12. ל 11 בגלל ביקשו גדול לגז בארץ לפעמיים אין מספיק לחץ כדי לתת מענה לכל יחידות החשמל של החברה, יצרנים פרטיים ומפעליים , אז יש צורך במקור נוסף שיאזן ויתן את הכמות הנדרשת. בנוסף לפעמיים ישנם תקלות או עבודות יזומות בצינור הגז הבודד ואז המגזזת נכנסת לפעולה ומספקת את הגז ליצור החשמל שקע | 17.11.16 (ל"ת)
11. הגז מהמגזזת מתנדף זו הסיבה שצריך לתדלק כשיש פטנט ישראלי ממשלתי רק בישראל זה בדרך כלל שקר כלשהוא לכסות על פשלה אין לי מושג על מה בדיוק לא היתה סיבה לתדלק אם לא היתה תקלה לכן התדלוק הוא בגלל שהגז מתבזבז בהתנדפות ולכמה ימים יספיק הגז באוניה במקרה תקלה או חבלה ? האם זה תחליף אמיתי לצינור נוסף או רק פלסטר ? שקר כלשהוא ? | 14.11.16 (ל"ת)
10. עידן הגז קודם כל ,זה תשובה לכל אלה שצועקים שאין צינור אלטרנטיבי מהמאגרים .אוניית הגז משמשת לחרום עד פיתוח ליוויתן . הסיבה שהאוניות לא מתחלפות פשוטה . אין צורך להחזיק שניי צוותים מלאים ,כשירות בין לאומית כפולה ועוד . מגזזת | 13.11.16 (ל"ת)
9. ל 8 ו - 6 מייתר את הצורך בניתוק האוניה מהחיבור היבשתי. כך - מאפשר אספקת גז רציפה, ללא הפרעה, וללא ניתוקים. האוניה המחוברת לצינור היבשתי - תמיד מכילה כמות מסויימת של גז, והאוניה השניה שטה לקבל מטען חדש, וחוזרת. המגיב | 12.11.16 (ל"ת)
8. משהו פה פישי... למה צריך את ההעברה מאוניה לאוניה בים? למה שלא כל ספינה תעשה את ה"נגלה" שלה? העברה בלב ים מכניסה פעולה מיותרת לשרשרת פעולות האספקה, מה שמיקר את השרשרת הזו... נו טוב... עוד איזו שחיתות שתתגלה בעתיד... דנדי | 12.11.16 (ל"ת)
6. לא ברור לא ברור למה ההעברה מתבצעת מאונינ לאוניה. יותר מהר בלי העברה מאוניה לאוניה. כל אוניה בתורה עוגנת בנמל ופורקת גז בזמן שהאוניה השניה יוצאת לחול להביא גז חדש וכשמגיעה מתחלפות בתפקידים. אם צריך להעביר גז מאוניה לאוניה מבזבזים זמן ללא צורך. מהנדס | 10.11.16 (ל"ת)
3. שטייניץ השר הכי פוליטי שיש, קבע מחיר גז כולכך טוב ששווה לחברת החשמל לייבא גז בספינה מחו"ל... מעניין אך הוא יסביר את זה? ימין ושמאל רק חול וחול | 08.11.16 (ל"ת)
מול חופי ישראל: שתי אוניות מעבירות גז מאחת לשנייה
13 תגובות לכתיבת תגובה