אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שיא חדש: 2% מהמבוטחים החליפו השנה קופת חולים

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
אני עברתי עכשיו למכבי
ייכנס לתוקף ב-2017. עכשיו שאפשר לעבור עם הוותק בביטוחים המשלימים של הקופה הנעזבת ובלי חיתום רפואי לביטוח הסיעודי החדש (אם היה לך בקופה הנעזבת), באמת לא הרגשתי שיש לי סיבה להישאר בכללית. הרגשתי שמזלזלים בי הרבה זמן וניסיתי לתת עוד ועוד צ'אנסים והייתי ממש ורבאלי בקשר לזה אבל לצערי לא היה עם מי לדבר. קיבלתי תשובות מכסתחות, אם בכלל, מפניות הציבור. ננסה את מזלי במכבי, נקווה שיהיה יותר טוב.
ארז | 06.11.16
21.
כאשר באמת צריכים אותם?!  פתאום למכבי יש מכבי
כאשר באמת צריכים אותם?!  פתאום למכבי יש מכבי שלי, מכבי זהב כבר לא מה שהיה.   מכבי שלי קיים כבר כמה שנים אך פתאום רואים שמי שצבר ותק במכבי זהב, כדי לו לעבור למכבי שלי כי חס ושלום ביום שצריך מנתח או טיפולים נוספים, המחיר למבוטח מכבי שלי יותר זול ממכבי זה.   >>> ואז השאלה, מה בדיוק עשיתם עבורנו, משרד הבריאות!!! קופות החולים!!!  בעצם קופות החולים עושים הון עלינו האזרחים/יות כאשר אנו צריכים אותם.  כי ביום שבאמת צריך אותם, הם ימציאו משהו חדש שיזכיר לך שאמנם שילמת שנים רבות, אבל... לא הכל מגיע לך ועל זה צריך לשלם עוד!!!
Planet | 06.11.16
12.
אני חבר מגיל לידה בקופת חולים כללית כבר
אני חבר מגיל לידה בקופת חולים כללית כבר כמעט חמישים שנה והבעיה בקופות החולים זה לא השירות כי הבעיה היא שממתינים לרופא מומחה כמו גסטרולוג  או מומחה פנים אז יש רשימת המתנה של חצי שנה פלוס מינוס וזאת הבעיה העיקרית כי את דמי הניהול שלהם הם גובים מראש וכאשר אתה צריך אותם אז תחכה להם בסיבוב כך גם רפואת החירום שלהם היא כזאת ששולחים אותך למלא טופס 17 ואתה תמות עד שתוציא את הטופס וזה ממש אבסורד. לדעתי צריך לחוקק חוק לזמן מינימום להמתנה לרופא מומחה כמו שיש חוק לזמן מינימום במוקדי הטלפון שח חברות התקשורת והחברות שנותנות שירות ללקוח כי בסך הכל אם יש כמה מאות מטופלים על רופא אחד אז קופת החולים מרוויחה מזה והלקוח נפגע השירות שהוא מקבל
Raindrop | 06.11.16
10.
הנה כמה סיבות שבגללן ברחנו מלאומית: 1. סגל
הנה כמה סיבות שבגללן ברחנו מלאומית: 1. סגל הרופאים לא איכותי כמו בשאר הקופות 2. מספר הרופאים המומחים אפסי. הדבר חמור שבעתיים לגבי רופאי נשים וילדים 3. קופות החולים והציוד הרופאי נראים כמו ממלחמת העולם השניה 4. כיסויים ביטוחיים גרועים והחזרים כספיים מגוכחים ב"לאומית זהב" רבים עוברים למכבי רק בגלל יחסי הציבור המעולים שיש לקופת החולים (ובהחלט יש להם סגל רופאים מהמעלה הראשונה). רק מה שאף אחד לא מספר להם הוא שבעקבות הפופולאריות הגוברת של מכבי, התורים מתארכים בצורה פשוט בלתי נסבלת. כשמגיעים למרכזים הרופאיים של מכבי, המקום נראה כמו חדר מיון דחוס באיכילוב. כיום לדעתי מאוחדת היא הפשרה הטובה ביותר. מצד אחד הם מאוד משתפרים ברופאים, בציוד ובשירות ומצד שני התורים לא נורא ארוכים כמו במכבי. ולגבי לאומית.... אם הם לא יתעשתובקרוב, הם ימצאו את עצמם עם כמה אלפים בודדים של זקנים שנתקעו איתם רק בגלל שאין להם מושג איך עוברים קופת חולים... צריך לעשות לקופת חולים הזו טיפול 10,000
Teepee | 06.11.16
6.
אני חבר במכבי  כמעט 50 שנה , ב10
אני חבר במכבי  כמעט 50 שנה , ב10 שנים האחרונות השירות התדרדר תהומית , אין גם מחלקת פניות הציבור נגישה פשוט חסמו את הגישה למי להתלונן שלח לנו פקס נענה לך מתישהו חזרו אליי אחרי 3 וחצי שבועות עם מתחמקות . בכל מקרה תחכו חודשיים לרופא  למשל בגסטרו , או לבדיקות חשובות  ומורכבות אם לא תלכו פרטי תמותו עוד בטרם תוצאות ... גם מיקום הבדיקות בעייתי מרפאה ראשית באסותא יגאל אלון אין שם חנייה וגם שיש  4 שעות בחניון 75 שקל ... רופא משפחה תמיד היו גם לפני 30 שנה הצד החלש של מכבי , עכשיו זה עוד יותר גרוע - פשוט רופאי משפחה גרועים אלו שמקבלים הרבה שעות לא מקצועים והמקצועים שעובדים גם בבתי חולים לא נגישים ואין מספיק ימי קבלה . בקיצור אל תתלהבו ממכבי  זוגתי בכללית וזה לא יותר טוב הכול אבל לא יותר גרוע .
ChefHat | 06.11.16
4.
מאוחדת בהנהלה החדשה עולה על מכבי. הסניפים פחות
מאוחדת בהנהלה החדשה עולה על מכבי. הסניפים פחות עמוסים, השירות טוב יותר, לא שולחים אותך למלר"ם לכל שטות תוך שלילת יכולתך להגיע למיון, הרופאים המומחים הם פחות או יותר אותם רופאים כמו מכבי (מקבלים משתי הקופות), אין למאוחדת בתי חולים על הראש לנהל ולכן יתנו לך טופס 17 לכל בית חולים שתרצה ולא יגבילו אותך כמו בקופות אחרות ומהנכ"ל הוא המנכ"ל לשעבר של כללית וורמברנד שהצליח לייצב את כללית בעבר ומנע ממנה לשקוע ועתה גוייס על ידי משרד הבריאות לנקות את מאוחדת מההנהלה המושחתת הקודמת. 
Raindrop | 06.11.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת