אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ריצ'רד ברנסון חשף את האבטיפוס למטוס על קולי חדש, היורש של הקונקורד

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
לא מטוס יומרני. היה כבר כזה. הקונקורד
לקונקורד היו 80 מקומות ישיבה. טס במהירות 2 מאך. ולא הייתה הצלחה מסחררת. להטיס 40 נוסעים. לא נראה לי כלכלי. אולי המטוס הזה מיועד לאלפיון העליון. לטסים בקונקורד הייתה הרגשה מוזרה. להגיע 3 שעות לפני השעה שיצאו לטיסה....לברנסון יש המון כסף. מה אכפת לו לבזבז קצת לשם הפרסום. בהצלחה
אבי קרית טבעון | 28.11.16
25.
למגיב 1
מטוסי נוסעים של היום לא מתוכננים ולא בנויים לטוס במהירות הקול אחת הסיבות היא שהמנועים שלהם מסוג טורבו-מניפה לא מתוכננים לטיסה על קולית.. לא סתם למנוע סילון של מטוס על קולי (מנוע טורבו-סילון) יש כונסי אויר, שדואגים לכך שלמרות שהמטוס טס במהירות על קולית האויר, הכונס מקטין את מהירות האויר שפוגע במנוע לתת קולי. אם מסתכלים על מטוס נוסעים כמו 747 המנועים שלו תלויים על הכנף ללא כונס וממש רואים את המניפה שמסתובבת.
מוטי | 28.11.16
19.
יש לכם קושי בהבנת המילים "אב טיפוס" או "חשיפה"?
אב טיפוס זה דגם עובד בגודל מלא ופונקציונליות מלאה או קרוב למלאה, לא מודל Solid להציג איך, בעתיד, אולי, אם יהיה מזל, מימון, היתרים, וכו וכו וכו, ייראה אב הטיפוס זו לא "חשיפת אב טיפוס" אלא הצגת תוכניות לייצור אבטיפוס.
נודניק שפילקס | 17.11.16
8.
זה יכול לעבוד עכשיו מכמה סיבות
1) הטכנולוגיה אכן השתפרה (בעיקר בתחום החומרים והבקרה) 2) העולם נהיה הרבה יותר עשיר, כלומר, 2500 יורו לכרטיס מהיר זה מחיר שהרבה יותר אנשים יהיו מוכנים לשלם היום מאשר אז 3) ייתכן כי זה יהיה צעצוע שיקנו הסופר עשירים , ויש היום עשרות אלפי מולטי מיליונרים חדשים בעולם ,בעיקר מהודו וסין, להבדיל מלפני 20 שנה...
אני | 17.11.16
6.
המטוס הזה מהיר כמעט פי 3 ממטוסים רגילים, כלומר
יעיל יותר מבחינת הזמן. כלומר הוא יכול לטוס מלונדון ללוס אנג'לס, לנחות ולהוריד את הלקוחות, להמריא חזרה ולנחות שוב בלונדון עם לקוחות חדשים מלוס אנג'לס, בזמן שמטוס רגיל שהמריא ביחד איתו מלונדון עוד אפילו לא נחת בלוס אנג'לס. המגיבים פה משווים לקונקורד, שפותח בשנות ה-60 של המאה ה-20. אתם יודעים מה היה כרוך בלייצר ולתחזק מטוס נוסעים יותר מהיר ממטוסי קרב? הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, ומטוסי נוסעים על-קוליים הם רק עניין של זמן, כי הם עונים על צורך אדיר הן של חברות התעופה ובעיקר של הצרכנים הטסים.
זינגנון | 17.11.16
3.
אין כדאיות כלכלית לטיסה כזאת
כבר 17 שנה שמטוסי נוסעים רגילים מסוגלים בתצורה נוחה לטוס מאך 1. לא מזמן טסתי בבואינג במהירות 1090 קמ"ש. עם קצת מאמץ אפשר להביא מטוסי נוסעים רחבי גוף ל1.5 מאך. המטוסים העל קוליים דוגמת הקונקורד מטיסים מעט נוסעים ומנצלים את מלוא המהירות שלהם רק בחלק קצר של הטיסה.
אמיר | 16.11.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת