אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא רק מכוניות חשמליות: אלון מאסק מציג גג רעפים סולארי

55 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
ואמרתי לך כבר שתמיד יהיו בעיות, ולכן לא
ואמרתי לך כבר שתמיד יהיו בעיות, ולכן לא צריך לעבוד עד 4 גם אם יש כסף, גם אם יש רמת חיים נאותה. צריך לקרוע את התחת בשביל להתאחם תרופה לכל במאדם, בשביל שנשתמש באנרגיה סולרית כמה שיותר, בשביל להמציא משקאות טעימים עם כמה שפחות נזק לגוף. יש אנשים שמגיע להם להרוויח כסף, כל עוד הם ממשיכים להשקיע בפתרונות הללו. מאסק באמת משוגע, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו - מישהו שמעיז ללכת רחוק, שמשקיע את הכסף במקום לחשוב רק על רווח.  אנחנו יכולים לשבת פה כל היום ולזיין את השכל בלי לשנות כלום. מבחינתי הכי קל היה לומר משהו בקצרה כמו ׳עצלן פחדן׳ וללכת, אבל נשארתי כי רציתי לבדוק אם אפשר לשנות את דעתך. אני רואה שלא, זה לימד אותי להבא, לא להתעמק בוויכוחים שרק מבזבזים זמן כשבינתיים יש מספיק בעיות בעולם שאשכרה דורשות פעולה ולא דיבור. להת׳, וקח קולה לדרך.
dimidimidimdim | 31.10.16
54.
זה לא יעזור, אין אפשרות לאדם ליצור דבר
זה לא יעזור, אין אפשרות לאדם ליצור דבר מה שאינו גורם נזקים, לטבע ולאדם. אם אתה חושב שבגלל שאתה מתעקש, אז זה יצליח, אתה טועה ומטעה. מה אתה חושב שאם אתה משחק בלהעליב, אז אתה צודק, בוודאי שלא. כלל לא מזיז לי. זה רק מראה על ילדותיות וחוסר בגרות. וזה שאתה הולך לבנות חיים טובים יותר לעתיד האנושות, זה אומר שתצליח, רק נדמה לך. אני יכול להוסיף ולהגיד לך, יתכן מצב ובו אתה חושב מחשבות נעלות, אך כשבאה המציאות וטופחת לך בפנים, אתה מגלה שהכל היה הטעיה אחת גדולה, לגביך ולגבי הסביבה הקרובה לך. בהצלחה דימידי! 
Pin | 31.10.16
53.
אמרתי לך כבר שכל מה שמייצר האדם, מזיק
אמרתי לך כבר שכל מה שמייצר האדם, מזיק באופן זה או אחר, כולל כל דבר אחר שאתה מדמה לעצמך.  מעגבניה עד הוודקה והקוקה קולה, ומה שביניהם. קח לדוגמה מהתרופות. כל תרופה הקיימת בשוק היום, יותר מזיקה מאשר מועילה לחולה. ולעתים הורגת אותו. בנוסף לא קיימת תרופה, המתאימה לכל חולה. יתכן והיא מטיבה עם חולה אחד, אצל חולה אחר עם אותה מחלה, אותה התרופה הורגת אותו. רוצה לומר, גם מה שאתה מתכנן להוציא לפועל, בטוח יגרום לנזק. אין מוצר או תוצר הנקי מנזקים. תרצה עוד תגיד...
Pin | 31.10.16
50.
להמשיך הלאה לאן, ללכת אחרי כל טומטום, העומד
להמשיך הלאה לאן, ללכת אחרי כל טומטום, העומד בצומת. אולי תסביר לי אתה על מה אתה הולך ועם מי. קח את באפט, מעולם לא ישקיע אצל מאסק אגורה שחוקה אחת אצלו. כי הוא מבין שיש לו עסק עם "מטורף". הרי אין  רק את מאסק בתחום היזמות, לא חסרים עוד, אך הם הוכיחו את כוחם והם נוהגים באחריות ובביטחון. אתה חושב שכל מי שלא מסכים עם דעתך, להאמין במאסק בצורה עיוורת, יושב בבית ולא עושה כלום. טעות בידך, הציבור הולך אחרי אנשים, שאפשר לסמוך עליהם. מאסק עשה כל כך הרבה שטויות והיו לו הרבה כשלונות, שהוא איבד את אימון הציבור הרחב, ואני אחד מהם.
Pin | 31.10.16
49.
ואתה קנית אחושרמוטה את מה שמכר לך ביוטיוב
ואתה קנית אחושרמוטה את מה שמכר לך ביוטיוב ערוץ פסיכוטי - וזה שאסור להעיז, אסור לנסות, אסור להאמין. מכרו לך ש׳יש הבדל בין להאמין לבין להיות כבשה׳ - מכרו לך שהאמיצים שמנסים הם בעצם כבשים, ואלה שלא מנסים הם הגואלים של האנושות, כשבעצם אתם בחיים לא תדעו על בטוח. זה תמיד יהיה על הנייר עד שלא ננסה ונראה. ככה אפשר לשבת בחיבוק ידיים ועדיין להרגיש שאתה חכם יותר כשאתה לא מאמין ולא מנסה למרות שזה לא בטוח יצליח. האמת היא ששום דבר לא בטוח יצליח, וצריך לסמוך בשלב מסויים על מחקר כזה או אחר ולראות מה יקרה, וללמוד מהטעויות. אבל בחיים לא נלמד אם לא נעשה טעויות, אם לא ננסה. כל האבולוציה מבוססת על טעויות, על מוטציות. תעשה את מה שאתה צאיך לעשות, אבל תזכור שכבר יש מחקרים והזמן הולך ואוזל, והגיע הזמן לנסות. 
dimidimidimdim | 31.10.16
48.
אז כל צרכן בנפרד צריך להקים מחקר עצמאי
אז כל צרכן בנפרד צריך להקים מחקר עצמאי על רמת הזיהום בעת ייצור סוללה עם כל התקדמות טכנולוגית לפני שהוא קונה אוטו? כל צרכן צריך לבדוק את כל קו הייצור של המותג, ולמדוד באופן פרטי את הנזק?  חלאס בחייאת צא מהסרט. יש מחקרים בגוגל.
dimidimidimdim | 31.10.16
47.
זו רק עוד תאוריה על הנייר. הדברים צריכים
זו רק עוד תאוריה על הנייר. הדברים צריכים להיבחן באופן מעשי, ע"מ להגיע למלוא האמת. לך יש בעיה, לקנות כל מה שמוכרים לך, מבלי שום פקפוק או ספק קל שבקלים. האדם מעולם לא יגיע לשלמות בשום תוצר, שהוא מעשה ידי אדם. זיהום ייצור הסוללות יגרום לשמיכה עבה של סי.או. 2 מעל כדור הארץ, אשר תגרום להתחממות כדור הארץ. אל תשלה את עצמך, שהילדים שלך או של אחרים, ישאפו אוויר הרים צח, "צלול כיין". בשביל להגיע למצב כזה אידאלי לבריאות הציבור, יש לבטל כליל את כלל התעשיות המזהמות. אוויר נקי, לא תלוי רק בהמצאה אחת רועשת ככל שתהיה. 
Pin | 31.10.16
44.
הבעיה שלך היא שכבר השקעת כל כך הרבה
הבעיה שלך היא שכבר השקעת כל כך הרבה זמן בלהזהיר אנשים שלא לסמוך על שום דבר, שאשכרב לנסות פירושו שכל הזמן שהשקעת יהיה לשווא. הימרת על הזמן שלך, במקום כסף הימרת על הזמן שהושקע בלהזהיר אנשים ואתה תקוע על ההשקעה שאתה מנסה להחזיר לעצמך, אז מה נכון או לא כבר לא משנה לך - העיקר להחזיר את ההשקעה ששמת בצפייה בערוצי היוטיוב למיניהם והתגובות. תשלים עם זה שהזמן הולך ואוזל והגיע הזמן להמשיך הלאה
dimidimidimdim | 31.10.16
43.
אתה כותב על זיהום הסביבה, האם עשית בדיקה,
אתה כותב על זיהום הסביבה, האם עשית בדיקה, עד כמה ייצור הסוללות להנעת הטסלה מזהמות את הסביבה. מה עם הבלאי ומה קורה עם תום ניצול הסוללות. זה לא נקרא זיהום זה? יתכן ובסופו של יום, לאחר משא קריטית של שימוש גובר במכונית החשמלית, נגיע לאותן תוצאות של זיהום הסביבה, כפי שיש היום. התחושה שאין פליטת עשן כפי שיש במכוניות בנזין, לא אומרת שזיהום הסביבה התאדה לגמרי. לכן אל תהיה בטוח שזיהום הסביבה בוטל לגמרי, אולי אף יגבר יותר. רק מה זה יקרה בחצר האחורית, במפעלי הייצור של הסוללות וייצור המכונית עצמה. 
Pin | 31.10.16
41.
אני לא מצפה ממאסק לשום דבר - הוא
אני לא מצפה ממאסק לשום דבר - הוא עשה כבר מעבר למה שכל בנאדם מסוגל לעשות לטובת האנושות - כל מותגי הרכב עובדים על מכוניות חשמליות בזכותו. מבחינתי הוא רכיב נדיר במבנה האנושות, כזה שמגיע כל כמה שנים ונותן סטירה שמעירה אותנו מהטעויות שלנו. הוא לא גואל האנושות, כי כשהוא יילך האנושות תחזור לטמטום שלה. אני מאדיר את מי שכמותו, מנסה לשנות את הדברים שהאנושות צריכה להתבייש בהם. כמו הזיהום, כמו העצלנות, כמו הרדיפה אחרי כסף. אתה יוצא בהצהרות שהוא מנסה למכור אשליות למשקיעים, כשבעצם הוא עושה את זה בשביל לממן את השינוי הזה שאנחנו זקוקים לו - כשהוא מייצר את המכוניות החשמליות לעשירים, העשירים מממנים את המכוניות הזולות יותר. המשקיעים הם האמיצים - הם לא מפחדים כמוך להשקיע רק כשבטוח - הם משקיעים כי הם מאמינים בחזון של עולם טוב יותר, ויכול להיות שהם יפסידו, אבל לנסות יותר חשוב להם. אתה פחדן, ועצלן.
dimidimidimdim | 30.10.16
39.
העתקתי את מילותיך, משום שרציתי להראות לך עד
העתקתי את מילותיך, משום שרציתי להראות לך עד כמה אתה מאשים אחרים סתם, בלי להתחשב. בלי להגיד ״זאת דעתך״. אני באופן אישי מכבד דעה של אחרים, כל עוד הם מכבדים דעות של אחרים גם כן. כתבת למי שכתבת שהם קנאים בלי להתחשב בדעתם. וזה מעיד שאני חלש וחסר אופי? אני מנסה להראות לך שצריך להתחשב באחרים במקום להאשים. ושוב אתה סתם מאשים אחרים, כולל את מאסק, כולל אותי (שאני צובר הון ע״י ניצול אחרים? אף אחד לא יודע מי אני ואני לא משיג שקל מזה). 
dimidimidimdim | 30.10.16
38.
קודם כל מדוע אתה מעתיק מילה במילה, מה
קודם כל מדוע אתה מעתיק מילה במילה, מה שכתבו אחרים? גבר לעניין לא נוהג כך. זה מעיד עד כמה אתה חלש אופי וחסר אופי. אתה עשית ממאסק גואל האנושות, כל עוד הוא סתם עוד אחד, וכל המטרה שלו, להאדיר את שמו ולגרוף הון ע"י ניצול אחרים לטובתו. אם אתה מצפה ממאסק לעתיד טוב יותר לילדיך, אז אני מודיע לך שצפוי להם עתיד קודר. אתה מהטיפוסים האלה רוצים לצאת צודק בכל מחיר, ע"י סילוף הדברים ושקרים חסרי שחר. אתה סתם עוד אחד, וכמוך יש מלא בשוק. 
Strawberry | 30.10.16
35.
כמו ברוב המקרים המעצור לרעיונות טובים היא הרגולציה
כמו ברוב המקרים המעצור לרעיונות טובים היא הרגולציה והגופים שמספקים חשמל. מעבר לזה יש לקחת בחשבון שפסולת המצברים היא בעיה בפני עצמה ומזהמת לא פחות. חברת החשמל היא הגוף שיוצר הכי הרבה מעצורים בנושא מכיוון שיש פחות צרכנים שישלמו חשמל וכל עוד היא צריכה לתחזק את התשתית הקיימת היא תפסיד באופן ישיר לכמות הצרכנים שיפיקו את החשמל בעצמם. בנוסף המדינה תאבד את השליטה בניטור צריכת החשמל והמיסוי על רכבים חשמליים יהפוך להיות יותר בעייתי מבחינתם כלומר כאן המדינה עלולה לספוג פגיעה בהכנסה עיקרית ולכן לא תאפשר זאת. כמובן שאף אחד לא יספר לכם את זה
Apple | 30.10.16
31.
הממ נשמע כאילו היה לך המון זמן לקרוא
הממ נשמע כאילו היה לך המון זמן לקרוא שטויות בין 20:00 לכיבוי אורות... היי אבל תשמע, באמת נראה לי שיש לך המון אנרגיה ורצון להגשים את החזון שלך, ונראה שקראת מספיק שטויות עד עכשיו. בוא תנסה להגשים את החזון, זה בטח יהיה הרבה יותר קשה מלהקים בנק אינטרנטי, לייצר מפעל ענק לסוללות, לבנות את המכונית הטובה בעולם או לשלוח טיל לתחנת החלל. בהצלחה.  בוא תתחיל עם השחיתות הממשלתית, מה אתה מתכנן לעשות בנידון?
dimidimidimdim | 30.10.16
29.
ציטוט "הצאצאים שלי יחיו בעולם טוב יותר". אם
ציטוט "הצאצאים שלי יחיו בעולם טוב יותר". אם ההורים שלי חזרו כל יום מהעבודה ב-16:00 מקסימום ואני חוזר ב-20:00 מינימום אחרת אני לא אוכל לשרוד כלכלית מהמשכורת. אם כדי לשרוד כשכיר אני צריך להשקיע שעות מזמני החופשי כל שבוע בלימוד, במקום לעשות זאת בשעות העבודה בתשלום. אם מספר המשכורות החודשיות לקניית דירה הוא פי 10 מזה של ההורים שלי. אז הבלוף של האליל שלך מאסק על עולם טוב יותר הוא בדיוק זה - בלוף, שנועד לשכנע את כולנו לעבוד כמו אידיוטים כדי להעשיר את הפוץ ששמו מאסק. מאסק הוא סתם אפס שבמקרה מכר מערכת אידיוטית לחלוטין מבחינה טכנולוגית (פייפל) בזמן אידאלי מבחינתו - כשמערכת כזו הייתה אחת מהראשונה בשוק. העיסקה הזו הזרימה לחשבון הבנק שלו סכום גדול של כסף שאיפשר לו להתחיל פרוייקטים שאת המימון העיקרי שלהם הוא קיבל דרך הלוואות וסובסידיות ממשלתיות. שום דבר בפרוייקטים שלו לא מהפכני, פרט לעובדה שהוא מנצל שחיתות ממשלתית שמאפשרת לנוכלים כמוהו לקבל כסף ציבורי בחינם. בעולם הטוב יותר שלי אנשים כמוך יישחטו ע"י ההמונים והראשים שלהם יוצגו בכיכרות הערים כאזהרה לא לנסות שוב לנצל שוב עבודתם של אחרים.
Palmtree | 30.10.16
22.
קטעים איתך דימדימ. לפני 50 שנה אם היו
קטעים איתך דימדימ. לפני 50 שנה אם היו מספרים לך על הטכנולוגיה הנוכחית היית אומר שזה עולם שבו כל אחד נהנה מרמת חיים גבוהה, שעות עבודה מעטות, ללא מרדף בלתי פוסק אחר פרנסה. תן לי לנחש. זה לא ישתנה גם כשהחלומות של מאסק יתגשמו. מה הבעיה? מאסק. לא הרעיונות הדימיוניים שלו, אלא איך שהוא מנצל את כולנו כדי לגרוף לכיסו את הרווח של עבודתנו.
Tree | 29.10.16
16.
מה הקטע עם התארים האלה? אתה מרגיש שאתה
מה הקטע עם התארים האלה? אתה מרגיש שאתה חייב להוסיף ״נצלן״? מה הקשר שלו לבנקאים של וול סטריט?  למה אתה רושם ״כושים״? מישהו מכריח אותך לקנות את המוצרים האלה?  אתה רוצה לנוח על ערסל כל היום זה הקטע? הם לא כופים עליך אורך חיים של עבודה מתמדת. אתה חייב לעבוד בגלל שאם לא, איך תרוויח אוכל? איך תרוויח שתייה? איך תרוויח בית?  אתה רוצים שיגישו לך את זה?  כל בעל חיים חייב לעבוד בשביל הדברים האלה ובני האדם לא שונים. 1% העשירים ביותר בעולם פשוט ידעו מה לעשות בשביל להרוויח כסף והמערכת מאפשרת להם לעשות את זה. אני הכי בעד לשנות את המערכת כך שרק האנשים הטובים שמייצרים פתרונות העוזרים לאנושות ירוויחו. אבל איך ניתן לקבוע את זה? אתה צריך לנסות לעשות משהו בנידון במקום להיות כאן אם זה כל כך לוחץ לך. 
dimidimidimdim | 29.10.16
15.
 אבל האמת היא שהחזק שורד ולא הטוב שורד.
 אבל האמת היא שהחזק שורד ולא הטוב שורד. אז מדי פעם יש אנשים רעים שצוברים כוח ומדי פעם יש טובים. כשהחלומות של מאסק יתגשמו יהיו בעיות אחרות שצריך יהיה לפתור - תמיד יהיה בעיות. הבעיה היא לא מאסק ולא הרעיונות שלו. הבעיה היא שיש מעט מדי אנשים כמו מאסק והם מגיעים פעם בכמה עשרות שנים. הבעיה היא שאנשים כמו מאסק הם היחידים שמסוגלים לאסוף מוחות גדולים על מנת לפתור בעיות גדולות - כי זה אומר שאחרי שמאסק יילך, בדיוק כמו שקרה עם אפל, גם ההתקדמות האנושית תהיה איטית יותר.
dimidimidimdim | 29.10.16
14.
קטעים איתך דימידימ. הבעיה היא לא ברעיונות של
קטעים איתך דימידימ. הבעיה היא לא ברעיונות של מאסק, אלא בכך שבדרך שהוא וחבריו למועדון הנצלנים והבנקאים של וול סטריט עושקים ומרוששים את כולנו, וכופים עלינו אורח חיים של עבודה מתמדת כדי לשרוד כלכלית. השנה לראשונה 1% העשירים ביותר בעולם מחזיקים יותר הון מאשר 99% התחתונים.
Tree | 29.10.16
12.
אתה פחדן ועצלן. ואני יסביר לך למה: אתה
אתה פחדן ועצלן. ואני יסביר לך למה: אתה בחיים לא תעשה משהו בשביל העתיד שלך או של אחרים אלא אם כן הניצחון הוא 100 אחוז בטוח.  במקרה הזה, סוף סוף בא מישהו עם רעיון, כמה מטורף שיהיה, שיכול להחליף את הדרך המזהמת דרכה אנו צורכים אנרגיה - ואתה אומר - ״אני יאמין כשאני יראה״ במקום לפחות להיות בעדו. במקום להגיד ״מקווה שהוא יצליח״, במקום להגן עליו בפורומים כאלה. אתה פחדן ועצלן, כי המדינה הזאתי נבנתה על חלומות כאלה, על אשליות - אבל אנשים שהאמינו שלמרות הכל יכולה להיות כאן מדינה נלחמו למרות הסיכויים הנמוכים ובזכותם אנחנו כאן.  במקרה שאלון מאסק צודק - אתה בטוח תשתמש במוצרים שלו או של אלו שיחקו אותו - ותקווה שאף אחד לא יזכור את המילים שלך. במקרה שאלון מאסק טועה - ישר תרוץ להגיד ״אמרתי לכם״.  אתה פחדן. ועצלן.
dimidimidimdim | 29.10.16
8.
מה לא בטוח יעבוד? זה גג סולרי מה
מה לא בטוח יעבוד? זה גג סולרי מה יכול לא לעבוד?  הסוללה שאוגרת את החשמל לא תעבוד? המכונית לא תעבוד? איזה חלק בדיוק לא יעבוד?  החזון הזה יחסוך הוצאות על אנרגיה, ויוריד את רמת הזיהום שהאנושות פולטת. האם אתה גם רואה בגדר חזון את העובדה שאולי תקום ואולי לא תקום מחר בבוקר? את העובדה שבעוד 15 דקות אולי תחיה ואולי לא? אני מבין את הסקפטיות שלך, אבל לפחות תהיה בעד חזון שתורם לאנושות. אל תהיה כבשה כמובן, אבל תראה קצת חיבה לחזון הזה שהצאצאים שלך רק יהנו ממנו
dimidimidimdim | 29.10.16
5.
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. הכל אצל
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. הכל אצל מאסק בעתיד יהיה כך וכך וכך. בעתיד נגיע למאדים, מכונית אוטנומית תהיה בעתיד, גגון סולרי מתוכנן לעתיד ועוד ועוד, כאלה הבטחות שברובן לא יתקיימו או שנועדו לכישלון. מאסק מנסה למכור אשליות למשקיעים הפראיירים. 
Strawberry | 29.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת