אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יובל דיסקין: "אם אתה רוצה להיות בטוח ברכב שלך - חזור לסוסיתא"

45 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
אשמח לנסוע בסוסיתא, רק שיהיה מזגן
במילא את הדרך מרעננה לתל אביב אעשה במהירות ממוצעת שלא תעלה על 60 קמ"ש, למה לי לשלם הון עתק עבור שבב מחורבן המכונית חדשה שניתן לרכוש רק דרך היבואן הראשי? אתה מצפה שמחר אשלם אקסטרה (הרבה כסף) כדי לפתור בעיית אבטחת מידע שאני יכול לחיות ממש טוב בלעדיה?
דניאל | 30.11.16
40.
עבדתי עם החברה הקודמת שלו
הבחור משתמש בקשרים שלו מימי השבכ לעבוד עם פולקסווגן.. הוא מכיר את הקבט של החברה שהוא בעצמו היה ראש השבכ הגרמני.. העסיק יועצים חיצוניים לתת שירותי ייעוץ וגבה מהם מיליונים... עכשיו מכר להם סיפור שיש לו אנשים מוכשרים שיעזרו להם בתחום סייבר של הרכב אבל פולקסווגן זו חברה רקובה שהאקרים פרצו ופורצים אליה בלי סוף אז להגן על הרכב זה בטח יהיה משעשע בסהכ הוא בחור חביב ונחמד שמנסה למצוא משבצת פוליטית ללא הצלחה אז הלך לעשות לביתו עד שיבוא איזה פוליטיקאי שיציע לו תפקיד מעניין במפלגה חדשה והזויה
יועץ אבטחה | 30.11.16
38.
לא להאמין שזה היה ראש שבכ - אפס הבנה בתחום
איש הזוי ופנטנזיונר , כך הגדיר אותו איש בכיר מאוד ומוערך מאוד בתעשיית ההיי-טק ,לאחר פגישה של חצי שעה. לא מבין בכלל בטכנולוגיה ..מנסה לייצר לוזרוע פחד כדי לייצר שוק שאולי יהיה רלוונטי בעוד 15 שנה . מנפנף בכל מקום בהיסטוריה שלו (כאילו הייתה הצלחה גדולה) ולוקח המון קרדיט על דברים שלא קשורים אליו כלל.. למזלו גם אחרי שיקרוס יש לו פנסיה תקציבית מאוד מכובדת של 65,000 ש"ח לכל החיים..(אה ..וזה כמובן על חשבוננו).
האיש הזה בזיוני  | 30.11.16
35.
כמו הביטוח מפחידים. יש יציאת נתונים בלבד
במשאיות ובאוטובוסים באירופה יצרו תקן שהמכשירים שמחוברים לאינטרנט בעצם מחוברים למחשב הרכב כ"מאזינים" בלבד וכך ם אם האקרים השתלטו על מכשיר כזה הוא לא יכול להשפיע על הרכב ולכן כל עוד אפשר לעשות הפרדה בין מחשב הרכב לאינטרנט לא צריך לוחמת סייבר כי אי אפשר לתקוף את מחשב הרכב. הבעיה שבדוגמאות שהראו באינטרנט ובטלוויזיה התחברו על תקע התכנות ואיתור התקלות של מחשב הרכב ושם אפשר באמת להשפיע על הרכב ולגרום לנזקים אבל כיום לפי התקן האירופאי אסור להתחבר עם מכשירים עם רכיבי GPRS המחוברים לאינטרנט לתקע הזה.
ולא להיבהל זה מאובטח. לא להשקיע בחברה זו | 29.11.16
30.
חקוק בסלע קראו על TELEMETRY
אני עבדתי בתחום הזה שנקרא היום IOT - שם פלצני לטלמטריה. כל רכב שיחזיק בקרים כאלו או אחרים שלא רק יודעים לשלוח נתוני רכב בזמן אמת למטה(מחד האח הגדול). מאידך ישנו את הצד ההפוך. זה בסך הכל מעבד אותות למחשב ששולחים לו אותות ממקום מרוחק בכדי לגרום למחשב הרכב להשתגע לרעה (ESP ABS סתם לשגע אותכם בטסט או לחילופין להשבית את המחשב) או לחילופין לטובה (אפשר לשנות את האודומטר ורכב שטחנו לו את הצורה יהפוך להיות לרכב יד ראשונה מרופא חחח)
ארז | 29.11.16
25.
דיסקין פטטאטי ומריח מאינטרס כספי
"מהפכת" הרכב המקושר נובעת מאינטרס אחד והוא כסף גדול לחברות והתאגידים שמעורבים בזה. לנהג אין שום ערך ברכב מחובר לרשת שבו כל מחשבי הרכב המודרני מחוברים. מחשב ניהול המנוע חייב להיות OFF LINE לחלוטין וכך אף האקר או קאקר לא יוכל להשתלט מרחוק על מיכלולים בטיחותיים של הרכב. אבל אם זה יקרה איך תהייה עבודה לדיסקין? מי ישלם כסף טוב על הגנה לרדיו ברכב,משוכלל ככל שיהיה ואיזה האקר ירצה להחליף לנו תחנות או שירים באוטו.
ערן | 29.11.16
8.
קשקשתא
מערבב בין מערכת המולטימדיה ברכב לבין מערכות ניהול הרכב לבין מערכות אוטונומיות שיהיו בעתיד ברכב. לגבי מערכות ניהול הרכב - הן לא ניתנות להתשתלטות מרחוק , תמיד אפשר להשתיל "סוס טרויאני" אבל בשביל זה צריך להתחבר בממשקים יעודיים = שווה ערך לחבלה ברכב בזמן טיפול במוסך. לגבי מערכות אוטונומיות עתידיות - כנראה ינוהלו כמו מערכות ניהול הרכב ( פירמוור ) - החשש שם הוא בעיקר מבאגים שיכולים להיות מכוונים אבל שוב אין סיבה בעולם לאפשר שם השתלטות מרחוק
קשקשן | 29.11.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת