9. אדריכלות שלא קשורה לדבר אדריכל בינוני וטכנאי טוב. מעתיקן וטכנאי זיקוקי דינור בלי מקצוענות אדריכלית במובן של השכלה, היסטוריה, פילוסופיה, התאמה לסביבה ותיכון שמתייחס לאקלים. מגדלי הזכוכית בצמוד לשרונה היא דוגמא מחפירה לבינוניות של אדריכל זה. חיים שמש | 11.10.20 (ל"ת)
8. 1 אתה קוטר מקצועי, אז עד שיהיו רכבות קלות לא נבנה כלום? בנייני ענק משתלבים ועוד איך | 11.06.18 (ל"ת)
7. מוטי פלד יןדע להתחיל פרויקט אבל לא לסיים את כרמי גת הא שווק לפני 4 שנים - אפה זה עומד עכשיו? הוא לא יודע לסיים, רק להתחיל. כרמי גת לא מתקדם!!! דני | 27.02.17 (ל"ת)
6. אין לך ממה לחשוש, אף אחד לא יחשוב שאתה גאון. לתכנן בתים פחות מכוערים, לא הופך אותם ליפים. אדריכלות בארץ ? אנחנו צרכים עוד כמה מאות שנים של סבל ואחדות כדיי שמשהו פה יראה כמו משהו. שש | 07.02.17 (ל"ת)
5. מגיב מספק 1 צודק ב 100% שוגי מגיב מספר 1 צודק מאוד בישראל קודם פועלים ואחר כך חושבים . שי | 26.11.16 (ל"ת)
4. דירות שנבנות היום הן רק לעשירים. או כאלה ששמו את עצמם בחוב עצום שגם הילדים שלהם עוד ישאו בו. תומר | 26.11.16 (ל"ת)
3. בעיה חמורה יותר, תכנון יקר וברמה נמוכה. לא צריך לפסל בניינים צריך שהם ימלאו את יעודם באופן המיטבי, שיהיו ירוקים כמה שניתן, שיהיו זולים ושיהיו אסתטיים. רן | 26.11.16 (ל"ת)
1. בנייני ענק לא משתלבים בסביבת בניינים נמוכים לצערינו תכנון הערים בארץ הוא עלוב, בערים שמתוכננות היטב יש איזורים שבהם הבנייה גבוהה ולא תוקעים בנייני ענק בין בניינים של שלוש וארבע קומות. מעבר לכך, כשבונים כמויות עצומות של דירות באיזור שהוא כבר עמוס מאוד, צריך לדאוג קודם כל לתשתיות, ולא לקוות שבשנת 2030 תהיה רשת רכבות קלות במרכז הארץ. המצב ברמת גן וגבעתיים רק מחמיר, וכמו שזה נראה, הכיוון של תל אביב לא טוב יותר. שוגי | 26.11.16 (ל"ת)
"להעדיף תכנון זול זו טעות בקנה מידה לאומי"
9 תגובות לכתיבת תגובה