6. שמשהו ישכנע אותי לבטל אהבתי את העיצוב בסרטונים, אהבתי את המפרט על הנייר. הלכתי לראות אותה בתצוגה והרכב עושה רושם מוצק ויוקרתי. הזמנתי נסיעת מבחן לשבוע הבא. יובל | 01.01.17 (ל"ת)
5. סוף סוף עליית מדרגה רצינית לפיג'ו איכות חומרים והנדסת אנוש כאילו יושבים בחללית... דיזל 30 קג"מ ממש מהיר. במשך חצי שנה קראתי ביקורות מעולות עליו. הבעיה זה העדר שקונה רק קוריאניות. אמיר | 01.01.17 (ל"ת)
4. רכב מצוין שהקהל הישראלי עלול לפספס מקריאה באתרי רכב בעולם התרשמותי הראשונית היא כי מדובר ברכב ששם מאחור חל גדול מהג'יפונים האסיאתיים שמסתובבים בהמוניהם בארץ. אך יחד עם זאת חוששני שהעדר ימשיך לנהור אחרי האסיאתיות. חבל, כי הוא יפסיד. אייל | 01.01.17 (ל"ת)
3. זה האוטו שישבור את ההגמוניה הלא מוצדקת... שקיימת רק בארץ של יונדאי טוסון וקיה ספורטאז' במיוחד דגמי ה- 1.6 ליטר עם הנעת 2X4 בלבד. גלעד | 01.01.17 (ל"ת)
2. הנירו לא מאיים על הרכב הזה דבר ראשון הנירו לא רכב כביש שטח, למרות שהוא מוצג ככזה, ודבר שני לפיג'ו יש מנוע דיזל שלא פחות חסכוני מהנירו אם לא יותר. טמיר | 13.12.16 (ל"ת)
1. כתבה ממוחזרת הכתבה כבר נכתבה בעבר ובעקבות הגעת הרכב לישראל עברה עדכון קל. מדוע לא תבצעו נסיעת מבחן להתרשמות ראשונית בארצנו. עשו זאת כפי שעשו כבר מספר עיתונאים מתחום הרכב ותחבורה, שפרסמו את התייחסותם לרכב באתרים התחבורה השונים. אפילו לציבור קהל הלקוחות מעמיד היבואן - לובינסקי, רכבי הדגמה לביצוע נסיעות מבחן. איל | 12.12.16 (ל"ת)
פיז'ו 3008: השטח הפך לספורט אלגנט
6 תגובות לכתיבת תגובה