלץ לעזרתו כמסך עשן . איזה גועל נפש של נבחרי ציבור .....חה חה חה...להקיא מהם !
Bullhorn | 26.09.16
138.
ההצעה של ביטון נועדה לחלץ את כחלון מהפלונטר
ההצעה של ביטון נועדה לחלץ את כחלון מהפלונטר שגרם במס העקום שלו והיא רק מוסיפה שמן על המדורה כי היא מפלה קבוצות אזרחים בגלל ההון שלהם וזאת הצעה בולשביסטית ללא כחל וסרק . האם חלה הצעה שכזאת על בעלי הון שהשקיעו במניות בזהב או באגח ? בוודאי שלא . חבורת כב"ב , כחלון את ביטון את ביבי , זאת כנופיה אחת שפועלת בשיטות של מאפיה על מנת לאנוס בדרכים בלתי אתיות שהן על סף הפלילי , בעלי הון או רכוש להיפטר מרכושם במקום לעשות את המעשה הנכון החוקי והפשוט שיוריד את מחירי הדירות , להפשיר במחיר זול עשרות אלפי חלקות קרקע של המדינה לבנייה , לפשט ולקצר את ההליכים הביורוקרטיים , לבטל את מס השבח  ולתת בונוסים לקבלנים שיבנו מהר . המדינה מרוויחה הון עתק מהספסרות באדמות כמו מההליכים הביורוקרטים היגעים . חבורת כב"ב רוצה לשמור על הרווחים האלו ומצאה שעיר לעזאזל בדמות בעלי הדירות שרכשו אותם כחוק כהשקעה ואין לאף אחד הזכות להעניש אותם על כך . צריך להטיל את המס על הרווחים מהשכרת הדירות כמו שהנהיגו על רווחי ההון בבורסה ולא יותר מכך . את זה חבורת כב"ב נמנעת בכוונה לעשות ולכן אשמתם כפולה כפל כפליים . בשביל להסתיר את ערוותם הם זורים חול בעיני הציבור בפירסומים שונים ומסכסכים בין הסקטורים השונים בשיטות של המאפיה "הפרד ומשול" . על הציבור להתפקח מהר ולהעיף את החבורה הזאת לכל הרוחות בבחירות הבאות !!!
Bullhorn | 26.09.16
132.
1. ביטן, למה 20 מיליון הוא הקריטריון? לספור
1. ביטן, למה 20 מיליון הוא הקריטריון? לספור יותר אתה לא יכול/רוצה? 2. רמת התגובות להצעתך מתאימה לרמת "גברת התרבות". כל הזמן מקופחים ובוכים. 3. בעלי הדירות המרובות, ברובם הם "עמך" ולא שודדים. המספרים שפרסם האוצר מוכיחים שמדובר באלפי משפחות בעלות נכסים 4. בעלי הנכסים יבואו חשבון בבחירות עם "השודדים" בכורסא. אם מבטלים את לימודי הליבה, יבטלו את הגזילה 5. העברית העילגת של חלק מהכותבים מעידה שצריכים לתגבר לימודי ליבה
BottleOpener | 26.09.16
128.
מיקי זוהר חחחחחחחחחחחח ליצן חצר מושחת שמסתתר מאחוריי
מיקי זוהר חחחחחחחחחחחח ליצן חצר מושחת שמסתתר מאחוריי תחפושת של מפשר עלק....הסכם פשרה של אי תשלום מס שבח באמת תמים שרוצה לעזור???? אז זהו שלא מתווך דירות בזוי ושפל שפועל ממניעים אישיים אינטרסנטים בעבור הכיס שלו ומקרוביו להקיא על כל חבורת המושחתים הגנבים האלו של הליכוד ארגון פשע בחסות החוק !
Puzzle | 26.09.16
127.
פשוט לא נתפס האיש הבזוי הגנב המושחת הזה
פשוט לא נתפס האיש הבזוי הגנב המושחת הזה שבדרך לא דרך הגיע לכנסת דוד ביטן שעל ראשו רובצות ההאשמות חמורות בזמן שהיה יו"ר עמותת ספורט ....שנעלמו מחשבון ההעמותה מיליוני שקלים ...שצקים של העמותה נפדו בשוק האפור....והוא ממציא כל מיני הצעות חוק בשם הארכי מושחת הגנב הראשי ביוב נתניהו ...ההצעה הקודמת של השפל הבזוי הזה היתה שאי אםפשר יהיה להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה אם ההאישום לא חמור בזמן שהוא מכהן....ועכשיו עוד הצעת חוק הזויה ...ככה נראה ומתנהל ארגון הפשע הליכוד הכלבלבים של ראש הארגון משקרים ומנסים לחוקק חוקים בשמו...בתמורה לשוחד בחירות (ג'ובים למקרובים ותפקידים בכנסת ..ובמקומות אחרים) פלא שהמדינה הזו הולכת אחורה בעשור האחרון  והשחיתות הורסת כל חלקה טובה ...זה מה שהשריש פה האיש הכח בזוי רמאי שקרן גנב וארכי מושחת...ביוב נתניהו
Puzzle | 26.09.16
124.
מדובר על כלל הדירות שברשותו החל מהשלישית, יכולים
מדובר על כלל הדירות שברשותו החל מהשלישית, יכולים להיות ברשותו גם 20 דירות בשווי של מליון שקלים. חוץ מיזה מי אמר שאם לא יציבו רף אנשים ימכרו את הדירות, המגמה להרתיע משקיענים כבדים וגם שקבלינים יבנו דירות קטנות יותר....
8Ball | 26.09.16
123.
ולאלץ פנסיונרים שחיים מהשכרת שתי דירות זולות בדימונה
ולאלץ פנסיונרים שחיים מהשכרת שתי דירות זולות בדימונה נשמע הגיוני... זה גזללל מדובר על כלל הדירות שברשותו החל מהשלישית, יכולים להיות ברשותו גם 20 דירות בשווי של מליון שקלים. חוץ מיזה מי אמר שאם לא יציבו רף אנשים ימכרו את הדירות, המגמה להרתיע משקיענים כבדים וגם שקבלינים יבנו דירות קטנות יותר....
8Ball | 26.09.16
122.
מה כל אחד פה נהיה בעל דעה ...
מה כל אחד פה נהיה בעל דעה ... תפסיקו להתסכל על הכיס של אחרים ולכו לעבוד או לעשות עסקים ... מי אשם שיש כאלו שיודעים לעשות בחודש 50 אלף ויש כאלו שיודעים לעשןת 5 אלף ... אז יש מתקדמים ויש שלא ... אז בגלל שמישהו התקדם ועל הדרך שילם מסים כדין אז עכשיו הוא אויב של המדינה
Weights | 26.09.16
114.
לפי כמות המתנגדים לחוק בתגובות,  אפשר להניח שרוב
לפי כמות המתנגדים לחוק בתגובות,  אפשר להניח שרוב הישראלים מחזיקים בדירה שלישית  מיכוון שלא,  ברור שיש כאן מסע לובטסטי של בעלי הון,  קבלנים,  ועוד אינטרסנטיים שנהנים מבועת הדיור בנוסף  למתנגדים פוליטיים שמנסים להפיל את כחלון (לפיד,  ליכוד ועוד) 
Flower | 26.09.16
111.
אם כחלון דואג לזוגות הצעירים , שייתן להם
אם כחלון דואג לזוגות הצעירים , שייתן להם לקנות דירה ללא עלות קרקע וללא מע"מ. ויבנה, יבנה ויבנה. שהשוק יתפוצץ מהדירות החדשות. במקום זה הוא פיתח אובססיה למשקיעים והכריז שהם פושעים. כאלו הדירות שיימכרו(אם בכלל) יקנו זוגות הצעירים, חחחח..... יקנו משקיעים אחרים שברשותם רק דירה אחת. והמחירים שוב יעלו. הוא פשוט רוצה להוציא דוח על ירידת מחירים, אפילו אם הנתונים בו יהיו שגואים ובדרך ליעד הוא ידרוך על קרוב למיליון אנשים, גם משקיעים וגם שוכרים. וכל אלה שהיום שוכרים דירות וחושבים שכחלון יציל אותם יקבלו העלאת מחיר של שכירות. 
Tag | 26.09.16
107.
אסור להתערב בשוק הנדל"ן. כל העליות בשלוש השנים
אסור להתערב בשוק הנדל"ן. כל העליות בשלוש השנים האחרונות נבעו מהתערבות מלאכותית בשוק הנדל"ן. שימו לב שלאחר כל חוק או מהלך מטומטם המחירים רק עולים וזאת בעקבות ציפיות של הזוגות הצעירים שמהו יקרה (כמובן ציפיות שווא). עזבו את השוק שינוהל מכוחות טבעיים ותוך כמה שנים הכל יתוקן.
Mustache | 26.09.16
103.
האם כולם שפויים מה קורה.מהיכן מגיעה הדמגוגיה הפשוטה.
האם כולם שפויים מה קורה.מהיכן מגיעה הדמגוגיה הפשוטה. האם העם הציבור השפוי והשאיר אינו מבחין שמוכרים אותו. בכול מדינה מתוקנת על כל הכנסה משקל הראשון משלמים מס.איך הרוב הגיעו לכל כך הרבה דירות. מעבודה קשה מהבוקר עד הערב תוך תשלום מס אמת או מקניה דירות סלמס הדיור הציבורי. אם הציבור השפוי לא יתרום המדינה הולכת לעבד אותו. יש ללכת עד הסוף לגבי המיסוי ושעה אחת קודם.
Coathanger | 26.09.16
101.
מדובר על כלל הדירות שברשותו החל מהשלישית, יכולים
מדובר על כלל הדירות שברשותו החל מהשלישית, יכולים להיות ברשותו גם 20 דירות בשווי של מליון שקלים. חוץ מיזה מי אמר שאם לא יציבו רף אנשים ימכרו את הדירות, המגמה להרתיע משקיענים כבדים וגם שקבלינים יבנו דירות קטנות יותר....
8Ball | 26.09.16
100.
חובה לאמץ את החוק האמריקאי שכל אזרח יהיה
חובה לאמץ את החוק האמריקאי שכל אזרח יהיה חייב בדיווח על הכנסתו ולשלם מס הכנסה על כלל ההכנסה .תמיד ידעתי שביטן או בשמו המקורי ביטון לא נקי כפיים עוד בזמן שישב על הכיסא של יו"ר כדורגל בראשון והחקירה צריכה להתחיל משם .חברי הכנסת כולם מחזיקים בכמה דירות ולכן הם לא מעוניינים בהורדת מחירי הדיור ובמס על אותם הכנסות ...
Bucket | 26.09.16
98.
ח''כ ביטן... מטרת המיסוי היא לפנות יותר דירות
ח''כ ביטן... מטרת המיסוי היא לפנות יותר דירות בשוק.  הצעתך למיסוי 3 דירות מעל 20 מיליון ₪ אינה היגיונית כלל.  מי לדעתך ישכור דירה בשווי 7 מיליון ₪?  מי ישלם 12-15 אלף ש"ח שכ''ד ?  להבא...  עדיף לך לשתוק ולא לצאת טמבל כמו הפעם  ! 
Ducky | 26.09.16
96.
לי לא מפריע שאנשים בעד או נגד החוק.
לי לא מפריע שאנשים בעד או נגד החוק. מפריע לי שכולם קמים וזועקים קול צעקה על המסכנים שיש להם פנסיה של 3 דירות בדימונה - אוי אוי אוי. איפה הייתם בזמן שעשקו את הצעירים? איפה כל האנרגיות? איפה התחבאתם? פגעו לכם בתרנגולת הזהב אז יצאתם מהמחילות? ובכן, תתביישו לכם. אתם צריכים לדאוג לכל הציבור ולא לאחוזון שיש לו 3 דירות ומעלה. הגיע הזמן לתת פתרון לבעיית הדיור לצד ההתנגדות שלכם לחוק ויפה שעה אחת (או יותר) קודם!!!
Wheel | 26.09.16
92.
צריך לעשות סדר לא סתם לחוקק טלאי על
צריך לעשות סדר לא סתם לחוקק טלאי על טלאי. דבר ראשון כל הכנסה חייבת במס. מס על רווחי הון הוא 25 מהשקל הראשון מס על הכנסה מעבודה הוא במדרגות. הכנסה מנכסים היא הכנסה מהון ולכן צריכה להיות ממוסה ב 25 אחוז. הפטור היחידי הוא אם אתה שוכר דירה ומשכיר דירה ואז שכר הדירה שאתה מקבל פטור עד גובה שכר הדירה שאתה משלם. חוץ מזה כל הכנסה חייבת במס. כמובן בניכוי הוצאות תיקונים ופחת סביר כל שנה. אם רוצים לפשט אז ניתן לקבוע מסלול של 10 אחוזים או 15 אחוזים ללא יכולת ניכוי וזהו. וכך בלי פטור עד 5000 ש"ח ובלי שטויות. והיום ניתן בקלות לבנות מערכת ממוחשבת שתתפוס מעלימי הכנסות על דירות אז צריך להקים מערכת כזו ואז כולם ישלמו ונגמר הסיפור. ולגבי החשש ששכר הדירה יעלה זה בול שיט השוכרים פשוט לא מסוגלים לשלם יותר ולכן המחיר לא יעלה. ואם אתם חוששים תקבעו את מערכת המס החדשה והפשוטה בעוד 3 שנים ועד אז שהממשלה תבנה על הקרקעות שלה דירות להשכרה לטווח ארוך ואז יהיה יותר היצע והמחירים לא יעלו.
Glasses | 25.09.16
90.
מה שיקרה בפועל זה שהמדינה בגלל שהיא תרצה
מה שיקרה בפועל זה שהמדינה בגלל שהיא תרצה שישלמו עוד מיסים, תעריך את שווי הבתים והקרקע בפרמיה ענקית לעומת הערך הרגיל, כדי שיותר אנשים ייכנסו להגדרה של מס העשירים. זה כמובן יקרין על השווי האמיתי וכולם ייפגעו. בכל מקרה, כל שקל מס נוסף לא הולך לא לחינוך, לא לתשתיות, לא לדיור בר השגה, לא לתחבורה ציבורית. הוא הולך לכסות בורות תקציביים ופערים לא מוסברים. הוא נעלם בצנרת החלודה. זוגות צעירים לא יוכלו לקנות דירה בגלל שחלבו עוד מס מאנשים שהרוויחו הרבה.
Dice | 25.09.16
80.
קודם כל אין במה להשקיע בארץ. שנית בקרוב
קודם כל אין במה להשקיע בארץ. שנית בקרוב מאוד יגיעו לישראל מיליונים של עולים חדשים מיליונרים . בגלל חוסר באדמות בארץ ובמיוחד במרכז מחיר הדירות יכול לקפוץ בלי סוף ולהגיע למחירים מדומיינים בשל כך לא חשוב מה כחלון יעשה אף אחד לא ימכור ואם ימכור זה מחוסר יכולת לחזות את העתיד.
AirBalloon | 25.09.16
77.
לא יעזור לכם, המס יעבור אם תרצו ואם
לא יעזור לכם, המס יעבור אם תרצו ואם לא. בלי קשר לזה שזה אחד המיסים הכי צודקים שיש פה, אבל זו לא הסיבה - היצוא המשיך לרדת - למדינה פשוט חסר כסף. אז המס יעבור נקודה. מספיק עם הדמגוגיה. יקר לכם? תמכרו את הדירות שברשותכם ותרוויחו מיליונים,  אה, שכחתי - אתם חזירים
Bottle | 25.09.16
75.
ניתן לבחור במסלול ולשלם לפי מדרגת המס מהעבודה
ניתן לבחור במסלול ולשלם לפי מדרגת המס מהעבודה (וזו גם חובה אם נקבע שהשכרת דירות היא עיסוקך) אבל הרוב מעדיפים לא להסתבך ולשלם מס על המחזור ללא קשר לרווח. ברגע שתעלה את המס בהחלט יכול להיות שהרוב יעדיף לשלם על הרווח אבל אז הם יוכלו לנכות הוצאות ואז יסתבר שהם ישלמו פחות.  תסצכל על זה כמו חברה. חברה משלמת מס חברות על הרווח. אם תציע לחברות לשלם מס של נגיד 5% על המחזור בהחלט ייתכן שחלק גדול מהן (לא אלו שחייבות גם דיווח למשקיעים) חעדיפו לשלם את מס המחזור ולא את המס על הרווח.
Fries | 25.09.16
74.
 סיפורים ללא סוף על פנסיונרים , ממש רחמנות
 סיפורים ללא סוף על פנסיונרים , ממש רחמנות . הרחמנות היא לילדים שלנו שאין להם בית ואתם מתעקשים להחזיק 3 עד 20 דירות ולייקר ללא סוף במאות אחוזים , אין לכם לב  ,. מה קרה לכם , השתגעתם . אם אתם פנסיונרים ורוצים לשמור על ההון שלכם , על העתיד שלכם של הילדים שלכם ושל הנינים שלכם ולדורות , תשקיעו בדברים אחרים בארץ או בחו"ל - תשחררו את הבתים . מספיק להמשיך לחלוב ולתת לילדים שלנו לסבול . כחלון עושה משימה ואני לא מצביע שלו בעבר ולא בעתיד , מספיק תנו לו לנהל את המשבר הגדול של עם ישראל שנמשך כעשור שנים .
avi0401 | 25.09.16
71.
אסביר לך מה הבעיה בהעלאת המס. יש כיום
אסביר לך מה הבעיה בהעלאת המס. יש כיום שתי חלופות, האחת תשלום מס מחזור של 10% והשנייה תשלום על הרווחים לפי מדרגת המס שלך. רוב בעלי הדירות מעדיפים לא להסתבך ולשלם 10% אבל לא תמיד זה בעצם יותר כדאי להם. העלאת המס תדחוף רבים מהם למסלול השני. להזכירך, ניתן לנכות שורה ארוכה של הוצאות הקשורת לרכישת הדירה ולאחזקתה ולכן מה שיקרה זה שיותר בעלי דירות יעדיפו "להפציץ" את מס הכנסה עם דוחות ארוכים ומפורטים. יותר כסף המדינה לא תראה והיא יודעת זאת היטב. הדבר האחרון שהאוצר רוצה זה שכל מי שמשכיר דירה יתחיל להגיש דוחות מפורטים ובסוף אפילו לשלם פחות מס.
Fries | 25.09.16
69.
כחלון כזה חברתי שהוא נסע לניו יורק על
כחלון כזה חברתי שהוא נסע לניו יורק על חשבוננו בשביל לשבת בקהל ולמחוא כפיים לביבי בזמן הנאום בעצרת האו"ם. שילמנו עליו כרטיסי טיסה, בית מלון ונסיעות ממקום למקום בניו יורק. הוא שר חוץ? הוא שר ביטחון? הוא שר אוצר! אין לו מה לחפש בניו יורק. אם הוא רוצה לנסוע לנופש שיסע על חשבונו. הוא מרוויח מספיק בשביל זה. 
Bucket | 25.09.16
67.
כחולון מתקרב לשורש הקליקה כמו בסלולרי, כחלון נוגע
כחולון מתקרב לשורש הקליקה כמו בסלולרי, כחלון נוגע באלה שמונעים מהילדים שלנו לרכוש דירה והם לובי חזק במדינה כמו הלובי שהיה בטלפונים . חבל שראש הקואליציה מציע הצעות נגד אלה שבחרו בו . צריך לשחרר במיוחד את הדירות הקטנות הלא יקרות לזוגות הצעירים שגרים אצל ההורים. אסור לפחד מהאלימות והסיפורים של אלה ששולטים ועושים את החיים שלנו בארץ בלתי נסבלים . הם איבדו כל רגש ונהנים מהכסף הרב ומהשליטה בילדים שלנו מעבירה אותם על דעתם . עוד יכתב בהיסטוריה של עם ישראל , איך הדור בשנות ה 60 לחייהם בשנת תשע"ה  פיתחו תרבות אנוכית והעם סבל מהם סבל עמוק .
Paw | 25.09.16
51.
לא רעיון כל כך רע, מניח שבסופו של
לא רעיון כל כך רע, מניח שבסופו של דבר כן יגיעו לפשרה כלשהיא כי יש הרבה מאד מתנגדים ואין מה לעשות כחלון יצטרך לרכך את המס.כן אפשר להציע שהמס יחול כבר מהדירה השנייה על כולם אבל ניתן יהיה לקבל החזר מס עד לשווי של נניח 10 מיליון (במקום 20, כי 20 זה כבר ממש לא 3 דירות אלא יותר כמו 10 דירות, 10 מיליון משתי דירות ומעלה מוריד את מספר החייבים במס לנניח 5-8 דירות אבל כולל דירות יוקרה למרות שזו לא הכוונה של המס אבל למתנגדים מאד מפריע שבעלי שתי דירות יוקרה לא משלמים זה אחד הטיעונים העיקריים ) היתרון במקרה הזה הוא שמס הכנסה יקבל דיווח למעשה מכל בעלי הדירות להשקעה וגם מכאלה שבידיהם יותר מדירה אחת למטרות אחרות כיוון שאחרת ייאלצו לשלם את מס כחלון ובדרך זו  ישולם לפחוץ המס על השכירות שכיום כמעט כולם מתחמקים ממנו, תמיד אפשר יהיה להצהיר בדוח שהשכירות נמוכה יותר ולשלם בשחור אבל זה צעד שיסבך את הנישום בצורה משמעותית במקרה שייתפס ובכל מקרה הרבה יותר קל לא לדווח מאשק לדווח שקר בדרך כלל אנשים נורמטיביים שמדווחים למס הכנסה מדווחים אמת ולכן זה כנראה כן צעד שיתרום משמעותית לכל הפחות להקטנת ההון השחור והפטור צצס שבחוק השכירות.
Bus | 25.09.16
46.
כל על דירה יש המון הוצאות. כפי שלא
כל על דירה יש המון הוצאות. כפי שלא תאפשר לבעל דירה להתקזז על ההוצאות של הדירה (שיפוץ, תיקונים וכו'), אין סיבה למסות אותו כהכנסה מעבודה . לדעתי השיטה הנכונה ביותר היא מיסוי על 3 דירות בלי קשר לכמה הון יש לבעל הדירה, כי זה ניתן לתמרון בקלות. המס לא יכול להיות קבוע אלא כפועל יוצא משווי הנכס הזול ביותר
Bowtie | 25.09.16
37.
מה יש להם מההצעות ההזויות האלה? כל שנייה
מה יש להם מההצעות ההזויות האלה? כל שנייה יוצא עוד ליצן עם עוד הצעה קיקיונית שגורמת לעיוותים... ואם יש למישהו 19 מיליון אז לא ישלם? מה זה הדבר הזה? מה הקשר בין זה לשחרור דירות? מס צריך להיות פשוט, כמו שהוא על הבורסה. דין מאה כדין פרוטה. בושה וחרפה שזו רמת חברי הכנסת. משכורת של 40,000 ומעלה בשביל האנשים האלה?
Apple | 25.09.16
31.
עדיף לא לתת לכחלון שום הישג. את המפלגה
עדיף לא לתת לכחלון שום הישג. את המפלגה שלו צריך לרסק. לא צריך בישראל את הקומוניזם הזה. אבסורדי שהמפלגה של כחלון תגיד לאנשים מה לעשות עם הכסף שלהם, איפה להשקיע אותו, איפה לא להשקיע אותו. עוד מעט כחלון יגיד לנו איזה צבע חולצה ללבוש כל יום.
Bucket | 25.09.16
29.
אני הצבעתי לליכוד ואני חותם על מה שביטון
אני הצבעתי לליכוד ואני חותם על מה שביטון עושה. המס של כחלון לא ישחרר דירות. המס הזה יגרום לדמי שכירות לעלות. אף אחד לא ימכור דירה בגלל מס שנתי של 1%. כחלון רוצה לחלוב מסים, זה הכל. הרי אם הוא באמת היה רוצה שבכעלי דירות ימכרו הוא היה עושה את המס הרבה יותר גבוה מ1%. כחלון משחק אותה עממי ופשוט כאילו הוא אחד משלנו אבל הוא תחמן. רוצה כסף מפנסיונרים.
Bucket | 25.09.16
28.
ביטן עושה לכחלון בית ספר בפוליטיקה ומשא ומתן.
ביטן עושה לכחלון בית ספר בפוליטיקה ומשא ומתן. הוא בכוונה דורש דברים מאוד רחוקים ממה שמופיע בתזכיר חוק של המס. הוא מנהל משא ומתן בצורה חכמה. למשל הוא דורש שהמס יחול על מי שיש לו הון עצמי של 20 מיליון כדי שהוא יוכל אחר כך "להתפשר" על פחות מזה כשזו לא באמת פשרה כי הוא מראש לא באמת מתכוון ל20 מיליון. זו רק הצעת פתיחה. ככה גם אני מנהל משא ומתן. אני מבקש משהו קיצוני ואז "מתפשר" כשמראש אני מוכן לפשרה אבל יודע שאני לא יוכל להגיע לפשרה שאני מעוניין בה אם אני אתחיל נמוך אז אני מתחיל גבוה וקיצוני.
Bucket | 25.09.16
27.
מלשכת האוצר נמסר" בוקרה פלמישמיש 'ביטן איבדת הרבה
מלשכת האוצר נמסר" בוקרה פלמישמיש 'ביטן איבדת הרבה קילו מהלחץ שלך ושל הבוס העריץ לך תרד על איזה סביח טוב אתה מרטיב את כחלון עם הזיעה שלך החוק יעבור ואם תכשילו אותו תשבו קרוב לרשימה המשותפת באופוזיציה כי כחלון יקח לכם חופשי מנדטים
Dog | 25.09.16
24.
מישה, אתה באמת כ"כ טמבל שמאמין לבכיינות של
מישה, אתה באמת כ"כ טמבל שמאמין לבכיינות של כחלון (כנראה מקבל תשלום עבור הטוקבק)? זה פשוט מס קנאות שמוציא ממנו את הרעה החולה שיש להרבה מזרחיים וישראלים בכלל (גם אחרי שהצליחו) של "אכלו לי, שתו לי, אז בו נתנקם ונבכה". מדובר על אפס בכיין שלא רק שאינו מסוגל למלא את תפקידו - לשמור על קיום המשק ושגשוגו, משימה קלה יחסית למצב בו קיבל אותו ולא יאמן לאיפה הוא מדרדר אותו - אלא אפילו לא מסוגל להיות שר שיכון למרות שכל הסמכויות בידיו והוא פשוט צריך לשווק דירות לשוק החופשי, ללא תנאים, תירוצים, בלופים (מחיר למשתכן או שיכונים כלשהם) וכו', פשוט להוציא מסות לשוק החופשי כדי להדוף כל עודף ביקוש אפשרי בהיצע מסיבי. זה מאוד פשוט אבל האפס הזה רפה שכל (ומושחת) מכדי לעשות זאת...
Bucket | 25.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת