אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סליחה, אנחנו גרועים בזה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ההתנצלות השניה מעידה שזה חלק המדיניות. כל חברה
ההתנצלות השניה מעידה שזה חלק המדיניות. כל חברה אמריקאית עושה ניסויים על הלקוחות וכמובן מנסה למקסם את את הריווחיות של הלקוחות בין אם סחר בפרטים או מתן גישה לצד שלישי לבצע ניסויים על הלקוחות, בין אם פסיכולוגיים כמו של פייסבוק או טכנולוגיות חדשות שעלולות להוות סיכון למשתמשים.
Strawberry | 11.10.16
3.
העניין פשוט, יש להפסיק לשקר ולתחמן את הציבור.
העניין פשוט, יש להפסיק לשקר ולתחמן את הציבור. על כל אחד, חלה החובה להיות אמין ובעל יושרה, במיוחד אלה העומדים בראש. הדבר מונע, אי נעימויות, תביעות משפטיות, כאבי ראש, הפסדי עתק ולעתים גורם לחיסולו של התאגיד, כלא היה. קחו את ווינדוס לדוגמה, ביל גייט גם כשהוא ישן, הקופה דופקת 24 שעות בכל יום ויום. על כל אחד להצהיר בעת קבלת ניהול תאגיד או משרה בכירה אחרת, להיות נאמן לתאגיד ולשרת את הציבור בנאמנות, כפי שנשבעים נשיאי ארה"ב. 
Lobster | 12.10.16
1.
1) יש הבדל בין מקרה וופקסואגן למקרה ג'נרל
1) יש הבדל בין מקרה וופקסואגן למקרה ג'נרל מוטורס. בוולקסואגן, המנכל ידע וכיהן בזמן הזיוף. במקרה של ג'נרל מוטורס, בארה לא כיהנה בזמן שהפרשה החלה. היא הגיעה כמה שנים אחרי זה. 2) לגבי עיניין ההתנצלות, כנראה שחברות חוששות להתנצל ולקחת אחריות כי הן חוששות שזה יחשוף אותן לתביעות זו כנראה גם ההמלצה של עורכי הדין שלהן. הן מניחות שהפגיעה בהכנסות תהא נמוכה ממה שהן יצטרכו לשלם כפיצוי. זה לא אומר שהמנהלים צודקים.
Guitar | 11.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת