8. הצוללות כולם מסובכים הסיפור ומנסים להגן אחד על השני. עכשו ניסנקורן שר המשפטים שהיה בזמנו יור ההסתדרות גם מעורב בסיפור וגם הוא יצטרף לברנזה שמעוניינת להעלים את הפרשה אריקו | 17.06.20 (ל"ת)
7. פליטת-פה?! כששמרון טרח לציין כ מדובר בפגישה עסקית ולא פוליטית - הוא ידע בדיוק למה הוא מדגיש זאת..... עסקית ככל שיצהיר - היא פוליטית !!! אמיר | 28.11.16 (ל"ת)
6. גוזרים קופון שמן מאד מדובר בסיפור ותיק , אנשי שלומנו מקבלים במתנה תפקיד תיווך בעיסקות ביטחונית של המדינה. התיווך הוא מיותר לגמרי והמתווכים מתעשרים בעשרות ומאות מליוני דולרים, אירו, ללא כל השקעה וללא כל סיכון. כל זה על חשבוננו. עומר | 27.11.16 (ל"ת)
5. את הפרטת הנמלים החדשים כלכליסט דווקא שיבח ביחס לנמלי הים החדשים הללו, אחזקת הצוללות זה פירורים זניחים. משום מה, ההחלטה (של ישראל כץ) לבצע את הבניה דרך חברות בינלאומיות עם המוני עובדים זרים במקום ישראלים, ואף להפקיד את ניהול נמל חיפה (הכרמל) החדש בידי חברה סינית כל העיתונות הכלכלית היללה ושיבחה. והנה כאן פתאום לבכם יוצא אל כמה עשרות הפועלים הישראלים המסכנים שמקום עבודתם ייפגע. אז השאלה היא האם באמת פתאום הפכתם לסוציאליסטים, או שזו פשוט עוד הזדמנות לנגח את נתניהו? אבי | 21.11.16 (ל"ת)
4. מושחתים נמאסתם את אולמרט ידעתם לרדוף על פרוטות נראה אותכם עכשיו מול המשפחה החזירית ושלוחותיה לאומן ציוני | 21.11.16 (ל"ת)
3. בבחירות הבאות שהגרמנים יצביעו לליכוד נראה עסק מסריח, ואחרי שלושת הצוללות ילחצו לקנות עוד, הבנתם ? נהיינו מדינה ערבית שמיבאת עובדים מחוץ לארץ , אם זה בבנייה ועכשיו לצרכי הצבא דני | 21.11.16 (ל"ת)
1. שלוחה של המספנה הגרמנית מהכרה אישית של "הספק העבודה" המיוחס למוסדות בהם פועלים "עובדי צה"ל", רק טובה היתה צומחת מהכנסת גורם נוסף, המסוגל לספק שרות תיקונים לכלי השיט של חיל הים. איני מדבר על איכות העבודה, אלא על הזמן הדרוש לביצוע. כנרא, הועד הרגיש מאוים באיבוד שליטה על הגורם הנוסף שיהיה מסוגל להוכיח שניתן לבצע את תחזוקת כלי השיט במחצית הזמן, מבלי לפגוע באיכות. זאת בדיוק "זעקת הקוזק הנגזל". מאמר מגמתי שנכתב ע"י איש בעל דעה קדומה או ע"י חסר הבנה בתהליכי העבודה במוסדות הנ"ל. היתי מחזק את ידיו של שימרון ומאחל לו הצלחה. יעקב | 21.11.16 (ל"ת)
כך לחץ שמרון להקים מספנה גרמנית בישראל
8 תגובות לכתיבת תגובה