8. מובילאיי דוחפת באגרסביות דוחה את המערכת הפאסיבית והמציקה שלהם... במקום מערכות טובות בהרבה. הגועל נפש כבר גרם ל"טסלה" לזרוק אותם מכל המדרגות. נטע | 17.11.16 (ל"ת)
7. רוצים תשובה איך זה קרה? חפשו בפייסבוק של ישראל כץ את תמונתו נוהג במכונית של מובילאיי. שר. גוף מסחרי. במדינה אחרת היו קוראים לזה הון שלטון. בישראל קוראים לזה "אור לגויים" רון שלטון | 17.11.16 (ל"ת)
6. משרד התחבורה אימץ תקן אירופי מהכתבה יצאתי קצת מבולבל , התקן הוא תקן אירופאי או ישראלי ? ממתי משרד התחבורה קובע תקנים ? אולי מדובר על הוראת נוהל או תקנה ? ואם כן מה מספרה ? והיכן התפרסמה ? ציפורה | 17.11.16 (ל"ת)
4. איך עדיין אין בג"צ של מועצת המובילים באירופה בדקו שמערכות הבטיחות מצילות חיים, מערכות אלו כוללות בלימה אוטומטית של המשאית שנוסעת כשמערכת בקרת שיוט מופעלת. בישראל בשנים האחרונות משרד התחבורה ממציא את הגלגל מחדש ועוזר לתייקונים לעשות כסף. המערכות הנדרשות באירופה הם לרכבים חדשים בלבד. ובישראל מתקינים רק את החלק הקטן ביותר של המערכת שכנראה בשנה הראשונה יעבוד וולאחר שנה אף אחד לא יבדוק אם המערכת תקינה, בקיצור המון כסף הולך ל.... חבר של סמי הכבאי | 17.11.16 (ל"ת)
3. כץ = שר התחבורע עוד שילוב הון שלטון כששר במדינת ישראל מחייב להעלות את רווחיהן של שתי חברות ישראליות, מעניין מה קיבל בתמורה? גם פרויקט מצלמות הגאטסו שממשיך בעוצמה רבה היה יוזמה של כץ והוא זה שבזבז את התקציב למלחמה בתאונות דרכים על שטויות שלא עוזרות בכלום במלחמה הנ"ל פרט להכנסות למדינה מאלו שמשתמשים פחות בכבישים ולא מכירים את מיקומי המצלמות. בכל העולם מבטלים את המצלמות האלו, רק בישראל שר עושה לבדו שטויות. אזולאי | 17.11.16 (ל"ת)
1. מדינת ישראל מדינת חלם צריך לחקור איך במשרד התחבורה מעדפים מערכות גנריות אומנם תוצרת הארץ עם איכות טובה על פני מערכות שנמכרות על ידי יצרן הרכב ובעלות תאימות מלאה לרכבים ? צריך לבדוק מי מקבל case מתחת לשלוחן לביצוע הדבר הזה ללא מחשבה קדימה סמי הכבאי | 17.11.16 (ל"ת)
משרד התחבורה אימץ תקן אירופי, אבל עם המערכת הלא נכונה
9 תגובות לכתיבת תגובה