אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלחמת השוקולד: השחר העולה רוצה לייקר את נוטלה

239 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

237.
מה אכפת לי מחברת השחר העולה? הרווחים שלהם
מה אכפת לי מחברת השחר העולה? הרווחים שלהם לא צריכים לעניין אף אחד חוץ מבעלי המניות. שיפשטו את הרגל אם הם לא מצליחים להתחרות, ככה עובד השוק החופשי, למה שכל אזרחי מדינת ישראל ייאלצו לשלם יותר עבור מוצר מסוים כדי לסייע לקומץ אנשי עסקים כושלים. אולי אני אפתח חברה לייצור טלפונים ניידים ואבקש מהמדינה לאסור על ייבוא אייפונים על מנת להגן על התעשייה המקומית.
Carrot | 18.10.16
228.
נוטלה הינה חברה עולמית המגלגלת מיליארדי דולרים...השחר העולה
נוטלה הינה חברה עולמית המגלגלת מיליארדי דולרים...השחר העולה זו חברה קטנה-כחול לבן אשר הוקמה בזמנו בחיפה. זו חברה קטנה אשר מספקת עשרות מקומות עבודה לישראלים.... אל תיתנו לחברת נוטלה לשבור אתכם! אתם חזקים! אנחנו איתכם! ושוקולד השחר זה טעם הילדות!!!!!
Locomotive | 13.10.16
220.
יש ממרחי עלית, יש עוד ממרחים מיובאים, ממרח
יש ממרחי עלית, יש עוד ממרחים מיובאים, ממרח המותג של שופרסל שאמנם פחות טוב מנוטלה, אבל בהחלט לא רע והרבה יותר טוב מהשחר. השחר ממש לא צדיקים וטובת הצרכן ממש לא לנגד עיניהם, רק טובתם שלהם. במקום לנסות ליילל ולדפוק צרכנים שיתחילו להכין מוצר יותר ואז לא תהיה נטישת צרכנים 
Cactus | 13.10.16
201.
החלק הבעייתי בכל הסיפור הזה, שהממונים מבזבזים זמן
החלק הבעייתי בכל הסיפור הזה, שהממונים מבזבזים זמן ומשאבים מכספי משלם המיסים, על טענות שעל פניהן נראות מופרכות לחלוטין שלא לומר שיקריות. יש תחומים ונושאים רבים בהם הרגולטורים צריכים להשקיע את כספי משלם המיסים, מאשר השקעת זמן וכסף לטיפול בתלונה הזויה כל כך כמו זו של יצרן שוקולד למריחה.
Basketball | 10.10.16
199.
לא נכון! בנוטלה יש 13% אגוזים והרבה קקאו
לא נכון! בנוטלה יש 13% אגוזים והרבה קקאו וחמאת קקאו. ובכלל, מה ההשוואה המפגרת הזו בין ממרח בטעם שוקולד מבית השחר העולה, לשוקולד אגוזים מבית פררו רושה. זה כמו שיבואנית רכב תבקש לאסור שיווק מקרר ביתי "מתחרה", למכוניות שהיא מביאה לארץ.
Basketball | 10.10.16
196.
יש תהום עמוקה בין קידום כחול-לבן וחזיריזם. השחר
יש תהום עמוקה בין קידום כחול-לבן וחזיריזם. השחר העולה זה חזיריזם לשמו. הם כבר עכשיו יושבים על 40% מהשוק כשבעבר היו מונופול של קרוב ל-100%. עשו ועושים מיליונים. אפילו עם "רק" 40% מהשוק אני מבטיח לך שהחבורה הזו רחוקה מלרעוב ללחם. אבל הם רוצים עוד ועוד ומוכנים לפגוע באנשים אחרים בכיס (הצרכנים) כדי שיהיה להם עוד יותר, כאילו שזה יזיז אנשים למוצר שלהם, שמה לעשות, פחות טעים מנוטלה. גועל נפש, וזה עוד מבלי להתייחס לממרח שהם מייצרים. אנשים מעדיפים לא להכניס שוקולד למריחה הביתה בכלל מאשר להכניס השחר. זה אומר לא מעט.  
Bulb | 10.10.16
181.
ירדו כשמחירי הקקאו בעולם אנשי השחר ליקקו אצבעות
ירדו כשמחירי הקקאו בעולם אנשי השחר ליקקו אצבעות והתעשרו ע"ח הצרכן הישראלי לא שמענו קול בכי קראנו את הכתבה על מפעל השחר "שדואג לצרכנים"  מצווה לפתוח את היבוא ולתת לנוטלה להציף את השוק  זו תחרות חופשית שר האוצר צריך לדאוג לצרכנים ולא לצרחנים 
Controller | 10.10.16
177.
הגירסה שלי לפרוסת לחם לבן עם שוקולד: לוקחים
הגירסה שלי לפרוסת לחם לבן עם שוקולד: לוקחים את הלחם והשוקולד וזורקים לפח. עכשיו לוקחים פרוסת לחם משיבולת שועל. מכינים טחינה מטחינה גולמית + לימון סחוט. מורחים את הטחינה על פרוסת הלחם, מעליה שמים פרוסות של עגבניה ו/או מלפפון ו/או בצל + שום. יותר טעים ויותר בריא.
Raindrop | 10.10.16
171.
אם רק הייתם יודעים כמה בני 40 פלוס
אם רק הייתם יודעים כמה בני 40 פלוס מסתובבים במצב התחלתי של סכרת, תודות לשחר העולה. יתרה מזו, הם ממשיכים בלהרוס את הלבלב של ילדיהם עם נוטלה והשחר. הבעלים נוסעים במרצדס על חשבון הלבלב של הלקוחות,  וכל זה בתמורה לטעם של שוקולד מזויף חברות הסיגריות אוכלות את הריאות ואילו יצרני ממתקי הסוכר המתועש אוכלות את הלבלב
Teepee | 09.10.16
169.
מתכון פשוט וטעים: פרוסת לחם, קונפיטורה דובדבנים או
מתכון פשוט וטעים: פרוסת לחם, קונפיטורה דובדבנים או קונפיטורה פירות יער או של אוכמניות ללא תוספת סוכר, ממרח שוקולד של נוטלה. שמים כמות נדיבה של הקונפיטורה המועדפת על פרוסת הלחם ומעליה שכבה נדיבה של שוקולד נוטלה. טעים וממכר.
Ring | 09.10.16
159.
מה זה משנה כמה עולה קקאו זה המרכיב
מה זה משנה כמה עולה קקאו זה המרכיב הכי שולי וקטן בממרחים זה בעיקר חומרי גלם זולים ביותר כגון שמן אבקת חלב וחומרי טעם העלות ייצור הגולמית של החברות הללו היא נמוכה מאוד והרווח אדיר. אין סיבה לא לפתוח ייבוא ללא מכס וגם אם תעשיית ממרחי השוקולד המקומית תקרוס זה יהיה שולי לכלכלה אך חסכון גדול למשקי הבית. לחלופין אם ימכרו את השחר העולה במחיר זול בהרבה יהיה מנוטלה ויהיו תחרותיים במחיר אולי יהיה להם זכות להמשיך להתקיים
Bullhorn | 09.10.16
157.
החברה שמיצרת משחת נעליים חומה ?יוצאת נגד נוטלה
החברה שמיצרת משחת נעליים חומה ?יוצאת נגד נוטלה ?נו באמת ?מי שראה מחירים של נוטלה בח"ול מבין את הבלוף של חברת השחר .המוצר שלהם מכיל קקאו שמחירו ירד ומרגרינה  שמתחילים להוציא משימוש .בגרמניה המחיר זול בכ%40 מישראל  ?
Butterfly | 09.10.16
153.
למצוא חלופה בריאה לשניהם. כי שניהם גורמים למחלות
למצוא חלופה בריאה לשניהם. כי שניהם גורמים למחלות בגלל המוצרים הלא טבעיים שבהם. שלא לדבר על החלב שבהם שבשבילו מענים חיות. חוץ מהשחר הפרווה, אבל שם יש חומרים לא בריאים. שנעבור לחברה בריאה יותר. חבל לאבד בני משפחה בגלל סרטן
Button | 09.10.16
152.
ישלח עובדים רבים הביתה?  כמה עובדים יש שם? 
ישלח עובדים רבים הביתה?  כמה עובדים יש שם?  יש שם הרבה מנהלים (שירשו את חלקם ממקימי המפעל) שמוטרדים מהרווחים העצומים שלהם (בעיקר לקראת פסח). את הפועלים המסכנים והמעטים הם ימשיכו להעסיק בתנאים מחפירים. כל עליה או ירידה במכירות - תשנה רק את הרווח הנקי שההנהלה גורפת לכיסה.
Leaf | 09.10.16
148.
מי מאמין לשטות שנקראת מחירי היצף ? נניח
מי מאמין לשטות שנקראת מחירי היצף ? נניח שנוטלה תחלק בחינם את המוצר , הרי כדי לכסות את ההפסדים הם יצטרכו אחר כך לגבות פי כמה מהמתחרים האחרים ויפסידו פעמיים . צריך להטיל קנסות על כל גוף שמבקש להטיל מסים על אזרחי ישראל כדי להגדיל לעצמו את הרווחים ובתור צרכנים להחרים את המוצר שהינו בעיקר סוכר ושומנים מן הצומח . איך הם לא מרויחים עליו ?
8Ball | 09.10.16
143.
מדובר בחכמה מצויה חסרת ביסוס מדעי. שומנים רווים
מדובר בחכמה מצויה חסרת ביסוס מדעי. שומנים רווים מסוג זה (חמאת קוקוס מכילה גם סיבים תזונתיים) מבוססים על חומצות שומן קצרות ובינוניות שרשרת (כמו כל השומנים הטובים: שומן חיות, חמאה, זית, דקל אדום אפריקאי בכבישה קרה..בנוטלה הפכו אותו לטראנס) להבדיל מאלו של שמני הזרעים הלא רווים ומחומצנים אגב, עקב דרך הפקתם בחום מאוד גבוה ושימוש בהקסן). לא רק שהקוקוס על נגזרותיו (למעט סוכר קוקוס שאיני דוגל בצריכתו או באף סוכר מוסף) אינו מעלה את הכולסטרול, אלא שהוא משפר את היחסים השונים, משפר את רמת ה-HDL וגם לא מאמץ את הכבד, כי אין צורך בחומצות מרה על מנת שייספג בתאי הגוף.
Ring | 09.10.16
140.
וילדברג ולבקוביץ - חבורת מנהלים אוכלי חינם שמרוויחים
וילדברג ולבקוביץ - חבורת מנהלים אוכלי חינם שמרוויחים הון. כמה פועלים שחורים (רובם בני-דודים) בשכר מינימום ותנאים מחרידים (ללא מיזוג בקיץ). זה לא בשביל לדאוג לפרנסת העובדים: זה בשביל להגדיל את הנתח של המנהלים. פשוט מחליא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leaf | 09.10.16
135.
לנוטלה שוקולד משובח וטעים באריזת פרימיום שומרת טריות,
לנוטלה שוקולד משובח וטעים באריזת פרימיום שומרת טריות, שוקולד השחר עדיין לא הפנימו שהמוצר שלהם בן עשרות שנים וצריך להתחדש,  תכלס אין לי מושג למה קונים את השוקולד הזה כל כך הרבה אנשים, הוא בכלל לא טעים !  ותפסיקו כבר לחשוב במונחים צרים, העולם כפר גלובאלי אחד גדול ומה שיותר טעים וזול ינצח,  בעיה של היצרן הישראלי שגם רוצה להישאר דינוזאור וגם לנצח. 
Box | 09.10.16
131.
והנה לכם הסיבה ליוקר המחייה. התערבות ממשלתית מיותרת.
והנה לכם הסיבה ליוקר המחייה. התערבות ממשלתית מיותרת. תנו למוצר הטוב מבין השניים לנצח, אם נוטלה תגבה מחיר מופקע, לא יקנו ממנה ויקומו אופציות חדשות, ככל שהמחיר ה"מונופולי" של נוטלה לאחר קריסת השחר יהיה גבוה יותר, כך יגדל הביקוש לתחליפים זולים יותר בטווח מחירים נמוך יותר. תנו לשוק החופשי ולצרכנים לעבוד, הכל וולונטרי ואף אחד לא מצמיד לנו אקדח לרכה בשביל לקנות שוקולד כזה ולא אחר. התוצאה של חוסר התערגות ממשלתית בסיטואציות כאךה תטיב עם כולנו לטווח הארוך בו השוק יצליח לווסת את עצמו.
Bee | 09.10.16
127.
חשוב לשמור תעשייה ישראלית איכותית ולא לשמור על
חשוב לשמור תעשייה ישראלית איכותית ולא לשמור על תעשייה ישראלית שלא מספקת את הסחורה. אם השחר יעמידו מוצר ברמה של נוטלה, אהיה מוכן אפילו לשלם 2-3 שקלים יותר מאשר נוטלה. בחיים לא אקנה מוצר בגלל ביריונות של בעליו למנוע ממני מוצר אחר. הימים האלה עברו.
Bulb | 09.10.16
120.
אין ולא יהיה על שוקולד השחר. חברה וותיקה
אין ולא יהיה על שוקולד השחר. חברה וותיקה והוגנת במחירים, תעשיינים ישראלים עם אהבה לעם ולארץ, חברה שמשלמת מיסים ותורמת במלחמות לחיילים שלנו ולמדינה!!!  חברת פררו האיטלקית כבר שנים מנסה לשבור את השוק ולזכות בשליטה בנתח השוק המקומי ומתחרה כאן ביצרן קטן (להזכירכם ״השחר״ זה ממש לא שטראוס/אוסם/תנובה), באיזה עוד קטגוריה תראו יצרן כלכך קטן מתחרה מול תאגיד ענק??? חבל מאוד שנוטלה לא מצליחים בדרכים כשרות כמו להגדיל את הפרסום או לשפר את המוצר שלהם ונאלצו לעבור על חוקי המדינה במחירי היצף
Popsicle | 09.10.16
116.
נראה שאוהבי הממרח די מתחלקים ל-2. אני חושב
נראה שאוהבי הממרח די מתחלקים ל-2. אני חושב שלטובת כולנו, חשוב לשמור על התעשייה הישראלית. משמעות הצפת השוק עם מוצר זול שמסובסד ע"י היצרן היא חיסול היצרן המקומי והשתלטות על השוק. האם זה באמת מה שאנחנו רוצים. אין בעיה עם תחרות הוגנת אבל יצרן מחו"ל שבא להרוס ולסגור את התעשייה המקומית, זו חוצפה. מבחינתי, שיאסרו את ייבוא נוטלה לארץ או שיקבעו מחיר מינימום.
Popcorn | 09.10.16
99.
טוב איך שזה נראה המדינה הזאת הולכת לאחת
טוב איך שזה נראה המדינה הזאת הולכת לאחת מ-2 הפינות הבאות: 1. בתוך 2-3 חודשים מהיום, ההפגנות יחזרו למדינה, ובתקווה שהפעם האזרחים יעלו את הרף ויתחילו לעמוד על שלהם. ללא וועדות שמנמיחות להבות. 2. בתוך שנה מהיום, נהירה של ישראלים אל מחוץ לגבולות המדינה. מדינה שדואגת לעשירון העליון לא תשרוד. כלכלה חזקה מבוססת על האזרחים ולא על המשקיעים.
Helmet | 09.10.16
95.
מרוב שוקולד נמחק לך השכל אם נוטלה יורידו
מרוב שוקולד נמחק לך השכל אם נוטלה יורידו מחירים אתה תהייה מרוצה עכשיו ואז כשהשחר יהיו בקשיים, יקטינו יכולות ייצור או יסגרו בכלל, נוטלה יעלו מחירים (כי זה מה יש ואתה כבר מכור) ואז תלך לבכות למה הממשלה לא מורידה מחירים...
Processor | 09.10.16
93.
ניכר מהסקר שהציבור עדיין לא הפנים שאף אחד
ניכר מהסקר שהציבור עדיין לא הפנים שאף אחד מהם לא בריא. האם בכל זאת יש הבדל? כן לטובת נוטלה אבל עדיין לא משהו שאכניס לפה. עדיף לערבב חמאה שקדים עם חמאת קוקוס, אגוזי מקדמיה ואגוזי לוז וקקאו טהור לקבל ממרח עם חומצות שומן איכותיות וגם לא צריך להמתיק את זה. אבל גם מה שכתבתי עדיין מתקבל בפקפוק על ידי אלו אשר מבוקר עד ערב אומרים להם ששומנים משמנים ופחמימות מרזות (-:
Weights | 09.10.16
91.
לחברת השחר, אנשים לא אוהבים בכיינים ולוזרים, הם
לחברת השחר, אנשים לא אוהבים בכיינים ולוזרים, הם אוהבים מצליחנים. רק ינטרו לכם טינה על העלאת מחירי נוטלה אם תקרה, למוצר שלכם לא יעברו ויזכרו מה עשיתם. עזבו את משרד הכלכלה, תשנסו מותנים, תפתחו מוצר חדש ותנו פייט לנוטלה על המדף. הלקוחות יפרגנו כשתהיה להם סיבה.    
Bulb | 09.10.16
84.
יש לי רעיון: שאולי 'השחר' במקום להתבכיין ינסו
יש לי רעיון: שאולי 'השחר' במקום להתבכיין ינסו לשפר את המוצר הלא מאוד איכותי שלהם וייתנו פייט אמיתי לנוטלה!! הכי קל לבכות לרגולטור ולהאשים את כל העולם בדקום לבדוק מה קורה אצלכם בפנים. בואו נודה: הממרח שלכם רחוק מהליות ברמה של נוטלה ועוד כמה אחרים מיובאים.
Carrot | 09.10.16
82.
השחר העולה זה דינוזאור שכמו הרבה יצרנים ומפעלים
השחר העולה זה דינוזאור שכמו הרבה יצרנים ומפעלים אחרים לא מבין שהעולם משתנה וכדי לשרוד צריך לעשות את ההתאמות הנדרשות. המוצר שלהם לא טעים והצליח במשך עשורים לשגשג בגלל חוסר תחרות. הזלזול והשליטה שלהם בשוק היו כל כך מוחלטים שאפילו לא טרחו לעדכן את האריזה והלוגו כאילו יש נאמנות צרכנים נוסטלגית למותג, כשבפועל זה היה מחוסר ברירה. ועובדה היא שנוטלה שגם ככה עולה יותר כבר עכשיו מתועדף על ידי הצרכנים כשיש אופציות אחרות והנוטלה ממש לא זולה. במקום ליילל ולרוץ למשרד הכלכלה שיגן עליכם, תתמודדו כמו גברים ותפתחו מוצר שהציבור ישקול לקנות במקום נוטלה. 
Bulb | 09.10.16
71.
אכן השחר 'עולה', והרבה. הרבה מדי. הרבה יותר
אכן השחר 'עולה', והרבה. הרבה מדי. הרבה יותר מדי בשביל ממרח שאינו שוקולד.  "זול יותר ממדינת המקור"?? נו אז?? גם פסק זמן של שטראוס-עלית זול יותר בארה"ב. אז סוף סוף יש לנו מוצר במחיר תחרותי (נוטלה), ובניגוד לפסק זמן, זה תוצאה ישירה של כלכלה הוגנת, אז גם את זה לקחת לנו?? הלו, שמישהו יתעורר שם בירושלים!!
Carrot | 09.10.16
64.
שוקולד השחר, אם תהיו יותר טעימים או יותר
שוקולד השחר, אם תהיו יותר טעימים או יותר בריאים מנוטלה נקנה שוקולד השחר. כרגע אין מה להשוות הם לוקחים אותכם בענק.  במקום להלחם ולעשות רע לכל האנשים, תשתפרו בעצמכם, ותוציאו מוצר יותר טוב. חמישים שנה אותו דבר, לא הגיע הזמן לחידוש?
Button | 09.10.16
55.
השחר זה לא שוקולד. זה 'ממרח בטעם קקאו'.
השחר זה לא שוקולד. זה 'ממרח בטעם קקאו'. כלומר מבחינת כמות השוקולד (הנמוכה) שבו, מבחינה חוקית הוא אינו ראוי להיקרא 'ממרח שוקולד'.  בדומה ל'צהובה הטובה' שאינה מכילה מספיק חלב כדי להיקרא גבינה. עד כאן הכל לפי החוק, אבל בזמן ש'הצהובה הטובה' עולה פחות מגבינה אמיתית, ממרח 'השחר' לוקחים מחיר גבוה יותר מהדבר האמיתי! מבולבלים? גם אנחנו.  אז מי שיש לו שכל בראש שיפסיק לקנות את ה'ממרח בטעם קקה-או' ויתחיל לקנות שוקולד אמיתי. ויפה להתחיל כבר בשלב של חינוך הילדים.
Carrot | 09.10.16
52.
מסכים איתך - שמן דקלים נוראי מבחינת השפעה
מסכים איתך - שמן דקלים נוראי מבחינת השפעה סביבתית. הרס יערות העד בכדי לשתול עוד ועוד מטעי דקלים, זהו נזק בלתי הפיך. בהבט הבריאותי, קצת יותר מורכב. לקקאו ולשוקולד תכונות בעלות השפעה חיובית מאוד לבריאות האדם. הבעיה הגדולה נעוצה בעודף הסוכר במוצרי שוקולד, סוכר שחיוני לתהליך הייצור והשימור של מוצרי שוקולד.
Coathanger | 09.10.16
45.
מחיר נוטלה באירופה זול בהרבה מהמחיר בישראל. אפילו
מחיר נוטלה באירופה זול בהרבה מהמחיר בישראל. אפילו בשוויץ בה מחיר מוצרי מזון יקר במיוחד, שוקולד נוטלה זול בהרבה מהמחיר בו נמכר בישראל. כך שטענות "השחר העולה" לגבי מחיר המוצר בחו"ל מופרכות מיסודן. מה גם שנוטלה לא ממש מתחרה במוצרי שחר העולה, מכיוון שמדובר במוצר אחר לגמרי, השייך לקטגוריית שוקולד אגוזים. מכאן שכל נסיון להשוות בין מחיר מוצרי השחר העולה ליצרני שוקולד אגוזים, מופרך. ברשת חצי חינם ראיתי מגוון של שוקולד למריחה אגוזים, במחירים שקרובים למחצית מזה בו נמכר נוטלה.
Coathanger | 09.10.16
30.
על כל מה שמיוצר בארץ לוקחים הרבה, קח
על כל מה שמיוצר בארץ לוקחים הרבה, קח למשל את מוצרי הקפה jacobs ו-tester choice, הם עולים כמו ואפילו פחות מהקפה של עלית והם הרבה יותר טובים באיכות.  למה שמישהו ירצה לקנות קפה של עלית בסביבות 30 שקל, שהוא יכול לקנות מותגים בינלאומיים באותו מחיר או אפילו פחות.
Umbrella | 09.10.16
29.
לא ברור מה קשור המילה שוקולד? זה ממרח
לא ברור מה קשור המילה שוקולד? זה ממרח סוכר בטעם שוקולד, כרגע נאבק שמקום הראשון של הרעל האנושי הגדול שמקושר להכי הרבה מחלות. ורב בעלי כוח וכסף משתיקים את זה. ל - 17, במקום להחרים סוכר אתה מתגאה שזה מה שאתה נותן לילד שלך? צריך לחוקק חוק שכל מוצר ירשום כמה כפיות סוכר הוא מכיל
bestBoat | 09.10.16
27.
ממרח השחר הוא ממרח בטעם שוקולד,לא ממרח שוקולד.
ממרח השחר הוא ממרח בטעם שוקולד,לא ממרח שוקולד. נוטלה הוא בכלל ממרח אגוזי לוז. האם נגביל גם יבוא ריבה כי השחר לא מוכרים כמו שהם רוצים? ואולי נגביל גם חומוס?  בדיחה. לטייקוני הרעלים המקומיים עוזרים בהגבלת תחרות והערמת קשיים על מוצרים איכותיים יותר מחו"ל,אבל לחקלאים שלנו קוראים חזירים ופותחים "תחרות" עם יבוא של מוצרים נחותים שעולים למשווק פחות (אותו משווק אגב,יכול להגדיר כמה הוא מוכר מחו"ל וכמה מהארץ,ולמכור מוצר נחות במחיר של מוצר מקומי). 
Flame | 09.10.16
26.
נוטלה והשחר, שני מוצרים בזויים שיש להלחם להסרתם
נוטלה והשחר, שני מוצרים בזויים שיש להלחם להסרתם מהמדף. שניהם עושים שימוש בשמן דקלים שלא רק שהוא שמן נוראי לגוף שלנו וגורם לבעיות קשות (ובצרפת כבר נלחמים בנוטלה) אלא שמקורו של השמן הוא ביערות העד בדרום מזרח אסיה שם כורתים אותם כדי לשתול את עצי הדקל הארורים הללו. מדובר בחורבן אדיר של כדור הארץ, הכחדת מקום מגוריהם של חיות רבות שעל סף הכחדה כמו האורנג אוטנגים.  אין כל סיבה בעולם לתת לילדים שלכם ממרח שוקולד. תנו להם ממרחים צמחוניים נפלאים שיש היום להשיג בכל מקום. הבאתם ילדים לעולם? שימרו עליו למענם ולמען הדורות הבאים של כל החיות.
Sushi | 09.10.16
14.
השחר היורד. חוצפה ישראלית במיטבה. הפרש המחירים כיום
השחר היורד. חוצפה ישראלית במיטבה. הפרש המחירים כיום הוא מספיק כדי לבדל את הממרחים השונים. אם הכנסותיה של שוקולד השחר נפגעו (ובכך מאלץ את הבעלים לקנות פחות יאכטות, דירות ומכוניות יקרות) זה בשל הבדלי איכות במוצר. נוטלה אינו ממרח זול בשום צורה.
Scissors | 09.10.16
11.
חייבים להגביל את הייבוא של נוטלה, חברת שטרואס
חייבים להגביל את הייבוא של נוטלה, חברת שטרואס המסכנה מחזיקה רק ב10% מהשוק, אם אפילו הם לא מצליחים להתחרות בנוטלה כנראה שנוטלה באמת מוצלחים במה שהם עושים, ואנחנו לא רוצים מוצלחים בארץ, רק בכיינים וטייקונים ששולטים בנו בזכות טובות מהשלטון
AirBalloon | 09.10.16
10.
נוטלה לא מיוצר באיטליה. אצטט מהצנצנת שבידי: יצרן:
נוטלה לא מיוצר באיטליה. אצטט מהצנצנת שבידי: יצרן: פררו פולין, ורשה, פולין. כמו שרמי לוי מייבא בשר פולני שזול משמעותית משחיטה מקומית, כנראה שגם עלויות יצור ויצוא השוקולד שם נמוכות משמעותית. בכל מקרה - הנוטלה שלידי היא 750 גרם, ולא 840, והיא יקרה. הרבה יותר יקרה מהשחר, גם מהשחר החלבי.
Tag | 09.10.16
6.
מעניין..... לא שמעתי את זעקת הקוזאק בזמן שמעדני
מעניין..... לא שמעתי את זעקת הקוזאק בזמן שמעדני חלב או מוצרי אסם יותר זולים באירופה. למה אף אחד לא חוקר את הביזיון הזה ? הרי אין הבדל אם בארץ המקור נוטלה יותר יקרה ובארץ לא, מאחר ואנחנו עושים בדיוק אותו דבר בארצות אחרות.... די כבר עם החוצפה הזאת
arakefrat | 09.10.16
4.
עם ליימן שליסל כמתווך החברה לא יכלה להציף
עם ליימן שליסל כמתווך החברה לא יכלה להציף את השוק הישראלי ולהרוויח. לכן פתחו נציגות ישירה והחלו בהצפת השוק כדי לגרום לקריסת שוקולד השחר והוצאת ממרחי עלית מהשוק. מאד ברור מה קורה פה. לא צריך שנה וחצי חקירה. מספיק שבועיים בדיקה האם הרשתות קיבלו הנחות לא הגיוניות על נוטלה והוראה לדחוף את האחרות מהמדפים.
Tooth | 09.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת