אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"לא הגיוני שעובד הוראה לא יידע כמה הוא מרוויח בחודש"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הבעיה אכן ותיקה ומורכבת. שורש הבעיה הוא מנגנון
הבעיה אכן ותיקה ומורכבת. שורש הבעיה הוא מנגנון החישוב הסבוך של שכר עובדי ההוראה. על מנת להבין את חישוב השכר נדרשת מיומנות שלא קיימת במקומותינו. בנסיון לנתח את תשלוש השכר ישבנו שני בוגרי טכניון בעלי תואר שני והגענו רק לחלק מהמספרים. נסיון לקבל תשובות ממשרד החינוך או מהשלטון המקומי הוא קשה עד בלתי אפשרי - העובדים שם מעטים ובחודשים ספט' - אוק' הם עמוסים עד מעל לראש בנסיון לתת מענה ולתקן את שכר תחילת השנה. המורים נאלצים מדי שנה בריטואל שחוזר על עצמו לבזבז ימים שלמים בגעה פיזית למשרדים המטפלים בשכר (מאחר וכמובן הם בלתי ניתנים להשגה בטלפון, ורק חלקם עברו לעבוד עם מיילים). לפעמים השכר מוחזר רטרואקטיבית (ואז רק מימנת את תזרים המזומנים של המדינה) ולפעמים גם אז לא. רוב המורים שאינם יושבים שעות ללמוד מה חסר להם בתלוש - לא יקבלו לעולם את מה שמגיע להם. חלק מהבעיה של עובדי ההוראה היא התנערות משרד החינוך מהאחריות להוראה, והעברת ה'בעיה' לשלטון המקומי. שם המצב חמור בהרבה מאשר במשרד החינוך עצמו, מאחר ואין להם את האמצעים או המוטיבציה לטפל בעובדי הוראה.
Raindrop | 20.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת