8. הבעיה נובעת מכך שאף אחד במחלקת השכר של הבעיה נובעת מכך שאף אחד במחלקת השכר של משרד החינוך לא מצליח להבין את התלוש. הי:ה עד לפני שלוש שנים עובד ותיק שהבין חצי הסעיפים Helmet | 20.10.16 (ל"ת)
7. אתה באמת רוצה שיתחילו להסתכל על הילדים שלך אתה באמת רוצה שיתחילו להסתכל על הילדים שלך במונחים של יעדים.....?שיהיה להם בהצלחה עם אבא כמוך הם יצטרכו אותה. Coffee | 20.10.16 (ל"ת)
6. זה הכל מגמתי. אם כולם יהיו משכילים מי זה הכל מגמתי. אם כולם יהיו משכילים מי יעשה את העבודה השחורה? לכן ממעטים בשכר המורים וקובעים תקן של 42 תלמידים בכיתה. ככה לא כל התלמידים יהיו משכילים והמוטיבציה של המורים תרד. הבנתם? Pin | 20.10.16 (ל"ת)
5. הבעיה אכן ותיקה ומורכבת. שורש הבעיה הוא מנגנון הבעיה אכן ותיקה ומורכבת. שורש הבעיה הוא מנגנון החישוב הסבוך של שכר עובדי ההוראה. על מנת להבין את חישוב השכר נדרשת מיומנות שלא קיימת במקומותינו. בנסיון לנתח את תשלוש השכר ישבנו שני בוגרי טכניון בעלי תואר שני והגענו רק לחלק מהמספרים. נסיון לקבל תשובות ממשרד החינוך או מהשלטון המקומי הוא קשה עד בלתי אפשרי - העובדים שם מעטים ובחודשים ספט' - אוק' הם עמוסים עד מעל לראש בנסיון לתת מענה ולתקן את שכר תחילת השנה. המורים נאלצים מדי שנה בריטואל שחוזר על עצמו לבזבז ימים שלמים בגעה פיזית למשרדים המטפלים בשכר (מאחר וכמובן הם בלתי ניתנים להשגה בטלפון, ורק חלקם עברו לעבוד עם מיילים). לפעמים השכר מוחזר רטרואקטיבית (ואז רק מימנת את תזרים המזומנים של המדינה) ולפעמים גם אז לא. רוב המורים שאינם יושבים שעות ללמוד מה חסר להם בתלוש - לא יקבלו לעולם את מה שמגיע להם. חלק מהבעיה של עובדי ההוראה היא התנערות משרד החינוך מהאחריות להוראה, והעברת ה'בעיה' לשלטון המקומי. שם המצב חמור בהרבה מאשר במשרד החינוך עצמו, מאחר ואין להם את האמצעים או המוטיבציה לטפל בעובדי הוראה. Raindrop | 20.10.16 (ל"ת)
4. רק בישראל. מי שהולך להיות מורה שלא יתפלא רק בישראל. מי שהולך להיות מורה שלא יתפלא שככה מרוויחים Battery | 20.10.16 (ל"ת)
3. בכל חברה ציבורית היו מזמן מפטרים את החשב בכל חברה ציבורית היו מזמן מפטרים את החשב Hat | 20.10.16 (ל"ת)
2. מורים. אתם רוצים שמישהו יסתכל עליכם? אל תתיצבו מורים. אתם רוצים שמישהו יסתכל עליכם? אל תתיצבו בכיתות Helmet | 20.10.16 (ל"ת)
1. לא נורא, גם ככה הם באים לעבודה, ולא לא נורא, גם ככה הם באים לעבודה, ולא לעבוד, ועושים יופי של חיים אחרי 2 ,ביום החופשי ובחופשים הרבים. ללמד זה לא הצד החזק של רובם וצריך לעבור לשיטה של מי שלא טוב, לא עמד ביעדים ינופה. תוך 3-4 שנים ינפו את רובם. Bulb | 20.10.16 (ל"ת)
"לא הגיוני שעובד הוראה לא יידע כמה הוא מרוויח בחודש"
8 תגובות לכתיבת תגובה