אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מירוץ חימוש חשמלי: מרצדס חשפה רכב שטח-כביש אוטונומי

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
מודל התפעול שאגסי הציע וניסה להחדיר לשוק, בלם
מודל התפעול שאגסי הציע וניסה להחדיר לשוק, בלם את התפתחות הרכב החשמלי וחדירתו לשוק הישראלי בפרט. הצרכן אינו מוכן להחזיק ברכב במודל הידית הזולה ולהבים יקרים להחריד - קרי מכונית זולה וחשמל יקר, חשמל מנוהל וזמין רק דרך מתווכים. במבחן ההיסטוריה האיש גרם נזק אדיר למכונית החשמלית ולאמון הצרכנים.
Glasses | 10.10.16
7.
שי אגסי לא עסק בפיתוח רכב חשמלי,  הוא
שי אגסי לא עסק בפיתוח רכב חשמלי,  הוא בסה"כ רצה להיות המתווך במכירת החשמל,  תוך ניצול הוואקום שקיים היום שבו כל אחד יכול להטעין משקע ביתי רגיל ללא פיקוח.  הבסיס לעסק של אגסי זה יכולת לרתום את הרגלוטרים שראו פיתרון להכנסה ממיסים על טעינת הרכב.  לזכותו יאמר שהבין איך אפשר לנצל את תנופת הרכב החשמלי,  רק כמו רבים וטובים לא תזמן נכון (ככה זה כשאתה רוצה להיות ראשון) 
Button | 01.10.16
5.
כל החברות מדברות וטסלה מוכרת מכוניות חשמליות כבר
כל החברות מדברות וטסלה מוכרת מכוניות חשמליות כבר עשור. חוץ מזה, רק לידיעה, מרצדס מושקעת בטסלה (כ-20% ממניות טסלה נרכשו ע"י דיימלר חברת האם של מרצדס). רק לידיעה, מאסק לא הגן על הפטנטים שרשם והם פתוחים לכל. תראו לי חברה שתעשה דבר כזה.
Elephant | 01.10.16
4.
לא חוזרים. כרגע מדובר בכרטיס בכיוון אחד, לפחות
לא חוזרים. כרגע מדובר בכרטיס בכיוון אחד, לפחות בעשרות השנים הבאות. ודרך אגב, החזון של מאסק כרגע הוא שעלות כרטיס טיסה למאדים תהיה 100K - 200K דולר לאדם לכיוון אחד בסוף תהליך הפיתוח (נניח בעוד עשרים שנה), כלומר בכל מקרה די יקר לחזור.
Ring | 30.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת