אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקריירה המפתיעה שאל על מציעה לנשים מעל גיל 50

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

61.
דווקא למישהי בת 60, שלמצוא עבודה לוקח לה
דווקא למישהי בת 60, שלמצוא עבודה לוקח לה 3 שנים, קביעות זה עניין חשוב ביותר. זה אומר שהיא יכולה לדעת שלפחות עד גיל פרישה יהיה לה מקום עבודה והכנסה סולידית. דווקא לצעירים קביעות לא משנה הרבה, בחור בן 30, בלי קביעות, יכול למצוא מקום חדש יחסית בקלות.
Planet | 29.09.16
60.
עם כל הכבוד, בחיל האוויר לא מטיסים מטוסי
עם כל הכבוד, בחיל האוויר לא מטיסים מטוסי נוסעים אלא מטוסי קרב. יש הבדלים גדולים מאוד בין מטוס קרב למטוס נוסעים. לטייס מטוס נוסעים יש אחריות הרבה יותר גדולה מאשר לטייס קרב.  מלבד זאת, ראינו שיש לא מעט טייסים חולים לאל על- כך שגיל הוא לאו דווקא יתרון (במקרה של טייסי אל על).  יש בהחלט מקום להביא טייסים שעשו קורס הכשרה בחו"ל. 
Bug | 30.09.16
59.
את יודע, לחברה יש את הזכות לפטר אותך,
את יודע, לחברה יש את הזכות לפטר אותך, שום מקום עבודה הוא לא עד המוות.. ומה הקשר בעלי משפחות אומנה וחד הוריות? למה אם אני גרוש ("חד הורי") זו סיבה לא לפטר אותי ולהחזיק בי כעובד שלא מועיל? תתקדמי את ב 2016 לא ב 1980..... מעגל העבודה הוא אכזרי ושוחק
Candy | 29.09.16
48.
טסתי באל על עם דיילת בת 60 פלוס
טסתי באל על עם דיילת בת 60 פלוס לפני כחודש. זה היה מופע אימים. גם אני כבר לא צעיר, אבל לראות דיילת בגיל הזה, עשה לי לא טוב. אין מה לעשות, יש מקצועות מסויימים שיש להם תאריך תפוגה. אם הגברת עובדת טוב, אדרבא, תעבירו אותה לתפקיד ניהולי. דיילת זה תפקיד לבחורות צעירות. ככה זה בכל העולם. 
Pumpkin | 27.09.16
46.
לא אשכח את היום שבו צביקה סגל, אז
לא אשכח את היום שבו צביקה סגל, אז החשב הכללי של אל-על ישב מולנו ואמר בלי להתנצל - אל על מעדיפה שהעובדים יתחלפו כל שנה-שנתיים מאשר לשלם להם שכר ראוי. ככה החברה נראית. שירות לנוסע ומקצועיות של צוות שיודע שהוא זמני, אז למה להתמקצע?  איך אמרו לנו אז: היה פה החשב, מה עשה? חשב וחשב והלך הביתה.
me_me_me | 27.09.16
41.
שטויות במיץ הגובלות בחוסר הבנה מוחלט! טייסים בני
שטויות במיץ הגובלות בחוסר הבנה מוחלט! טייסים בני 23 25 הם טייסים חסרי ניסיון שאינם יודעים דבר. הם אמנם עברו את כל המבחנים והמטלות הנדרשות, אך הם מקבילים לרופא צעיר וחסר ניסיון .אם אדם חלילה חולה וזקוק לניתוח למי הוא ילך ,לילד שגמר רפואה או למנתח בכיר וותיק ,שעל מנת להגיע לבכירות הזאת גם גילו אינו צעיר. טייס צעיר אם אינו יוצא חיל האוויר כל שהוא ואינו טייס טבעי ,לעולם לא ידע מה לעשות במצבי חרום ,ניתן לראות בתעופה בחקירה כיצד טייסים ותיקים לעיתים טועים קל וחומר צעירים וחסרי ניסיון
Snow | 27.09.16
39.
טל היא אכן דיילת מצויינת וראוייה לכל שבח.
טל היא אכן דיילת מצויינת וראוייה לכל שבח. אך מר צביקה סגל היקר שכחת לציין שלפני כחודש חברת אל על פיטרה כ 60 דיילים לא פחות טובים, מקצועיים ומנוסים שנתנו את נשמתם לעבודה , חלקם אף בעלי משפחות אומנות  חד הוריות מעל גיל 45 שנפלטו למעגל האבטלה וכל זאת למה? וגם טל היקרה בצער רב תמצא את עצמה בעוד כשנה שנתיים בלשכת התעסוקה
Tree | 27.09.16
38.
כתבה מטעה. מקבלים לעבודה דיילים מבוגרים אבל עושים
כתבה מטעה. מקבלים לעבודה דיילים מבוגרים אבל עושים הכל כדי לא לקדם אותם. מדובר על גילאי 40 ומעלה. קורסי פרסרים בשנים האחרונות מורכבים מדיילים צעירים. קיימת באל על אפלייה חמורה על רקע גיל וחייבים להוציא לתקשורת את השערוריה הזאת.
Trumpet | 27.09.16
37.
הבעיה בישראל שגברים מעל גיל 45 לא יכולים
הבעיה בישראל שגברים מעל גיל 45 לא יכולים להתקבל לעבודה אני יודע למרות שיש לי נסיון אז פשוט סוגרים לי דחת בפרצוף זה מגעיל. לדעתי אם יש חברה שפשוט לא רוצה להעסיק מעל גיל מסוים צריך לקנוס אותם ולשלם  פיצויים לאותו עובד שניסה להתקבל. אני לא מדבר על 100 או 200 ש"ח אני מדבר על 10000ש"ח לחודש לכל החיים 
Bucket | 27.09.16
33.
אולי סוגרים לך דלתות בגלל מי שאתה ולא
אולי סוגרים לך דלתות בגלל מי שאתה ולא בגלל הגיל שלך? הדבר היחיד שאני יודע עלייך זה שאתה מעוניין לחוקק הצעת חוק שהיא: 1 - נורא קשה ליישום - לך תוכיח שהוא פסל אותך על גיל ולא על משהו אחר 2 - לא ליברלית - בדומה לחוקים דומים של אי אפליה, מתייחסים למעסיק פוטנציאלי כאל שד שקבלת ההחלטות שלו מבוססות על כל מיני רצונות הזויים לראות חברה חד גונית. מעסיק רוצה לעשות כסף! לרב הוא יבחר בעובד שיתן לו את האפשרות הטובה ביותר לעשות כסף, צריך לראות מה אפשר לעשות בשביל שהתרומה של בני 45+ תהיה גבוהה מספיק וברורה מספיק למעסיק, במקום לחוקק חוקים דרקוניים נגדו. זה משחק משותף, לא תחרות בין מועסק למעסיק. 3 - מבקש פיצויי לא פרופורציונאלים - שבקלות יכולים להגיע לכמה מיליונים טובים על עבירה. אם היית בא לראיון, וזה כל מה שהמעסיק היה יודע עלייך, הוא היה חושש שאתה לא פרקטי, לא מסוגל להתמודד עם דעות של אחרים ונורא אגוצנטרי במחשבה שלך. נורא מקווה שבראיונות שלך אתה מוכר את עצמך בצורה שונה.
Cherries | 27.09.16
32.
לפטר הדיילת המבוגרת שהקימה אישה כבת 70 מכיסאות
לפטר הדיילת המבוגרת שהקימה אישה כבת 70 מכיסאות ריקים ואמרה לה לשבת בכיסאה,  והביאה מקדמת המטוס בת 18 שתוכל להשתרע ולישון כל הטיסה לארץ ודאגה גם לחברתה הצעירה להשתרע על שורה ריקה אחרת , לה יש בטח קביעות . אל על יודעים במי המדובר. סתמו לאשה את הפה בפיצוי נקודות מזעריות. אני לא טסה אל על יותר. 
Fish | 27.09.16
30.
5 שנים ובעיטה בתחת. באל על מעדיפים להחליף
5 שנים ובעיטה בתחת. באל על מעדיפים להחליף את כל העובדים אחרי 5 שנים בתפקיד. רק לא לתת קביעות... פגיעה בתנאים הסוציאליים ופגיעה באיכות השירות שהיא מציעה, אבל חלילה לתת תנאי העסקה הוגנים. יאללה, נשים, טיילו בעולם בגיל 45. חפשו עבודה חדשה בגיל 50. חברה מאעפנה
me_me_me | 27.09.16
28.
אל על נואשת לדיילים כי אף אחד לא
אל על נואשת לדיילים כי אף אחד לא רוצה לעבוד בחברה הזאת. חברה מושחתת, מנוהלת עם מקורבים לצלחת, קומבינות, וקידום מקורבים. היה לי "העונג" לעבוד באל על לא מעט שנים ועם כמה מה צוללים בווידאו, תאמינו לי שלא הייתם רוצים את האנשים האלה לא כחברים, לא כקולגות ובטח לא כאנשי שירות. אל על זמנה להיעלם. 
Bone | 27.09.16
26.
4- מדוע אתה רושם שטויות מחוסר ידע מוחלט?
4- מדוע אתה רושם שטויות מחוסר ידע מוחלט? אין באלעל מטוס אחד בן 35. רוב ה737 מסוף שנות ה2000, ה767 משנות ה90 ומרבית ה747 גם כן מסוף שנות ה90, ה777 גם כן. מטוס אינו נמדד בפרמטרים של רכב ישן !!! לאחר מספר שעות טיסה או מחזורי דיחוס ,מטוס חייב להיות מוצא משרות ולהגרט ולא רק החברה עוקבת אחרי זה אלא גם היצרנית. אם מטוס מתוחזק היטב הוא יכול לטוס עשרות שנים ,אם הגוף לא הגיע למספר השעות המקסימלי המותר. דוגמא קלאסית הוא מטוס ה747-200 של נשיא ארה"ב ,מטוס ישן אך מתוחזק באופן מדהים ,כיאה למעמד שהאמריקאים רוכשים למוסד הנשיאות. אז אנא ממך נא להמנע מכתיבה בנושאים בהם אין לך מושג!
Snow | 27.09.16
25.
כל הכבוד אפשר לומר מילה טובה. זה מאוד
כל הכבוד אפשר לומר מילה טובה. זה מאוד טוב שמעסיקים אנשים מבוגרים עכשיו גם אלעל צריכה ללמוד להעסיק צעירים. כלומר: לפרק את המחלקה הגריאטרית של הטייסים המפונקים צוברי הפנסיות מחיל האוויר שאוהבים לשבות ולטחון את כולם עם הועד שלהם. אם אלעל תודיע שבעוד שנתיים היא מוכנה להעסיק 30 טייסים חדשים וצעירים שעברו קורס טייס אזרחי בארה"ב בחוזה אישי ל 8 שנים, אז נקבל פתאום 30 טייסי משנה בני 25-23, שיכולים לעשות את אותה עבודה בחצי מהכסף בלי שביתות ופחות חופשות. בכסף שתחסוך אלעל היא תקנה מטוסים חדשים שצורכים פחות דלק ופחות תיקונים וביטוח ואז גם תוכל להוזיל קצת את הכרטיס ותחזיר אליה לקוחות מרוצים. טל יצחק היא בחירה טובה לא בגלל גילה אלא משום שהיא דיילת טובה, כדאי גם שיבחרו טייסים לא רק משום שהיו טייסים בחיל האוויר לפני 20 שנה, אני בטוח שגם טייסים בוגרי שייטת, חובלים, שלד"ג ופלס"ר גולני יכולים לעשות עבודה מצויינת. אסף
Bowtie | 27.09.16
23.
לרוב מדובר לא בקריירה שניה, אלא פשוט בעבודה
לרוב מדובר לא בקריירה שניה, אלא פשוט בעבודה למישהי שהיתה עסוקה בגידול ילדים בין 30-40 והבעל מביא מספיק כסף. ככה האישה יכולה להנות בעבודה שהיא חלקית יחסית, ולראות עולם, ולהנות.  חבל שבמקומות אחרים לא מעסיקים נשים שמוכנות לעבוד בשכר הזה. 
Sailboat | 27.09.16
19.
זה נכון שגם לגברים קשה למצוא עבודה. אבל
זה נכון שגם לגברים קשה למצוא עבודה. אבל נשים מרוויחות פחות במשך כל הקריירה שלהן ולכן הפנסיה שלהן קטנה יותר. כשאישה לא מוצאת עבודה היא יותר בצרות ואז יותר קל לאלעל לתת לה עבודה עלובה בשכר מינימום ולצפות ממנה עוד להגיד תודה.
Pretzel | 27.09.16
14.
יהירות הורסת חברה וזה מה שקורה עכשיו,הטייסים לא
יהירות הורסת חברה וזה מה שקורה עכשיו,הטייסים לא מרוצים,לא מגיעים לטיסות והטיסות לא יוצאות או יוצאות באיחור. הדיילות מחמיצות פנים , שירות? יצא לי לטוס עם חברה ספרדית במקום טיסה של אלעל=  צוות אדיב, מושבים מרווחים= תענוג.
Tree | 27.09.16
13.
זה ממש לא התחתית של התחתית של הפירמידה,
זה ממש לא התחתית של התחתית של הפירמידה, לטייל בכל העולם, לישון במלונות, לראות ולהכיר אנשים שונים ומגוונים, ולהרוויח משכורת בכלל לא רעה... הקנאה או הבורות של אנשים, מוציאה רעל שאני לא מצליחה להבין. הייתי חוזרת מחר להיות דיילת, אם לא היו עובדים שם כמה תפוחים רקובים שיש להם שורשים עמוקים באדמה ויישארו שם עד הפנסיה.
Locomotive | 27.09.16
9.
לא כל עובד/ת  יכולים שוב להתחיל משכר מינימום
לא כל עובד/ת  יכולים שוב להתחיל משכר מינימום בגיל 45, צריך להיות עם אופי מאוד מיוחד כדי לעשות את זה. זה רק מנציח את הבעיה שאם אתה נפלט בגיל - 40 - 45 מ משרה טובה ברוב המקרים לא ניתן לחזור למשרה שוות ערך כי לא מחשיבים בארץ ( לרוב ) את הניסיון מעבודות קודמות. אתה נפלט אז פתאום צריך להתחיל מ-0 גם בשכר וגם בתפקיד. זה הגיוני בכלל ?
Elephant | 27.09.16
6.
רציני שהם חושבים שעבודה בתחתית התחתית של הפירמידה
רציני שהם חושבים שעבודה בתחתית התחתית של הפירמידה בשכר מינימום בחברה שידועה כמפלה נשים ואנשים מבוגרים זה מה שיקדם נשים מעל גיל 45? זאת מין בדיחה מתנשאת על חשבונן? כן, אם תהיי טובה ניתן לך קורס ואש"ל שאנחנו כנראה חייבים לך בכל מקרה. וואו, תודה. בואו נתעסק בהעסקה של אנשים מעל גיל 45 בהייטק ולא בחברות שעושות טובה גם לאנשים צעירים.
Pretzel | 27.09.16
5.
הגיע הזמן, תענוג לקבל שירות מצוות בוגר יותר,
הגיע הזמן, תענוג לקבל שירות מצוות בוגר יותר, "צעירות" הצוות תמיד היתה נקודת תורפה בשירותיות של אלעל כשמשווים לחברות אירופיות. בטיסתי האחרונה עם אלעל, טל (הדיילת המרואיינת) היתה בצוות והשרתה שקט ומקצועיות. ההבדל ניכר. כל הכבוד.
Locomotive | 27.09.16
3.
חברה שנוהגת בעובדיה הנאמנים , בניצול מחפיר ובחוסר
חברה שנוהגת בעובדיה הנאמנים , בניצול מחפיר ובחוסר אנושיות משוועת עם תנאי העסקה של שכר מינימום, ללא קידום וללא קביעות ,החברה הבורסאית דואגת היטב לרווחיה שטפחו פלאים ,אבל את עובדיה שמוציאים את נשמתם בעומס אדיר ובמשמרות לילה מסביב לשעון היא לא סופרת. כדאי להעדיף כל חברת תעופה אחרת עליה.עד שיעשה בדק בית אנושי ויסודי.
Cupcake | 27.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת