26. לא מטוס יומרני. היה כבר כזה. הקונקורד לקונקורד היו 80 מקומות ישיבה. טס במהירות 2 מאך. ולא הייתה הצלחה מסחררת. להטיס 40 נוסעים. לא נראה לי כלכלי. אולי המטוס הזה מיועד לאלפיון העליון. לטסים בקונקורד הייתה הרגשה מוזרה. להגיע 3 שעות לפני השעה שיצאו לטיסה....לברנסון יש המון כסף. מה אכפת לו לבזבז קצת לשם הפרסום. בהצלחה אבי קרית טבעון | 28.11.16 (ל"ת)
25. למגיב 1 מטוסי נוסעים של היום לא מתוכננים ולא בנויים לטוס במהירות הקול אחת הסיבות היא שהמנועים שלהם מסוג טורבו-מניפה לא מתוכננים לטיסה על קולית.. לא סתם למנוע סילון של מטוס על קולי (מנוע טורבו-סילון) יש כונסי אויר, שדואגים לכך שלמרות שהמטוס טס במהירות על קולית האויר, הכונס מקטין את מהירות האויר שפוגע במנוע לתת קולי. אם מסתכלים על מטוס נוסעים כמו 747 המנועים שלו תלויים על הכנף ללא כונס וממש רואים את המניפה שמסתובבת. מוטי | 28.11.16 (ל"ת)
24. למגיב 1 מטוסי נוסעים לא עוברים היום את מהירות הקול. טסים סביב 0.9. המהירות שראית אינה אומרת כלום כל עוד אתה לא מסביר איזו מהירות זו הייתה, באיזה גובה ומה הטמפרטורה החיצונית. מהנדס | 28.11.16 (ל"ת)
22. לא יצא מזה דבר יצור הקונקורד כמעט רוקן את צרפת ובריטניה. כל חברות התעופה בעולם נמנעו לקנות אותו בגלל מחירו הגבוה של המטוס. האמריקאים לא הרשו למטוס לטוס עלקולית מעל ארהב ולכן רק בריטיש איירוויז ואייר פראנס קנו אותו וכל נוסע שילם 11,500 דולר לטיסה בכיוון אחד. מאכי | 27.11.16 (ל"ת)
21. ל-20 20 חלונות בכל צד, תצורה של כסא בכל צד ובאמצע המעבר, כולם פה נוסעים ב"ביזנס", בתמונה אתה רואה את סוג המושג ומה שסביבו אריק | 27.11.16 (ל"ת)
19. יש לכם קושי בהבנת המילים "אב טיפוס" או "חשיפה"? אב טיפוס זה דגם עובד בגודל מלא ופונקציונליות מלאה או קרוב למלאה, לא מודל Solid להציג איך, בעתיד, אולי, אם יהיה מזל, מימון, היתרים, וכו וכו וכו, ייראה אב הטיפוס זו לא "חשיפת אב טיפוס" אלא הצגת תוכניות לייצור אבטיפוס. נודניק שפילקס | 17.11.16 (ל"ת)
18. קצת השכלה בפנים קודם אומרים מאך ואחרי זה את המספר. דוגמאות: 2.2 מאך - נסה שוב :( מאך 2.2 - הידד :) רוברט | 17.11.16 (ל"ת)
16. אכן, המטוס המסחרי המהיר בעולם את השיא מחזיק ה- SR-71 הציפור השחורה. 1:54 דק' מלוס אנג'לס ללונדון | 17.11.16 (ל"ת)
12. אתם לא מבינים מה ההבדל בין 0 ל 1 היום אין דרך להגיע מניו יורק ללונדון ב 3.5 שעות וזה יצור דרך. לידיעתכם יש אנשים שלא קשי יום ועבורם 2500$ זה בדיחה....בטח שמדובר בחיסכון של שעות שהיום לא ניתן לחסוך. טייס | 17.11.16 (ל"ת)
11. עזבו את העלקוליות, מה עם מטוסי נוסעים VTOL - המראה ונחיתה אנכית? זה יחסוך המון נדל"ן, יקטין את השטחים מוכי הרעש, ויתן אפשרות להגיע להרבה טרמינלים בארץ: לא נצטרך לבנות נמלי תעופה ענקיים. חשבו רק על החסכון בזמן ההקמה של נמל התעופה! אחד | 17.11.16 (ל"ת)
10. המחיר הוא לכיוון אחד או הלוך ושוב אם זה לכיוון אחד זה סביר ואם זה הלוך ושוב זה פשיטת רגל אריאל | 17.11.16 (ל"ת)
8. זה יכול לעבוד עכשיו מכמה סיבות 1) הטכנולוגיה אכן השתפרה (בעיקר בתחום החומרים והבקרה) 2) העולם נהיה הרבה יותר עשיר, כלומר, 2500 יורו לכרטיס מהיר זה מחיר שהרבה יותר אנשים יהיו מוכנים לשלם היום מאשר אז 3) ייתכן כי זה יהיה צעצוע שיקנו הסופר עשירים , ויש היום עשרות אלפי מולטי מיליונרים חדשים בעולם ,בעיקר מהודו וסין, להבדיל מלפני 20 שנה... אני | 17.11.16 (ל"ת)
6. המטוס הזה מהיר כמעט פי 3 ממטוסים רגילים, כלומר יעיל יותר מבחינת הזמן. כלומר הוא יכול לטוס מלונדון ללוס אנג'לס, לנחות ולהוריד את הלקוחות, להמריא חזרה ולנחות שוב בלונדון עם לקוחות חדשים מלוס אנג'לס, בזמן שמטוס רגיל שהמריא ביחד איתו מלונדון עוד אפילו לא נחת בלוס אנג'לס. המגיבים פה משווים לקונקורד, שפותח בשנות ה-60 של המאה ה-20. אתם יודעים מה היה כרוך בלייצר ולתחזק מטוס נוסעים יותר מהיר ממטוסי קרב? הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, ומטוסי נוסעים על-קוליים הם רק עניין של זמן, כי הם עונים על צורך אדיר הן של חברות התעופה ובעיקר של הצרכנים הטסים. זינגנון | 17.11.16 (ל"ת)
4. זה לא יעבוד, הקונקורד נכשל מסחרית הוא טס במהירות על קולית רק מעל האוקיינוס רחוק מישובים ואדמה, מעל האדמה הוא טס במהירות רגילה UT | 16.11.16 (ל"ת)
3. אין כדאיות כלכלית לטיסה כזאת כבר 17 שנה שמטוסי נוסעים רגילים מסוגלים בתצורה נוחה לטוס מאך 1. לא מזמן טסתי בבואינג במהירות 1090 קמ"ש. עם קצת מאמץ אפשר להביא מטוסי נוסעים רחבי גוף ל1.5 מאך. המטוסים העל קוליים דוגמת הקונקורד מטיסים מעט נוסעים ומנצלים את מלוא המהירות שלהם רק בחלק קצר של הטיסה. אמיר | 16.11.16 (ל"ת)
2. מה השתנה מימי הקונקורד? עלות הטיסה עדיין גבוה בגלל הדלק וזיהום הרעש יגביל אותו למעל הים בלבד. עם 40 נוסעים בלבד אני לא מבין איך כרטיס יעלה פחות ממחלקת עסקים רגילה. G | 16.11.16 (ל"ת)
ריצ'רד ברנסון חשף את האבטיפוס למטוס על קולי חדש, היורש של הקונקורד
26 תגובות לכתיבת תגובה