72. הנבלות האלה בונים גם את הרכבת הקלה?! הנבלות האלה בונים גם את הרכבת הקלה?! Chilli | 13.10.16 (ל"ת)
71. כשהנהלה לא מבינה כלום ולוחצת את המהנדסים, טלפונים כשהנהלה לא מבינה כלום ולוחצת את המהנדסים, טלפונים נשרפים וחניונים מתמוטטים. Chilli | 13.10.16 (ל"ת)
70. גיבוב שטויות בכתבה. בטון רגיל מקבל 70% מחוזקו גיבוב שטויות בכתבה. בטון רגיל מקבל 70% מחוזקו בגיל 7 ימים. אם הבטון שהשתמשו בו מקבל 70% חוזק בגיל 3 ימים זה בטון מהיר התחזקות, ואז בטוח לא צריך לחכות 28 ימים עד שיתחזק. על פי התקן חוזק הבטון נקבע בגיל 28 ימים בלי קשר לסוג הבטון וכמה זמן הוא צריך להיות בטפסה. הכותב עשה סלט שלם מדברים שלא קשורים אחד לשני. Cactus | 11.10.16 (ל"ת)
68. תקן אומר 28 יום. אבל תקן זה לנחנחים, תקן אומר 28 יום. אבל תקן זה לנחנחים, 3 ימים מספיק. ברור. Puzzle | 12.10.16 (ל"ת)
66. צודק לחלוטין. החישוב הסטטי של הקונסטרוקטור זמין לעיון צודק לחלוטין. החישוב הסטטי של הקונסטרוקטור זמין לעיון באתר עירית ת"א -החישוב לקוי ולא לקח בחשבון את המילוי בתקרה העליונה (יכול וזה רק חלק מהמסמך - אבל זה מה הוגש לעיריה) קונסטרוקטורים מוזמנים לבדוק - השערוריה מתחילה כאן, פשוט לא בודקים את החישוב הסטטי, אין בקרה - אין חישוב לעומס המילוי על גבי התקרה העליונה. Snow | 12.10.16 (ל"ת)
65. האסון הבא ברכבת הקלה, שם הקבלן הוא גם האסון הבא ברכבת הקלה, שם הקבלן הוא גם כן דניה סיבוס. מנהל בטיחות התפטר לאחר שלא מילאו דרישות בטיחות שלו ולכן אינו מוכן לקחת אחריות. הכתובת על הקיר וזה רק עניין של זמן Palmtree | 11.10.16 (ל"ת)
64. איזה ש"ג? זה האשכנזים הסמולנים עשמים. איזה ש"ג? זה האשכנזים הסמולנים עשמים. Puzzle | 11.10.16 (ל"ת)
63. צריח לשפוט את חולדאי בבית משפט עממי של צריח לשפוט את חולדאי בבית משפט עממי של מרוקאים דיאלנע מדעא"ש. למה הוא לא בודק כל בנין ובנין בת"א. בעצם צריך לשפוט את ביבי מלך המקקרוקאים שלא עשה את זה בכל במדינה. לדעתי הבבונית זה ברק, כחלון ויעלון עשמים וכל מי שעומר אחרת הוא סמולן (כלומר עשקזזי). Puzzle | 11.10.16 (ל"ת)
62. ולכן צריכים לפי החשדות שיש לי לכאורה לבטל ולכן צריכים לפי החשדות שיש לי לכאורה לבטל רשיון לכל החברות שלא מבצעות בעצמם על ידי עובדים בתלוש משכורת עם ת.ז כחולה ולהביא קבלן ביצוע רק מחו"ל סיני /רומני/תורכי שיש לו פועלים אמיתיים סינים/תורכים .. עד אז שלחברות ביצוע יהיו פועלים אמיתיים עם ת.ז כחולה והם יבצעו באמת בלי להביא קבלן משנה שמביא קבלן משנה שמביא את אחמד ממזרח ירושלים או מדרום הר חברון ומחפש שיטות לבצע פיגוע BandAid | 12.10.16 (ל"ת)
61. יש לי חשדות לכאורה ששיש סחר בעובדים מהשטחים יש לי חשדות לכאורה ששיש סחר בעובדים מהשטחים שקבלני ביצוע לא מבצעים כלום הם פשוט מביאים קבלן משנה שמביא קבלן משנה שמביא קבלן משנה שמביא קבלן משנה שמביא את אחמד וכל אחד מקווה שהאחריות תפול על הקבלן משנה שמתחתיו ולכן ....... BandAid | 12.10.16 (ל"ת)
60. אנשי הביורוקרטיה לוקחים את הזמן והכסף ולוחצים את אנשי הביורוקרטיה לוקחים את הזמן והכסף ולוחצים את אנשי הביצוע. תופעה ישראלית מוכרת. Tree | 12.10.16 (ל"ת)
59. 3 ימים זה לא תקין לא תקני ולא 3 ימים זה לא תקין לא תקני ולא חוקי, מי שאישר לפרק מוטות תמיכה כל כך מוקדם כאילו ומחץ למוות בעצמו את הפועלים האומללים 8Ball | 11.10.16 (ל"ת)
58. הזמן שניתן מלכתחילה התחשב בזמן הכללי של הפרויקט הזמן שניתן מלכתחילה התחשב בזמן הכללי של הפרויקט Hammer | 11.10.16 (ל"ת)
57. לכותב התגובה-אחרי 20 שנה של עבודה בענף הבנייה לכותב התגובה-אחרי 20 שנה של עבודה בענף הבנייה אני יכול לומר לך:הלוואי על כל אתר בנייה במדינת ישראל קבוצת בנייה,מנהל קבוצה,מנהל עבודה,ומנהל פרוייקט כמו באתר הזה.עבדתי באתר ואני גם תושב השכונה.ואני חף מאינטרס האמן לי.לא מקבל כסף מאף אחד. Tree | 11.10.16 (ל"ת)
56. חצי מיליון ש"ח קנס שישולם לעירית ת"א על חצי מיליון ש"ח קנס שישולם לעירית ת"א על כל חודש איחור. המוטיבציה וההנעה של מנהלי הפרויקט לסיים אותו בזמן ברורים... מצער. Toast | 11.10.16 (ל"ת)
55. אם הבטון הגיע ל 70% אחוז מחוזקו וקרס אם הבטון הגיע ל 70% אחוז מחוזקו וקרס עקב העומס זה אומר שלא נלקח מקדם ביטחון גדול מספיק בתכנון ובחישוב החוזק. Dog | 11.10.16 (ל"ת)
53. בקפיטליזם נדרש מידע חופשי, כלומר אתה אמור לדעת בקפיטליזם נדרש מידע חופשי, כלומר אתה אמור לדעת שהבניין אמור לקרוס ובהתאם לכך לתמחר כמה אתה מוכן לשלם עליו, בישראל אין מידע חופשי ואין תחרות זה לא קפיטליזם בישראל לצערנו. Leaf | 10.10.16 (ל"ת)
52. אל עוגה מתיחסים בכבוד ... אפילו דלת אסור אל עוגה מתיחסים בכבוד ... אפילו דלת אסור לדפוק ... ובודקים , בשיא העדינות , עם גפרור , שלא יהיה רטוב . הבעיה היא שלא התיחסו בכלל . Carrot | 10.10.16 (ל"ת)
51. הבעיה היא שהתיחסו לחניון כאל עוגה ולא בניין הבעיה היא שהתיחסו לחניון כאל עוגה ולא בניין Quill | 10.10.16 (ל"ת)
50. מדניה סיבוס נמסר כי “המידע שהוצג מופרך לחלוטין." מדניה סיבוס נמסר כי “המידע שהוצג מופרך לחלוטין." אז מעניין אותי מה ההסבר שלהם לקריסה. איזה מין תגובה חסרת הגיון מנימלי של יחצני חברה. לתקוף בחזרה ואז ? ואז מה ? הבניין נפל. פשוט לחכות שנים ולהתעלם מזה שכולם ישכחו ? Cocktail | 10.10.16 (ל"ת)
49. ברור שכל התהליך היה שם רשלנות מיצד החברה ברור שכל התהליך היה שם רשלנות מיצד החברה דניה סיבוס רצו להרוויח זמן מפרוייקט זמן זה הפסד כסף ,כאשר היה אמור להסתיים ב 2017 ולהשתמש בחניון וכך לא היה ,,,,התוצאות של רשלנות מיצד החברה Bug | 10.10.16 (ל"ת)
48. לפי הניקוב של התיקרות ע"י העמודים, חסר בתיכנון לפי הניקוב של התיקרות ע"י העמודים, חסר בתיכנון קורות בין העמודים שתומכות ברצפה כראוי. Teepee | 10.10.16 (ל"ת)
47. זה לא מומחה- אלא "גורמים המעורבים בחקירה" שמצוטטים זה לא מומחה- אלא "גורמים המעורבים בחקירה" שמצוטטים בעילום שם. מצד שני, גם דניה סיבוס, וגם המשטרה הכחישו שזה המצב. נראה לי ש 70% חוזק יכול להתקבל גם אחרי יום אחד. וגם אני גורם מעורב בחקירה. Bus | 10.10.16 (ל"ת)
46. גם אצלנו זה לא מגפה של מבנים קורסים. גם אצלנו זה לא מגפה של מבנים קורסים. גם בארה"ב יש המון קריסות של מבנים בשלבי בניה שונים. וצ'רנוביל לא קרה לאף אחד פרט לגולת הכותרת של קרל מרקס. Bus | 10.10.16 (ל"ת)
45. לא אומרים להתייבש אומרים : להתקשות! עובדה היא לא אומרים להתייבש אומרים : להתקשות! עובדה היא שבכל בית שבונים ויוצקים לא מחכים את מלוא הזמן להתקשות הרצוייה!...שאלה של זמן עד לאסון הבא! Bulb | 10.10.16 (ל"ת)
44. תסתכלו על העמודים הדקיקים האלה שנשארו. איפה כלוב תסתכלו על העמודים הדקיקים האלה שנשארו. איפה כלוב הברזל שחיבר אותם לרצפה??? אין. כשמחברים עמוד לרצפה\תקרה יש כוחות חדירה לתוך התקרה, לכן עושים באזורים האלה כלוב ברזל זיון שמחזק את האזור. לפי התמונות בכלל לא היה כאן כלום. העמודים נקיים. פחד! Scissors | 10.10.16 (ל"ת)
43. אתה חושב שבמשטרים קומוניסטים לא מעגלים פינות כדי אתה חושב שבמשטרים קומוניסטים לא מעגלים פינות כדי לחסוך? Flask | 10.10.16 (ל"ת)
42. פליקס....אם זה נכון....אז זה חמור שבעתיים....כי היו צריכים פליקס....אם זה נכון....אז זה חמור שבעתיים....כי היו צריכים כל המהנדסים שקשורים לדבר....למנוע זאת ולדעת את המשמעויות של הסרת התומכים אחרי 3 ימים בטרם הבטון יבש....מי נתן את ההוראה הזו....צריך להיכנס לכלא להרבה שנים ולשלול לו את הרישיון לצמיתות. Felix787 | 10.10.16 (ל"ת)
41. אחרי שלושה ימים? נניח. עדיין מדובר בהתקנה מלאה אחרי שלושה ימים? נניח. עדיין מדובר בהתקנה מלאה כמות הברזל עובי המוטות חיבורים וקשירות במרחקים ע"פ תקן השפרה (מים) בכמויות גדולות. כל זה בוודאי שנחסך כי המטרה היא כסף והרבה כסף והעיקר כסף. אבא של הרעיון הנוראי הזה ימשיך לחגוג ולבלבל לציבור במוח. את הדין הוא לא יתן כמו באסון השריפה ביערות הכרמל וכמו בהרבה מקרים.... Leaf | 11.10.16 (ל"ת)
40. למה אתה לא מלין על 3 ימים? הרי למה אתה לא מלין על 3 ימים? הרי הבטון לא מגיע ל 70 אחוז מחוזקו אחרי 3 ימים אלא רק לאחר 7 ימים ותחת אשפרה . בקיצור מהנדס אתה לא אבל בדבר אחד אתה צודק, לא לקחו בחשבון ביצוע לקוי ומי שאישר פרוק התומכות כעבור 3 ימים הוא בעל אחריות פלילית . Wheel | 11.10.16 (ל"ת)
39. אחרי 3ימים? זה פשע שצריך לתת עליו את אחרי 3ימים? זה פשע שצריך לתת עליו את הדין Candy | 11.10.16 (ל"ת)
38. למה, מישהו מופתע מחאפ ליאפ הישראלי??? למה, מישהו מופתע מחאפ ליאפ הישראלי??? Ring | 11.10.16 (ל"ת)
37. בטון מגיע ל70 אחוז חוזק ביום השביעי ולא בטון מגיע ל70 אחוז חוזק ביום השביעי ולא השלישי וגם אז רק אם היה תחת אשפרה. פירוק לאחר 3 ימים זה באמת לא מקובל. התקן מדבר על מינימום 10 ימים אבל לא במפתח כמו שיש בחניון . אם אכן פרקו כעבןר 3 ימים מהיציקה זו שערוריה קשה הגובלת בחוסר אחריות מקצועית ומראה שכל מה שעניין את מנהלי הפרוייקט זה לסיים מוקדם או בזמן למסירה. דניה סיבוס אם כך נושאת באחריות פלילית Radio | 10.10.16 (ל"ת)
36. ......הבטון מגיע לחוזק אחרי אשפרה ...שמחייבת מים . ......הבטון מגיע לחוזק אחרי אשפרה ...שמחייבת מים . שאפשר לראות או לא בצילומים שונים ממגוון המצלמות מסביב .אגב לפני האיטום הבטון אמור להיות יבש.כך שהלו"ז נראה בעייתי . אגב למה התומכות בפנים יפריעו לעבודה בחוץ.... ככל הנראה שילוב של כשל פירסינג ( שידוע ומוכר ) וכן ביצוע וניהול בנייה רשלני . מספיק לראות את העמודים המגולחים ולהבין את כל הסיפור .ראוי שיבוצע סקר מבנים כי יש עוד חניונים כאלו בארץ וקיימות דרכים מתקבלות על הדעת והכיס לחזקם באופן משמעותי תוך פגיעה מינימלית בתפקוד השוטף . Popcorn | 10.10.16 (ל"ת)
35. תבדקו את פרויקט חרות 17-19 של דניה סיבוס תבדקו את פרויקט חרות 17-19 של דניה סיבוס ואפריקה ישראל בשכונת הגפן ברמת גן.תהליך הקמת מרתפים מתקדם.אפשר גם לשאול את השכנים מסביב. וסייג לחכמה שתיקה Clover | 10.10.16 (ל"ת)
33. גופים רבים היו מעורבים בהקמת החניון.....גופים רבים יעמדו גופים רבים היו מעורבים בהקמת החניון.....גופים רבים יעמדו למשפט....שנים רבות ייקח המשפט.....20-30 שנה....ועד אז ייפלו עוד כמה בניינים. Ducky | 10.10.16 (ל"ת)
31. ספין של המתכנן- הקונסטרוקטור הרשלן. העמודים נקבו את ספין של המתכנן- הקונסטרוקטור הרשלן. העמודים נקבו את התקרה כאילו היתה נייר, איפה הקורות מתחת לתיקרה? איפה הברזל שהיה צריך לקשור את העמודים לתקרות? Strawberry | 10.10.16 (ל"ת)
29. מנסיוני רב השנים, אמרתי מהיום הראשון ואני חוזר מנסיוני רב השנים, אמרתי מהיום הראשון ואני חוזר ואומר, העמסת מאות טונות עפר על התקרה ונסיעת ציוד מכני הנדסי (מה שגורם ויברציות) על העפר שכיסה את הגג, הוא לדעתי אחד הגורמים המשמעותיים ביותר להתמוטטות !!!!!!!!!!!!!! Helmet | 10.10.16 (ל"ת)
28. קפיטליזם, קיצוני (כמו אצלנו) יש גם ביפן ובארה"ב. קפיטליזם, קיצוני (כמו אצלנו) יש גם ביפן ובארה"ב. לא שמעתי על מגיפת מבנים קורסים באף אחת מהן. קפיטליזם אמור לבוא עם רגולציה במקומות החיוניים. טיב בניה היא בהחלט מקום כזה. Fries | 10.10.16 (ל"ת)
27. איך קרה שכל כך מהר זה ירד מסדר איך קרה שכל כך מהר זה ירד מסדר היום שלנו? למה אין כתבות מעקב על זה כל שני וחמישי? היה כאן פוטנציאל של מאות הרוגים. אם לא נתייחס לאזהרות נפגוש את הדבר האמיתי פנים אל פנים. Fries | 10.10.16 (ל"ת)
24. מה שאתה רושם לא נכון כי עצם ה מה שאתה רושם לא נכון כי עצם ה פעולה של פירוק תפסנות לפני הגעה לחוזק מסויים גורמת נזק עקב המשקל העצמי ונזק זה אוטומטית מפחית את יכולת הבטון לקבל מאמציים עתידיים. לדוגמא סדיקה קשה וכו.. Anchor | 10.10.16 (ל"ת)
23. הבטון מגיע ל70% מחוזקו לאחר שבוע ורק ל50% הבטון מגיע ל70% מחוזקו לאחר שבוע ורק ל50% מחוזקו לאחר 3 ימים, אבל אני משער שביצוע איטום מקדים לקח לפחות מספר ימים. לגבי העובדה שלא קרו התמוטטויות נוספות של בניינים בחורף מדגיש את התכנון הלקוי והחריג ביותר במיקרה זה. Bucket | 10.10.16 (ל"ת)
22. מדוע המשטרה בודקת? מאין לה הידע? בעולם הרחב מדוע המשטרה בודקת? מאין לה הידע? בעולם הרחב גוף מקצועי בודק ואז ממליץ לרשויות על אישום פלילי. Candy | 10.10.16 (ל"ת)
20. הם כבר לא יכלו לחכות לסחוט את המסכנים הם כבר לא יכלו לחכות לסחוט את המסכנים שבאים לאסותא והחליקו פינות. התמאות עלתה להם ביוקר, חבל שחפים מפשע נהרגו Chilli | 10.10.16 (ל"ת)
19. התקרה התמוטטה כאשר החול לא היה רטוב כלל התקרה התמוטטה כאשר החול לא היה רטוב כלל כלומר במשקל של 1400 ק"ג/מ"ק לעומת 1900 ק"ג/מ"ק של חול רטוב בחורף. התקרה שקלה ביום הקריסה רק 73% ממשקלה בחורף כלומר התקרה היתה קורסת בחורף אפילו אם הבטון היה מגיע ל100 אחוז מחוזקו. יש פה שגיאה תכנונית חמורה! Bucket | 10.10.16 (ל"ת)
18. איפה חולדאי בכל הסיפור הזה? לא שמענו ממנו איפה חולדאי בכל הסיפור הזה? לא שמענו ממנו מילה. שתיקת הכבשים? Apple | 10.10.16 (ל"ת)
17. עירעורי ליבה ? קודם כל תסיים כיתה ג' עירעורי ליבה ? קודם כל תסיים כיתה ג' אולי אז תלמד לכתוב. Flame | 10.10.16 (ל"ת)
16. הרבה טעויות בכתבה, במיוחד "המומחה" שאומר ש70% חוזק הרבה טעויות בכתבה, במיוחד "המומחה" שאומר ש70% חוזק מתקבל אחרי 3 ימים, 70% אמורים להתקבל אחרי 7 ימים. Toast | 10.10.16 (ל"ת)
15. זו נראית לי שטות מוחלטת.הסיבה : על התקרה זו נראית לי שטות מוחלטת.הסיבה : על התקרה העליונה יש להכין מערכת איטום מי גשם והשקייה - לביצוע מערכת כזו דרוש זמן של שבועיים שלשה.תלוי איזה מערכת סילוק מים מתוכננת. בדרך כלל יש לצקת שיפועים מתוכננים מבטון קל לחכות עד התיבשות מוחלטת ואז לצפות ביריעות ביטומניות. בתמונות שראיתי איני מבחין במערכת כזו. יכולים לראות סוגים שונים של הפרדות התקרות מהריתומים בצדדים. צריך לבדוק את הפיקוח על היצירות כולן וסדר ביצוען. ייתכן שיש ם גם תפרים ואזי מערכת האיטום צריכה לבלוט עוד יותר. בקיצור נראית לי הפקרות של מהנדס הביצוע בפיקוח הישיר על עבודות השלד. Bulb | 10.10.16 (ל"ת)
13. בעצם, החניון יכול היה לקרוס , כבר בחורף בעצם, החניון יכול היה לקרוס , כבר בחורף הקרוב, לאחר כמה ימים גשומים. אולי באמצע היום. עם מאות לכודים בתוכו. אולי כדאי לברר כמה " גינות" כאלו קיימות במדינה. Bucket | 10.10.16 (ל"ת)
12. הכי קטע שהמשטרה מוציאה צו איסור פרסום על הכי קטע שהמשטרה מוציאה צו איסור פרסום על החקירה.... ומאחורי הגב מדליפה לכתב את עירעורי ליבה. יש חוק ויש חוקן. גועלללל. ולגופו של עניין, פיקוד העורף כבר קבע שמדובר בכשל תכנוני.... מי שתכנן כשל בחישוב הכמויות (זה מופיע גם בכלכליסט) Cloud | 10.10.16 (ל"ת)
11. מי שכתב שטויות בכתבה מעיד על חוסר הבנה מי שכתב שטויות בכתבה מעיד על חוסר הבנה מינימאלית . צריך להתבייש לכתוב קישקושים . 1. העמודים מתחת לתקרות היו צבועים בצבע סופי . לא צובעים עמודים לפני פירוק ולפני נקיון .לא יתכן שפורק אחרי 3 ימים - זה ממש שטויות . 2.עגורן על התקרה להעברת אדמה ??????? שטויות . כתבים שאינם מבינים מה הם כותבים Bulb | 10.10.16 (ל"ת)
10. אתר הבניה היה קומבינה אחת גדולה, מי שראה אתר הבניה היה קומבינה אחת גדולה, מי שראה ומעורה בפרטים יודע. מה שכתוב בכתבה הזו זה לא קומץ מהליקויים וההתנהלות החאפרית שהייתה שם!! בית סוהר לכל האחראיים שנתנו לזה לקרות וגם אלו שהעלימו עין צריכים לקבל עונש. Popcorn | 10.10.16 (ל"ת)
9. אין ספק שהיה לחץ מצד הנהלת דניה ואפריקה אין ספק שהיה לחץ מצד הנהלת דניה ואפריקה לסיים כמה שיותר מהר את העבודות .....כדי שהקופה תתחיל לרשום הכנסות .... איך המנכ"ל של דניה עוד יושב על הכיסה שלו ?? ChefHat | 10.10.16 (ל"ת)
8. עפ"י "קילוף" העמודים אין קורות נשענות על העמודים עפ"י "קילוף" העמודים אין קורות נשענות על העמודים -התיקרה "עוטפת" העמודים בהיקפם. Beer | 10.10.16 (ל"ת)
7. לא מבין - יום או יומיים אחרי הקריסה לא מבין - יום או יומיים אחרי הקריסה שמעתי את אחד הפועלים שניצלו בראיון ברדיו אומר שהתומכות הוסרו לאחר 12 שעות בלבד (לאחר לילה אחד אם אני לא טועה) במקום מינימום של 48 שעות (שהוא בכלל המינימום בפרקטיקה ולא על פי התקן בהכרח) . אז איך עכשיו מדברים על שלושה ימים ??? ולמה מערבבים בכתבה בין זמן ייבוש הבטון לבין הזמן שצריך תומכות שזה בעיקר בהתחלה ולא בהכרח לכל זמן הייבוש? Popcorn | 10.10.16 (ל"ת)
6. החניון נבנה מלוחות מוכנים (יבוא מקזחסטאן במחיר חיסול?) החניון נבנה מלוחות מוכנים (יבוא מקזחסטאן במחיר חיסול?) עם ברזל דק ולא תקני לחניה. תקני אולי לקירות או לבית פרטי... הלוחות לא נתמכו אף עם עמודים. הורכבו כלגו - קרסו כלגו. בנוסף הבניין היה בתהודה (רזוננס) תמידית (העובדים העידו כי שמעו רעשי תהודה) וזה לא טופל כלל. רשלנות רצחנית מתכנון דרך הבצוע וו גם רכבת תח היעדר פיקוח כלל. כך בונים לנו תחנות רכבת תחתית בת"א? עצרו!!! Elephant | 10.10.16 (ל"ת)
5. עד שלא יהיה שם של מישהו שנושא באחריות עד שלא יהיה שם של מישהו שנושא באחריות לכשל הנוראי הזה שגרם למוות מיותר של עובדים, החקירה לא יכולה להסתיים. תופעת הפרטאץ חייבת להיפסק. צריך להעניש בחומרה רבה גם את מי שאישר פירוק מוקדם של התומכות, וגם את חברת הבנייה. העונש צריך להיות כואב מאד על מנת שירתיע אחרים BandAid | 10.10.16 (ל"ת)
4. צודק. בדיוק כמו שיישמו את ההמלצות אחרי אסון צודק. בדיוק כמו שיישמו את ההמלצות אחרי אסון ורסאי. Snow | 10.10.16 (ל"ת)
1. נכון. זה עניין ידוע. מגיע מפקח ומאשר דברים נכון. זה עניין ידוע. מגיע מפקח ומאשר דברים כאלה על בסיס קבוע. הבעיה פה היא שהיה לחץ מאד גדול לאשר כדי שיהיה אפשר לפתוח את החניון מוקדם ככל הניתן. הכישלון הוא תכנוני כי הוא לא לקח בחשבון את העומס הכפול על תקרת החניון. בדרך כלל לוקחים מקדמי בטיחות הרחוקים מהתקן מאד. מקרה כזה יכול להעיד על סטנדרט העבודה בחברת דניה סיבוס. מהנדס קונסטרוקטור שמאשר דבר כזה, כנראה אישר דבר אחד או שניים בחייו. הקרבה המסוכנת לתחום האפור באישור דבר כזה היא המעלה חשש. מה קורה בפרוייקטים אחרים? מה סטנדרט האישור לחריגים בחברות אחרות? הבדיקה לא צריכה להתמקד בדניה סיבוס. זו חברה שעובדת לפי המקובל השוק. הבדיקה צריכה לסיים את החקירה עם המלצות נחרצות לשינוי אופן ואופי הבנייה בכלל. (בטיחות לפני הכל, יש מושג כזה?) Anchor | 10.10.16 (ל"ת)
אסון רמת החייל: חשד שתומכות הבטון פורקו מוקדם מדי
72 תגובות לכתיבת תגובה