אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נמל התעופה השני בגודלו בעולם כבר קטן על בייג'ינג

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
בני נסע הלילה ברכבת משנג'ן לבייג'ין ,נסיעה שארכה
בני נסע הלילה ברכבת משנג'ן לבייג'ין ,נסיעה שארכה פחות מ12 שעות. מהירות ממוצעת של הרכבת היא 245 קמ"ש. זו הייתה רכבת ערב\לילה ועדין איני יודע מה הייתה העלות. אכן נראה לי שהוא בחר בחלופה נוחה יותר מטיסת פנים ,שהייתה מחייבת אותו להחליף שדות תעופה מרוחקים ,בדרכו לישראל בטיסה מ"קפיטל".
Pin | 29.10.16
4.
יש לך תמיד את האופציה של הרכבות המהירות
יש לך תמיד את האופציה של הרכבות המהירות בסין,כמעט לכל מקום מרכזי,העלות היא כמו של טיסה ולפעמים מעט יותר,מבחינת זמן זה כמעט אותו דבר,אלא אם למשל אתה צריך להגיע מבייג'ינג למקום מרוחק כמו אורומצ'י או להסה,אז באמת עדיף טיסה,אבל בייג'ינג לננינג או גווילין למשל,אם ניקח בחשבון את זמן ההגעה לשדה,הבידוק הבטחוני וקבלת הכבודה אחרי הטיסה,נסיעה ברכבת המהירה תיקח אותו זמן עם פחות בלבולי מוח.
Goggles | 29.10.16
2.
מה שמעניין הוא המחיר להקמת שדה התעופה הגדול
מה שמעניין הוא המחיר להקמת שדה התעופה הגדול בעולם.  תוך כמה שנים בונים שם שדה תעופה חדיש (כזה שלא צריך להקיף אותו במכונית כי לא שמו לב שיש גשר באמצע השדה שמפריע למטוסים להמריא), עם ציוד מתקדם.  וכל זה במחיר שעולה כאן להקים חצי מחלף עלוב או קו רכבת חד-מסילתי של 60 ק"מ.  ובטוח שיהיו שם תורים מוסדרים לעמדות השיקוף הבטחוני, ויהיו יותר מ-12 עמדות כאלה ואולם בידוק אחד קטן ומצ'וקמק.
Bug | 29.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת