אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יצחקי: "אין איפה להכניס כבישים חדשים - אבל כל שנה יש 250 אלף מכוניות חדשות"

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
הבנתי היטב מר יצחקי...
אם הרשות יכולה לעשוק את האזרח אזי היא תבצע את המוטל עליה בתמורה לכספי המיסים שהיא מקבלת, אחרת אין לה עניין. אולי מר' יצחקי יצליח להסביר מדוע אזרח נאלץ לשלם סכומי עתק כדי לקבל אישור\היטל? לה לעזאזל עושה הרשות שמצדיק סכום של 15000 ש"ח (וזה הקצה של קצה הקרחון). לכן מר יצחקי קיימים מעאכרים שיודעים כיצד לחסוך זמן וכסף כיוון שהם יודעים את מי יש לשחד, הלוואי ידעתי את מי לשחד בעצמי כדי לחסוך כסף שאחרת היה יוצא ממני במרמה.
דניאל  | 29.11.16
32.
כביש מסוכן מאד
סע לדימונה במוצ"ש כלשהו, או ביום חמישי בערב כלשהו, בכיוון ההפוך, או בערבי חג או במוצאי חג כלשהו. תתחיל לנסוע לערבה ולאילת. 170 ק"מ (עד יטבתה)- תיסע מול שיירה אינסופית בכביש דו סיטרי חד מסלולי ללא גדר הפרדה. והשיירה הולכת ומתמלאה עם הזמן. רוב הנהגים לא רגילים לנהיגה הארוכה והמשמימה הזו. זה סיוט תחבורתי שהולך וגובר, עם אכיפות בקו לבן וכיו"ב עבירות תנועה שכולן תוצאה של אובדן סבלנות ותשתית תחבורה מפגרת. דחוף להרחיב את כביש הערבה, להאריך את מה שכבר עשו בין אילת ליוטבתה !
משה מהערבה | 28.11.16
26.
תמשיכו עם ההשקעה בתחבורה ציבורית
ויותר ויותר מכוניות יעלו לכבישים. הרי אתם מעודדים כניסת מכוניות ולא להיפך. עם מיסים מטורפים על מכוניות ומיסים עוד יותר גבוהים על הדלק מה יכול להיות יותר טוב? כמה שיותר פקקים יותר מיסים למדינה, לא? תנסה להוריד את כמות המכוניות ויעיפו אותך מהממשלה מהר מאוד.
עמי | 27.11.16
22.
דו גלגלי הפתרון היחיד
אתם טומנים את הראש בחול, הפתרון היחיד כאן, הוא לעודד שימוש בדו"ג. שימוש בדו"ג חוסך מקומות חניה, פקקים, נפח כבישים וזיהום אוויר. אבל בחלם כמו בחלם, במקום לעודד, מקפיצים את תעריף הביטוח לשמיים, חלקי חילוף וכלים לא זוכים להקלות מיסוי ומכס. אז תמשיכו לסלול כבישים, עד שכל המדינה תהיה כביש אחד גדול. חלם, כבר אמרנו ?
דו"ג | 27.11.16
14.
תשקיעו בשבילי אופניים
יש פתרונות רק צריך להחליף גיסקט ולהתחיל לבצע: להשקיע בסלילת שבילי אופניים לחייב בנייני משרדם לבנות חדרי מקלחות לעובדים במשרדים . מי שמגיע ברכיבה על אופניים ירצה להתקלח לפני כניסתו למשרד ממש כמו בחו"ל את גוש דן אפשר לרשת תוך 5 דנים בקווי מונוטרייל רכבת מטרו עילית בשולי הערים אפשר לבנות חניונים ומשם רשת מונו טרייל ורכבות לאחד אזורי תעשייה ומשרדים גם בערים מסביב לתל אביב ולעודד יציאת משרדים לאביב
מונו טרייל | 26.11.16
11.
הפתרון מוניות חשמליות אוטונומיות ללא נהג
רכב נוסע פחות משעה ביממה ועומד 23 שעות ביממה בחניה ... מוניות חשמליות אוטונומיות ללא נהג שיסיעו את הציבור מנקודה לנקודה במהירות ובבטיחות, יאפשרו לסלק 90% מהמכוניות מרחובותנו ... המוניות האוטונומיות יאפשרו לוותר על הרכב הפרטי שעולה לנו כ- 40,000 שקל בשנה .... אפשר לותר על החניון התת קרקעי שעלותו כ- 100,000 שקל ... עם הכנסת המוניות האוטונומיות, יונהג אגרת גודש של 250 שקל ליום לכניסת רכב לעיר, בתוספת אגרה של 100 שקל ליום לחניה בעיר
300,000 מכוניות חדשות בכל שנה | 26.11.16
2.
מכונית פרטית לטובת הממשלה
לממשלה שלך יש עניין במכירת מכוניות. לא מעניין אותם איפה נחנה או ניסע. כל מכונית וכל תאונה וכל ליטר בנזין זה כסף לממשלה שתוכל לבזבז על מעונות ראש הממשלה ועל התנחלויות (לא לנזקקים - שם אין) וכו'. לולא רצו בכך היו משפרים תחבורה ציבורית כמו באירופה. היו מוסיפים תחבורה בשבת. דוגמה: 23 ק"מ מחיפה לקריית ביאליק לוקח בממוצע שעה וחצי בתחבורה הציבורית החדשה - המטרונית (כולל הליכה והחלפות בדרך). במכונית פרטית - 20 דקות. זו הוכחה שכל אחד יכול להתחבר אליה ומכיר אותה.
אורה | 25.11.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת