אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חג העסקים הסיני: המשלחות מסין הצמיחו סביבן תעשיית אירוח מקומית משגשגת

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
המעטים שבאים שורפים את הקשרים לאחרים
חלק קטן מאלה שמציפים את התעשייה הישראלית באים לעשות עסקים. השאר באים כדי לטייל ולשם כך הם חייבים לסמן v על פגישות עם חברות חשובות או גורמי חשובים בתעשייה הישראלית. את ה v מסמנות גם החברות שמארגנות את הביקורים וגובות מחירים גבוהים עבור עבודתם. נוצר מצב שרבים כבר לא רוצים לשמוע מהם ואולי מפסידים הזדמנויות אמיתיות. הבעיה היא לכן לא רק בסינים אלא גם בחברות שמארגנות את הטיולים הללו. מציע לגבות תשלום עבור כל ביקור במפעל, או עם מומחה, ואז רק הרציניים ישארו.
אחד שנפגש עם הסינים | 03.12.16
11.
"גוזר קופון" זה בקונוטציה שלילית, למה?
למה הכותרת בפוסט בפייסבוק צריכה להיות כזאת צהובה ושלילית? כדי למשוך קוראים? יש אנשים שעוסקים בתיירות וכשבאים תיירים הם נותנים להם שירותים ומתפרנסים מזה מה רע ? למה לקרוא לזה "גוזרים קופון " הם לא עובדים ? לא מתאמצים ? בוז לכם
הכל בצהוב ושלילי ? | 03.12.16
1.
כתבה אופטימית מדי.
הם באים ובקושי מוציאים כסף. שמוכרים להם בקבוק מים קטן ב-12 שח, הם הולכים לשירותים וממלאים שם. ענף היהלומים בהידרדרות קשה. הסיני בשונה מהרוסי לא משתולל. הוא לא פראייר ובודק במקום עם חברים מהונג קונג ושנגחאי את מחיר אותה האבן שם. הם לא אוהבים מדריכים ישראלים. הסינית שלהם פשוט לא מספיק טובה. בעיקר שמדובר בחברה מדרום סין. קורה הרבה פעמים שהמדריך מוחלף תוך שעה במדריך סיני כי פשוט הטור לידר- ראש הקבוצה, לא מרוצה ממנו. בקיצור , יש לצנן את ההתלהבות.
אחד מבפנים | 01.12.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת