אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה הציע לאגד: ותרו על קו ירושלים-ת"א בתמורה למענקים

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
ואצל נהגי המוניות המצב יותר טוב?????!!!!!!!!!! לא, בכלל
ואצל נהגי המוניות המצב יותר טוב?????!!!!!!!!!! לא, בכלל לא. כל העניין הזה של התחבורה, אוטובוס, מונית, לא מבינים כמה אחריות יש במקצוע הזה להסיע מאות ואלפי אנשים ממקום למקום בבטחה, במשכורות רעב. גם נהגי האוטובוס וגם נהגי המוניות עובדים 12 שעות ויותר ביום, אבל לנהגי האוטובוס יש גב חזק מאוד, מקבלים משכורות עם תנאים, חופשות, בונוסים, חופש שנתי, ומי שחולה ממשיך לקבל כסף. נהג מונית לא מקבל כלום חוץ ממה שהוא מרוויח כאשר הוא עובד. ואז בגיל 50 פלוס מתחילים להבין איזו טעות עשו, ואז כבר מאוחר לעזוב כי אף אחד לא יקבל אותם לשום עבודה
Quill | 10.10.16
7.
מדינה בלי שכל, בתי משפט בלי תבונה, צא
מדינה בלי שכל, בתי משפט בלי תבונה, צא וראה כבר שנים מתפרסמים מעללי מנהלי אגד, פה הם יוזמים בניית בית אבות בחיפה בסכום עתק ומכירתו בגרושים, כאן ריקון קרן הגמלאות של חברי אגד עד שהמדינה הזדעקה והלאימה את הקופה.. כדי שהחברים לא ירעבו ללחם, שם מכירת נצבא שהיתה חסכונותיהם הפרטיים של 4000 חברים וגמלאים שהשקיעו במניה ובעבודה קשה ואה רק דוגמיות.. המדינה לא פיקחה וגם כשהמעללים הנפסדים הגיעו לבית המשפט התחכמו השופטים/ות (זולת כב' השופטת גרסטל ) העתיקו שופט משופטת את "ההברקה" המטופשת שהגוף יודע להתנהל טוב מאחרים ופסקו את השטות ... ומה לך עידוד משפטי טוב מזה למושחת ?  וכך הגענו עד עד כאן .
Popcorn | 10.10.16
5.
חוצפנים. תפסיקו לבלבל את המוח, הסובסידיות לא ילכו
חוצפנים. תפסיקו לבלבל את המוח, הסובסידיות לא ילכו לנהגים החדשים בשכר מינימום או לרכישת אוטובוסים חדישים יעילים ופחות מזהמים, הם ילכו לחברי אגד הותיקים בני 55+ כדי לנפח להם את המשכורות לקראת הפנסיה. בדיוק כמו שקורה בחברת החשמל בנמלים ובבנקים, דור א' דור של גנבים שהורסים לכולנו במדינה את החיים!!! אם צריך לסבסד את התחבורה הציבורית, מצויין כולם בעד, שפשוט יפחיתו את המע"מ על כרטיסי נסיעה באוטובוס, במוניות וברכבת ומחיר הנסיעה ירד ב17% מבלי לשלם שקל לאף חברה כסובסידיה. לנוסעים הנסיעה תהיה יותר זולה האוטובוסים יהיו יותר מבוקשים ויותר רווחיים ותתקיים תחרות הוגנת. אגד בתור חברה לא יכולה לשלם 30,000 בחודש לנהג אוטובוס או לעובד מטה בן 60 מפני שהפרודוקטיביות שלו אינה זהה לפרודוקטיביות ולערך שמייצר מהנדס אלקטרוניקה בוגר טכניון +4 שנים ניסיון בצ'ק פוינט גוגל או רפא"ל, היא זהה לזו של בעל תפקיד דומה בחברת קווים שמקבל עבור אותה עבודה 10-15,000 ש"ח בחודש. אז שיפטרו את אותו פונקציונר שהתרגל לחיים הטובים או שיחתכו לו את השכר כדי שיתאים לתפקיד של נהג במשק ואם הוא עובד מטה (כ"א, כספים, תעו"ן, רכש, משפטית)  אז שיביאו בחור צעיר עם תואר שני ב15,000 שיעשה עבודה טובה יותר.
Clover | 09.10.16
3.
על מה מתקשקשת הממשלה? למאבטחים דואגים ועובדי קבלן
על מה מתקשקשת הממשלה? למאבטחים דואגים ועובדי קבלן דואגים  רק נהגי אוטובוס הפכו להיות הפקרות במדינה. המקצוע נהג אוטובוס בכלל איננו מוכר. ההסתדרות לא תומכת בנהגי האוטובוס  וכל מילה בנושא של מזכיר ההסתדרות זה קשקוש בלבוש....הבל הבלים. כבר 10 שנים יושב מזכיר ההסתדרות להכין הסכם מסגרת לנהגים אבל משום מה זה לא מצליח לו כי בעלי החברות מטרפדים את ההסכם. נהגי האוטובוס לא מעניינים איש במדינה. חברות התחבורה , מפעילי האוטובוים הן הציבוריים ובפרט הפרטיים לא סופרים את הנהגים העיקר שהאוטובוס יסע. הנהג בכלל לא נחשב. נהגים עובדים מעבר לשעות המותרות בידיעת מנהלי החברות וקציני הבטחון וכולם כולל משרד התחבורה והמשטרה יודעים מזה אך לא עושים כלום. עוצמים עיניים. 
Coathanger | 09.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת