אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פייסבוק צריכה ללמוד שיעור בפרסום מגוגל

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
פייסבוק לא "גמישה" כמו גוגל
אבל אין ספק שתחום המובייל, שכבש פלוס מינוס 80% מסך הגלישה בעולם, נשלט ביד רמה על ידי פייסבוק. הבעיה היא שפייסבוק צריכה למצוא דרך להראות את הפרסומות למשתמשים כשהם מחפשים אותן, ולא סתם ככה בFEED. יש כאן הרבה מידע על פרסום בפייסבוק, שווה להציץ וללמוד קצת אם אתם רוצים לעשות את זה לבד, או אם אתם צריכים מישהו שיעזור לכם: http://www.actvtec.co.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A7.htm
עידן | 29.11.16
1.
הטענה שגויה: פייסבוק צומחת מהר יותר מגוגל
קצב גידול המכירות של פייסבוק הוא מעל 20% לרבעון. במילים אחרות פייסבוק שועטת קדימה ומתקרבת לגוגל. במספרים: הכנסות פייסבוק בשנה שעברה היו 17 מליארד $ וגוגל: 80 מליארד$. בשנה הבאה הפער יקטן. פייסבוק כבשה תוך 3 שנים את עולם הסלולר, גוגל - לא. פייסבוק גונבת מגוגל הכנסות כבר בתחומים המסורתיים של גוגל. גוגל כמובן צומחת והיא חברה עשירה מאוד, אבל פייסבוק מדביקה את הפער. במונחי מכירות לעובד, פייסבוק מנצחת את גוגל בפער גדול.
אמיר | 26.11.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת