36. הבנתי היטב מר יצחקי... אם הרשות יכולה לעשוק את האזרח אזי היא תבצע את המוטל עליה בתמורה לכספי המיסים שהיא מקבלת, אחרת אין לה עניין. אולי מר' יצחקי יצליח להסביר מדוע אזרח נאלץ לשלם סכומי עתק כדי לקבל אישור\היטל? לה לעזאזל עושה הרשות שמצדיק סכום של 15000 ש"ח (וזה הקצה של קצה הקרחון). לכן מר יצחקי קיימים מעאכרים שיודעים כיצד לחסוך זמן וכסף כיוון שהם יודעים את מי יש לשחד, הלוואי ידעתי את מי לשחד בעצמי כדי לחסוך כסף שאחרת היה יוצא ממני במרמה. דניאל | 29.11.16 (ל"ת)
35. GREAT NEWS, מר יצחקי! אם אי אפשר להוסיף עוד כבישים, אפשר להעביר את תקציבי העתק להרחבת ומחלוף כביש 90, בקטע בין צומת הערבה ויטבתה, דבר שמדברים עליו כבר עשרות שנים! המצב שם זועק לשמים, כל שנה נוספים עוד קברים של קורבנות מכביש דמים זה. אחד | 29.11.16 (ל"ת)
34. ל-30 - צודק, אני אומר את זה כל הזמן להתחיל לבנות כבישים מתחת לאדמה. גם לרכבות וגם למכוניות. פעם חשבתי שכדאי שיבנו כבישים לגובה, אבל זה נראה קצת יותר מסובך מאשר מתחת לאדמה. יוסי | 29.11.16 (ל"ת)
33. אם רק תרצו אין זו אגדה יש מספיק מקום בעמקים ובגיאיות עם חיבור למנהרות קצרות וגשרים ניתן לפתור מליון ואחד בעיות תחבורה רק שאין רצון לפתור את בעיות התחבורה במדינה אלא רק לשפוך כסף על פרוייקטים אדירים לטובת חברים ומקורבים. דוד | 29.11.16 (ל"ת)
32. כביש מסוכן מאד סע לדימונה במוצ"ש כלשהו, או ביום חמישי בערב כלשהו, בכיוון ההפוך, או בערבי חג או במוצאי חג כלשהו. תתחיל לנסוע לערבה ולאילת. 170 ק"מ (עד יטבתה)- תיסע מול שיירה אינסופית בכביש דו סיטרי חד מסלולי ללא גדר הפרדה. והשיירה הולכת ומתמלאה עם הזמן. רוב הנהגים לא רגילים לנהיגה הארוכה והמשמימה הזו. זה סיוט תחבורתי שהולך וגובר, עם אכיפות בקו לבן וכיו"ב עבירות תנועה שכולן תוצאה של אובדן סבלנות ותשתית תחבורה מפגרת. דחוף להרחיב את כביש הערבה, להאריך את מה שכבר עשו בין אילת ליוטבתה ! משה מהערבה | 28.11.16 (ל"ת)
31. וכמה מכוניות נגנבות בשנה לרשות הפלסטינית ? מר יצחקי , אם אין לך פתרון אתה לא מתאים לתפקיד פנה את מקומך לאיש מעשים עם פתרונות . דן ה | 28.11.16 (ל"ת)
30. הפתרון רכבת תחתית !! אם אין איפה להכניס כבישים חדשים אז הפתרון הוא רכבת תחתית ולא רכבת קלה שתתפוס עוד נתיב. מומלץ למשל להתחיל עם הקו הסגול בגוש דן שחייבים להחליפו ברכבת תחתית במקום רכבת קלה. איפה שר התחבורה? למה הוא לא מקשיב לאזרחים?? יאיר | 28.11.16 (ל"ת)
29. נמשיך לממן משריצים שלא עובדים ! אלוהים כבר ייצר לנו אדמה לחיות עליה..... חיים אבגד | 28.11.16 (ל"ת)
28. כנראה שלשרוף את המדינה זה זבל אורגני צריך להיות מפוזר אחרת הוא מאוד מאוד מסריח לא רעיון כזה גרוע | 28.11.16 (ל"ת)
26. תמשיכו עם ההשקעה בתחבורה ציבורית ויותר ויותר מכוניות יעלו לכבישים. הרי אתם מעודדים כניסת מכוניות ולא להיפך. עם מיסים מטורפים על מכוניות ומיסים עוד יותר גבוהים על הדלק מה יכול להיות יותר טוב? כמה שיותר פקקים יותר מיסים למדינה, לא? תנסה להוריד את כמות המכוניות ויעיפו אותך מהממשלה מהר מאוד. עמי | 27.11.16 (ל"ת)
24. כל עוד מדובר בפרה החולבת..יוותרו? המדינה מרוויחה מזה מיליארדים..בחשבון פשוט 120אלף כפול 250 אלף 60 הולך למיסים סכום מטורף של למעלה מ 30 מיליארד שקל..יוותרו..קדחת ליאור | 27.11.16 (ל"ת)
23. לא מדויק בסוף 2004 היו בישראל 2037000 רכבים. בסוף 2015 - 3091000. כך לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. אז איפה ה-2500000? מישהו שכח לספור רכבים שנגרטו? טל | 27.11.16 (ל"ת)
22. דו גלגלי הפתרון היחיד אתם טומנים את הראש בחול, הפתרון היחיד כאן, הוא לעודד שימוש בדו"ג. שימוש בדו"ג חוסך מקומות חניה, פקקים, נפח כבישים וזיהום אוויר. אבל בחלם כמו בחלם, במקום לעודד, מקפיצים את תעריף הביטוח לשמיים, חלקי חילוף וכלים לא זוכים להקלות מיסוי ומכס. אז תמשיכו לסלול כבישים, עד שכל המדינה תהיה כביש אחד גדול. חלם, כבר אמרנו ? דו"ג | 27.11.16 (ל"ת)
21. אין תשתיות אין תשתיות אבל בכל זאת אביגדור יצחקי מקדם בניה של אלפי יחידות דיור במרכז!!! בקצב הזה יהיה עוד הרבה יותר גרוע אזרח מודאג | 27.11.16 (ל"ת)
20. כל שנה זורם לכאן טור מכוניות באורך של כ1000 ק"מ! כל שנה נכנס נחש מכוניות באורך 1000 ק"מ!! איפו הן חונות ונוסעות? | 27.11.16 (ל"ת)
18. ריבוי אוכלוסין!!!!! להילחם בזה לפני הכל אם אין ריבוי מטורף אז אין צורך בהריסת שטחים ירוקים, אין צורך ב1.5 מיליון דירות וגם לא יהיו כאלה ביקושים מטורפים. חוזר איזון מביא לבעיות בכל תחום ובכל דבר בעולם הזה!!! איש חכם | 26.11.16 (ל"ת)
17. בכדי לבנות מליון וחצי דירות בכדי לבנות מליון וחצי דירות במדינה קטנה וצפופה כמו מדינת ישראל, יש לאמץ את המודל הסינגפורי כמו גם בהונג קונג. לבנות לגובה 40 קומות ויותר וליצור לוחות זמנים ברורים לאורך חיי מבנה. כך יקל לתכנן הריסה ובניה מחדש של שכונות שלמות. אבי | 26.11.16 (ל"ת)
16. כל העליה במחירי הנדן בגלל ההקפאה ביהודה ושמרון תבנו 4 דקות נסיעה מראש העיו וכפר סבא ואין בועה אובמה | 26.11.16 (ל"ת)
15. יצחקי -"אין מקום יותר לבניית כבישים" אם אכן כך, יש לדעתי לחזור למה שהיה פעם כשלא היה מספיק דלק במדינה. ווהוא להשבית רכבים אחת לשבוע וכך יתפנה מקום בכבישים. דור | 26.11.16 (ל"ת)
14. תשקיעו בשבילי אופניים יש פתרונות רק צריך להחליף גיסקט ולהתחיל לבצע: להשקיע בסלילת שבילי אופניים לחייב בנייני משרדם לבנות חדרי מקלחות לעובדים במשרדים . מי שמגיע ברכיבה על אופניים ירצה להתקלח לפני כניסתו למשרד ממש כמו בחו"ל את גוש דן אפשר לרשת תוך 5 דנים בקווי מונוטרייל רכבת מטרו עילית בשולי הערים אפשר לבנות חניונים ומשם רשת מונו טרייל ורכבות לאחד אזורי תעשייה ומשרדים גם בערים מסביב לתל אביב ולעודד יציאת משרדים לאביב מונו טרייל | 26.11.16 (ל"ת)
12. בלי יכולת לנוע ברכבים חצי מדינה תהגר גם ככה החיים כאן קשים להנוע באוטובסים וברכבות שעות זה לא איכות חיים זה חיים בזבל ! בדוק ! | 25.11.16 (ל"ת)
11. הפתרון מוניות חשמליות אוטונומיות ללא נהג רכב נוסע פחות משעה ביממה ועומד 23 שעות ביממה בחניה ... מוניות חשמליות אוטונומיות ללא נהג שיסיעו את הציבור מנקודה לנקודה במהירות ובבטיחות, יאפשרו לסלק 90% מהמכוניות מרחובותנו ... המוניות האוטונומיות יאפשרו לוותר על הרכב הפרטי שעולה לנו כ- 40,000 שקל בשנה .... אפשר לותר על החניון התת קרקעי שעלותו כ- 100,000 שקל ... עם הכנסת המוניות האוטונומיות, יונהג אגרת גודש של 250 שקל ליום לכניסת רכב לעיר, בתוספת אגרה של 100 שקל ליום לחניה בעיר 300,000 מכוניות חדשות בכל שנה | 26.11.16 (ל"ת)
10. לא מקיים הבטחות !!! הבטחת לנו לפני שנתיים שאם לא תביא לירידת מחירי הדירות עוד בתום השנה הראשונה לתפקידך , תעזוב מיד את תפקידך ואותנו בשקט. המחירים רק עולים ואתה עדיין בתפקיד. אתה סתם שרלטן שקרן עלוב. פשוט תלך כבר. איבדנו כבר עשור בגלל אנשים קטנים כמוך. יצחקי | 25.11.16 (ל"ת)
7. עכשיו יטילו מס חדש על רכב שני אמרת שתתפטר אם לא תצליח עם הדיור עכשיו רוצה להיות ראש מטה התחבורה עוד גאון של כחלון | 25.11.16 (ל"ת)
6. ברור שקונים מכוניות- התחבורה הציבורית מזעזעת רציתי להגיע לכנס בראשל"צ בבוקר מהצפון. התברר שיש רכבות לראשון פעם בשעה. פעם בשעה!!!! רוב המשתתפים פשוט נכנסו לרכב 3 שעות לפני ויאללה לפקקים. גם בחזור... מלמל | 25.11.16 (ל"ת)
5. אז תוותר על הרכב שלך ודווש באופניים תמיד להאשים להאשים להאשים את הציבור המטומטם אשר בוחר בחירות מטומטמות אבי לוי | 25.11.16 (ל"ת)
4. חניות בבניינים חדשים בעיה נוספת היא שקבלנים מתקמצנים על שטח לחנייה, ככה שלכל דירת 5 חדרים יש רק מקום חנייה אחד. מה ההיגיון בזה?! אורית | 25.11.16 (ל"ת)
3. תביאו גם עובדים למסעדות ולמלונות אין פה עם מי לעבוד והמשכורות בשמים, מדינת ישראל חייבת להתוות מדיניות להעסקת עובדים זרים כמו בכל מדינה מערבית. אחרת יוקר המחייה פה יהיה מטורף עוד יותר משנה לשנה... עדי | 25.11.16 (ל"ת)
2. מכונית פרטית לטובת הממשלה לממשלה שלך יש עניין במכירת מכוניות. לא מעניין אותם איפה נחנה או ניסע. כל מכונית וכל תאונה וכל ליטר בנזין זה כסף לממשלה שתוכל לבזבז על מעונות ראש הממשלה ועל התנחלויות (לא לנזקקים - שם אין) וכו'. לולא רצו בכך היו משפרים תחבורה ציבורית כמו באירופה. היו מוסיפים תחבורה בשבת. דוגמה: 23 ק"מ מחיפה לקריית ביאליק לוקח בממוצע שעה וחצי בתחבורה הציבורית החדשה - המטרונית (כולל הליכה והחלפות בדרך). במכונית פרטית - 20 דקות. זו הוכחה שכל אחד יכול להתחבר אליה ומכיר אותה. אורה | 25.11.16 (ל"ת)
יצחקי: "אין איפה להכניס כבישים חדשים - אבל כל שנה יש 250 אלף מכוניות חדשות"
37 תגובות לכתיבת תגובה