אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל מכוונת למרכז הרווח השמן של תנובה - גבינה צהובה פרוסה

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
הגבינות בארץ-תפלות ומלאות במלח, משמרים ורעל.
הגבינות פה לא עומדות בתקן עולמי. הן דלות שומן (רע-כי מולקולת שומן משדרת למח שאנו לא רעבים וגם מחליפה משמרים ומלחי התכה). טעמן מחפיר, הן מלוחות וללא ריח. תטעמו EDAM האוסטרית או CHEDDAR מאנגליה ותתעלפו. גם החמאה שלנו לבנה ותפלה כי מוספים בה מים בהכנה ובטא-קרוטן נמהל. בחו"ל היו מפצים אותנו על עשרות שנות גזל במיליארדים. פה מחפשים לעגל פינות ולהצדיק גניבה ובגדול. גדלתי בצרפת ולמדתי הנדסת מזון. כלום לא משותף בין המוצרים בארץ להליך ייצור איכותי ותקני בחו"ל. הפסיקו לקנות זבל וחנקו אותם בחרם.
טכנולוג מזון מאירופה | 01.12.16
30.
בארץ לא יודעים מה היא גבינה טובה
המדפים בסופר מלאים ב"פרמזן", "מוצרלה" ו"גאודה" שהקשר ביניהן לדבר האמיתי מתחיל ומסתיים בשם. ועד שמייבאים פרמזן מאיטליה, מביאים "פרמזן" עם שומן צמחי וחומרים משמרים, שאף איטלקי לא היה מזהה. הגבינות הטובות נמצאות במעדניות - במחירים מופקעים, בגלל המיסים וכוח הקנייה הקטן. בקיצור - עובדים עלינו, ואנחנו אומרים "תודה". (נקודת אור אחת ששווה לציין: המוצרלה של חוות הבופאלו - תוצרת הארץ - מצויינת בכל סטנדרט)
גבינן | 01.12.16
19.
גבינה פולנית עם טעם של שנות הארבעים-מי שיבין יבין
גבינות מפולין-איך בכלל אפשר-להשוות לגבינות שמיוצרות בארץ-ועוד מותג-שופרסל--מעבר לכך שמדובר-במעבר לחנות שמוכרת את השם שלה שזה נראה ממש לא מוסרי ופוגע בתחרות החופשית שם יש יצרנים ויש משווקים ואף אחד לא מנצל את היתרון היחסי שלו לפגוע באחר-מה עוד שמדובר ביצרן ישראלי שמעסיק אלפי משפחות--אז המחיר יותר גבוה-אז מה-לא הכל בראי המחיר-מה עם האיכות--מה עם הטעם - מה עם הציונות-----בושה לשופרסל שמנסה להתחרות ביצרנים שנותנים לה פרנסה ועוד מפולין-???
רואה את המציאות | 01.12.16
16.
הגינה של שופרסל לא טובה
לא טעימנ ולא נמסה טוב הטוסט. אני תמיד מנסה מותגים חליפיים. נעם של טרה טובה אבל שייכת למונופול אחר ונמכרת באותו המחיר, ועלמה של נטו מצוינת בחצי מחיר- אני משתדל לקנות אותה, אבל כמובן שהיא לא מגיעה לכל הסופרים, בטח לא לשופרסל שמנסים לקדם את הגבינה שלהם.
עידן | 01.12.16
11.
להמשיך את המגמה
אם כבר הוכח שהיבוא הביא לתחרות ועם זאת להפחתת מחירים, הרווח כולו הוא של הצרכנים, מה שמעורר את השאלה "ומה על היצרנים המקומיים"? צריך להמשיך את המגמה ולהרחיבה לעוד קטגוריות שבהם הרווחים של המשווקים הם ללא פרופוציות לעומת המוצרים הדומים באירופה ובארה"ב.
דור | 01.12.16
10.
רק צהובה ארוזה עם נייר מפריד בין הפרוסות .
במעדניה הפרוסות נדבקות. אבל בשופרסל אין יציבות במלאי על המדפים. פעם יש ופעמיים אין. מזכיר חנויות במדינות נחשלות שבהם יש רק סוג אחד של מוצר על כל המדף. אופייני לסניף יהוד לפחות. וזה כבר הרבה זמן ובהרבה מוצרים. הם פשוט מוכרחים לתקן אחרת נחליף אותם.
שרון | 01.12.16
8.
רמי לוי ניסה גם ולא הצליח. הגבינות לא היו טעימות
יהיה קשה להתחרות בגבינות של תנובה. גבינת עמק של תנובה ממש טעימה יחסית לכל המותגים הזולים שהביאו מחו"ל. נקווה ששופרסל תלמד את הלקח ותביא משהו קצת יותר טעים שבאמת יוכל להתחרות עם תנובה ולהוריד מחירים. אם יביאו שוב גבינות זולות ולא טעימות כמו עמק אז אין להם סיכוי.
רונן | 01.12.16
5.
ומה החידוש הגדול- מה שונה מגבינת עלמה?
כבר היום יש גבינת עלמה (ייבוא) פרוסה במחיר זהה לאלו שמתכננת שופרסל. ועדיין נתח השוק של החברות הוותיקות לא ירד בצורה חדה. אין לי מושג אם זה בגלל בורות של הצרכנים (הגבינה המיובאת איכותית יותר), או בגלל שאנשים מקובעים וקשה להם לשנות הרגלים, או שהכי עצוב שזה בגלל שכולם אוהבים לבכות אבל ממשיכים לתת לחברות הגדולות לעשוק אותם. תתעוררו!! בכיתם על יוקר המחיה וביקשתם שינוי.. קיבלתם שינוי אז תתחילו לנצל אותו!
אני קונה גבינה זולה | 01.12.16
2.
איזה שינוי מהפכני
תחשבו שבעוד 30 שנה תיכנסו לשופרסל וכל המוצרים יהיו... של מותג שופרסל. הקטע, שחברות כמו תנובה או יכין ואחרים ימשיכות לייצר פשוט ללא מותג ועבור שופרסל ורמי לוי ושות. כלומר לא תהיה משמעות יותר למותג כגון תנובה (האמת אין לו גם כך שום משמעות, רק פרסומות מחדירות אותו לתודעה שלנו). ואז המותגים יהיו אחרים, למעשה יהיה מותג שופרסל ומותג רמי לוי ותהיה תחרות בין מותגים אלה... מה שבטוח שמותגים זה שקר הכי גדול של קפיטליזם.
BOBIK | 01.12.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת