34. אם כבר משקיעים למה לא יותר מהר מ250 קמש, הרי בעולם הרכבות עוברות את 350 אם כבר אז כבר אבל גם שעתיים זה סביר כי בטיסה זה לוקח יותר מזה אם מוסיפים את הנסיעה לשדה תעופה בתא ומרמון ואת כל ההמתנות הבידוק והעיכובים שלומי | 24.04.19 (ל"ת)
33. בזבוז של מי ? במה יש להשקיע אם לא בזה? המיסי לחבורה פה הם מהגבוהים בעולם. אולי זה הלוביסטים של חברות התעופה ששמים תריז בגלגלי אישור הפרויקט? אולי הם יודעים את מה שאנחנו כבר יודעים, שאף אחד לא ישלח 350₪ לטיסה של 45 דק, בזמן שניתן יהיה לנסוע לאילת בפי 2 מהזמן אבל בחמישית מחיר? טל | 22.09.18 (ל"ת)
32. חסכון? מדינת ישראל בת 70. אין עדיין רכבת לאילת. איזה כלכלן ממשרד האוצר אמר שזה סתם בזבוז כסף. אלה החמורים שמנהלים את המדינה. הובלת משאות ברכבת חוסכת 5/4 דמי הובלה לכל יחידת מטען. כל תלמיד בכתה ב' יכול לעשות את החשבון. אז לא חמורים? מאיר | 29.01.18 (ל"ת)
29. מסילה לאילת משה פרוייקט שמזמן היה צריך להתבצע כמו בכל מדינה מפותחת ומגיע גם לתושבי אילת להנאות מרכבת לא רק תושבי מרכז הארץ גם הקמת מדינת ישראל עולה כסף ושיפסיקו לבכות על הכסף צריך לבנות וטוב שעה אחת מוקדם יותר . משה | 16.11.16 (ל"ת)
28. בזבוז כספי הציבור אומרים שזה יעלה כ-45 מיליארד ש"ח (האוצר). בפועל זה יעלה פי שניים כמו כל הפרויקטים המסילתיים בישראל. יש לנו כמה עדיפויות קודמות, וקידום הרכבת הזו הוא לכן טירוף מערכות ובזבוז כספי ציבור. יצחק | 07.11.16 (ל"ת)
27. הסיבה להערכתי למרכז הוא שדה התעופה תמנע שכן הסיבה להערכתי למרכז הוא שדה התעופה תמנע שכן אם לא תהיה רכבת. שדה תעופה תמנע עלול להיות פיל לבן ובגלל זה תקום מסילת רכבת לאילת ומקווה שתבנה על ידי הסינים הזריזים מאוד Leaf | 01.11.16 (ל"ת)
26. תגידו יש סיכוי שהרכבת תעצור בפארק יטבתה החדש? תגידו יש סיכוי שהרכבת תעצור בפארק יטבתה החדש? :O אם לא אז מה הטעם? הנסיעה לאילת והעצירות בדרך היו ותמיד יהיו חלק מהחוויה ( לפחות שאתה עם ילדים :)) BottleOpener | 01.11.16 (ל"ת)
25. בזבוז כספי ציבור. לא יהיו 3.5 מליון נוסעים בזבוז כספי ציבור. לא יהיו 3.5 מליון נוסעים בשנה. בטח שלא במחיר כרטיס של כ-400-500 ש"ח הלוך חזור (הוצאות תפעול בלבד! לא כולל הקמת המסילה). Goggles | 01.11.16 (ל"ת)
24. יואלה רמת אביב למה אני כתושבת הדרום צריכה יואלה רמת אביב למה אני כתושבת הדרום צריכה לשלם במיסים על טעויות שאחרים עושים בבחירת מקום המגורים? Pin | 01.11.16 (ל"ת)
23. כל הכבוד צריך ודחוף רכבת לאילת די לשלם כל הכבוד צריך ודחוף רכבת לאילת די לשלם לחברות התעופה מחירי גניבה צריך להיות כמו כל המדינות רכבת שמחברת את כל הארץ לא להתייחס לקשקשני השקרים וציר הרשע שאומרים לא כלכלי כל המדינה הזאת לא כלכלית וגם תל אביב בכלל לא כלכלית לכן כל הכבוד לשר התחבורה מאחלת לו בהצלחה גדולה Popsicle | 01.11.16 (ל"ת)
22. חלוימס, זה סתם כתבה. גם בעוד 1000 שנה חלוימס, זה סתם כתבה. גם בעוד 1000 שנה לא יהיה מסילה לאילת אולי אולי אולי יהיה שלום עם הפלשתינים אבל מסילה לאילת לא תהיה אין דבר, אפשר לזרוק חלומות ולעשות התלהבות זה בחינם Weights | 01.11.16 (ל"ת)
21. למה אני כתושבת המרכז צריכה לשלם במסים על למה אני כתושבת המרכז צריכה לשלם במסים על טעויות שאנשים אחרים עושים בבחירת מקום המגורים? Flask | 01.11.16 (ל"ת)
18. רכבת לאילת תוכננה כבר ב1970...רק מאז החשק לביצוע רכבת לאילת תוכננה כבר ב1970...רק מאז החשק לביצוע ירד עקב סיבות מאד מוטעות Leaf | 31.10.16 (ל"ת)
17. תחשוב למשל, במקום לקחת מונית לנתב"ג, תיקח רכבת תחשוב למשל, במקום לקחת מונית לנתב"ג, תיקח רכבת לתמנע ותטוס בחצי מחיר. כבר שווה (שלא לדבר על הבאר שבעים, שלהם זה יהיה אותו זמן) Pizza | 31.10.16 (ל"ת)
16. כשלא עושים כלום, מתלוננים. כשעושים פרויקט פורץ דרך כשלא עושים כלום, מתלוננים. כשעושים פרויקט פורץ דרך שכזה, מתלוננים. טוקבקיסטים! לכו וקבלו עזרה אצל גורמים מקצועיים בבקשה. AirBalloon | 31.10.16 (ל"ת)
15. הצעה שלכל רכבת יצורף קרון לרכישה ועישון קאנאביס הצעה שלכל רכבת יצורף קרון לרכישה ועישון קאנאביס Palmtree | 31.10.16 (ל"ת)
14. המימון יבוא מהרווחים של קו הרכבת לבית שאן. המימון יבוא מהרווחים של קו הרכבת לבית שאן. Mustache | 31.10.16 (ל"ת)
13. נכון, ועדין בגוש דן יש אסון תחבורתי מטורף נכון, ועדין בגוש דן יש אסון תחבורתי מטורף שחייב לפטור בדחיפות. מה יש באילת חוץ מערסים? יש היום פתרון מאוד מהיר וזול לאילת - לטוס! לנסוע היום בבוקר מחולון להרצליה לוקח יותר זמן מלטוס הלוך חזור לאילת. עדיף להשקיע כסף ולפתור בעיות אמיתיות. יהיה זמן להשקיע גם ברכבת לאילת (שהיא אסון סביבתי לדעתי, אבל לא אני מקבל החלטות). Pretzel | 31.10.16 (ל"ת)
12. כשבנו את המסילה באר שבע תל אביב כשבנו את המסילה באר שבע תל אביב פורסם שהנסיעה תערך כ 50 דקות . ולי נשאר לומר פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.... Flower | 31.10.16 (ל"ת)
10. רכבת לאילת היא צו השעה כיוון שתאפשר פיתוח רכבת לאילת היא צו השעה כיוון שתאפשר פיתוח כל האזור שבין באר שבע לאילת. בנוסף, הנסיעה בכביש לאילת היא מסוכנת וממושכת מידי. Coffee | 31.10.16 (ל"ת)
9. טמטום, תעשו עוד קו רכבת קלה בגוש דן טמטום, תעשו עוד קו רכבת קלה בגוש דן והוא ישרת בשעה יותר אנשים משהרכבת הזאת בשבוע Corn | 31.10.16 (ל"ת)
8. רכבות זה כל כך ישן , תנו לאיילון רכבות זה כל כך ישן , תנו לאיילון מסק לעשות זה. BandAid | 31.10.16 (ל"ת)
7. איך הסינים אומרים: למה משקיעים על כך הרבה איך הסינים אומרים: למה משקיעים על כך הרבה כסף להסיע כמה נוסעים מכפר גדול (באר שבע) לכפר קטן (אילת)? זה לא יעלה 25 מילארד שח כמו בכל פרויקט זה יעלה כפול לפחות. כלומר 50 מליארד שח! אם מדינת ישראל תסבסד את הטיסות לאילת ב-200שח לכל נוסע ובהנחה שמיליון ישראלים יטוסו לאילת כל שנה (אין שם מספיק בתי מלון) כלומר 400 מיליון שח הלוך וחזור. הכסף של בנית הרכבת יספיק לכ-20 שנים! העלות התפעול השנתיים כולל תחזוקה, יספיק לעוד 20 שנים. ומטענים זול יותר להביא ישירות לאשדוד או חיפה באמצעות אוניות. Popsicle | 31.10.16 (ל"ת)
5. הגיע הזמן ! עכשיו שיתחילו לעבוד על תעלת הגיע הזמן ! עכשיו שיתחילו לעבוד על תעלת הימים.. Plane | 31.10.16 (ל"ת)
4. מגולומני, אולי קודם להשלים כביש דו מסלולי לכל מגולומני, אולי קודם להשלים כביש דו מסלולי לכל כיוון מבאר שבע??? Turtle | 31.10.16 (ל"ת)
3. יופי. הילדים של הנכדים שלי יהיו בטקס הנחת יופי. הילדים של הנכדים שלי יהיו בטקס הנחת המסילה הראשונה. אולי Pretzel | 31.10.16 (ל"ת)
2. זה יהפוך את אילת לעיר תיירות בלי מחרים זה יהפוך את אילת לעיר תיירות בלי מחרים ובלי בתי מלון Bulb | 31.10.16 (ל"ת)
אילת עולה על הפסים: המכרז לסלילת מסילה לעיר הדרומית ייצא ב-2017
34 תגובות לכתיבת תגובה