אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על: רוצים לבחור מושב בטיסה? שלמו כסף

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
צודקים 100% !!! יש לי עוד כמה הצעות
צודקים 100% !!! יש לי עוד כמה הצעות לאל על... 1. קבלת חיוך מדיילת - 12$ 2. עזרה בסגירת תא האחסון העליון - 15$ 3. האוטובוס עד המטוס - 3.4$ לכל כיוון 4. עמלת שרוול (כשהואלתם לחבר למטוס) - 9$ 5. כוס מים שלא במסגרת הארוחה - 3$ 6. יציאה של טיסה בזמן (כלומר בעיכוב של עד שעתיים) - 250$ אחלה חברה! אין עליהם, אבל אני משתדל להמנע מהם כבר שנים.
Fish | 02.11.16
36.
מחרים אותם 17 שנה ורק טוב יצא לי
מחרים אותם 17 שנה ורק טוב יצא לי מזה מקבל יחס של מלך בסטרא אלייאנס ללא שום סטטוס שם ללא שום תוספות והאמינו אני טס לא מעט מתבייש בממשלתי ובכנסת אך הכי הרבה - בחברה המחורבנת החוצפנית המתנשאת הזו אל על על מטוסיה המיושנים מערכות בידור מימי תקופת הרונזה ההתנהלות של אוטובוס מעופף מבורדק וזלזול בזמנים מזון משקאות ורווחת הקהל שלה עופו מהעיניים כבר תתמוטטו כבר
Candy | 01.11.16
34.
פעם, לפני שנים, רק מי שכשיר לשבת ליד
פעם, לפני שנים, רק מי שכשיר לשבת ליד הדלת מילוט יכל לשבת שם. היום יש זקנות, אנשים עם בעיות ברגליים וכו' שקונים בכסף את הבטיחות שלנו. אני מציע שרופא / אחות / חובש שייתן טיפול חרום במטוס יחייב את החברת תעופה בשכרו. כי אם הם מחייבים על בחירת מושב, שממילא נעשית אוטומטית בזמן ההזמנה וממילא הם חייבים לתת לך מושב, אז על בסיס אותו הגיון, כל רופא או אחות או חובש מספיק שישלחו מייל לחברת תעופה ויודיעו להם שאם הם משתמשים בשירותיו אז שיתכבדו וישלמו.
ilan1802 | 01.11.16
33.
החלטה שיווקית ומסחרית טקטית חובבנית, בלי חשיבה לטווח
החלטה שיווקית ומסחרית טקטית חובבנית, בלי חשיבה לטווח הארוך! זה נראה כמו שיטת "מצליח" אם הציבור הישראלי יסכים לשלם על שרות לקוי, מטוסים מיושנים, איחורים של 65% בטיסות, אז יופי טופי להנהלת אל על אשר מזה כשנה שיפור מהותי ברווחים. צריך להפסיק להתייחס לחברה כחברה לאומית (של המדינה) היא לא! היא חברה פרטית לכל דבר ועניין וכמו קרן איפקס (שלטה בתנובה) אשר העלתה את מחיר הקוטג שוב ושוב ושוב הציבור חייב להצביע ולהגיד דיי מספיק נמאסתם אני לא הפרה החולבת שלכם! גם כך המחירים שלכם גבוהים ברוב קווי הטיסות (לא תמיד בהצדקה).  עכשיו שיש יותר ויותר תחרות בריאה בקווים לאיטליה, צרפת, ברלין ואנגליה אנחנו לא רוצים לטוס אתכם על "אוטומט". לגבות 10$ על בחירת מושב זה התנהלות של חברת "לאו קוסט" ולא של חברה מהשורה הראשונה. כנראה שהמנהלים בשיווק של אל על מתבלבלים וחושבים שהיא UP. 
Butterfly | 02.11.16
30.
עוד החלטה תמוהה מבית המדרש של הנהלת אלעל.
עוד החלטה תמוהה מבית המדרש של הנהלת אלעל. במה החלטה זו תשפר את התחרותיות של החברה  ול חברות אחרות, טורקיש למשל? האם כבר שיפרתם את מיגוון תוכניות הבידור בטיסות? האם שיפרתם את הדיוק המבצעי של הטיסות? האם תשלוםפ כל כסא במטוס של אלעל אך טיסה בפועל במטוס של חברה זרה יביא לזיכוי כספי?
Beer | 01.11.16
28.
לצערי הרב אתה צודק , לא משנה איזה
לצערי הרב אתה צודק , לא משנה איזה צד צודק במאבק  בין ההנהלה לבין הטייסים , האמת היא ששניהם יורקים לבאר שממנה אנו שותים והורסים את שמה של החברה. לצערי תודעת השרות של שניהם מתחת לכל בקורת, הלוואי ששניהם יעופו קיבינימת כי יש לחברה הזו כוח אדם מדהים שאוהב אותה.
Raindrop | 01.11.16
27.
איך חברה כמו אל על, שנמצאת על סף
איך חברה כמו אל על, שנמצאת על סף קריסה ופשיטת רגל מרשה לעצמה אסטטגיה עסקית חדשה מעין זו? הרי זה כבר ידוע שעלות כרטיס טיסה באלעל יקר בעשרות אחוזים מהממוצע, שלא נדבר על כמות התקלות והעיכובים. אני לא מסכים עם שאר הקולות בנוגע לרמת שירות כיוון שבטיסות לואו קוסט לא משלמים על שירות כלל וכלל.
ELICOHEN | 01.11.16
22.
ביום שאל על תספק את רמת השרות של
ביום שאל על תספק את רמת השרות של רבע מחברות התעופה בעולם (עושה להם הנחה בשל מצבם), שתדע לגבות כמוהן. זה לא קורה. בינתיים זו כתבה מטעם. טועה ומטעה. אני טסה בחברות כגון יונייטד ודלתא. ומעולם לא גבו ממני - לעומת זאת השרות אדיב והכי חשוב - הטיסות יוצאות בזמן! אל על חברה מזלזלת שחושבת שהיא היחידה ומרשה לעצמה לזלזל בלקוח. כל ניסיון שלי איתם - גרוע!
Cactus | 01.11.16
20.
EL AL 'תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט:
EL AL 'תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט: "קולה ב-5 שקלים". בא לקוח ומבקש לקנות קולה. התימני אומר לו: "10 שקלים בבקשה". הלקוח מתפלא ושואל למה, הרי בשלט כתוב 5 שקלים. התימני עונה לו ש-5 ש״ח זה עבור קולה ועוד 5 ש״ח עבור השירות. בלית ברירה מוציא הלקוח 10 שקלים ונותן לתימני. התימני מחזיר לו עודף של 5 ש״ח. הלקוח שואל: "למה אתה מחזיר לי עודף? אמרת שזה 10 שקלים." עונה לו התימני: "נכון, אבל אין קולה."
Bike | 01.11.16
19.
'תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט: "קולה ב-5
'תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט: "קולה ב-5 שקלים". בא לקוח ומבקש לקנות קולה. התימני אומר לו: "10 שקלים בבקשה". הלקוח מתפלא ושואל למה, הרי בשלט כתוב 5 שקלים. התימני עונה לו ש-5 ש״ח זה עבור קולה ועוד 5 ש״ח עבור השירות. בלית ברירה מוציא הלקוח 10 שקלים ונותן לתימני. התימני מחזיר לו עודף של 5 ש״ח. הלקוח שואל: "למה אתה מחזיר לי עודף? אמרת שזה 10 שקלים." עונה לו התימני: "נכון, אבל אין קולה."
Bike | 01.11.16
18.
אלעל , חזקה בלגבות , חלשה בשרות ,
אלעל , חזקה בלגבות , חלשה בשרות , למעשה השרות הטוב ביותר שלה, רעיונות לגבית כסף. בושה של חברה ... איך עדין לא העיפו את המנכ''ל , אלעלים יקרים , גם בזול, גם ללא עלות, גם עם תשלמו לי , אני לא טס אלעל , אני לא עובד עם חברה ששוכחת מי משלם לה את ההוצאות והמשכורות 
Hammer | 01.11.16
15.
מעבר לבלוף שבכביכול שחיקת רווחים. שגיאה חמורה, באלעל
מעבר לבלוף שבכביכול שחיקת רווחים. שגיאה חמורה, באלעל יש פשרות ייחודיות שהנוסעים צריכים לסבול כמו תפילות חרדים בזנב המטוס. שעות טיסה פחות מוצלחות שירות קרקע בעייתי והטרדת אבטחה מוגברת - אשר על כן לא לגמרי ברור מדוע הם מעוניינים להוסיף סמיילי שחור נוסף לרשימת הרגקטים. למה אלעל מתעקשת לעשות את חייהם של אלו שמוכנים לטוס בה קשים יותר
Fish | 01.11.16
14.
חחח הנפט צלל מ-120 דולר בשיא ל- 26
חחח הנפט צלל מ-120 דולר בשיא ל- 26 דולר לפני שנה וקצת בשפל. שהנפט הגיע ל- 26 דולר חברות התעופה נסקו למעלה וכך גם המניות שלהם... עכשיו שהנפט עלה ל-50$ הרווחים שלהם קטנו לעומת לפני שנה ולכן מרשים לעצמם לגבות יותר. בלי שום קשר להעלאה החדשה, אני לא טס באל על, בתור נוסע ותיק שלהם שטס 4 טיסות טרנס אטלנטיות לחול כל שנה דרכם לא הצלחתי לצבור טיסת בונוס אחת או שדרוג למחלקה טובה יותר. שירות גרוע, מטוסים ישנים, אין שום סיבה לטוס איתם.
Bike | 01.11.16
11.
אל על שוכחת שהיא לא לופטהנזה, לא בכל
אל על שוכחת שהיא לא לופטהנזה, לא בכל מדד ופרמטר אפשרי. אבל מצאו דרך להקל על חברות חדשות שמגיעות לישראל, כי הרבה יעברו לטוס איתן. בטוח שמישהו באל על מתכנן קדימה את הסחטנות מהממשלה לצמיכה וסבסוד כאשר ההפסדים יתחילו להצטבר בגלל הניהול הכושל.
Lamp | 01.11.16
9.
'תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט: "קולה ב-5
'תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט: "קולה ב-5 שקלים". בא לקוח ומבקש לקנות קולה. התימני אומר לו: "10 שקלים בבקשה". הלקוח מתפלא ושואל למה, הרי בשלט כתוב 5 שקלים. התימני עונה לו ש-5 ש״ח זה עבור קולה ועוד 5 ש״ח עבור השירות. בלית ברירה מוציא הלקוח 10 שקלים ונותן לתימני. התימני מחזיר לו עודף של 5 ש״ח. הלקוח שואל: "למה אתה מחזיר לי עודף? אמרת שזה 10 שקלים." עונה לו התימני: "נכון, אבל אין קולה."
Bike | 01.11.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת