אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מורן בן גיגי: "למה ווטסאפ שווה 19 מיליארד דולר? במילה אחת: דאטה"

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
ילד , ילד אבל תותח...
תפנימו, המהפכה כבר כאן, כמה מהחברות שבנו את העסק שלהם שמבוסס על דאטה עשו אקסיט מוצלח... ובכן 90 אחוז מהאקסיטים המרהיבים מבוססים דאטה. יש משהו חדש באויר. גם לאויר חם יש כוח עילוי. לאויר חם יש עוד תכונה , הוא מייצר אנרגיה, והאנרגיה הזו מובילה את העתיד, הדיבורים על פינטק, דירוג אשראי, החלטות ותחזיות מבוסס מידע, כל אלו הן מצרך מבוקש כל הכבוד למורן בן גיגי, הוא רק מצביע על העובדות
עופר עופר | 02.12.16
11.
אין מה לומר הדאטה זה הבז החדש
אין ספק העידו הנוכחי תלוי במידע , ועוד יותר נכון הניתוח של המידע, שימו לב אין כאן חירטוטים יש כאן הרבה משמעות ליכולת לעבד את המידע, יש לנו המון דאטה מכל הכיווןנים, מי מצליח להגיע ל 19 מלאד דולר, אלו שידעו לאסוף אותו, לנתח אותו לתת ערך ליכולת הניתוח בדיוק כמו שמורן מתאר. כל אלה שכותבים שוויז וווטסאפ ופייסבוק הם עסקי אויר כנראה טועים, הרבה יש כאן שוק אמיתי ליכולת לעבד את הדאטה, מוצרים וטובין שמשווקים עשרות שנים כמו בוולמארט , עוקפים אותם בהליכה רק עם שימוש נכון בדאטה אז כבוד ליכולת, כל הכבוד
וינברג דן | 29.11.16
8.
קצת יותר בעברית, אם אפשר:
אמור סמנכ"ל ניתוח המידע במקום סמנכ"ל אנליטיקס אמור קצין תובנות ראשי במקום Chief understanding officer. אתה מבין, פשוט, תמיד כשאני קורא בכתבות את כל המושגים הלועזיים ישר אני חושב שכל מטרת השימוש בהם היא יצירת הילה של אדם חכם לדובר המשתמש בהם. אבל זה בעצם סתם אשליה. אם יש לך משהו אמיתי ומשמעותי להגיד, תמיד תמצא את צירוף המילים הנכון לומר אותם בעברית נקיה.
יניב | 29.11.16
4.
לא מדוייק
וואטסאפ היא מוצפנת End-to-end (לכאורה) ולכן המידע שפייסבוק יכולה לקבל מהמשתמשים מוגבל - לא תוכן של הודעות אלא יותר מי דיבר עם מי ומתי (ואיפה). אם אין לפייסבוק את התוכן של ההודעות, יהיה קשה יותר למכור פרסומות מפולחות היטב כמו שהיא מוכרת היום ישירות למפרסמים דרך הפלטפורמה שלה. לא ברור לגמרי עדיין מה הערך המשמעותי של הרכישה, אבל לזרוק לאוויר ״מידע״ זה תמיד תופס.
מיכאל | 29.11.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת