3. Now they're checking? It's a little late to discover the whole project is too expensive, isn't it? רפי | 24.11.16 (ל"ת)
2. לא למדו כלום כמה פשוט היה לקחת את מחירי הרק״ל בירושלים ולבנות מכרז על פי הרק״ל בגוש דן. אבל החוכמולוגיה הישראלית תמיד מנצחת מידד | 24.11.16 (ל"ת)
1. בי"ם ~350 מ יורו ל8 ק"מ עם 30 קרונות ובת"א 1100 מ' יורו ל13 ק"מ בלי קרונות ? גם אם ניקח בחשבון את הציוד בדיפו והמערכות בתחנות ועוד הבדלים נראה שההפרש ע צ ו ם. לאור העובדה שיש רק שתי חברות גדולות צרפתיות ומחיר גבוה במיוחד נראה על פניו שאין מספיק תחרות כדי להשיג מחיר תחרותי. אני לא בטוח שיש לנתע מנדט להוציא חוזה לחברה שחורגת כה משמעותית מהאמדן (אם הוא תקין ?) אם הוא לא תקין אז תתכבד החברה הזרה שטעתה ותשלם את ההפרש. הפרופורציות לא מסתדרות ? | 24.11.16 (ל"ת)
האוצר יבדוק את תמחור מכרז החשמול של הרכבת הקלה
5 תגובות לכתיבת תגובה