אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אילת עולה על הפסים: המכרז לסלילת מסילה לעיר הדרומית ייצא ב-2017

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
בזבוז של מי ? במה יש להשקיע אם לא בזה?
המיסי לחבורה פה הם מהגבוהים בעולם. אולי זה הלוביסטים של חברות התעופה ששמים תריז בגלגלי אישור הפרויקט? אולי הם יודעים את מה שאנחנו כבר יודעים, שאף אחד לא ישלח 350₪ לטיסה של 45 דק, בזמן שניתן יהיה לנסוע לאילת בפי 2 מהזמן אבל בחמישית מחיר?
טל | 22.09.18
23.
כל הכבוד צריך ודחוף רכבת לאילת די לשלם
כל הכבוד צריך ודחוף רכבת לאילת די לשלם לחברות התעופה מחירי גניבה צריך להיות כמו כל המדינות רכבת שמחברת את כל הארץ  לא להתייחס לקשקשני השקרים וציר הרשע  שאומרים לא כלכלי  כל המדינה הזאת לא כלכלית וגם תל אביב בכלל לא כלכלית לכן כל הכבוד לשר התחבורה מאחלת לו בהצלחה גדולה 
Popsicle | 01.11.16
13.
נכון, ועדין בגוש דן יש אסון תחבורתי מטורף
נכון, ועדין בגוש דן יש אסון תחבורתי מטורף שחייב לפטור בדחיפות. מה יש באילת חוץ מערסים? יש היום פתרון מאוד מהיר וזול לאילת - לטוס! לנסוע היום בבוקר מחולון להרצליה לוקח יותר זמן מלטוס הלוך חזור לאילת. עדיף להשקיע כסף ולפתור בעיות אמיתיות. יהיה זמן להשקיע גם ברכבת לאילת (שהיא אסון סביבתי לדעתי, אבל לא אני מקבל החלטות).
Pretzel | 31.10.16
7.
איך הסינים אומרים: למה משקיעים על כך הרבה
איך הסינים אומרים: למה משקיעים על כך הרבה כסף להסיע כמה נוסעים מכפר גדול (באר שבע) לכפר קטן (אילת)? זה לא יעלה 25 מילארד שח כמו בכל פרויקט זה יעלה כפול לפחות. כלומר 50 מליארד שח! אם מדינת ישראל תסבסד את הטיסות לאילת ב-200שח לכל נוסע ובהנחה שמיליון ישראלים יטוסו לאילת כל שנה (אין שם מספיק בתי מלון) כלומר 400 מיליון שח הלוך וחזור. הכסף של בנית הרכבת יספיק לכ-20 שנים! העלות התפעול השנתיים כולל תחזוקה, יספיק לעוד 20 שנים. ומטענים זול יותר להביא ישירות לאשדוד או חיפה באמצעות אוניות.
Popsicle | 31.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת