6. מי יודע כמה עלתה הרכבת עד כה ? כמו חמקן ! העלויות הופכות למטורפות עשרות מיליארדי ש"ח כבר עלתה מסילה של 50 ק"מ בסך הכל !!! למה לא בודקים את זה לעומק שי | 18.12.16 (ל"ת)
5. המדינה לא מתנהלת בצורה מקצועית לטובת רווחת אזרחיה כל פרויקט שהמדינה מנהלת לוקח שנים רבות ועלויות מטורפות. למה לא לתת לחברות מתמחות בנושאים אלה לבנות תמורת זיכיון ל-X שנים. למען הסר ספק, היו חברות שרצו לבנות רכבת תחתית בגוש דן, רכבת לאילת ועוד אבל המדינה דחתה אותם !!! שלומי | 18.12.16 (ל"ת)
4. עמידה בלוח זמנים..."לא יכול להיות" מדינת פרטא'צ סמוך אל תדאגו הפועלים לא הגיעו אחי מילה זו מילה לגבי התקציב חרגנו קצת... אנו...ני...נה נו נו | 17.12.16 (ל"ת)
3. עד 2020 לא יגמרו עם הסחבת. כך זה פה אפילו שזאת חברה ספרדית כבר מלמדים אותה כל המתווכים למינהם למשוך זמן. ולעשות כסף אחד שיודע | 18.12.16 (ל"ת)
2. יוסף ביי נבון לא היה צריך לחפור מנהרות באורך כולל של עשרות קילומטרים ולהקים המון גשרים (בין היתר הגשר הארוך בארץ, והגשר הגבוה בארץ - וזה לא אותו הגשר), לא היה צריך להתמודד עם שלל תביעות משפטיות (שאורכות שנים) של הירוקים ושל מערערים למיניהם על כמעט כל מכרז שהוציא, לא היה צריך לחשמל מסילות שעליהן נוסעות עשרות רכבות כל יום ועשרות אלפי נוסעים, לא היה צריך לגשר על כל כביש שבנמצא - לא היו כבישים ראשיים כלל, ובנוסף, לא היה צריך להקים את התחנה בירושלים 80 מטרים מתחת לעיר, אלא בשוליה. יחי ההבדל הקטן | 17.12.16 (ל"ת)
דו"ח חדש: פתיחת קו הרכבת הישיר ת"א-ירושלים תידחה לסוף 2018
6 תגובות לכתיבת תגובה