אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יצרני הרכב תוקעים רשיונות ליבואנים במחאה על חוק חדש

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אתה יודע מה עוד יש בישראל שאין באף
אתה יודע מה עוד יש בישראל שאין באף מקום בעולם? ייבוא כל חלקי החילוף למשפחה של מותגי רכב חייבים לעבור דרך חור התחת של היבואן הרשמי, איזה חוק מעוות מגן עליהם ודופק את האזרח בצורה כזו?  חוקים מעוותים גוררים חוקים מעוותים כדי לאזן אותם, מה שהמשק צריך כדי להשתחרר ולייצר תחרות זה לראות יבואן כמו קרסו מתרסק ופושט רגל. גרמניה היא מדינה עם מיסוי דומה מאוד למיסוי בישראל וחלקי החילוף עולים כאן 60% מהמחיר בישראל (בדוק!)
Battery | 28.09.16
9.
ראשית מצב כזה אין באף מקום בעולם. כלומר
ראשית מצב כזה אין באף מקום בעולם. כלומר יבואן רשמי צריך לדאוג ליבוא מקביל. שנית אתה רוצה אחריות אז תשלם על כך (את המקרר שלך תחת אחריות מתקן נציג היבואן= מוסך יבואן). כלומר תתקן את הרכב שנימצא תחת אחריות במוסכי היצרן (או יבואן רשמי לצורך זה). יבואן רשמי צריך לעמוד בתנאים של משרד התחבורה כגון חלפים לתקופה מוגדרת לכל דגם של רכב אותו הוא מייבא. גם בארה"ב רכב תחת אחריות מקבל שירות מהיצרן ולא ממקור אחר. אחרון אם לא תהיה תחלופה של רכב בתדירות מסויימת יצרנים יפטרו אנשים שיגרום לאבטלה גבוהה במדינות הייצור שיגרור אחריו ירידה בהשקעה לפיתוח שיגרום בסופו של יום נזק כלכלי ענק בכל העולם (זאת הסיבה שאובמה הציל את תעשיית הרכב האמריקני). רוב יצרני הרכב מוכרים מרכולתם בישראל. מעט מאוד לא. אלו או מכוניות שלא יקנו בכל מקרה (כמו רכבים שמיוצרים בסין או הודו) או שהמיסים כל כך גבוהים שלא ניתן למכור אותם בישראל כמו קוניגסנג, בוגאטי וכיוצא באלה.
Bone | 27.09.16
8.
היבואן הפקיד ערבות בנקאית כתנאי לרשיון, אפשר בקלות
היבואן הפקיד ערבות בנקאית כתנאי לרשיון, אפשר בקלות לפרוע אותה ואז היצרן ירוץ לתקן. פרט לכך למדינה יש יכולת לתבוע יצרנים שיסרבו לממן ריקול אחרי שהתחייבו למלא אחר החוק בארץ השיווק. תאמין אף יצרן מכוניות בינלאומי לא רוצה פרסום כזה.
Fish | 27.09.16
6.
נציג היצרן בישראל לא חייב להיות "היבואן הרשמי".
נציג היצרן בישראל לא חייב להיות "היבואן הרשמי". הקשר בין שני המונחים הוא בחוזה בין היצרן ליבואן הרשמי. אם יצרנים מסויימים לא רוצים לדאוג לנציג בישראל שיהיה אחראי על כל מכוניות היצרן - הם מוזמנים לוותר על השוק הזה ולמכור את הזבל שלהם במקום אחר. יהיו מספיק יצרנים אחרים שישמחו לתת פה את השירות החשוב הזה. אגב, למשק לא ייגרם שום נזק (ולהיפך!) אם במשך שנה-שנתיים ייבוא הרכבים יתכווץ. הרכבים היום תקינים במשך הרבה יותר שנים, ואין שום סיבה לקנות רכב חדש כל 3 שנים...
homeless1984 | 27.09.16
3.
ארווך ומיגיע, ולא הבנתי את הבעיה. יש מלאי
ארווך ומיגיע, ולא הבנתי את הבעיה. יש מלאי רכבים ענק בישראל. לא חסרים רכבים. יש יבוא מקביל שמאפשר ליבא רכבים גם אם אין רישיון יש המון מוסכים בארץ שיודעים לעשות את העבודה. מה הבעיה? לתבוע את החברות במקרה של ריקול, שישלמו את התיקון? אני ממש לא דואג ליצוגית יש צבא של עורכי דין שיעשו זאת. ברצינות, מה הבעיה???
Pizza | 27.09.16
2.
לעיתונאי אין מושג אפילו מה כתוב בחוק החדש,
לעיתונאי אין מושג אפילו מה כתוב בחוק החדש, ממליץ שתקרא אותו ותתקן את הכתבה. היצרנים לא יכולים לתקוע רשיונות, המדינה מעניקה אותם לא היצרנים! . היבואנים הבלעדיים שיושבים על בור הגריז מגייסים את היצרנים לעזור להם במלחמתם נגד פתיחת השוק לתחרות. כחלון, כץ ונתניהו אל תיכנעו לחבורת מפקיעי המחירים הללו, יבואני מכוניות ללא רוב אביזרי הבטיחות המתקדמים רק כדי להגדיל את ריווחיהם.
Turtle | 27.09.16
1.
הלוואי שהם יעבדו מול חברת סחר ולא ישירות
הלוואי שהם יעבדו מול חברת סחר ולא ישירות מול הייצרן. אז אני אוכל לבוא לייצרן ולעשות הסכם ישירות איתו ולייצג אותו כולל כל ההתחייבויות הנדרשות בחוק ואל מול הייצרן. נראה את היבואנים מאפשרים את האופצייה הזו אפילו בתאוריה.
Cocktail | 27.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת