5. בתאוריה הכל טוב, בפרקטיק ה, המציאות מורכבת גם מבניאדם. יש כאלו מטומטמים ויש פחות. לא משנה כמה כסף אתה תשפוך על הבבון בן ה15 שצופה בפורנו בשיעור ואח"כ מרביץ בהפסקות, לא רק שהתועלת השולית תהיה זניחה כלפיו, אלא גם כלפי התלמידים הנורמלים ישנה נקודה מסוימת שאחריה הכסף הוא סתם לדאווינים ובלינג בלינג מוסדי- "טאבלט לכל תלמיד", "שינייים מזהב לכל מורה". בסופו של יום הכל מסתכם בבית ואנשים בד"כ מתעצבים לכדי אותה האיכות כמו ההורים שלהם. וזה ללא קשר במה הם עובדים, אבל לרוב גם שם יש קורלציה. בתאוריה | 15.11.16 (ל"ת)
4. פורטל דרושים חינמי ממליץ ברוח הכתבה על פורטל הדרושים החינמי של התאחדות התעשיינים בצפון, מאוד נגיש וקל לשימוש. ערן | 15.11.16 (ל"ת)
3. להפנים ולקבוע יעדים לאומיים בתחום החינוך ושוב מציב פרופ' בן דוד מראה לא מחמיאה לנגד עינינו. אם תדע הממשלה להציב יעדים ראויים ולהשקיע בחינוך? זאב | 15.11.16 (ל"ת)
2. דמגוגיה מדמגוג מוכר מי שמכיר קצת את בן דוד יודע שמדובר בדמגוג המתבסס על קשרים סטטיסטיים לא מובהקים של סיבה ותוצאה ולא יותר מזה. המספרים שציין נכונים כמו המספר אפס או כל מספר אחר. ישנה בעיה במערכת החינוך שלא ניתן לפתור בגלל ועד העובדים שנוח לו המצב הקיים (ניסיונות עוד מתקופת פרופ' יולי תמיר). מה שמחליש עוד את טענתו-היום הצלחה מבוססת יותר על כשרון אישי-ילד בן 15 שמוכר רעיון במיליוני דולר- לא קשור למערכת החינוך. בקיצור כותרת ריקה החלק השפוי | 15.11.16 (ל"ת)
1. כל שקל שמוסיפים למערכת החינוך הולך לג'ובים לפקידים ולתוספות שכר למורים הגרועים הותיקים שממילא מרוויחים הרבה. בלי שינוי של חוקי העבודה והפחתת הכוח המופרז של ארגוני העובדים אין מה לעשות. אלון | 15.11.16 (ל"ת)
אם רק היינו משקיעים קצת בתלמידים החלשים המשק היה צומח ב-301%
5 תגובות לכתיבת תגובה