אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התשובה של yes לנטישת הלקוחות: ממיר בטכנולוגיית 4K

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
מהלך שגוי: עבור העין האנושית, הפער בין HD
מהלך שגוי: עבור העין האנושית, הפער בין HD ל - 4K הרבה יותר קטן מהפער בין SD (השיטה הישנה, מסכי 4:3) לבין HD. במילים אחרות, מה שיש ב - HD מספיק טוב. מעבר לזה, הם יהיו בקרוב בבעיית תוכן קשה אם יסתמכו על 4K. מי שרוצה לשמר לקוחות באמצעות יתרון חלול, יפסיד. בהוט וביס מסרבים להסתכל למציאות בפנים: כוחה של הטלוויזיה יורד וימשיך לרדת. שיקראו מחקרים על  Cord cutters או שיזמינו אותי ליעוץ
Cactus | 27.09.16
36.
אני לא מבין את כל האנשים שמתלוננים אני
אני לא מבין את כל האנשים שמתלוננים אני מאוד אוהב את יס היה לי בבית של ההורים עכשיו שאני גר לבד נכון יקר ולא משתלם לעשות יס בבית במחיר של 200 ומשהו שקל אבל את מתלוננים למה זה יקר אף אחד לא הכריח אותכם לקנות יש חלופות אחרות וזה הזכות של החברה לדרוש את המחיר שהיא רוצה(לדעתי הם מציעים את המוצר הכי טוב בשוק כרגע)  אבל מי שלא רוצה לקנות שלא יקנה יש דברים יותר חשובים במדינה אגרות לרכב מחירי הדלק מחירי רכבים חדשים זה באמת יעשה שינוי ביוקר המחייה...
Coathanger | 27.09.16
27.
לא נעים אבל נראה לי התשובה שלך לא
לא נעים אבל נראה לי התשובה שלך לא נכונה ליס יש שרותי vod בדיוק כמו סלקום,  אז איך זה שאין בעיות?  אני בעצמי מנוי סלקום,  לא מכיר בעיות,  נראה לי יותר יחסי ציבור של מתחרים לניפוח של בעיות קטנות  יש לי קודי,  עובד חלק על איזה בעית רוחב פס אתה מדבר,  מהבית עד השרת של יס?  הקו עצמו יכול להעביר עשרות מגה.  אתה מכיר בעיות להולו,  נטפליקס?  העברת תוכן על adsl זה כבר לא אישו
Flower | 26.09.16
24.
הכתבה צריכה להיות בתחום הטכנולוגי, לא יכול להיות
הכתבה צריכה להיות בתחום הטכנולוגי, לא יכול להיות שהוא רושמים ששידורים כרגע הם HD, כרגע משוגר בארץ חצי מזה 720 (HD READY). 4K קיים בארץ רק בזכות נטפליקס, שכרגע מנוי שם בעייתי כי לא לגמרי מבינים את הלקוחות פה אבל הלוואי ויצליח להם (הכי טוב תחרות). במידה באמת ישדרו 4K ויהיה להם חבילה הגיונית (דיי דומה לסלקום), אשקול אותם
bestBoat | 26.09.16
23.
לצערי האינטרנט אצלי חשוב מאד ואין מה להשוות
לצערי האינטרנט אצלי חשוב מאד ואין מה להשוות בין הוט לבין בזק\ בזק בינלאומי. הוט נותן כמעט 100 מגה נקי ובזק בקושי 60 עם ניתוקים בלתי פוסקים. כמו כן איכות התמונה בהוט טובה יותר. במקום 600 ש"ח בחודש אני משלם רק 300 ותסמוך עלי אני יכול להרשות לעצמי את שניהם יחד אבל לא מוכן להתנהגות של יס כלפי הלקוחות שלה וכן של בזק שבכלל לא טרחו לבוא לבדוק מדוע יש לי ניתוקים
Glasses | 26.09.16
17.
ניסית להכנס לסדרה מסוימת, לסמן 5 פרקים ולמחוק
ניסית להכנס לסדרה מסוימת, לסמן 5 פרקים ולמחוק אותם? התוצאה אקראית. ביס מקס זה עבד. מה לגבי העובדה שהרגישות של השלט הרבה יותר גרועה. חצי מהלחיצות לא נקלטות ובמקרים אחרים אתה מקבל לחיצות כפולות ומשולשות. יופי שאני יכול להקליט עכשיו מאות תוכניות. אבל מה אם פונקציות חיפוש וסינון קצת יותר אינטליגנטיות למצוא סרט שהקלטתי לפני חודש? למה כניסה לאזור התפריטים לא זוכרת את המקום האחרון שהייתי בו כמו ביס מקס? למה בחצי מהמקרים יציאה מפירוט הפרקים של סדרה חוזרת לערוץ במקום למסך הסדרות? שירות הלקוחות שלי יס, כמו של רוב החברות הישראליות, מתוכנן למנוע עזרה למעט בתחומים מאוד ספציפיים. עזרה בכתב לא קיימת, אם אתה פונה בכתב דרך האינטרנט אז במקום שיווצר דיאלוג עם נותן השירות עד לפתרון הבעיה, אתה מקבל תשובה מוכנה מראש ולא מספקת והתלונה נסגרת. אין אפשרות להמשך. האופציה היחידה היא בטלפון. זה מתיש. אתה מגיע לנציג דרג ח' עם אותן תשובות מוכנות מראש ולא מספקות והסיכוי להתקדם הלאה הוא אפס. אין ליס שום ערוץ שבו היא רוצה לקבל את הפידבקים שכתבתי למעלה בשביל לשפר את השירות ללקוח.
Apple | 26.09.16
14.
הייתי לקוח של יס מיום הווסדה ועד לפני
הייתי לקוח של יס מיום הווסדה ועד לפני 4 חודשים. חוסר ההבנה שלהם לצרכי הלקוחות כבר גובל בטמטום. מחיר מופקע , איכות שידור גרועה , ממש לא תלוי בממיר , חוסר יחס ללקוחות ותיקים  אין הנחות , רק ללקוחות חדשים. כמובן שאפשר להתווכח על התכנים אבל לא נין להתווכח על המחירים שבשילוב הצורך בספק חיצוני של האינטרנט וכמובן הטלפון הופך את כל החבילה ליקרה להחריד. דרך אגב עברתי להוט ותמורת 300 ש"ח בחודש יש לי הכל כולל הכל. כלומר כל הערוצים, טלפון , ואינטרנט 100 מגה נהדר שלא מתנתק כל 10 דק כפי שהיה לי עם בזק-יס. חחיב לומר שדי מרוצה , לוקח לי זמן להתרגל לשלט וכו' אבל שווה.
Glasses | 26.09.16
13.
לא רוצה להתייחס לבכי על המחירים. אני אישית
לא רוצה להתייחס לבכי על המחירים. אני אישית לקוח ותיק של יס. ויחסית מרוצה. עברתי לאחרונה לממיר יס קוואטרו. מדובר במכשיר מצועצע ברמה טכנית מאוד נמוכה. אומנם יש  גידול מאוד משמעותי בשטח האכסון ויכולת להקליט 4 ערוצים במקביל אבל ממשק המשתמש נחות לחלוטין בהשוואה ליס מקס ונראה כאילו עבר אפס בקרת איכות. הכל צבעוני ומלא אנימציות אבל פונקציות פשוטות הפסיקו לעבוד. דוגמא, בחירת מספר תוכניות למחיקה. ואני משוכנע לחלוטין שיס לא הולכים לתקן אותו כי חברות ישראליות רגילות להשתין על הלקוח בקשת במקום לבדוק מה מפריע לוט ולתקן. אז אם יס מכריזים על מוצר חדש, מי בדיוק אמור להתרשם. ומאיפה יהיה ליס את רוחב הפס ל-4K כשעמוס 6 התפרק לרסיסים?
Apple | 26.09.16
11.
לבזק אסור להציעה חבילות. היכולת החוקית של בזק
לבזק אסור להציעה חבילות. היכולת החוקית של בזק להציעה חבילות מוגבלת מאוד. היא לא יכולה לתת הנחה על אינטרנט+טלפון (היא מחוייבת לתת אתו מחיר למנוי טלפון בלבד ולמנוי אינטרנט בלבד) ואסור לה לשווק חבילות משולבות עם טלוויזיה, לא של יס (שבבעלותה) ולא שירות עצמאי על גבי התשתית של בזק עצמה. הסיבה ברורה, אם בזק תורשה לעשות זאת היא תוכל, אם תרצה, לחסל את כל המתחרים במחירי הפסד ולאחר שתצליח תעלה את המחירים באופן חד.
Locomotive | 26.09.16
9.
מזכיר לי את הסיפור על בת יענה, סיפרו
מזכיר לי את הסיפור על בת יענה, סיפרו לי שכל פעם שהיתה רואה אריה היתה קוברת את הראש באדמה, יעני היא לא רואה אותו אז הוא לא רואה אותה, ברור שבריחת הלקוחות זה בגלל המחיר גם להם וגם לנו אבל הם לא יורידו מחיר מה פתאום במקום זה ממציאים כל מיני גדג'טים שמושכים איזה שתים וחצי לקוחות, אני תמיד נזכר בסוף של מגה אולי גם פה הקהל יהרוג את החברה עונש של עבודה בעיניים
Rocket | 26.09.16
7.
זאת תשובה לבריחת לקוחות? במקום להכניס טכנולוגיה עתידנית
זאת תשובה לבריחת לקוחות? במקום להכניס טכנולוגיה עתידנית שתשרת את האלפיון העליון הם יכולים פשוט להוריד את מחירי החבילות למחירים ריאלים יותר אשר יהוו תחרות הולמת למחירים של הוט ואולי כך להחזיר את הרוב הגדול של צופי הטלוויזיה שאינם האלפיון העליון.
Magnet | 26.09.16
3.
נלחמים את המלחמה של אתמול... נותנים מוצר יקר
נלחמים את המלחמה של אתמול... נותנים מוצר יקר ולא רלוונטי. לא ברור כמה זה יעלה אבל ברור שזה יעלה יותר ... ומה יעזור לי ערוץ 4K אם את הדרבי של אתמול שידרו ב 0.00004K אלא אם משלמים עוד כסף לערוץ ה HD. יס יגידו שזה ערוץ הספורט ולא הם .. אבל אי אפשר לתקשר עם ערוץ הספורט באופן ישיר .. אני מתכוון לעזוב אותם מאד בקרוב, לא שמים עלי כבר שנים, לא מרעננים ממירים ישנים ולא מחדשים כלום. היום הכל אונליין ויש המון חלופות שיחסכו ממני 360 שקלים לחודש. אולי הם מתכוונים למצב את עצמם כשרות בוטיק לאלפיון העליון .. אחרת לא ברור אם כל מה שהם היו יכולים לעשות זה להוציא ממיר חדש. בעולם של אינטרנט מהיר בכל בית - לא צריך יותר את המערך של YES - לא לוויינים, לא צלחות ולא ממירים  - צריך אפליקציה טובה וזהו .. ושכל אחד ישלם על מה שיצרוך. אבל כרגיל - חברות מסרבות להודות בכך שהמציאות השתנתה וכשהן יבינו זה יהיה מאוחר מידי ... תשאלו את קודאק , נוקיה בלוקבסטר ועוד כמה ...
Submarine | 26.09.16
2.
התגובה שלהם למחירים הנמוכים של המתחרים הוא "מוצר
התגובה שלהם למחירים הנמוכים של המתחרים הוא "מוצר פרמיום" יקר שמצריך לשלם יותר גם על ה-VOD וגם על חבילת הגלישה כי הוא יועבר דרך האינטרנט בקצב של 1.25 מ"ש ויצריך מהלקוחות לשדרג את התשתית+ספק בבית וגם... לרכוש טלוויזיה חדשה ???  זה לא אמיתי... 
Wheel | 26.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת