אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עד מתי דו"חות הפנסיה ימשיכו להיות בלתי מובנים לעובדים

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
אופיר, אלו חדשות ישנות. דוחות פנסיה בלתי מובנים
אופיר, אלו חדשות ישנות. דוחות פנסיה בלתי מובנים לעובדים? המצב כבר הרבה יותר גרוע. עשרות אלפי עובדים כבר קיבלו הודעות שדו"חות כבר לא יישלחו בדואר. רק במייל. העובדים יודעים מה זה מייל? לכמה עובדים יש אי-מייל? עכשיו המצב יגרום שלעובדים בכלל לא יהיה מידע מה קורה בחשבונות וכמובן הכל בכוונה: יוכלו להעלות את דמי הניהול ללא גבול בלי יכולת ידיעה והתנגדות, וכשלא תהיינה תשואות אף עובד לא ידע, ולא יעביר את החשבון למנהל אחר. סוף סוף חופש מוחלט לטייקוני הביטוח לעשות כרצונם בחסכונות של הציבור הכללי. איזה חופש נפלא עולם חדש אמיץ. לגנבים.
Carrot | 01.10.16
1.
כשהרגולטור מוציא לפחות חוזר ביום, מחליט החלטות הרות
כשהרגולטור מוציא לפחות חוזר ביום, מחליט החלטות הרות גורל ופוגעניות בשם ועל חשבון החוסכים , ומה לעשות מוצרים פנסיוניים הם מוצרים מורכבים, גם אלף הרי כסף ואלפיים סדנאות (חשובות לכשעצמן) לא יצילו את המצב. אין תחליף לסוכן או יועץ פנסיוני שיעזור,יכוון ילווה, ויבצע את האינטגרציה. וכמו איש מקצוע טוב - גם הוא עולה כסף. ואם הוא טוב מאוד-הרבה כסף. התרגלתם לשרות מסוכן "חינם" על חשבון חברת הביטוח, כשבעצם לקחה מכם- זה נגמר. יחידי סגולה יסתדרו בעצמם, ההמונים ילכו למוצרי ברירת מחדל וישמחו שיש להם דמי ניהול נמוכים כי מישהו דוחף להם את השקר כאילו זו חזות הכל, וכרגיל מי שיש לו- ייקח איש מקצוע אמיתי שיעשה לו סדר, וכן , יעלה לו כסף, ויביא אותו לתוצאות ולכיסוי מירבי. כשכל הדמגוגים, המסיתים נגד הסוכנים וגיבורי המקלדת יירגעו- שוב ילמדו כולם שאין קיצורי דרך ואין באמת חינם בחיים.
Lamp | 30.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת